0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η παρατεταμένη συζήτηση γύρω μονο από τη μάσκα είναι κάτι που ωφελεί το υπουργείο για τι δεν θέλει να γίνει καμια άλλη συζήτηση που θα πρόδιδε την ουσιαστική αδυναμία του υπουργείουτου κράτους ,οικονομική , οργανωτική να κάνει οτίδηποτε άλλο πέρα από την καημένη τη μάσκαπου και για αυτή θυμίζω το υπουργείο δεν ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ μέχρι 20 αυγούστου ότανάρχισε να ξεδιπλώνεται το κυβερνητικό μπάχαλο.
Πες τα! Αμφιβάλω αν νοιάζει και κανέναν εκπαιδευτικό τι τραβάει το παιδί που φοράει μάσκα, και πόσους κινδύνους έχει μια βρώμικη μάσκα... Αρκεί να τηρούνται τα μετρά και να νιώθει ότι είναι ασφαλής ο ίδιος.... Γιατί μη μου πείτε ότι τηρούνται οι κανόνες υγιεινής στα μεγάλα σχολεία και μπορούν να έχουν όλα τα παιδιά ανα πάσα στιγμη υπό τον έλεγχό τους ώστε να εξασφαλίσουν ότι η χρήση της μάσκας γίνεται σωστά ...Αυτό είναι αδύνατον να γίνει...Το Υπ. απλά πέταξε ως μέτρο την μάσκα και όλα τ' αλλα τα έκανε γαργάρα. ...Και το μοναδικο μετρο που εφάρμοσε ήδη έχει αποδειχτεί φιάσκο...
Έχετε δίκιο. Εμάς δε μας ενοχλεί το ζήτημα της μάσκας. Απλώς τη φοράμε για 4-5 ώρες σερί χωρίς να μπορούμε να πάρουμε ανάσα, αφού μιλάμε κιόλας πολύ περισσότερο σε σχέση με τα παιδιά. Η συζήτηση προφανώς δε θα πρέπει να περιορίζεται γύρω από τη μάσκα, κυρίως γιατί είναι πολύ βολικό πεδίο αντιπαράθεσης για την κυβέρνηση. Ωστόσο, όπως ανέφερα και παραπάνω, αν πετάξουμε όλοι τις μάσκες, δίνουμε το απόλυτο άλλοθι στην κυβέρνηση για να αποδώσει στις πλάτες εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων την ευθύνη για την έξαρση των κρουσμάτων. Είναι πολύ διαφορετικό το να ζητάς πρόσθετα ουσιαστικά μέτρα, όπως οι λίγοι μαθητές ανά τάξη, και διαφορετικό το να ζητάς να αφαιρεθούν οι μάσκες. Τότε ελάχιστα απέχεις από τις ψεκασμένες ακροδεξιές ομάδες που ζητούν να αφαιρεθούν οι μάσκες επειδή δήθεν προκαλούν αναπνευστικά προβλήματα, είναι σχέδιο του Σόρος για τον έλεγχο του πληθυσμού, περιέχουν τσιπάκι κ.τ.λ.
Μόνο οι ψεκασμενες ακροδεξιες ομάδες ζητούν να αφαιρεθούν οι μάσκες; Υπάρχει και σωρεία επιστημόνων ξέρεις...Και συ μάλιστα ομολογήσες ότι δεν μπορεις να πάρεις ανάσα. Άρα ομολογείς ότι επί πέντε ώρες η αναπνευστική λειτουργία παρεμποδίζεται... Να θυμίσω ότι οι χειρουργοί δεν μιλούν ....
Αντιγράφω μια ενδιαφέρουσα άποψη που βρήκα στο ίντερνετ:"(Προωθημένο μήνυμα)Τελειώνει η σχολική εβδομάδα και έχω να πω τα εξής. Μάθημα με μάσκα ΔΕΝ γίνεται. Οποιος λέει το αντίθετο λέει ψέματα, ενδιαφερεται μόνο για την φοβισμενη πάρτη του και ποσώς τον ενδιαφέρει αν τον ακούει κανείς, αν μπορεί να τον παρακολουθήσει, τι σχέση διαμορφώνει με τα παιδιά, τί μάθημα κάνει. Διαταράσσεται όλη η σχέση επαιδευτικού-μαθητή, με τα μέτρα τους καταστρέφεται η σχολική ζωή, καταστρέφεται η ψυχολογία όλων μας, στα σχολεία επικρατεί ένας εκνευρισμός.Μπαίνω πρώτη φορά σε τάξεις με παιδιά που δεν έχω ξαναδεί και βλέπω μάτια να με κοιτάνε. Θα τελειώσει η χρονιά και δεν θα γνωρίζω πώς ήταν οι μαθητές μου. Θα έρχεται ο γονιός να με ρωτήσει και θα τον ρωτάω τί μάσκα φοράει το παιδί τους μήπως και καταλάβω για ποιό μου μιλάνε. Είναι σοβαροί οι άνθρωποι;Για να μην πω για το ανθυγιεινό του θέματος. Με ποιές έρευνες έχουν επιβάλει σε υγιείς ανθρώπους τόσες ώρες μάσκα, με ποιές έρευνες παιδιά και ενήλικες έχουν επί 40 λεπτά κλειστές τις αναπνευστικές οδούς και δεν δημιουργείται πρόβλημα, με ποιές έρευνες επιβάλλουν σε έναν εκπαιδευτικό με κλειστή μύτη και στόμα να μιλάει δυνατά για να φτάσει η φωνή του και στο τελευταίο θρανίο τρώγοντας την μάσκα του, από τις ανάσες που αναγκάζεται να πάρει; Εχουν υπόψη τους πόσο μιλάμε στην τάξη, ότι η τάξη είναι ομιλία, επικοινωνία με φωνή και με εκφράσεις; Ποιές έρευνες δείχνουν ότι η βρεμένη μάσκα μου από την ομιλία είναι υγιεινή για τόση ώρα που την φοράω; Τέσσερις μάσκες αλλάζω κάθε μέρα. Πολλά παιδιά έχουν μόνο μία μάσκα και το πανί που τους έδωσαν για μάσκα, αδιαφορώντας παντελώς για την καταλληλότητα, όπου από τις τρύπες στο πλάι δεν περνάει απλά κορονοϊός, αλλά ολόκληρο το αεροπλανοφόρο Charles de Gaulle.Ποιές έρευνες λένε ότι δεν επηρεάζεται η εκπαιδευτική διαδικασία και η μάθηση; Γιατί εγώ ως εκπαιδευτικός λέω ότι επηρεάζεται, γιατί δεν βλέπω πρόσωπα, γιατί δεν ακούω τί μου λένε και δεν με ακούνε κιόλας, εμείς δεν έχουμε μικρόφωνα, όπως αυτοί που πήραν για εμάς τις αποφάσεις, γιατί μέσα οι τάξεις είναι φούρνος, γιατί πολλά παιδιά ζαλίζονται, άλλα φοβούνται να πουνε ότι έχουν πρόβλημα, γιατί το πρόσωπο, οι εκφράσεις και η φωνή, που είναι τα πιο σημαντικά στην διδασκαλία, χωρίς αυτά δεν υπάρχει μάθημα, λείπουν. Στην Κύπρο ήδη επέτρεψαν στους εκπαιδευτικούς να κάνουν μάθημα χωρίς μάσκα. Σε ένα σωρό χώρες στα σχολεία δεν φοράνε μάσκα ή την φοράνε μόνο στο διάλειμμα. Στο
Συμφωνώ απόλυτα με όσα μας παρέθεσε το μέλος Σπουργίτι. Το ζητούμενο είναι να βρεθούμε απλα σε μια τάξη καθηγητής και παιδια ή να γίνει μάθημα; Ασφαλώς και δε μπορεί να γίνει σύγκριση. Καμία άλλη περίπτωση δεν προσομοιάζει με την εκπαιδευτική διαδικασία. Που είναι όμως τα συνδικαλιστικα όργανα να μιλήσουν;
Όπως καταλαβάινετε, νέα διδακτορικά και νέες έρευνες προσφέρονται φέτος για πνευμονολόγους, λοιμωξιολόγους, κλπ. Τα πειραματόζωα είμαστε τα παιδιά και εμείς.
Έχουμε χρέος να μιλήσουμε ΌΛΟΙ και εκ μέρους των τρομοκρατημενων μαθητών μας ... Πόσο άσχημα θα νιώσουμε αν βγει μια μελέτη που θα δείχνει τις αρνητικές επιπτώσεις απ' την μακροχρόνια χρήση μάσκας στα παιδιά ;Εμείς θα δώσουμε τα νέα δεδομένα στους λοιμωξιολόγους απ' την χρήση μάσκας στα σχολεία... Κανένας άλλος δεν τα ξέρει και δεν τα ζει καθημερινά.... Αν εμείς φιμώνουμε τους μαθητές μας , δεν τους αφήνουμε να εκφράσουν την δυσφορία τους και δεν ομολογούμε πόσο δυσκολευόμαστε στο μάθημα, ποιος θα το πει; Ποιος θα ενημερώσει την κοινωνία;