*

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system  (Αναγνώστηκε 19608 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 05, 2020, 10:04:51 μμ »
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει και τα υπόλοιπα έπονται, είναι η αποπολιτικοποίηση του κράτους.
Όταν τα πάντα είναι δεμένα στο άρμα των κομμάτων που κυβερνούν, τότε η αξιολόγηση  είναι επικίνδυνη παρωδία.
Να σε αξιολογεί ένας διευθυντής που έχει διοριστεί κομματικά και άρα ελέγχεται απ' το κόμμα του.
Πόσες περιπτώσεις ανίκανων διευθυντών πρωτοβάθμιας-δευτεροβάθμιας δεν είναι κοινό μυστικό; Όμως είναι φανερή η κομματική τους τοποθέτηση, όπως και σε όλη την πυραμίδα της διοίκησης, από τον διευθυντή του δημοτικού μέχρι τον γενικό γραμματέα του υπουργείου...

Συμφωνώ. Σε ένα πελατοκεντρικο κράτος δεν είναι δυνατόν να λειτουργήσει ούτε αξιοκρατία όσον αφορά στους διορισμούς (πλην εξαιρέσεων που επιβεβαιώνουν τον κανόνα), ούτε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:31:30 »

Αποσυνδεδεμένος Star Quality

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Ενάντια στο φασισμό της "πολιτικής ορθότητας"
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #15 στις: Ιανουάριος 05, 2020, 10:09:03 μμ »
Έλα ρε τι λες...Πόσος κόπος...? Κανένα πεντοχίλιαρο η παραπάνω...? Τι ακούμε βραδιατικα ?

η ασχετοσύνη πάει σύννεφο.... υπάρχουν ένα σωρό μεταπτυχιακά που είναι ΔΩΡΕΑΝ....επίσης, ΟΛΑ τα Διδακτορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ,

Καληνύχτα

Αποσυνδεδεμένος micdim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 277
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 05, 2020, 10:18:08 μμ »
Χαιρω πολυ...διορισμο εξασφαλιζουν ομως? Οχι βεβαια μονο τα πληρωμένα...τι να το κανεις το μεταπτυχιακο στην κηπουρικη? 8)

η ασχετοσύνη πάει σύννεφο.... υπάρχουν ένα σωρό μεταπτυχιακά που είναι ΔΩΡΕΑΝ....επίσης, ΟΛΑ τα Διδακτορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ,

Καληνύχτα

Αποσυνδεδεμένος Ιρμα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 04:48:36 πμ »
Star Quality, είμαι επιτυχούσα σε 2 διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και αυτές οι επιτυχίες μου εξασφάλισαν θέσεις αναπληρώτριας και κατ' επέκταση τη συγκέντρωση πάρα πολλών μορίων προ'υ'πηρεσίας. Ωστόσο, μόνο αξιοκρατία δεν υφίσταται! Όταν το κράτος έβαλε σαν κριτήριο την επιτυχία ΑΣΕΠ και είδα να με πετάνε στον πάτο του πίνακα οι ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ χωρίς ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΣΕΠ, όταν διορίζονταν άτομα με 0 ΑΣΕΠ και χωρίς  ακαδημα'ι'κά προσόντα, παρά μόνο λόγω τριτεκνίας και πολυτεκνίας, για ποιο αξιοκρατικό σύστημα μιλάμε ακριβώς;;;Αν θέλεις να κάνεις μια σοβαρή εγχείρηση, θα πας στον χειρουργό που διορίστηκε, επειδή είχε προσόντα ή επειδή ήταν πολύτεκνος;;; ΜΟΝΟ στην Εκπαίδευση συμβαίνουν αυτά τα ΤΕΡΑΤΑ! Γιατί ζητάνε μια βαλίτσα χαρτιά ΜΟΝΟ από τους αναπληρωτές, οι οποίοι έχουν ήδη διαγωνιστεί και επιτύχει, συνεπώς, μπήκαν αξιοκρατικά στο σχολείο, σύμφωνα με τα κριτήρια του κράτους. Γιατί δεν απαιτούν κι από τους ΜΟΝΙΜΟΥΣ επίσης μια βαλίτσα με Ακαδημα'ι'κά προσόντα, να αποδείξουν, αν κατέχουν αξιοκρατικά τη θέση τους;;;; Αυτοί ανήκουν σε ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΣΤΑ;;;; Ακόμα και στο θέμα της ΥΓΕΙΑΣ, οι ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ αντιμετωπίζονται σα λεπροί. Είμαστε υποχρεωμένοι ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ να προσκομίζουμε πιστοποιητικά Υγείας, ενώ οι ΜΟΝΙΜΟΙ ΠΟΤΕ!  Αυτοί είναι εκ φύσεως άριστα  υγιείς και ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να έχουν μεταδοτικό νόσημα, ενώ Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ είναι ο φορέας της σύφιλης και της πανούκλας;;; Θέλω να καταλήξω ότι μέσα σε αυτό το αρρωστημένο χάος της παράνοιας, είναι εξευτελιστικό και υποτιμάει τη  νοημοσύνη του κόσμου η ιδέα ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ....Αν τα ακούσουν αυτά σε σοβαρές χώρες, θα νομίζουν ότι ζούμε τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΟΥ ΡΙΠΛΕ'Ι'...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:31:30 »

Αποσυνδεδεμένος pan1983

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 04:59:01 πμ »
Επειδή τα έχεις κάνει σαλάτα στο μυαλό σου θα σου πω ότι η
"επιτυχία" στον ΑΣΕΠ επειδή πέρασες απλά την βάση δεν είναι και τόσο επιτυχία πρώτον και δεύτερον θα πάω σε χειρουργό που έχει διοριστεί επειδή ήταν πολύτεκνος γιατί απλά είναι έχει τελειώσει την Ιατρική στην οποία μπήκε με 19,9..
Βλέπουμε και την κατάρτηση όσων έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ μπροστά μας καθημερινά..

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 08:51:12 πμ »
@ Ίρμα"...Όταν το κράτος έβαλε σαν κριτήριο την επιτυχία ΑΣΕΠ και είδα να με πετάνε στον πάτο του πίνακα οι ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ χωρίς ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΣΕΠ..."

Εκτός από τους συναδέλφους των ιδιωτικών σχολείων, υπάρχουν οι τριτεκνοι (20%) και η "βιομηχανία" που ονομάζεται ειδική αγωγή.




Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1345
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #20 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 09:42:26 πμ »
επειδή ο λόγος γινεται για αγορασμένα μεταπτυχιακά η νυν γγ του υπουργείου παιδειας είναι με μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαιδευτική Ηγεσία από Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. https://marousi24.gr/marousiotika/i-sisy-gkika-geniki-grammateas-protovathmias-kai-deyterovathmias-ekpaideysis/

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #21 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 10:52:31 πμ »
Επειδή τα έχεις κάνει σαλάτα στο μυαλό σου θα σου πω ότι η
"επιτυχία" στον ΑΣΕΠ επειδή πέρασες απλά την βάση δεν είναι και τόσο επιτυχία πρώτον και δεύτερον θα πάω σε χειρουργό που έχει διοριστεί επειδή ήταν πολύτεκνος γιατί απλά είναι έχει τελειώσει την Ιατρική στην οποία μπήκε με 19,9..
Βλέπουμε και την κατάρτηση όσων έχουν επιτυχία στον ΑΣΕΠ μπροστά μας καθημερινά..
Πρώτον, στην Ιατρική δεν έμπαινε κάποιος με 19,9, όπως γράφεις. Να σου θυμίσω ότι στην Ιατρική Ηρακλείου φέτος μπήκαν με 18, 19 μόρια και πέρυσι στην ίδια ακριβώς σχολή με 18, 52. Επιπλέον, να σου θυμίσω πως πολλά Ελληνόπουλα πηγαίνουν και σπουδάζουν Ιατρική (αλλά και Οδοντιατρική, Φαρμακευτική) σε χώρες, όπως Ρουμανία, Σλοβακία, Τσεχία κλπ. του παλιού ανατολικού μπλοκ κι έρχονται ύστερα εδώ ως Ιατροί και αναγνωρίζοντας πολύ απλά τα πτυχία τους, θεωρούνται ικανότατοι στο επάγγελμα αυτό. Να σου θυμίσω ακόμη ότι πολλοί περνούν εδώ στην Ελλάδα, σε σχολές παραιατρικές (Νοσηλευτική π.χ.) και μετά δίνουν εξετάσεις κι έχοντας κάνει ένα σωρό φροντιστήρια, εισάγονται στο 2ο έτος της Ιατρικής, που κάποια στιγμή την τελειώνουν. Επομένως, αυτό που πολύ εύκολα λες για τον πολύτεκνο χειρούργο, τον οποίο θα εμπιστευόσουν, δεν ισχύει, μιας και η επιστημονική κατάρτιση κι η ικανότητα ενός χειρούργου δεν είναι θέμα απόκτησης ή όχι τέκνων, ούτε θέμα μόνο βάσης εισαγωγής.
Τέλος, αφού τόσο εύκολα ισχυρίζεσαι πως η επιτυχία στον ΑΣΕΠ δεν ήταν και τόσο επιτυχία (!), (δηλ. για 'σένα ο βαθμός 70 στον τελευταίο γραπτό ΑΣΕΠ, που πολλοί απέφευγαν όπως ακριβώς ο διάολος το λιβάνι, είναι ένα τίποτε, σύμφωνα με τη μηδενιστική σου λογική), τότε θα πρέπει να ανησυχείς όλως ιδιαιτέρως που διδάσκουν ή θα διδάξουν τα παιδιά σου στα δημόσια σχολεία, εκπαιδευτικοί που δεν εξετάστηκαν ποτέ τους όχι μόνο στο διδακτικό τους αντικείμενο, αλλά ούτε στην παιδαγωγική τους κατάρτιση! Αν αμφισβητείς τους επιτυχόντες, τι θα πρέπει να κάνεις για τους αποτυχόντες κι όσους ποτέ τους δεν προσήλθαν σε γραπτό ΑΣΕΠ, αλλά έχουν μπει και διδάσκουν σε  τάξεις για τους γνωστούς λόγους (που έχουν αναλυθεί πολλάκις);
Αν για όλα τα αρνητικά του εκπαιδευτκού συστήματος φταίνε οι επιτυχόντες γραπτών ΑΣΕΠ, τότε ευχήσου και επεδίωξε να εφαρμοστεί άμεσα η αξιολόγηση στα δημόσια σχολεία, ώστε να δεις ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει για εκπαιδευτικός!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #22 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 11:27:22 πμ »
Πρώτον, στην Ιατρική δεν έμπαινε κάποιος με 19,9, όπως γράφεις. Να σου θυμίσω ότι στην Ιατρική Ηρακλείου φέτος μπήκαν με 18, 19 μόρια και πέρυσι στην ίδια ακριβώς σχολή με 18, 52. Επιπλέον, να σου θυμίσω πως πολλά Ελληνόπουλα πηγαίνουν και σπουδάζουν Ιατρική (αλλά και Οδοντιατρική, Φαρμακευτική) σε χώρες, όπως Ρουμανία, Σλοβακία, Τσεχία κλπ. του παλιού ανατολικού μπλοκ κι έρχονται ύστερα εδώ ως Ιατροί και αναγνωρίζοντας πολύ απλά τα πτυχία τους, θεωρούνται ικανότατοι στο επάγγελμα αυτό. Να σου θυμίσω ακόμη ότι πολλοί περνούν εδώ στην Ελλάδα, σε σχολές παραιατρικές (Νοσηλευτική π.χ.) και μετά δίνουν εξετάσεις κι έχοντας κάνει ένα σωρό φροντιστήρια, εισάγονται στο 2ο έτος της Ιατρικής, που κάποια στιγμή την τελειώνουν. Επομένως, αυτό που πολύ εύκολα λες για τον πολύτεκνο χειρούργο, τον οποίο θα εμπιστευόσουν, δεν ισχύει, μιας και η επιστημονική κατάρτιση κι η ικανότητα ενός χειρούργου δεν είναι θέμα απόκτησης ή όχι τέκνων, ούτε θέμα μόνο βάσης εισαγωγής.
Τέλος, αφού τόσο εύκολα ισχυρίζεσαι πως η επιτυχία στον ΑΣΕΠ δεν ήταν και τόσο επιτυχία (!), (δηλ. για 'σένα ο βαθμός 70 στον τελευταίο γραπτό ΑΣΕΠ, που πολλοί απέφευγαν όπως ακριβώς ο διάολος το λιβάνι, είναι ένα τίποτε, σύμφωνα με τη μηδενιστική σου λογική), τότε θα πρέπει να ανησυχείς όλως ιδιαιτέρως που διδάσκουν ή θα διδάξουν τα παιδιά σου στα δημόσια σχολεία, εκπαιδευτικοί που δεν εξετάστηκαν ποτέ τους όχι μόνο στο διδακτικό τους αντικείμενο, αλλά ούτε στην παιδαγωγική τους κατάρτιση! Αν αμφισβητείς τους επιτυχόντες, τι θα πρέπει να κάνεις για τους αποτυχόντες κι όσους ποτέ τους δεν προσήλθαν σε γραπτό ΑΣΕΠ, αλλά έχουν μπει και διδάσκουν σε  τάξεις για τους γνωστούς λόγους (που έχουν αναλυθεί πολλάκις);
Αν για όλα τα αρνητικά του εκπαιδευτκού συστήματος φταίνε οι επιτυχόντες γραπτών ΑΣΕΠ, τότε ευχήσου και επεδίωξε να εφαρμοστεί άμεσα η αξιολόγηση στα δημόσια σχολεία, ώστε να δεις ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει για εκπαιδευτικός!

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.

Οι εκπαιδευτικοί έχουμε εξεταστεί στο διδακτικό μας αντικείμενο αφού έχουμε πτυχίο. Δώσαμε εξετάσεις για να το πάρουμε. Δεν μας το χάρισαν.

Οι εκπαιδετικοί έχουμε παιδαγωγική κατάρτιση. Έχουμε εξεταστεί σε αυτήν.

Δεν είναι απαραίτητο κάποιος να εχει επιτυχία ΑΣΕΠ για να κριθεί επαρκής.

gia 96 επειδή υπάρχει ανωνυμία δεν είναι απαραίτητο να λέτε ότι σας κατεβάσει προσβάλλοντας συναδέλφους με τους οποίους θα κληθείτε να συνεργαστείτε στον ίδιο σύλλογο διδασκόντων.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #23 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 11:32:39 πμ »
Πρώτον, στην Ιατρική δεν έμπαινε κάποιος με 19,9, όπως γράφεις. Να σου θυμίσω ότι στην Ιατρική Ηρακλείου φέτος μπήκαν με 18, 19 μόρια και πέρυσι στην ίδια ακριβώς σχολή με 18, 52. Επιπλέον, να σου θυμίσω πως πολλά Ελληνόπουλα πηγαίνουν και σπουδάζουν Ιατρική (αλλά και Οδοντιατρική, Φαρμακευτική) σε χώρες, όπως Ρουμανία, Σλοβακία, Τσεχία κλπ. του παλιού ανατολικού μπλοκ κι έρχονται ύστερα εδώ ως Ιατροί και αναγνωρίζοντας πολύ απλά τα πτυχία τους, θεωρούνται ικανότατοι στο επάγγελμα αυτό. Να σου θυμίσω ακόμη ότι πολλοί περνούν εδώ στην Ελλάδα, σε σχολές παραιατρικές (Νοσηλευτική π.χ.) και μετά δίνουν εξετάσεις κι έχοντας κάνει ένα σωρό φροντιστήρια, εισάγονται στο 2ο έτος της Ιατρικής, που κάποια στιγμή την τελειώνουν. Επομένως, αυτό που πολύ εύκολα λες για τον πολύτεκνο χειρούργο, τον οποίο θα εμπιστευόσουν, δεν ισχύει, μιας και η επιστημονική κατάρτιση κι η ικανότητα ενός χειρούργου δεν είναι θέμα απόκτησης ή όχι τέκνων, ούτε θέμα μόνο βάσης εισαγωγής.
Τέλος, αφού τόσο εύκολα ισχυρίζεσαι πως η επιτυχία στον ΑΣΕΠ δεν ήταν και τόσο επιτυχία (!), (δηλ. για 'σένα ο βαθμός 70 στον τελευταίο γραπτό ΑΣΕΠ, που πολλοί απέφευγαν όπως ακριβώς ο διάολος το λιβάνι, είναι ένα τίποτε, σύμφωνα με τη μηδενιστική σου λογική), τότε θα πρέπει να ανησυχείς όλως ιδιαιτέρως που διδάσκουν ή θα διδάξουν τα παιδιά σου στα δημόσια σχολεία, εκπαιδευτικοί που δεν εξετάστηκαν ποτέ τους όχι μόνο στο διδακτικό τους αντικείμενο, αλλά ούτε στην παιδαγωγική τους κατάρτιση! Αν αμφισβητείς τους επιτυχόντες, τι θα πρέπει να κάνεις για τους αποτυχόντες κι όσους ποτέ τους δεν προσήλθαν σε γραπτό ΑΣΕΠ, αλλά έχουν μπει και διδάσκουν σε  τάξεις για τους γνωστούς λόγους (που έχουν αναλυθεί πολλάκις);
Αν για όλα τα αρνητικά του εκπαιδευτκού συστήματος φταίνε οι επιτυχόντες γραπτών ΑΣΕΠ, τότε ευχήσου και επεδίωξε να εφαρμοστεί άμεσα η αξιολόγηση στα δημόσια σχολεία, ώστε να δεις ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει για εκπαιδευτικός!

Συναδελφισσα, καταρχάς δεν είμαστε ικανοί ΟΥΤΕ για αξιολόγηση και δε χρειάζεται να επαναλάβω τους λόγους.
Παρότι ανήκω στην  ομάδα των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στα δικαστήρια, δεν πιστεύω ότι όλοι οι επιτυχόντες συνάδελφοι που έχουμε προσφύγει είμαστε οι καλύτεροι. Υπάρχουν αξιόλογοι συνάδελφοι από όλες τις ομάδες. Το πρόβλημα εξακολουθεί να είναι το πελατειακό κράτος, το οποίο έδινε και δίνει ευκαιρίες για "συναλλαγές" αποσκοπώντας στη συλλογή ψήφων.
Αν σκεφτούμε όλοι λογικά, θα κατανοήσουμε ότι είμαστε θύματα. Απλώς, πλέον υποστηρίζουμε τις επιλογές μας μέχρι το τέλος.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2020, 02:44:36 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #24 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 11:37:27 πμ »
Συναδελφισσα, καταρχάς δεν είμαστε ικανοί ΟΥΤΕ για αξιολόγηση και δε χρειάζεται να επαναλάβω τους λόγους.
Παρότι ανήκω στην  ομάδα των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στα δικαστήρια, δεν πιστεύω ότι όλοι οι επιτυχόντες συνάδελφοι που έχουμε προσφύγει είμαστε οι καλύτεροι. Υπάρχουν αξιόλογοι συνάδελφοι από όλες τις ομάδες. Το πρόβλημα εξακολουθεί να είναι το πελατειακό κράτος, το οποίο έδινε και δίνει ευκαιρίες για "συναλλαγές" αποσκοπώντας στη συλλογή ψήφων.
Αν σκεφτούμε όλοι λογικά, θα κατανοήσουμε ότι είμαστε θύματα. Απλώς πλέον υποστηρίζουμε τις επιλογές μας μέχρι το τέλος.

Παραδόξως συμφωνώ μαζί σου απόλυτα Ρέα  :o

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #25 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 11:39:16 πμ »
@Kgiannis "Οι εκπαιδευτικοί έχουμε εξεταστεί στο διδακτικό μας αντικείμενο αφού έχουμε πτυχίο. Δώσαμε εξετάσεις για να το πάρουμε. Δεν μας το χάρισαν."

Συμφωνώ απολύτως. Το πτυχίο μας φθάνει και δε μας το χάρισε κανένας. Μόνοι μας το ακυρώνουμε.

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 652
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #26 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 11:41:46 πμ »
Παραδόξως συμφωνώ μαζί σου απόλυτα Ρέα  :o


Συμφωνώ και εγώ μαζί σου skathari που συμφωνείς με τη Ρέα.

Πραγματικά είναι όπως το λέει η Ρέα.  Πολύ σωστή!!

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών με point system
« Απάντηση #27 στις: Ιανουάριος 06, 2020, 11:44:24 πμ »
Παραδόξως συμφωνώ μαζί σου απόλυτα Ρέα  :o


Αυτή είναι και η αξία του διαλόγου χωρίς ιδεοληψίες από όλους μας συναδελφισσα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 355
Σύνολο: 357

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.