0 μέλη και 18 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πολύ σωστά. Με ποια κριτήρια γίνεται το 1
Ομάδες σχολείων για να συμπληρώνονται οι 24 ώρες. Τηρώντας φυσικά αναπόφευκτα και το όριο των 5 σχολείων για τα γαλλικά/γερμανικά. Δηλαδή αναγκαστικά θα φτιάξεις οργανική για αυτές τις ειδικότητες σε σχολείο που μπορεί να έχει 4 ώρες ωράριο πάνω στην ειδικότητα του. 4*5 = 20 και οι υπόλοιπες 4 ώρες θα πρέπει να συμπληρωθούν σε κάποιο από αυτά τα σχολεία με άλλο τρόπο (ολοήμερο, ευέλικτη ζώνη, γραμματειακή υποστήριξη).
Ομάδες σχολείων για να συμπληρώνονται οι 24 ώρες. Τηρώντας φυσικά αναπόφευκτα και το όριο των 5 σχολείων για τα γαλλικά/γερμανικά. Δηλαδή αναγκαστικά θα φτιάξεις οργανική για αυτές τις ειδικότητες σε σχολείο που μπορεί να έχει 4 ώρες ωράριο πάνω στην ειδικότητα του. 4*5 = 20 και οι υπόλοιπες 4 ώρες θα πρέπει να συμπληρωθούν σε κάποιο από αυτά τα σχολεία με άλλο τρόπο (ολοήμερο, ευέλικτη ζώνη, γραμματειακή υποστήριξη).Εγώ π.χ. έχω οργανική σε 11θέσιο σχολείο. Τις 24 ώρες μου τις κάνω κανονικότατα κάθε χρόνο, δηλώνοντας σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου.
5 σχολεια; Και αν κλεισουν τμηματα θα εχουμε διορισει παλι υπεραριθμους;
Με την ίδια λογική, μη διορίσεις ποτέ σε ΕΠΑΛ. Γιατί αν δεν υπάρχει ενδιαφέρον για έναν τομέα, δε θα έχουμε τι να τους κάνουμε. Τα 5 σχολεία βγαίνουν γιατί με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα, αυτές οι γλώσσες διδάσκονται μόνο στην Ε και τη ΣΤ και όχι και στη Δ όπως ζητάνε.
τωρα σε πόσα σχολεία προβλεπεται η οργανική?Εσυ πως κατεεις οργανική?
Περιμενε ρε συναδελφε δλδ η θα διορισουμε ενα συναδελφο που θα παει σε 5σχολεια η δεν θα διορισουμε καθολου;Οσο για τα ΕΠΑΛ πριν μερικα χρονια πεταξαν τον τομεα υγειας εκτος και στο τσαφ δεν εδιωξαν και τους πε86οποτε ναι μπορει να συνεχισει την τηλεκπαίδευση και μετα να απολυση ατομα ολοι το εχουμε στο μυαλο μας αυτοκαι αν διωξει θα διωξει απο ολες τις ειδικοτητες.
Όταν προβλέπονται 4 ώρες διδασκαλίας σε κάθε σχολείο, τι άλλη λύση δίνεις; Ή θα σταματήσουν να διδάσκονται οι
Εχεις δικιο σε αυτο.Να ρωτησω κατι που δεν το εχω δει στην βθμια. Η γραμματειακη υποστηριξη δλδ τι ειναι; Τι κανεις; Για την ακριβεια τι διαφορετικο απο την βθμια που δεν λογιζεται εκει σαν ωρα
εχεις κατσει να υπολογίσεις αν οντως βαλουμε μια οργανική σε 4-5 σχολεία αν όντως δεν καλύπτεται (θεωρητικά-οργανικά) από το υπάρχον μονιμο προσωπικο τηςειδικότητας, καθως και τι ελλειμμα θα εβγαζε (πόσα οργανικά κενα)?
Χοντρικά πάνω κάτω πες αυτά: https://blogs.sch.gr/4gymzogr/files/2013/01/kathikonta_grammateon.pdfΓια την πληροφορική ενδεχομένως να μπορούσα να το υπολογίσω, γιατί έχουμε από 1 ώρα σε κάθε τμήμα. Προϋπόθεση φυσικά οι σελίδες των διευθύνσεων να έχουν επικαιροποιημένες τις λειτουργικότητες των σχολείων (εκτός αν θέλουμε να τα υπολογίσουμε με βάση τις οργανικότητες). Για τις άλλες ειδικότητες, παίζει ρόλο το πόσα τμήματα έχει κάθε τάξη, γιατί δεν είναι ίδιες οι ώρες τους σε όλες τις τάξεις.Θα σου πω ένα απλό παράδειγμα που έχω πρόχειρο, γιατί με ενδιαφέρει προσωπικά. Στη