*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 588757 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1874
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2772 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 08:43:10 πμ »
Δεν ξέρω για τους δικούς σας μαθητες, σ εμάς τα φροντιστήρια κάνουν χρυσές δουλειές. Το έγραψα κ πιο πάνω, ανεβάζω ένα φυλλάδιο με πολλές ασκήσεις, παραδίδω λίγη λίγο τη γραμματική, προχωράω τελικά πιο αργά κ μένουν οι ασκήσεις, κ μ στέλνουν λυμένα κ αυτά που δεν έχω παραδώσει!!!! (δεν κοιτάνε καν τι έχω ζητήσει, στέλνουν το φυλλάδιο στον φροντιστή, παίρνουν τις απαντήσεις, τις στέλνουν). Πέρσι άλλος μου έστελνε το χειρόγραφο της ίδιας της φροντιστήριας!!!!!!  Είμαστε σοβαροί ότι μ αυτές τις συνθήκες μιλάμε για απαρέγκλιτη εφαρμογή των διατάξεων για τα διαγωνίσματα;;;;

Αχ, μου το κάνουν συνέχεια! Ανεβάζω φύλλα εργασίας στο eclass με σκοπό να τα δουλέψουμε μαζί στο webex και μου τα στέλνουν πίσω έτοιμα, συμπληρωμένα, σε ενότητες που δεν έχουμε κάνει! Ανέβασα ένα φυλλάδιο για το επόμενο κείμενο που θα κάναμε στη λογοτεχνία και μου το έστειλαν έτοιμο... για κείμενο που δεν είχαμε κάνει ακόμα! Θα τρελαθούμε!

Και μετά, αναγκαστικά πρέπει να μπει ψηλός βαθμός -γιατί πώς θα αποδείξεις ότι δεν τα έκανε το παιδί μόνο του- και θα μας κατηγορούνε μερικοί μερικοί ότι φταίμε εμείς για την κατάντια του ελληνικού σχολείου. :P

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:16:32 »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2111
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2773 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 08:53:38 πμ »
@TimPap απλώς έχουμε διαφορετική φιλοσοφία. Όλοι αξιολογούμε καθημερινά τους μαθητές μας και δεν περιμένουμε το διαγώνισμα για να καταλάβουμε κάτι (καταλαβαίνουμε κάποια συμπληρωματικά πχ ποιος αγχώνεται, ποιος υστερεί στα γραπτά παρά την πολύ καλή προφορική συμμετοχή κλπ). Καταλαβαίνεις όμως πόσο λάθος παιδαγωγικά είναι η νοοτροπία που περιγράφεις, που ο μαθητής περιμένει το διαγώνισμα για να κρίνει τον εαυτό του; Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα ενός εξετασιοκεντρικού συστήματος. Η διδασκαλία καταστρέφεται, γιατί θεωρείται ότι ο σκοπός της είναι να οδηγήσει στο διαγώνισμα. Κάθε μέρα κρίνεται ο μαθητής και αυτό πρέπει να καταλάβει, ότι κάθε μέρα ο ίδιος ποαίρνει ανατροφοδότηση, κι ας μην είναι βαθμός αυτό.

Παραθέτω:
 Αν ξέρει τελικά ή όχι θα φανεί στις τελικές εξετάσεις.
ΣΤις τελικές εξετάσεις θα φανεί; ΑΛήθεια; ΔΗλαδή όλο τον χρόνο στην τάξη ο καθηγητής δεν καταλαβαίνει; Τα παιδιά δεν έχουν κληθεί ποτέ να γράψουν κάτι μόνα τους στο μάθημα για να φανούν οι πραγματικές τους δυνάμεις;

Η αξιολόγηση των μαθητών μου φανερώνει τα δικά μου λάθη στη διδασκαλία. Βοηθά και εμένα και τους μαθητές μου που προσπαθούν.
Είστε αρνητές της αξιολόγησης γενικά, γιατί αυτή αποκαλύπτει κάτι;

Δεν είμαστε αρνητές της αξιολόγησης. Τους μαθητές τους αξιολογούμε καθημερινά. Αξιολόγηση είναι και το ποιος σηκώνει χέρι, και το πόσο τακτικό είναι το τετράδιο, και το ποιος έχει οργανωμένο φάκελο με υλικό. Αξιολόγηση είναι το ποιο ςσυμμετέχει, το ποιος κοιτάει έξω, το ποιος ζητάει συνέχεια τουαλέτα. Αξιολόγηση είναι ο έλεγχος των τετραδίων, η συμμετοχή στην παράδοση του μαθήματος, οι απορίες. Αξιολόγηση είναι το τεστάκι, με οποιαδήποτε μορφή κι αν μπαίνει. Αξιολόγηση είναι η παραγωγή λόγου, αξιολόγηση είναι να έρθει κάποιος στον πίνακα. Αξιολόγηση είνια και το διαγώνισμα τετραμήνου. Μετά από όλα τυά, οι τελικές εξετάσεις δεν μας λένε και πολλά. Όλα Τίποτα μάλλον...
Όλα αυτά λοιπόν που όλοι μας κάνουμε καθημερινά, μας βοηθούν να σχηματίσουμε εικόνα για τους μαθητές μας. Και αν έλειπε ο βραχνάς του διαγωνίσματος και του βαθμού, που είναι το μόνο που βλέπουν οι γονείς, οι μαθητές θα είχαν καταλάβει ότι κάθε μέρα αξιολογούνται. Αν και κατά βαθος, το ξέρουν. Αλλά παρασύρονται από τους γονείς.

ύτως ή άλλως όμως είστε διατεθειμένοι να βάλετε καλούς βαθμούς λόγω της κατάστασης.
Εγώ προσωπικά, που δεν μου αρέσει να βαθμολογώ, θα προτιμήσω να είμαι συγκρατημένη, τουλάχιστον στα παιδιά της Α Γυμνασίου που δεν τα ξέρω καλά. Συγκρατημένη εννοώ να μην βάλω πολύ υψηλούς, γιατί  κάνω μαθήματα που βασίζονται στην παραγωγή λόγου, η οποία έχει δουλευτεί ελάχιστα λόγω των συνθηκών, επομένως δεν θέλω να καλλιεργήσω προσδοκίες. Εννοείται ότι θα εξαντλήσω κάθε περιθώριο επιείκειας και ελαστικότητας σε όποιον καταλαβαίνω ότι έχει κάποιες δυσκολίες. Γενικά είμαι από αυτούς που βαθμολογούν πρωτίστως με βάση τη συμμετοχή στο μάθημα και δευτερευόντως το διαγώνισμα. Τώρα πάλι έτσι θα κινηθώ, αλλά θα δείξω μια αυτοσυγκράτηση προς τα πάνω επειδή σε κάποια θέματα εμβάθυνσης δεν έχουν δουλευτεί τα παιδιά και δεν θέλω να κοροϊδευόμαστε. Βασικά όμως θα προτιμούσα να έρθει οδηγία να μην μπει βαθμός. Να στείλουμε μια περιγραφική αναφορά καλύτερα, για να ξέρει ο γονιός τι κάνει το παιδί του. Γενικά θα προτιμούσα περιγραφική αξιολόγηση, αν όχι με λόγια, έστω με μια κλίμακα διασπασμένη σε κατηγορίες πχ γραπτή επίδοση, συμμετοχή στο μάθημα, προφορικές εξετάσεις, επιμέλεια κλπ. Κάτι που καθαρά θα αποτυπώνει τις επιμέρους δυνατότητες και αδυναμίες του μαθητή και σε καμία περίπτωση κάτι που απλώς θα βάζει μια ταμπέλα και θα ταξινομεί τα παιδιά.


Επομένως, δεν κατανοώ γιατί πρέπει να ακυρώσουμε την προσπάθεια που έχουμε κάνει τόσο καιρό και να αυτοαναιρεθούμε;
Δεν καταλαβαίνω που αυτοαναιρούμαστε. ΣΤο ότι θεωρούμε γελοία τη χθεσινή εγκύκλιο; ΑΥτό αναιρεί τη δουλειά μας;

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2774 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 09:49:24 πμ »
Καλά τι συζητάτε τόση ώρα!!!! Τα ίδια τα παιδιά θεωρούσαν λογικό να βαθμολογηθούν κανονικά μετά τη δεύτερη εβδομάδα σε αναστολή. Σε εξέλιξη όλα τα διαγωνίσματα, δηλωμένα από καιρό με παρότρυνση των μαθητών μας σε πολλές περιπτώσεις. Στο τέλος κρίνεται ποιος έχει συγκρατήσει κάτι ή όχι. Δίκιο έχει ο άνθρωπος, αλλά πού να το βρει!!!! Όταν κάνεις επανάληψη όλων. Σαν μαθητές δεν περιμένατε τα τεστ για να ξέρετε τι και πώς; Για αυτό υποτίθεται κάποιοι δεν πηγαίνουν στα φροντιστήρια, ώστε να έχουν την ευκαιρία για πολλά πολλά τεστ και ασκήσεις;;; Γιατί αυτός που θα προχωρήσει σε σπουδές θα αξιολογείται διαρκώς με διάφορους τρόπους. Είναι κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ορθώς. Επειδή φροντιστήριο δεν πήγαινα, ζητούσα πάντα πιο πολλές ασκήσεις από τους καθηγητές μου. Από τους μαθητές με στόχους στερούμε...από κανέναν άλλο...
Τα μηνύματά μου έρχονται ετεροχρονισμένα (αν περάσουν τον έλεγχο), αλλά ίσως έχουν την τύχη να τα δει κανείς προ διακοπών!!!!
Με κουράσατε όμως όλοι με τη διαρκή "φαγούρα". Αρκετά, άντε να έρθουν οι διακοπές να ηρεμήσουμε...μπαίνουμε να δούμε καμιά είδηση και λίγοι είναι αυτοί που ασχολούνται σοβαρά με το αντικείμενο. Ένας κατέθεσε μια ωραία ιδέα για forms. Την πήρατε χαμπάρι;;; Ξέρετε οι μαθητές μας θα ζήσουν σε έναν άλλον κόσμο...με απαραίτητες τις γνώσεις όλων αυτών. Στερήστε τους τα όλα!!!! Ε...;;; Δήθεν νοιάζεστε για τους μαθητές...

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2775 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 09:50:58 πμ »
Αχ, μου το κάνουν συνέχεια! Ανεβάζω φύλλα εργασίας στο eclass με σκοπό να τα δουλέψουμε μαζί στο webex και μου τα στέλνουν πίσω έτοιμα, συμπληρωμένα, σε ενότητες που δεν έχουμε κάνει! Ανέβασα ένα φυλλάδιο για το επόμενο κείμενο που θα κάναμε στη λογοτεχνία και μου το έστειλαν έτοιμο... για κείμενο που δεν είχαμε κάνει ακόμα! Θα τρελαθούμε!

Και μετά, αναγκαστικά πρέπει να μπει ψηλός βαθμός -γιατί πώς θα αποδείξεις ότι δεν τα έκανε το παιδί μόνο του- και θα μας κατηγορούνε μερικοί μερικοί ότι φταίμε εμείς για την κατάντια του ελληνικού σχολείου. :P
Να το συζητήσεις με τους γονείς...από πότε το να κάνεις πράγματα που δεν τα χες αξιολογείται θετικά; ;;;; Είναι δείγμα ότι δεν ΑΚΟΥΝ. Δεν ασχολούνται...αυτό να πεις στους γονείς!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:16:32 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2507
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2776 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 10:34:12 πμ »
Το ερώτημα που με απασχολεί είναι ένα: θα βάλετε ωριαία διαγωνίσματα διαδικτυακά ναι ή όχι; Μπορούμε να ρισκάρουμε κάτι τέτοιο; Περιμένω όπως προανέφερα κάποιο σχόλιο από την ΟΛΜΕ.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3755
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2777 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 10:35:56 πμ »
Αυτό θα συνέβαινε με τις εργασίες του και στην τάξη.
...... στη φυσική τάξη όλα είναι διαφορετικά, υπάρχουν άλλες δυνατότητες, επιλογές και ευελιξία....
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3755
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2778 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 10:37:16 πμ »
Το ερώτημα που με απασχολεί είναι ένα: θα βάλετε ωριαία διαγωνίσματα διαδικτυακά ναι ή όχι; Μπορούμε να ρισκάρουμε κάτι τέτοιο; Περιμένω όπως προανέφερα κάποιο σχόλιο από την ΟΛΜΕ.
υποθέτω θα πρέπει να γίνουν και τηλεσύλλογοι για ενημέρωση, επίλυση αποριών κλπ, θα δούμε, σίγουρα θα υπάρξουν εξελίξεις ....
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2111
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2779 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 10:41:48 πμ »
υποθέτω θα πρέπει να γίνουν και τηλεσύλλογοι για ενημέρωση, επίλυση αποριών κλπ, θα δούμε, σίγουρα θα υπάρξουν εξελίξεις ....

 Εγω προτιμώ να αφήσω μήπως ανοίξουμε κ τα βαλω κανονικά...

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2111
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2780 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 10:58:16 πμ »
Να το συζητήσεις με τους γονείς...από πότε το να κάνεις πράγματα που δεν τα χες αξιολογείται θετικά; ;;;; Είναι δείγμα ότι δεν ΑΚΟΥΝ. Δεν ασχολούνται...αυτό να πεις στους γονείς!!!

-γεια σας, είμαι η φιλόλογος του παιδιού σας. Ήθελα να σας πω ότι στην άσκηση ήθελα ανάλυση μόνο τους στίχους τάδε έως τάδε κ το παιδί σας αντέγραψε όλο το λυσαρι. Παρακαλώ πολύ την επόμενη φορά να είναι πιο προσεκτικό στην αντιγραφή για να μην κουράζεται άδικα!!!

Πέρα από την πλάκα, το ότι δεν ακούνε, δεν προσέχουν κ δεν καταλαβαίνουν μια απλή οδηγία, όπως έγραφα κ πιο πάνω, το θεωρώ χειρότερο από το να έρθουν αδιάβαστοι. Κ με εκνευρίζει εξίσου με την κοροϊδία να πλασάρουν έτοιμες λύσεις για δικές τους. Ειδικά όμως το να μην μπορούν να κινηθούν με βάση μια οδηγία, είναι παρα μα πάρα πολύ ανησυχητικό κ ενδεικτικό πολύ κακής στόχευσης του εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά κ ενδεικτικό μιας ανατροφής που δεν αφήνει στο παιδί καμία πρωτοβουλία να σκεφτεί, να αυτενεργησει κ να σταθεί στα πόδια του.

Συνδεδεμένος dors

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2781 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 11:25:22 πμ »
Το ερώτημα που με απασχολεί είναι ένα: θα βάλετε ωριαία διαγωνίσματα διαδικτυακά ναι ή όχι; Μπορούμε να ρισκάρουμε κάτι τέτοιο; Περιμένω όπως προανέφερα κάποιο σχόλιο από την ΟΛΜΕ.

Οχι! πάνω από 60% των μαθητών μου συνδέονται με κινητό. Ένα polling έκανα δοκιμαστικά σήμερα για να δω πως θα μπορούσα να κινηθώ, μετά την εγκύκλιο,  και οι μισοί μόλις ξαναγύρισαν να δουν την ερώτηση, το έχασαν και δεν μπορούσαν να το ξανανοίξουν. Εννοείται ότι περιμένω τι θα αποφασίσουμε ως σύλλογος, ΕΛΜΕ κτλ προς το παρόν  κατεβάζω καντήλια

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5866
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2782 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 11:55:28 πμ »
Ωριαία διαγωνίσματα διαδικτυακά.. μεγαλύτερη ******* δεν μπορούσε να σκεφτεί το υπουργείο.
Προφανώς θα κινηθούμε με τους τρόπους που ήδη γνωρίζαμε, δεν περιμέναμε από τους φωστήρες να μας πουν για τα τεστάκια στο e-class κλπ.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1874
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2783 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 12:04:02 μμ »
Το ερώτημα που με απασχολεί είναι ένα: θα βάλετε ωριαία διαγωνίσματα διαδικτυακά ναι ή όχι; Μπορούμε να ρισκάρουμε κάτι τέτοιο; Περιμένω όπως προανέφερα κάποιο σχόλιο από την ΟΛΜΕ.

Ωριαία όχι. Θα βάλω κάποια μικρά τεστάκια, τεταρτάκια το πολύ, περισσότερο σαν ασκήσεις και αυτό όχι σε όλα τα μαθήματα. Και αυτό περισσότερο για να φαίνονται, σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι έχουν κάποιο ιδιαίτερο νόημα. Σπάω το κεφάλι μου πώς μπορεί να γίνει διαδικτυακό τεστάκι στη γλώσσα -πέρα από κάποιες μικρές ερωτήσεις θεωρίας κλειστού τύπου- αλλά δεν βρίσκω τρόπο.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1874
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2784 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 12:08:28 μμ »
-γεια σας, είμαι η φιλόλογος του παιδιού σας. Ήθελα να σας πω ότι στην άσκηση ήθελα ανάλυση μόνο τους στίχους τάδε έως τάδε κ το παιδί σας αντέγραψε όλο το λυσαρι. Παρακαλώ πολύ την επόμενη φορά να είναι πιο προσεκτικό στην αντιγραφή για να μην κουράζεται άδικα!!!

Πέρα από την πλάκα, το ότι δεν ακούνε, δεν προσέχουν κ δεν καταλαβαίνουν μια απλή οδηγία, όπως έγραφα κ πιο πάνω, το θεωρώ χειρότερο από το να έρθουν αδιάβαστοι. Κ με εκνευρίζει εξίσου με την κοροϊδία να πλασάρουν έτοιμες λύσεις για δικές τους. Ειδικά όμως το να μην μπορούν να κινηθούν με βάση μια οδηγία, είναι παρα μα πάρα πολύ ανησυχητικό κ ενδεικτικό πολύ κακής στόχευσης του εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά κ ενδεικτικό μιας ανατροφής που δεν αφήνει στο παιδί καμία πρωτοβουλία να σκεφτεί, να αυτενεργησει κ να σταθεί στα πόδια του.

Έχεις απόλυτο δίκιο. Είναι από τα βασικά ζητήματα που έχω κι εγώ με το πώς λειτουργεί το σύστημα και τι δεξιότητες αποκτούν τα παιδια τελικά.

Το θέμα είναι ότι θα σου πει ο γονιός -και κάποιες φορές μπορεί να έχει και δίκιο- "Ξέρετε, είχε πρόβλημα το ίντερνετ εκείνη την ώρα και το παιδί δεν άκουσε". Ακόμα χειρότερα να σου πει "Είχε πρόβλημα το δικό σας ίντερνετ, κυρία καθηγήτρια. Πώς ν'ακούσει το παιδί;" Κι ας τα γράφουμε στο τσατ 500 φορές και ας είναι σαφέστατες οι οδηγίες στο eclass. Υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα στην διαδικασία και πολύ φοβάμαι ότι θα βρεθούμε εκτεθειμένοι με ευθύνη του υπουργείου.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2111
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2785 στις: Δεκέμβριος 10, 2020, 12:17:19 μμ »
Ωριαία όχι. Θα βάλω κάποια μικρά τεστάκια, τεταρτάκια το πολύ, περισσότερο σαν ασκήσεις και αυτό όχι σε όλα τα μαθήματα. Και αυτό περισσότερο για να φαίνονται, σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι έχουν κάποιο ιδιαίτερο νόημα. Σπάω το κεφάλι μου πώς μπορεί να γίνει διαδικτυακό τεστάκι στη γλώσσα -πέρα από κάποιες μικρές ερωτήσεις θεωρίας κλειστού τύπου- αλλά δεν βρίσκω τρόπο.

Αυτό το είχα σκεφτεί ασχέτως της εγκυκλίου. Το έχω κάνει στο περίπου σαν δοκιμή, τεστ με μια μόνο προσπάθεια κ χωρίς να φαίνονται οι σωστές απαντήσεις για να το κάνουν στο σπίτι. πρόχειρο τελείως. για έκθεση σκέφτομαι μια σύντομη παραγωγή λόγου που δεν θα ανακοινωθεί εξ των προτέρων για να μην συνεννοηθούν με τον φροντιστή, κ αποστολή επι τόπου, όχι ετεροχρονισμένα. κ αυτό όχι για διαγωνισμα, απλώς επειδή έχουμε φτάσει στην ενότητα. Πιστεύω ότι αυτό είναι εφικτό, πότε να προλάβει να τη στείλει ο φροντιστής κ να την αντιγράψει το παιδί; Στο eclass μπορείς πχ προτάσεις να αναγνωρίσουν συντακτικά κάποιους όρους πχ με αντιστοίχιση, ή είδη προτάσεων πάλι με αντιστοίχιση ή πολλαπλή επιλογή αντιστοίχιση συνώνυμων/αντωνυμων, αλλά δεν είναι κείμενο κεντρική εξέταση, κανονικά δεν είναι σωστή.

Αν βαλω κάτι πριν τις γιορτές θα είναι παραγωγή λόγου. Το αν θα το ανάγγειλε ως διαγωνισμα, είναι άλλο θέμα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30520
  • Τελευταία: Istorokos
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1076995
  • Σύνολο θεμάτων: 18119
  • Σε σύνδεση σήμερα: 789
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 68
Επισκέπτες: 688
Σύνολο: 756

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.