*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 952902 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2464 στις: Νοέμβριος 21, 2020, 08:35:01 μμ »
5 τη βδομάδα, 1 την ημέρα, γιατί όχι; Σε έκτακτες καταστάσεις πρέπει να λαμβάνονται έκτακτα μέτρα. Δεν θα πάθουν τίποτα.. ας βάλουμε κι εμείς κάπως λιγότερη ύλη ανά διαγώνισμα.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:14:23 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2465 στις: Νοέμβριος 21, 2020, 09:01:22 μμ »
Το υπουργείο γενικώς αλλού αρμενίζει, σε έναν άλλο κόσμο. Όπως και το αντίστοιχο της υγείας, όπως και όλο το κυβερνητικό σχήμα.

Το τελευταίο πράγμα που θα έπρεπε να απασχολεί το υπουργείο, τον κάθε εκπαιδευτικό και τον κάθε μαθητή φέτος είναι τα διαγωνίσματα και οι βαθμοί. Κανονικά θα έπρεπε να έχει αναδιαρθρωθεί η ύλη για όλες τις τάξεις δημοτικού-γυμνασίου και λυκείου σε βάθος 10ετίας. Τα παιδιά που έχουν την ατυχία να φοιτούν τα χρόνια της πανδημίας δεν μπορούν να αποκομίσουν τα εκπαιδευτικά οφέλη που αποκόμισαν όσοι μαθητές προηγήθηκαν χρονικά. Οι οδηγίες που στέλνει το ΙΕΠ για... κάλυψη των κενών είναι αστείες περιλήψεις των αναλυτικών οδηγιών. Αναδιάρθρωση ύλης, αναστολή της τράπεζας θεμάτων, εργασίες αντί για διαγωνίσματα, εφόσον οι επιδημιολογικές συνθήκες δεν επιτρέπουν άνοιγμα των σχολείων.


++++++
Τα διαγωνίσματα τα είχα προγραμματίσει για την προηγούμενη εβδομάδα κ την ερχόμενη . Δεν νομίζω ότι θα βαλω οπότε κ να ανοίξουμε. Να μπουν σε ρυθμό κ βάζω μετά, αν μας υποχρεώσουν.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2466 στις: Νοέμβριος 21, 2020, 11:12:06 μμ »
Για το διαγώνισμα α τετραμήνου, πρεβλεπεται η δυνατότητα αναβολής του, σε περίπτωση που λόγω συνθηκών δε μπόρεσε να γίνει. Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο να βάλουμε τα παιδιά να γράφουν 5 διαγωνίσματα τη βδομάδα. Δηλδ συνάδελφοι,εσεις περιμένετε το διαγώνισμα για να βγάλετε μια εικόνα ως προς την επίδοση των μαθητών σας; Το διαγώνισμα, αξιολογεί την επίδοση τους μια δεδομένη στιγμή για μια συγκεκριμένη ύλη. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2467 στις: Νοέμβριος 22, 2020, 01:06:49 πμ »
Για το διαγώνισμα α τετραμήνου, πρεβλεπεται η δυνατότητα αναβολής του, σε περίπτωση που λόγω συνθηκών δε μπόρεσε να γίνει. Προσωπικά θεωρώ απαράδεκτο να βάλουμε τα παιδιά να γράφουν 5 διαγωνίσματα τη βδομάδα. Δηλδ συνάδελφοι,εσεις περιμένετε το διαγώνισμα για να βγάλετε μια εικόνα ως προς την επίδοση των μαθητών σας; Το διαγώνισμα, αξιολογεί την επίδοση τους μια δεδομένη στιγμή για μια συγκεκριμένη ύλη. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.
Αυτό είναι σχετικό. Μου 'χουν τύχει παιδιά που είναι για 20 στα προφορικά, αλλά στα διαγωνίσματα και τα tests να μην αποδίδουν, όσο τουλάχιστον περίμενα. Π.χ., πέρυσι μπήκα τέτοια εποχή στην τάξη και κάποια είχαν ξεκινήσει ιδιαίτερα και φροντιστήρια. Στα προφορικά μια χαρά ήταν, αλλά στα γραπτά είχαμε θέματα. Μου 'χει τύχει, επίσης, μαθητές να μην αποδίδουν ιδιαίτερα στα προφορικά, αλλά στα γραπτά ήταν πολύ καλύτεροι. Οπότε ΝΑΙ!!! Και τα γραπτά είναι σημαντικά, αν θέλεις να 'σαι δίκαιος στη βαθμολογία. Αν το παιδί είναι για 19,20 στα προφορικά, αλλά στα γραπτά αποδίδει κάτω του 15, δεν μπορεί να πάρει 19 και 20, όπως και το αντίστροφο.
Σε ό,τι αφορά τα 5 διαγωνίσματα συμφωνώ. Ακόμα και τα 3 πολλά μου φαίνονται. Λόγω συνθηκών, ας μπουν βαθμοί που στηρίζονται περισσότερο στην προφορική τους επίδοση ή και γενικότερα στη συνολική τους εικόνα (σύνδεση, συμμετοχή κ.λ.π.) και ίσως σε κάποια tests.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:14:23 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2468 στις: Νοέμβριος 22, 2020, 08:28:28 πμ »
Αυτό είναι σχετικό. Μου 'χουν τύχει παιδιά που είναι για 20 στα προφορικά, αλλά στα διαγωνίσματα και τα tests να μην αποδίδουν, όσο τουλάχιστον περίμενα. Π.χ., πέρυσι μπήκα τέτοια εποχή στην τάξη και κάποια είχαν ξεκινήσει ιδιαίτερα και φροντιστήρια. Στα προφορικά μια χαρά ήταν, αλλά στα γραπτά είχαμε θέματα. Μου 'χει τύχει, επίσης, μαθητές να μην αποδίδουν ιδιαίτερα στα προφορικά, αλλά στα γραπτά ήταν πολύ καλύτεροι. Οπότε ΝΑΙ!!! Και τα γραπτά είναι σημαντικά, αν θέλεις να 'σαι δίκαιος στη βαθμολογία. Αν το παιδί είναι για 19,20 στα προφορικά, αλλά στα γραπτά αποδίδει κάτω του 15, δεν μπορεί να πάρει 19 και 20, όπως και το αντίστροφο.
Σε ό,τι αφορά τα 5 διαγωνίσματα συμφωνώ. Ακόμα και τα 3 πολλά μου φαίνονται. Λόγω συνθηκών, ας μπουν βαθμοί που στηρίζονται περισσότερο στην προφορική τους επίδοση ή και γενικότερα στη συνολική τους εικόνα (σύνδεση, συμμετοχή κ.λ.π.) και ίσως σε κάποια tests.

Αυτό όμως είναι στρέβλωση του συστήματος που τα παιδιά δεν κάνουν πολλά γραπτά πράγματα στην τάξη για να δούμε τις δυνάμεις τους αλλά κ για να εξασκηθούν. Γιατί στο μάθημα ή μιλάμε εμείς ή συζητάμε, σπάνια να γράψουν κάτι, βασικά ο,τι γραπτό γίνεται στο σπίτι, που μπορεί να μην το κάνουν όλοι ή να έχουν εξωτερική βοήθεια. Αν ήταν δομημένο το μάθημα με περισσότερες εργασίες μέσα στην τάξη, θα βλέπαμε ακριβώς τι μπορούν να αποδώσουν κ στα γραπτά κ το διαγώνισμα θα ήταν μόνο για την επαληψη, όχι για να σχηματίσουμε ακριβή εικόνα.

Όσο για την ποσότητα, μην ξεχνάμε ότι πριν από λίγα χρόνια στο γυμνάσιο έγραφαν σχεδον κάθε μέρα. εννοώ κε τα τρίμηνα, που λίγο πολύ όλα τα διαγωνίσματα έμπαιναν Νοέμβριο κ Φεβρουάριο, ήταν εβδομάδες που μπορεί κ κάθε μέρα να ήταν κλεισμένη, γιατί δεν υπήρχε ο περιορισμός των τριών. Δεν λέω ότι είναι φυσιολογικό, αλλά είναι το λιγότερο το ποσα διαγωνίσματα θα μπουν, στο γυμνάσιο τουλάχιστον που δεν είναι μεγάλα τα επαναληπτικά.

Η δίκη μου ένσταση είναι ότι με το διαγώνισμα χάνονται ώρες μαθήματος, που αυτό πιστεύω ότι χρειαζόμαστε τώρα. Γιατί λίγο η προετοιμασια, μια ώρα το διαγωνισμα, μια ώρα η διόρθωση, φεύγουν 2-3 ώρες, άρα είναι σαν να μην έγινε η μια ενδομαδα. Αν είναι να διαθέσουμε τόσο χρόνο για εμπέδωση, καλύτερα να το κάνουμε στο webex κ όταν ανοίξουνε να κάνουμε κανονικό μάθημα, παραγωγή λόγου, επίλυση ασκήσεων, ο,τι τέλος πάντων μας περιορίζει τώρα.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2469 στις: Νοέμβριος 22, 2020, 08:31:30 πμ »
Όλα αποκαλύπτονται στην εξέταση είτε προφορική είτε γραπτή αρκεί να διατυπώσεις τα σωστά ερωτήματα. Επειδή όμως δεν έχουν όλοι στην Ελλάδα τη δυνατότητα καλής σύνδεσης σημαντικό ρόλο παίζουν και οι καθημερινές εργασίες. Το κρίσιμο είναι να μη χαθούν οι τελικές εξετάσεις! Τα παιδιά με το ζόρι διαβάζουν και περιμένουν στα τεστ ή στα διαγωνίσματα μόνο να διαβάσουν. Είναι προς όφελός τους να αντιληφθούν ότι αυτό που μαθαίνεις το ξέρεις και μπορείς να το αποδείξεις στις τελικές εξετάσεις. Εκεί αποκαλύπτονται όλα. Για φέτος θα έπρεπε να γίνουν κεντρικά, ώστε οι μαθητές να καταταγούν ανάλογα με το τι ξέρουν στην επόμενη τάξη ή στην προηγούμενη αναλόγως. Σκεφτείτε ένα παιδί δημοτικού που δεν ξέρει να γράφει και να διαβάζει. Πώς θα προχωρήσει στην β ή γ τάξη; Δεν υπάρχει ουσία στην εκπαίδευση όταν προσφέρεται, αλλά δεν ελέγχεται αν όλοι ξέρουν τα βασικά. Και όσοι ζητάτε μείωση ύλης προφανώς είστε σε λύκεια ή επαλ. Στη βασική όμως υποχρεωτική εκπαίδευση δεν είναι το ζήτημα η ύλη. Είναι η μόρφωση. Και κάποια παιδάκια παραμένουν αγράμματα. Δεν τα σώζει η ύλη.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2470 στις: Νοέμβριος 22, 2020, 08:41:37 πμ »
Όλα αποκαλύπτονται στην εξέταση είτε προφορική είτε γραπτή αρκεί να διατυπώσεις τα σωστά ερωτήματα. Επειδή όμως δεν έχουν όλοι στην Ελλάδα τη δυνατότητα καλής σύνδεσης σημαντικό ρόλο παίζουν και οι καθημερινές εργασίες. Το κρίσιμο είναι να μη χαθούν οι τελικές εξετάσεις! Τα παιδιά με το ζόρι διαβάζουν και περιμένουν στα τεστ ή στα διαγωνίσματα μόνο να διαβάσουν. Είναι προς όφελός τους να αντιληφθούν ότι αυτό που μαθαίνεις το ξέρεις και μπορείς να το αποδείξεις στις τελικές εξετάσεις. Εκεί αποκαλύπτονται όλα. Για φέτος θα έπρεπε να γίνουν κεντρικά, ώστε οι μαθητές να καταταγούν ανάλογα με το τι ξέρουν στην επόμενη τάξη ή στην προηγούμενη αναλόγως. Σκεφτείτε ένα παιδί δημοτικού που δεν ξέρει να γράφει και να διαβάζει. Πώς θα προχωρήσει στην β ή γ τάξη; Δεν υπάρχει ουσία στην εκπαίδευση όταν προσφέρεται, αλλά δεν ελέγχεται αν όλοι ξέρουν τα βασικά. Και όσοι ζητάτε μείωση ύλης προφανώς είστε σε λύκεια ή επαλ. Στη βασική όμως υποχρεωτική εκπαίδευση δεν είναι το ζήτημα η ύλη. Είναι η μόρφωση. Και κάποια παιδάκια παραμένουν αγράμματα. Δεν τα σώζει η ύλη.

Η μεγάλη ύλη είναι εας λόγος που τα παιδιά μένουν αγράμματε στο δημοτικό.

Εγω δεν μιλώ για κάλυψη ύλης όπως το καταλαβαίνεις. Μιλώ για κανονικό διδακτικό χρόνο που θα πάρουν το στύλο κ θα σκεφτούν για να γράψουν κάτι, πράγμα που δεν γίνεται εύκολα πίσω από την οθόνη.

Το ότι τα παιδιά περιμένουν τις εξετάσεις για να διαβάσουν είναι πρόβλημα του συστήματος κ πρέπει να το διορθώσουμε, όχι να ζητάμε περισσότερες εξετάσεις.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2471 στις: Νοέμβριος 22, 2020, 08:47:11 πμ »
Εμείς λέμε τις απόψεις μας, αλλά το θέμα είναι τι θα σκεφτούν στο Υπουργείο (κάτι αντιπαιδαγωγικό θα είναι σίγουρα, όπως με την περίφημη Τράπεζα ειδικά φέτος...). Εγώ έχω στο webex τους μισούς μαθητές με κινητό, πιστεύετε ότι μέσω κινητού κατανοείς την ύλη;

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2472 στις: Νοέμβριος 22, 2020, 03:23:14 μμ »
Αυτό είναι σχετικό. Μου 'χουν τύχει παιδιά που είναι για 20 στα προφορικά, αλλά στα διαγωνίσματα και τα tests να μην αποδίδουν, όσο τουλάχιστον περίμενα. Π.χ., πέρυσι μπήκα τέτοια εποχή στην τάξη και κάποια είχαν ξεκινήσει ιδιαίτερα και φροντιστήρια. Στα προφορικά μια χαρά ήταν, αλλά στα γραπτά είχαμε θέματα. Μου 'χει τύχει, επίσης, μαθητές να μην αποδίδουν ιδιαίτερα στα προφορικά, αλλά στα γραπτά ήταν πολύ καλύτεροι. Οπότε ΝΑΙ!!! Και τα γραπτά είναι σημαντικά, αν θέλεις να 'σαι δίκαιος στη βαθμολογία. Αν το παιδί είναι για 19,20 στα προφορικά, αλλά στα γραπτά αποδίδει κάτω του 15, δεν μπορεί να πάρει 19 και 20, όπως και το αντίστροφο.
Σε ό,τι αφορά τα 5 διαγωνίσματα συμφωνώ. Ακόμα και τα 3 πολλά μου φαίνονται. Λόγω συνθηκών, ας μπουν βαθμοί που στηρίζονται περισσότερο στην προφορική τους επίδοση ή και γενικότερα στη συνολική τους εικόνα (σύνδεση, συμμετοχή κ.λ.π.) και ίσως σε κάποια tests.

ΔΕΝ είπα ότι τα γραπτά δεν είναι σημαντικά, σε καμία περίπτωση! Μέσα σε ένα ολόκληρο τετράμηνο, υπάρχει η δυνατότητα ο καθηγητής/τρια να αξιολογήσει την επίδοση του μαθητή τόσο στα προφορικά όσο και στα γραπτά (με τεστ, γραπτές εργασίες κλπ). Τώρα εάν κάποιος, εξετάζει, μόνο προφορικά κάθε μέρα και περιμένει το διαγώνισμα για να δει πώς γράφει ο κάθε μαθητής/τρια, λογικό είναι να πέφτει από τα σύννεφα.

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 603
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2473 στις: Νοέμβριος 22, 2020, 05:46:27 μμ »
ΔΕΝ είπα ότι τα γραπτά δεν είναι σημαντικά, σε καμία περίπτωση! Μέσα σε ένα ολόκληρο τετράμηνο, υπάρχει η δυνατότητα ο καθηγητής/τρια να αξιολογήσει την επίδοση του μαθητή τόσο στα προφορικά όσο και στα γραπτά (με τεστ, γραπτές εργασίες κλπ). Τώρα εάν κάποιος, εξετάζει, μόνο προφορικά κάθε μέρα και περιμένει το διαγώνισμα για να δει πώς γράφει ο κάθε μαθητής/τρια, λογικό είναι να πέφτει από τα σύννεφα.
Πού το είδατε το τετράμηνο; 1,5 μήνα μαθήματα κάναμε και μέχρι να μάθουμε τους μαθητές μας ζήτημα είναι αν προλάβαμε να βάλουμε ένα τεστ. Μήπως αναφέρεστε σε προ κορωνοϊού εποχές;

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2474 στις: Νοέμβριος 22, 2020, 09:53:08 μμ »
Οι συνθήκες φέτος είναι ιδιάζουσες, όπως και πέρυσι, αλλά φέτος με το πρόσχημα της τηλεκπαίδευσης μπορεί να εξαντληθεί η αυστηρότητα  στο όνομα πάντοτε της αριστείας. Ποιον να βαθμολογήσω, συνάδερφοι, τον μαθητή που ακούει το μάθημα από το κινητό με διακοπές ήχου; Έχω καταλάβει ότι πολλά παιδιά μπαίνουν μόνο και μόνο για να μην πάρουν απουσία. Σκεφτείτε και τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Είναι δυνατόν να συγκεντρωθούν και να καταλάβουν μάθημα από το ίντερνετ;

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2475 στις: Νοέμβριος 22, 2020, 10:11:16 μμ »
ΔΕΝ είπα ότι τα γραπτά δεν είναι σημαντικά, σε καμία περίπτωση! Μέσα σε ένα ολόκληρο τετράμηνο, υπάρχει η δυνατότητα ο καθηγητής/τρια να αξιολογήσει την επίδοση του μαθητή τόσο στα προφορικά όσο και στα γραπτά (με τεστ, γραπτές εργασίες κλπ). Τώρα εάν κάποιος, εξετάζει, μόνο προφορικά κάθε μέρα και περιμένει το διαγώνισμα για να δει πώς γράφει ο κάθε μαθητής/τρια, λογικό είναι να πέφτει από τα σύννεφα.
Ξεχνάς πως δε προσλαμβανόμαστε όλοι πριν το χτύπημα του πρώτου κουδουνιού. Όσοι το 'χουν ζήσει καταλαβαίνουν πόσο δύσκολο είναι να προσλαμβάνεσαι μέσα με τέλη Νοέμβρη και αρχές Φλεβάρη να παραδίδεις βαθμολογία. Σ'αυτήν την περίπτωση τα διαγωνίσματα βοηθούν αρκετά. Ασχέτως που τρέχεις να τα βάλεις και ζήτημα αν προλάβεις. Η επίδοση στα τεστάκια ως ένα σημείο αποτελεί προάγγελο της επίδοσης τους στα διαγωνίσματα, αλλά και αυτό είναι πολύ σχετικό. Όσο για τις γραπτές εργασίες, δεν εστιάζεις τόσο στο αποτέλεσμα, εφόσον δεν ξέρεις από πού βοηθήθηκαν, όσο στην υπευθυνότητα και τη συνέπειά τους. Άσε που τα διαγωνίσματα είναι και ένα καλό χαρτί στα χέρια σου απέναντι στους γονείς. Όπως και να το κάνουμε, όταν δεν μπαίνουν διαγωνίσματα, οι βαθμοί είναι πιο υψηλοί. Απόδειξη και η περσινή χρονιά που δεν έδωσαν εξετάσεις. Δύσκολα έμεινε κάποιος. Λόγω συνθηκών, καλό θα ήταν να μην μπουν και ας μπουν στο δεύτερο τετράμηνο που θέλω να πιστεύω πως όλα θα είναι καλύτερα. Πίσω από μια οθόνη αποκλείεται το αποτέλεσμα να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Οπότε τζάμπα κόπος.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2476 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 08:35:06 πμ »
Ξεχνάς πως δε προσλαμβανόμαστε όλοι πριν το χτύπημα του πρώτου κουδουνιού. Όσοι το 'χουν ζήσει καταλαβαίνουν πόσο δύσκολο είναι να προσλαμβάνεσαι μέσα με τέλη Νοέμβρη και αρχές Φλεβάρη να παραδίδεις βαθμολογία. Σ'αυτήν την περίπτωση τα διαγωνίσματα βοηθούν αρκετά. Ασχέτως που τρέχεις να τα βάλεις και ζήτημα αν προλάβεις. Η επίδοση στα τεστάκια ως ένα σημείο αποτελεί προάγγελο της επίδοσης τους στα διαγωνίσματα, αλλά και αυτό είναι πολύ σχετικό. Όσο για τις γραπτές εργασίες, δεν εστιάζεις τόσο στο αποτέλεσμα, εφόσον δεν ξέρεις από πού βοηθήθηκαν, όσο στην υπευθυνότητα και τη συνέπειά τους. Άσε που τα διαγωνίσματα είναι και ένα καλό χαρτί στα χέρια σου απέναντι στους γονείς. Όπως και να το κάνουμε, όταν δεν μπαίνουν διαγωνίσματα, οι βαθμοί είναι πιο υψηλοί. Απόδειξη και η περσινή χρονιά που δεν έδωσαν εξετάσεις. Δύσκολα έμεινε κάποιος. Λόγω συνθηκών, καλό θα ήταν να μην μπουν και ας μπουν στο δεύτερο τετράμηνο που θέλω να πιστεύω πως όλα θα είναι καλύτερα. Πίσω από μια οθόνη αποκλείεται το αποτέλεσμα να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Οπότε τζάμπα κόπος.
Και με ανοιχτά βιβλία μπορεί να γίνει αξιολόγηση γνώσεων με τις κατάλληλες ερωτήσεις. Κρίσεως για τα θεωρητικά και συνδυαστικές για τα θετικά. Βοηθά να απαντούν στο τσατ, γραπτά που μένουν μετά και αξιολογούνται αναλόγως. Ή στην ασύγχρονη ένα τεστ στο econtent όπου φαίνεται ο χρόνος που χρειάστηκε να απαντήσει κάποιος και βαθμολογείται αυτόματα. Υπάρχουν τρόποι. Επειδή είμαι σε γυμνάσιο φέτος, κατάλαβα ότι η αίσθηση ότι ελέγχονται τους ενεργοποιεί. Τις πρώτες μέρες είχαν χαλαρώσει πολύ και άρχισα να τους εξετάζω στις ασκήσεις έναν προς έναν. Την επόμενη κιόλας μέρα είχαν όλοι έτοιμες τις εργασίες τους και τις παλιές και τις νέες. Μπείτε λίγο στην ψυχολογία τους. Είναι σε μια συνθήκη διακοπών. Αν κάνουμε διαλέξεις χωρίς ερωτήσεις και χωρίς έλεγχο των εργασιών τους, τα παιδιά δεν θα ανοίγουν βιβλίο. Και μου φαίνεται φυσιολογικό από πλευράς τους. 1 στους 15 δουλεύει με όρεξη και συναίσθηση της σοβαρότητας και της αξίας της μόρφωσης και δουλεύει και για το παραπάνω. Οι λοιποί για τον βαθμό που θα δείξουν στους γονείς. Στην πλειοψηφία ο βαθμός ο καλός συνδέεται με κάποια προνόμια, π.χ.  δώρο Χριστουγέννων που πλησιάζουν.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2477 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 08:37:56 πμ »
Οι συνθήκες φέτος είναι ιδιάζουσες, όπως και πέρυσι, αλλά φέτος με το πρόσχημα της τηλεκπαίδευσης μπορεί να εξαντληθεί η αυστηρότητα  στο όνομα πάντοτε της αριστείας. Ποιον να βαθμολογήσω, συνάδερφοι, τον μαθητή που ακούει το μάθημα από το κινητό με διακοπές ήχου; Έχω καταλάβει ότι πολλά παιδιά μπαίνουν μόνο και μόνο για να μην πάρουν απουσία. Σκεφτείτε και τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες. Είναι δυνατόν να συγκεντρωθούν και να καταλάβουν μάθημα από το ίντερνετ;
Είναι προφανές ότι για τα παιδιά αυτά ετοιμάζουμε κατάλληλα τις σημειώσεις και τις ανεβάζουμε στην eme ή στην eclass. Και στην τάξη χάνονται αυτά τα παιδιά. Χρειάζονται προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους υλικό. Για αυτό έχουμε κάνει επιμορφώσεις σχετικά. Αν τους δώσουμε να καταλάβουν ότι το μάθημα είναι προαιρετικό, δεν θα μάθουν τίποτα απολύτως.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159501
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 204
Σύνολο: 212

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.