*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 953060 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6118 στις: Ιούνιος 04, 2021, 05:53:34 μμ »
Ήδη συζητήσατε το θέμα των απουσιών; Εμείς την άλλη Παρασκευή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:42:18 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6119 στις: Ιούνιος 04, 2021, 06:32:02 μμ »
Ήδη συζητήσατε το θέμα των απουσιών; Εμείς την άλλη Παρασκευή.

Είχαν φανεί οι εντάσεις από μέσα στη χρονια. ο διευθυντής το άφηνε περιμένοντας μια σαφή οδηγία ότι του webex δεν μετράνε (οκ είναι χαζός...), κ δεβ το αντιμετώπιζε εγκαίρως. τώρα ξέρουμε ότι 2-3 άτομα θα κάνουν θέμα που είναι μόνιμοι κ παλιοί οπότε ο λόγος τους δεν μπορεί να αγνοηθεί. δεν ξέρω τι θα γίνει....

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 603
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6120 στις: Ιούνιος 04, 2021, 08:08:24 μμ »
Βαθμολογικά πώς σκέφτεστε να κινηθείτε; Θα φανείτε επιεικείς και δε θα κατεβάσετε βαθμούς έχοντας κατά νου ότι ίσως δεν είχαν ίσες ευκαιρίες οι μαθητές τον καιρό της τηλεκπαίδευσης ή θα κατεβάσετε έχοντας βάλει εργασίες και τεστ-διαγωνίσματα στα οποία ακόμα και καλοί μαθητές δεν έγραψαν όσο περιμένατε; Επειδή λίγο πολύ ξέρουμε πλέον τους μαθητές νομίζω ότι ήταν εύκολο να καταλάβουμε αν έλεγαν ψέματα στην τηλεκπαίδευση όταν επικαλούνταν προβλήματα σύνδεσης ή μικροφώνου για να αράζουν στο κρεβάτι ή να παίζουν παιχνίδια. Θα αναφέρω ένα απλό παράδειγμα. Μαθήτρια που στο α τετραμηνο στα Αρχαία έγραφε 19, 20 και προφορικά στα ίδια επίπεδα στο β τετράμηνο το γραπτό της ήταν στο 10άρι και τα προφορικά γύρω στο 16. Τι βαθμό να της βάλω τώρα, όταν στο α τετράμηνο της έβαλα 20;Πόσο θα κατεβάζατε εσείς;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6121 στις: Ιούνιος 04, 2021, 09:36:43 μμ »
Βαθμολογικά πώς σκέφτεστε να κινηθείτε; Θα φανείτε επιεικείς και δε θα κατεβάσετε βαθμούς έχοντας κατά νου ότι ίσως δεν είχαν ίσες ευκαιρίες οι μαθητές τον καιρό της τηλεκπαίδευσης ή θα κατεβάσετε έχοντας βάλει εργασίες και τεστ-διαγωνίσματα στα οποία ακόμα και καλοί μαθητές δεν έγραψαν όσο περιμένατε; Επειδή λίγο πολύ ξέρουμε πλέον τους μαθητές νομίζω ότι ήταν εύκολο να καταλάβουμε αν έλεγαν ψέματα στην τηλεκπαίδευση όταν επικαλούνταν προβλήματα σύνδεσης ή μικροφώνου για να αράζουν στο κρεβάτι ή να παίζουν παιχνίδια. Θα αναφέρω ένα απλό παράδειγμα. Μαθήτρια που στο α τετραμηνο στα Αρχαία έγραφε 19, 20 και προφορικά στα ίδια επίπεδα στο β τετράμηνο το γραπτό της ήταν στο 10άρι και τα προφορικά γύρω στο 16. Τι βαθμό να της βάλω τώρα, όταν στο α τετράμηνο της έβαλα 20;Πόσο θα κατεβάζατε εσείς;

Λοιπόν εγω είπα ότι δεν θα κόψω αλλά μόλις ανοίξαμε έδωσα παρα πολλά φύλλα εργασίας για μέσα στην τάξη ξεκαθαρίζοντας ότι η ενασχόληση θα εξασφαλίσει τον προβιβασιμο βαθμό. έπιασε σε πολύ ικανοποιητικό ποσοστό κ είμαι ευχαριστημένη. ωστόσο κάποιοι θα κατέβουν τόσο όσο αρκεί να πάρουν ένα μήνυμα κ να περάσουν τσίμα τσίμα (μπορεί να τους στοιχίσει να χάσουν τη βοήθεια του μέσου όρου σε περίπτωση που κοπούν αλλού). 20 θα πάρει οποίος άξιζε, αλλιώς θα μείνουν σταθεροί εκτός αν βελτιώθηκαν. Θεωρώ ότι κρατώ μια ισορροπία έτσι. τουλάχιστον δεν θα πει κανεις ότι πέρασε όντας παντελώς τουρίστας.

Γενικα θεωρώ ότι δεν είναι ευθύνη των παιδιών το ότι φέτος δεν τους προσφέρθηκε φυσιολογική εκπαίδευση. κάναμε το καλύτερο ματ αλλά αυτό το σπασμωδικό άνοιξε κλείσε ήταν πολιτική επικογη για την οποία δεν θεωρώ ότι πρέπει να τιμωρηθεί ακόμα κ όποιος έπαιζε playstation φέτος. αν έχει τόσα κενά εξάλλου ας κοπεί του χρόνου. Δεν ήταν όλα τα παιδιά σε αυστηρό εγκλεισμό σε όλα τα μερη αλλά για μήνες λειτουργούσαν τα πάντα κανονικά κ τα παιδιά ήταν υποχρεωμένα να ειναο στον υπολογιστή ενώ γύρω γύρω λειτουργούσαν νυχαδικα, κομμωτήρια, καφετέριες με δήθεν take away κ τετοια. Αρκετά τιμωρήθηκε αυτή η γενιά μαθητών.


Επίσης θεωρώ απαράδεκτο, ενώ αλωνίζουν τουρίστες, ενώ συζητάμε για δεξιώσεις γάμων κ νυχτερινά μαγαζιά, τα παιδιά να αλλάζουν βαθμίδα εκπαίδευσης έτσι στα σιωπηλά χωρίς μια γιορτή χωρίς έναν αγώνα χωρίς να μπορούμε να τα αγκαλιάσουμε, να φεύγουν από το σχολείο σιωπηρά κ αθόρυβα, ενώ γύρω γύρω διαφημίζουμε το σαξες στορι του κ@λου.
ξέρετε ότι δεν είχα κόλλημα με το κλείσιμο των σχοκειων όσο ήταν ανάγκη, αλλά αυτό το τσίρκο με στενοχωρεί. πέρσι δεν μαζεύτηκαν καν την ίδια μέρα, έτσι όπως έρχονταν εκ περιτροπής... τουλάχιστον φέτος είναι όλοι, αλλά πραγματικά λυπάμαι...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 04, 2021, 09:40:45 μμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:42:18 »

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 603
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6122 στις: Ιούνιος 04, 2021, 09:43:55 μμ »
Λοιπόν εγω είπα ότι δεν θα κόψω αλλά μόλις ανοίξαμε έδωσα παρα πολλά φύλλα εργασίας για μέσα στην τάξη ξεκαθαρίζοντας ότι η ενασχόληση θα εξασφαλίσει τον προβιβασιμο βαθμό. έπιασε σε πολύ ικανοποιητικό ποσοστό κ είμαι ευχαριστημένη. ωστόσο κάποιοι θα κατέβουν τόσο όσο αρκεί να πάρουν ένα μήνυμα κ να περάσουν τσίμα τσίμα (μπορεί να τους στοιχίσει να χάσουν τη βοήθεια του μέσου όρου σε περίπτωση που κοπούν αλλού). 20 θα πάρει οποίος άξιζε, αλλιώς θα μείνουν σταθεροί εκτός αν βελτιώθηκαν. Θεωρώ ότι κρατώ μια ισορροπία έτσι. τουλάχιστον δεν θα πει κανεις ότι πέρασε όντας παντελώς τουρίστας.

Γενικα θεωρώ ότι δεν είναι ευθύνη των παιδιών το ότι φέτος δεν τους προσφέρθηκε φυσιολογική εκπαίδευση. κάναμε το καλύτερο ματ αλλά αυτό το σπασμωδικό άνοιξε κλείσε ήταν πολιτική επικογη για την οποία δεν θεωρώ ότι πρέπει να τιμωρηθεί ακόμα κ όποιος έπαιζε playstation φέτος. αν έχει τόσα κενά εξάλλου ας κοπεί του χρόνου. Δεν ήταν όλα τα παιδιά σε αυστηρό εγκλεισμό σε όλα τα μερη αλλά για μήνες λειτουργούσαν τα πάντα κανονικά κ τα παιδιά ήταν υποχρεωμένα να ειναο στον υπολογιστή ενώ γύρω γύρω λειτουργούσαν νυχαδικα, κομμωτήρια, καφετέριες με δήθεν take away κ τετοια. Αρκετά τιμωρήθηκε αυτή η γενιά μαθητών.
Δεν είπα ότι θα αφήσω  μετεξεταστέους!Όμως δε μπορεί μαθήτρια που πήρε 20 να είναι ασυνεπής και να ξαναβάλω 20!  Θα κατεβάσω βαθμούς γιατί ακόμα και τον 1,5 μήνα που πήγαμε στο σχολείο (Φεβρουάριο και Μάρτιο, μισό) δεν έκαναν κάποιοι τίποτα όσες ασκήσεις και φύλλα εργασίας κι αν έδινα! Για να αμειφθουν  πρέπει να δουλέψουν!Όπως συμβαίνει και σε μας, τους ενήλικες! Δεν μπορώ να εξομοιωσω τον τεμπέλη μαθητή με τον εργατικό. Ο βαθμός καθρεφτίζει την προσπάθεια του καθενός!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6123 στις: Ιούνιος 04, 2021, 10:06:29 μμ »
Δεν είπα ότι θα αφήσω  μετεξεταστέους!Όμως δε μπορεί μαθήτρια που πήρε 20 να είναι ασυνεπής και να ξαναβάλω 20!  Θα κατεβάσω βαθμούς γιατί ακόμα και τον 1,5 μήνα που πήγαμε στο σχολείο (Φεβρουάριο και Μάρτιο, μισό) δεν έκαναν κάποιοι τίποτα όσες ασκήσεις και φύλλα εργασίας κι αν έδινα! Για να αμειφθουν  πρέπει να δουλέψουν!Όπως συμβαίνει και σε μας, τους ενήλικες! Δεν μπορώ να εξομοιωσω τον τεμπέλη μαθητή με τον εργατικό. Ο βαθμός καθρεφτίζει την προσπάθεια του καθενός!

Ναι το κατάλαβα αυτό που λες ότι δεν έχει σχέση με μετεξεταστέους, απλώς είπα τι έκανα εγω.

κι εγω θα κατεβάσω σε όσους δεν έκαναν, όσοι είχαν 10 ή 11 κ ήταν τουρίστες θα πάρουν 9, ίσα ίσα θα περάσουν επειδή πήγαν να το μαζέψουν στο τέλος αλλά μέχρι εκεί.μ

αυτή που λες ειναο δύσκολη περίπτωση. από το 20 πώς έπεσε έτσι εύκολα; Αν έχει κάποια προφορικα μπορείς να το κανεις 17

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6124 στις: Ιούνιος 04, 2021, 10:14:10 μμ »
Εργάζομαι στην πρωτοβάθμια. Στις τελευταίες τάξεις θα είμαι αυστηρή στη βαθμολογία του γ' τριμήνου. Ήμουν πολύ επιεικής στο πρώτο λόγω της κατάστασης, άντε κάπως και στο δεύτερο αλλά όταν κάνουμε τόσους μήνες τηλεκπαίδευσης και ναι μεν συνδέεται κάποιος αλλά δε μιλά ποτέ ενώ στη δασκάλα μιλά, όταν δεν κάνει καμιά άσκηση και επιστρέφοντας στο σχολείο βλέπω ότι τόσο καιρό δεν έγραφε τιποτα σε βιβλία και τετράδια συν ότι έρχεται και σαν τουρίστας στην τάξη, ε, όχι, δε θα πάρει τον ίδιο βαθμό με τον επιμελή που δούλευε όλον τον καιρό. Ούτε καν λίγο μικρότερο, γιατί και πάλι παίρνει λάθος μήνυμα. Γενικά τα μαθήματα ειδικοτήτων είναι μια πονεμένη ιστορία στην πρωτοβάθμια αλλά θεωρώ πως βάζοντας σε όλους καλούς βαθμούς δίχως να το αξίζουν περνώ λάθος μήνυμα για την αξία του μαθήματος και ο μαθητής δεν αντιλαμβάνεται ότι πρέπει να δουλέψει για να αμειφθεί. Συν ότι αδικώ και τους πραγματικά καλούς. Δε μιλώ φυσικά για αδυναμία πρόσβασης στην τηλεκπαίδευση κλπ.

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 603
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6125 στις: Ιούνιος 04, 2021, 10:37:53 μμ »
Ναι το κατάλαβα αυτό που λες ότι δεν έχει σχέση με μετεξεταστέους, απλώς είπα τι έκανα εγω.

κι εγω θα κατεβάσω σε όσους δεν έκαναν, όσοι είχαν 10 ή 11 κ ήταν τουρίστες θα πάρουν 9, ίσα ίσα θα περάσουν επειδή πήγαν να το μαζέψουν στο τέλος αλλά μέχρι εκεί.μ

αυτή που λες ειναο δύσκολη περίπτωση. από το 20 πώς έπεσε έτσι εύκολα; Αν έχει κάποια προφορικα μπορείς να το κανεις 17
Ίσως στην πορεία χαλάρωσε ή συμβαίνει κάτι στην ίδια ή στην οικογένεια της ή δυσκολεύτηκε και τα παράτησε!Αντιθέτως άλλοι με 18 κατεβαλαν μεγάλη προσπάθεια και τώρα θα πάρουν το 20αρι με την αξία τους!Θα το ξανασκεφτώ το 20αρι στο α τετράμηνο! Γιατί τώρα άντε να κατεβάσω  3 ή 4 βαθμούς!

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6126 στις: Ιούνιος 04, 2021, 10:44:21 μμ »
Ίσως στην πορεία χαλάρωσε ή συμβαίνει κάτι στην ίδια ή στην οικογένεια της ή δυσκολεύτηκε και τα παράτησε!Αντιθέτως άλλοι με 18 κατεβαλαν μεγάλη προσπάθεια και τώρα θα πάρουν το 20αρι με την αξία τους!Θα το ξανασκεφτώ το 20αρι στο α τετράμηνο! Γιατί τώρα άντε να κατεβάσω  3 ή 4 βαθμούς!
Θα προσπαθούσα να μάθω αν κάτι συνέβη. Το να δυσκολεύτηκε και να τα παράτησε το βρίσκω πιο δύσκολο να ισχύει για μαθήτρια του 20. Ίσως με την όλη κατάσταση αποδιοργανώθηκε αφού δεν είχε συνεχή έλεγχο. Πάντως, ναι, άριστα δεν μπορεί να πάρει με αυτή την εικόνα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2520
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6127 στις: Ιούνιος 04, 2021, 10:45:14 μμ »


Ίσως στην πορεία χαλάρωσε ή συμβαίνει κάτι στην ίδια ή στην οικογένεια της ή δυσκολεύτηκε και τα παράτησε!Αντιθέτως άλλοι με 18 κατεβαλαν μεγάλη προσπάθεια και τώρα θα πάρουν το 20αρι με την αξία τους!Θα το ξανασκεφτώ το 20αρι στο α τετράμηνο! Γιατί τώρα άντε να κατεβάσω  3 ή 4 βαθμούς!
Ναι, έτσι είναι. Το 20ρι στο α' τετράμηνο, ειδικά στα πρωτάκια, είναι ρίσκο.
Καλό είναι στο β΄τρίμηνο, ο βαθμός να μη κατεβαίνει περισσότερο από 2-3 μονάδες.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6128 στις: Ιούνιος 04, 2021, 11:14:52 μμ »
Μου φαίνεται περίεργο παιδί του 20 να έχει τόση πτώση, αν γράφεις 20 εχεθς το υπόβαθρο να γράψεις έστω ένα 15 χωρίς διάβασμα, εκτός αν η απόκλιση στη δυσκολία μεταξύ των τετραμήνων ηταν πολύ μεγαλη. Δεν έχει σημασία βεωαθα τώρα, ο,τι έγινε έγινε, ελπίζω μόνο μην σου κάνουν γκρίνιες. Εγω δεν βάζω 20 στο πρώτο τετραμηνο κ γενικα κανεις μας δεν βάζει εκτός από γυμναστική, καλλιτεχνικά άντε κ οικιακή οικονομία. Κ δεν είμαστε κ πολύ σφιχτό σχολείο. Σε δεσμεύει το 20 κ δημιουργεί προσδοκίες. εκτός αν εχεις κάποιο παιδί τόσο ξεχωριστό.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6129 στις: Ιούνιος 05, 2021, 09:22:27 πμ »
Σε ένα σχολείο που τα παιδιά δεν κάνουν κοπάνες κ γενικα δεν είναι για να μείνουν στον τόπο (όχι ότι δεν έχει συμβεί, λέω για τους τωρινούς μας), δεν είναι πρόβλημα να μην δεχτούν κάποιοι στον σύλλογο μη προσμέτρηση απουσιών, όταν τα κριτήρια είναι ασαφη; αυτά τα παιδιά αν η χρόνια είχε κυλήσει ομαλα, θα έρχονταν σχολείο, θα έκαναν κάτι υποτυπώδες με λίγο σπρώξιμο, πάντως θα ήταν μαθητες. Τώρα η χρόνια ήταν ανώμαλη, το παλέψαμε όσο μπορούσαμε να μπαίνουν όλοι, οκ κάποιοι έβρισκαν δικαιολογίες ή δεν έβρισκαν πάντα. Είναι δυνατόν να τους αφήσουμε; Τα απωθημένα όσων εκπαιδευτικών ζορίστηκαν με το webex θα την πληρώσουν τα παιδιά; και θα μείνουν ποιοι, αυτοί που ει αν τουλάχιστον την εντιμότητα να μην μπαίνουν καν, αντί να βάζουν το ξυπνητήρι για να συνδεθούν την ώρα που έπρεπε κ να είναι αλλου...
Αυτό λέω κι εγώ. Πως δεν είναι πρόβλημα να περάσουν παιδιά επειδή υπερέβησαν τ' όριο των απουσιών.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6130 στις: Ιούνιος 05, 2021, 10:32:56 πμ »
Αυτό λέω κι εγώ. Πως δεν είναι πρόβλημα να περάσουν παιδιά επειδή υπερέβησαν τ' όριο των απουσιών.

Α δεν το βλέπουν όλοι έτσι... Άσε τι έχει να γίνει δεν θέλω να το σκέφτομαι.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #6131 στις: Ιούνιος 05, 2021, 12:13:04 μμ »
Πραγματικά με τους μεγάλους βαθμούς στο α΄ τετράμηνο δόθηκε λάθος μήνυμα, πρώτα απ' όλα στους γονείς. Εγώ π.χ. ανέθεσα στην Ιστορία μια εργασία για να παραδοθεί μετά το Πάσχα. Όσοι την έκαναν, θα διατηρήσουν το βαθμό τους ή θα τον ανεβάσουν. Όσοι δεν την έστειλαν, θα πάρουν χαμηλότερο βαθμό. Υποψιάζομαι πως οι γονείς δεν θα καταλάβουν καν το γιατί κατέβηκε ο βαθμός. 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159532
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 229
Σύνολο: 238

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.