0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η αξιολόγηση των μαθητών γίνεται μέχρι 10 Μαρτίου. Οι βαθμοί δε μπαίνουν ούτε για την τηλεκπαίδευση ούτε για μετά τις 18 μαϊου. Επίσης όχι μόνο στα ΓΕΛ αλλά και στα ΕΠΑΛ απογοητευτικοτατη η συμμετοχή στην επιστροφή.
Δεν φταίμε εμείς αν εκείνοι που δεν έρχονται σχολείο, δεν ανταποκρίνονται. Αν έχουμε βάλει υλικό και ασκήσεις στις πλατφόρμες είμαστε οκ.
Ότι θα τη βαθμολογήσεις για ό,τι έκανε μέχρι τις 10 Μαρτίου και θα είσαι καλυμμένη.
Σε γενικές γραμμές καθώς εκθετεις τις σκέψεις σου απαντάς και στην ερώτηση σου. Η παρακολούθηση και η συμμετοχή για τους τελευταίους 4 μήνες ηταν προαιρετική. Η συμμετοχή και η παρακολούθηση ήταν εξάρτηση πολλών παραγόντων, πρακτικών και ψυχολογικών. Η βαθμολογία είναι συγκριτική και δεν μπορεί να μεταβάλλεται μόνο για όσους πρακτικά και ψυχολογικά μπορούσαν να ανταποκριθούν.
Η βαθμολογική πριμοδότηση όσων συμμετείχαν στις εξ αποστάσεως εργασίες αυτονόητη. Αν τούτο συνεπάγεται κι αντίστοιχη μείωση όσων δε συμμετείχαν; Όχι. Αφήστε τον ίδιο βαθμό με το α' τετράμηνο. Όσο το γιατί κάποιοι δυνατοί απείχαν; Ποιος ξέρει; Ίσως γιατί χάνοντας την επαφή (την προσωπική εννοώ) με το σχολειό και το δάσκαλο η ψυχολογία τους τράβηξε κατά "βαριέμαι" μεριά. Δεν είναι το τέλος του κόσμου αρκεί να μη σημάνει μιαν οριστική (κι όχι παροδική) παραίτηση. Θα φανεί αυτό εξ άλλου απ' την προσεχή χρονιά.
Επιτρέψτε μου να πω ότι στο σχολείο που είμαι συνάντησα πέντε κατηγορίες μαθητών: 1. Οι πολύ καλοί - άριστοι μαθητές ήταν σε γενικές γραμμές πολύ επιμελείς και στο e-class.2. Οι αδιάφοροι ήταν και είναι αδιάφοροι σε όλα.3. Οι μέτριοι που αδιαφόρησαν για το e-class.4. Οι αδύναμοι μαθητές που έστειλαν μια το πολύ 2 εργασίες έτσι για ξεκάρφωμα που λέμε.5. Οι δήθεν καλοί μαθητές, που στην πραγματικότητα όλες οι εργασίες γράφτηκαν και γράφονται από μαμάδες-καθηγητές. Αγανακτώ με τους γονείς των τελευταίων. Τα παιδιά τι φταίνε; Έτσι τα μάθανε.