0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πέρα από τις συζητήσεις σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, την παρουσία των εκπαιδευτικών στα σχολεία κ.α τίθεται ένα σοβαρό ερώτημα.Πόσο χρόνο θα πάρει να ξαναβρεί η ζωή τους ρυθμούς που είχε πριν από την πανδημία;Ας υποθέσουμε ότι αύριο έχουμε μηδενικά κρούσματα και ότι τα μέτρα αρχίζουν σταδιακά να φεύγουν. Είναι κανείς που πιστεύει ότι οι άνθρωποι θα ξεχυθούν στις καφετέριες και τις παραλίες όπως πριν; Οτι θα πάνε διακοπές με την ίδια διάθεση και "ανεμελιά" όπως πριν; Ότι θα σταμάτήσουν να φοράνε μάσκες και γάντια; Ότι οι μάσκες θα πανε πάλι 10 λεπτά η μία; Ότι δεν θα αποθηκέυουν τρόφιμα και δεν θα ψάχνουν με μανία αντισηπτικά; Ότι θα κυκλοφορούν χωρίς να κρατούν αποστάσεις; Ότι, ότι ........ Ακόμα και όταν θα έχει βρεθεί το εμβόλιο πιστεύει κανείς ότι η ζωή θα γίνει όπως ήταν πριν;Γνώμη μου είναι ότι η κρίση αυτή θα αλλάξει την ζωή μας δραματικά για πολύ μεγάλο χρονικό διαστημα - τουλάχιστον μια 5ετία από τη στιγμή που θα έχει βρεθεί το έμβόλιο ή που θα έχει ¨εξαφανιστεί" ο ιός.
Η δική μου γνώμη, είναι ότι δε θα αργήσει η στιγμή που ορισμένοι θα "ευγνωμονούν" την πανδημία, επειδή θα επιμορφωθουν οι εκπαιδευτικοί στην τηλεκπαίδευση. Επομένως δε θα είναι απαραίτητη η παρουσία τους στο σχολείο. Οι μαθητές θα "γλιτώσουν" από το πρωινό ξύπνημα και θα διαβάζουν;;;, όποτε και αν θέλουν.Γενικότερα, η εγκαθίδρυση της δικτατορίας του "κορωνοιου" στα πλαίσια του βιολογικού πολέμου, εξυπηρετεί ιδιαιτέρως τους Ευρωπαίους ηγέτες σε πολλά επίπεδα (το μόνο τους πρόβλημα θα είναι η κατάρρευση του συστήματος υγείας).Στα... "υπέρ" επίσης, υπάρχει το γεγονός ότι θα "γλιτώσει" το ελληνικό κράτος από αρκετές συντάξεις.
Καλά που δεν ζούμε στον Μεσαίωνα! Θα μας είχες κάψει, συναδέλφισσα. Προτείνω να αφήσετε τη συνωμοσιολογία που σας κάνει να φαίνεσθε τουλάχιστον "ψεκασμένους" και να το ρίξετε στη δουλειά, στην η- επικοινωνία, στη θέαση θεατρικών παραστάσεων και τόσων άλλων ωραίων που κυκλοφορούν πλέον ελεύθερα στο διαδίκτυο. Εγώ αν ήμουν Υπουργός Παιδείας θα έβγαινα και θα έλεγα στην κοινωνία: "Με συγχωρείτε, αυτοί μου τύχανε με αυτούς θα εργαστώ! Υπομονή! Δεν έχω προλάβει να κάνω αξιολόγηση ούτε ξέρω με ποιους τρόπους προσελήφθησαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι ούτε τι προσόντα έχουν. Υπόσχομαι ότι θα μάθω..."
Εγώ αν ήμουν Υπουργός Παιδείας θα έβγαινα και θα έλεγα στην κοινωνία: "Με συγχωρείτε, αυτοί μου τύχανε με αυτούς θα εργαστώ! Υπομονή! Δεν έχω προλάβει να κάνω αξιολόγηση ούτε ξέρω με ποιους τρόπους προσελήφθησαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι ούτε τι προσόντα έχουν. Υπόσχομαι ότι θα μάθω..."
Διαφωνώ καθέτως με αυτή την άποψη, υποτιμά έναν κλάδο ολόκληρο. Δηλαδή μόνο οι εκπαιδευτικοί είναι οι άχρηστοι; Ναι, υπάρχουν άχρηστοι για πολλούς και διάφορους λόγους, υγείας, π.χ. Αλλά είναι υπερβολή να λες ""Με συγχωρείτε, αυτοί μου τύχανε με αυτούς θα εργαστώ! Υπομονή! Δεν έχω προλάβει να κάνω αξιολόγηση ούτε ξέρω με ποιους τρόπους προσελήφθησαν όλοι αυτοί οι άνθρωποι ούτε τι προσόντα έχουν. Υπόσχομαι ότι θα μάθω...". Εγώ προσωπικά ξέρω πώς προσελήφθησαν και οι πριν από μένα και η φουρνιά μου, οι τελευταίοι διοριστέοι του γραπτού ΑΣΕΠ. Αν δεν ξέρει η Υπουργός, να της τα πω εγώ. Ξέρω ότι η επιμόρφωση στην πληροφορική ήταν εθελοντική και όχι αναγκαστική. Οπότε; Ποιος έχει την ευθύνη;;
anpapath86, αν εγώ εφαρμόσω το skype και όχι την πλατφόρμα του Υπουργείου, θα βρω τον μπελά μου. Θα θεωρηθεί ότι παρακάμπτω τις προφορικές έστω εντολές και κάνω του κεφαλιού μου. Οπότε θα μου κάνουν μια ωραία αναφορά. Οπότε το Υπουργείο με αναγκάζει να είμαι πίσω από τις εξελίξεις προς όφελος του ιδιωτικού τομέα. Αναρωτιέστε το γιατί; Εγώ όχι. Σημείωση: προσπαθώ εδώ και ώρα να μπω για να ανεβάσω ασκήσεις και με "πετάει" έξω.