0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό το είχα σκεφτεί ασχέτως της εγκυκλίου. Το έχω κάνει στο περίπου σαν δοκιμή, τεστ με μια μόνο προσπάθεια κ χωρίς να φαίνονται οι σωστές απαντήσεις για να το κάνουν στο σπίτι. πρόχειρο τελείως. για έκθεση σκέφτομαι μια σύντομη παραγωγή λόγου που δεν θα ανακοινωθεί εξ των προτέρων για να μην συνεννοηθούν με τον φροντιστή, κ αποστολή επι τόπου, όχι ετεροχρονισμένα. κ αυτό όχι για διαγωνισμα, απλώς επειδή έχουμε φτάσει στην ενότητα. Πιστεύω ότι αυτό είναι εφικτό, πότε να προλάβει να τη στείλει ο φροντιστής κ να την αντιγράψει το παιδί; Στο eclass μπορείς πχ προτάσεις να αναγνωρίσουν συντακτικά κάποιους όρους πχ με αντιστοίχιση, ή είδη προτάσεων πάλι με αντιστοίχιση ή πολλαπλή επιλογή αντιστοίχιση συνώνυμων/αντωνυμων, αλλά δεν είναι κείμενο κεντρική εξέταση, κανονικά δεν είναι σωστή. Αν βαλω κάτι πριν τις γιορτές θα είναι παραγωγή λόγου. Το αν θα το ανάγγειλε ως διαγωνισμα, είναι άλλο θέμα.
Τεστάκια -βαφτισμένα ασκήσεις-, πχ. για κλίση επιθέτων πχ. σε -ης, έχουμε κάνει ήδη αρκετά. Αλλά αυτά δεν ανταποκρίνονται στις οδηγίες αξιολόγησης. Στην παραγωγή λόγου που λες, σκέφτεσαι να ζητήσεις να σου τη στείλουν σε φωτογραφία ή να την πληκτρολογήσουν;
Με φύλλα εργασίας στο e class καλυπτόμεθα στο κομμάτι αξιολογηση;
φωτογραφία εννοειται! Οι οδηγίες αξιολόγησης που μας δίνουν τώρα ομτως δν συμφωνούν μ αυτά που κατά τ αλλά οφείλουμε να τηρήσουμε απαρέγκλιτα...
επειδή ο σύλλογος μας δεν έχει την τσιπα να αρνηθεί τα διαγωνίσματα, κατέληξα ότι δεν θα το βασανίσω. Θα ετοιμάσω κάποιες παραλλαγές του ίδιου διαγωνισματος, θα αποφύγω όσο μπορώ πράγματα που απαντιιυνται με εύκολη αντιγραφή, κ θα τα αναυεσω σε ομάδες μαθητών να τα γράψουν στο τετράδιο τους κ να στείλουν φωτο. θα ξεκαθαρίσω την άποψη μου για αυτό το είδος αξιολόγησης, θα τονίσω ότι βασική για εμένα είναι η προφορική συμμετοχή, κ ας καταλάβει ο καθεις ο,τι θέλει. αυτό όλο γίνεται για να δουν βαθμούς οι γονείς, όπως τόνισε ο διευθυντής. αυτό θέλουν, αυτό θα πάρουν.
γιατι εσυ νομίζεις ότι μπορούν και να αντιγράψουν; εδω τους δινω φυλλα επεξεργασίας του μαθηματος, τα οποία έχουμε δουλέψει μέσα στην τάξη, τα οποία ανεβάζω στη συνεχεια στο e class , για να τα συμπληρώσουν υποτίθεται με ανοικτά βιβλία και να μου τα στείλουν και ειναι όλο λάθη ...ούτε να αντιγράψουν δεν ειναι ικανοι...
Αυτό είναι σωστό...Εγω όπως ξαναείπα πιο πολύ φοβάμαι τους φροντιστές παρα τη μεταξύ τους αντιγραφή, αν δεν έχουν κοινά θέματα.
Σήμερα είχα και την εξής ερώτηση από τα μικρά της α' γυμνασίου: Πώς μπορούν οι γονείς να επικοινωνήσουν με τους καθηγητές για να ενημερωθούν για την πρόοδο των παιδιών τους; Με το που βγήκε η εγκύκλιος περί διαγωνισμάτων, άρχισε και το άγχος των βαθμών.
Αν σε ένα τμήμα έχετε 2, 3 παιδιά που πρέπει να εξεταστούν προφορικά, τι θα κάνετε;