*

Αποστολέας Θέμα: Μαθήματα εξ αποστάσεως...  (Αναγνώστηκε 42098 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #56 στις: Απρίλιος 04, 2020, 09:15:31 μμ »
Ναι μπορείς, αν στήσεις έναν standalone eclass σερβερ και βλέπεις τα Log files του.

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά δεν κατάλαβα τίποτα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:32:06 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #57 στις: Απρίλιος 05, 2020, 02:35:20 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά δεν κατάλαβα τίποτα!
;D
Μην τον παρεξηγείς τον συνάδελφο, είναι administrator from hell.  :P
Εννοείς εάν έχει γίνει κάποιο λάθος και δεν μπορούν οι μαθητές να δουν τα αρχεία ή εάν όντως ασχολούνται και τα κοιτάνε; Για το πρώτο μάλλον μόνο να ρωτήσεις τους μαθητές μπορείς.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #58 στις: Απρίλιος 05, 2020, 03:12:01 μμ »
Στο eclass θα επιλέξεις το μάθημα σου και θα ενεργοποιήσεις και θα βάλεις παραμέτρους (έχει διάφορες επιλογες) στα στατιστικά μάθησης, αριστερά στο πλαίσιο. Μπορείς να δεις συνολικά στατιστικά ή κατά ατομο

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #59 στις: Απρίλιος 05, 2020, 03:14:56 μμ »
Η πλατφόρμα έχει στατιστικά αλλά στο eclass.sch.gr είναι απενεργοποιημένα για τους εκπαιδευτές. Θα έπρεπε να εγκαταστήσεις την πλατφόρμα σε δικό σου χώρο (για παράδειγμα στην υπηρεσία webhost του ΠΣΔ – αν έννοιες όπως ftp σου είναι οικείες) ώστε να είσαι ο διαχειριστής της πλατφόρμας.
Ο πιο απλός τρόπος είναι να μην χρησιμοποιείς την πλατφόρμα μόνο σαν αποθετήριο για να ανεβάζεις αρχεία στα «Έγγραφα» αλλά να βάζεις τους μαθητές σου να κάνουν κάτι μέσα από την ίδια την πλατφόρμα. Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να ενεργοποιήσεις στο κάθε μάθημα που έχεις φτιάξει εργαλεία όπως οι «Ασκήσεις» και οι «Εργασίες» ώστε οι μαθητές να τις υποβάλουν και να παίρνουν ανατροφοδότηση μέσα από το περιβάλλον της πλατφόρμας.
Οι ασκήσεις μπορεί να είναι πολλών ειδών και να αξιολογούνται αυτόματα και στις εργασίες θα μπορείς να τους ζητάς να γράφουν κάτι ή να ανεβάζουν κάποιο αρχείο.
(για την ενεργοποίηση πηγαίνεις «Διαχείριση μαθήματος» > «Εργαλεία» και περνάς αυτά που θέλεις στα ενεργά)
Άλλωστε σημασία θα έχει να μπαίνουν και να κάνουν τις δραστηριότητες και όχι τόσο ο χρόνος που θα ξοδέψουν.
Είναι ενεργά τα στατιστικά μάθησης σε κάθε μαθημα

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:32:06 »

Αποσυνδεδεμένος larry27

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #60 στις: Απρίλιος 05, 2020, 03:39:54 μμ »
καλησπερα εγω παρατηρησα οτι μετα την αρχικη περιεργεια για την πλατφορμα δεν υπαρχει κανενα ενδιαφερον.Ανεβασα υλικο 1/4 και βλεπω απο τα στατιστικα οτι υπαρχει μονο μια προβολη. Στο e-class σε εμενα τουλαχιστον φαινεται ο αριθμος προβολων

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #61 στις: Απρίλιος 05, 2020, 03:45:45 μμ »
καλησπερα εγω παρατηρησα οτι μετα την αρχικη περιεργεια για την πλατφορμα δεν υπαρχει κανενα ενδιαφερον.Ανεβασα υλικο 1/4 και βλεπω απο τα στατιστικα οτι υπαρχει μονο μια προβολη. Στο e-class σε εμενα τουλαχιστον φαινεται ο αριθμος προβολων
Εννοείται πως η συμμετοχή των μαθητών στο e-class είναι μικρή. Οι περισσότεροι βρίσκονται σε διακοπές μακράς διαρκείας ή παρακολουθούν τα μαθήματα των φροντιστών τους!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #62 στις: Απρίλιος 05, 2020, 08:13:07 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά δεν κατάλαβα τίποτα!

Εννοώ να στήσεις έναν eclass σέρβερ στον υπολογιστή σου, και να καλέσεις τους μαθητές σου να μπουν σε αυτόν.
Σε αυτή την περίπτωση έχεις τον πλήρη έλεγχο, και μπορείς να βλέπεις ότι θες από αυτά που κάνουν, και όχι μόνο αυτά που σου επιτρέπουν να βλέπεις οι κεντρικοί eclass servers του υπουργείου.

Οδηγίες εδώ:

https://docs.openeclass.org/el/install
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 05, 2020, 08:15:50 μμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2846
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #63 στις: Απρίλιος 05, 2020, 10:18:48 μμ »
Εννοώ να στήσεις έναν eclass σέρβερ στον υπολογιστή σου, και να καλέσεις τους μαθητές σου να μπουν σε αυτόν.
Σε αυτή την περίπτωση έχεις τον πλήρη έλεγχο, και μπορείς να βλέπεις ότι θες από αυτά που κάνουν, και όχι μόνο αυτά που σου επιτρέπουν να βλέπεις οι κεντρικοί eclass servers του υπουργείου.

Οδηγίες εδώ:

https://docs.openeclass.org/el/install

Ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #64 στις: Απρίλιος 06, 2020, 01:16:47 πμ »
Η λύση server στον υπολογιστή του εκπαιδευτικού;
-Ο η/υ συνέχεια ανοιχτός
-Θα πρέπει να έχεις στατική ip ή να ρυθμίζεις dynamic dns
-Αν έχεις πολλούς επισκέπτες θες γραμμή με ψηλό upload
-Τακτικό backup αν δεν θες να τα χάσεις όλα κάποια στιγμή (οι server του ΠΣΔ το προσφέρουν)
-Έχεις τον υπολογιστή σου εκτεθειμένο σε συνδέσεις από όλο το διαδίκτυο με ότι συνεπάγεται σε κινδύνους ασφάλειας αν δεν ξέρεις πολύ καλά τι να κάνεις
-Έχεις εσύ να κάνεις όλη τη συντήρηση και τις ενημερώσεις του λογισμικού

Και κυρίως θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να ξέρει να τα διαχειριστεί όλα αυτά.
Δεν είναι για τον καθένα νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #65 στις: Απρίλιος 06, 2020, 10:40:21 πμ »
Η λύση server στον υπολογιστή του εκπαιδευτικού;
-Ο η/υ συνέχεια ανοιχτός
-Θα πρέπει να έχεις στατική ip ή να ρυθμίζεις dynamic dns
-Αν έχεις πολλούς επισκέπτες θες γραμμή με ψηλό upload
-Τακτικό backup αν δεν θες να τα χάσεις όλα κάποια στιγμή (οι server του ΠΣΔ το προσφέρουν)
-Έχεις τον υπολογιστή σου εκτεθειμένο σε συνδέσεις από όλο το διαδίκτυο με ότι συνεπάγεται σε κινδύνους ασφάλειας αν δεν ξέρεις πολύ καλά τι να κάνεις
-Έχεις εσύ να κάνεις όλη τη συντήρηση και τις ενημερώσεις του λογισμικού

Και κυρίως θα πρέπει ο εκπαιδευτικός να ξέρει να τα διαχειριστεί όλα αυτά.
Δεν είναι για τον καθένα νομίζω.

Όταν λέω server στον υπολογιστή σου, δεν εννοώ μόνο στο φυσικό σου υπολογιστή στο σπίτι ή στο σχολείο, αλλά και σε virtual server κάπου στο Internet, σε μια εταιρία που εμπιστεύεσαι. Εγώ έχω 2 virtual servers στο ίντερνετ, και μάλιστα δεν ασχολούμαι με την διαχείριση. Ένας φίλος μου είναι διαχειριστής σε αυτούς, ενώ εγώ εγκαθιστώ προγράμματα, προγραμματίζω σε αυτούς κλπ κλπ .

Το σημαντικό είναι ότι τον φίλο μου (και την εταιρία που κάνει host τους servers) ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ, σε αντίθεση με τους άγνωστους σε μένα διαχειριστές που διαχειρίζονται τους κεντρικούς σέρβερς του υπουργείου. Σε κάθε περίπτωση , ακόμα και αν εμπιστευόμουν τους διαχειριστές του υπουργείου, η ποιότητα των υπηρεσιών και οι δυνατότητες παραμετροποίησης που έχω όταν είμαι σε δικό μου σέρβερ είναι απείρως καλύτερη σε σχέση με του υπουργείου (το οποίο παρεπιπτώντος πάλι δεν λειτουργεί τώρα).

Για μένα η αποκέντρωση είναι μονόδρομος, ενώ όσοι εισηγούνται είτε κεντρική λύση είτε ξεπούλημα σε εταιρίες (λύσεις του τύπου "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα") είναι είτε άσχετοι, είτε ανεύθυνοι, είτε ύποπτοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2020, 12:07:46 μμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #66 στις: Απρίλιος 06, 2020, 12:06:50 μμ »
Όταν λέω server στον υπολογιστή σου, δεν εννοώ μόνο στο φυσικό σου υπολογιστή στο σπίτι ή στο σχολείο, αλλά και σε virtual server κάπου στο Internet, σε μια εταιρία που εμπιστεύεσαι.
Εγώ έχω 2 virtual servers στο ίντερνετ, και μάλιστα δεν ασχολούμαι με την διαχείριση. Ένας φίλος μου είναι διαχειριστής σε αυτούς, ενώ εγώ εγκαθιστώ προγράμματα, προγραμματίζω σε αυτούς κλπ κλπ .
Το σημαντικό είναι ότι τον φίλο μου (και την εταιρία που κάνει host τους servers) ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ, σε αντίθεση με τους άγνωστους σε μένα διαχειριστές που διαχειρίζονται τους κεντρικούς σέρβερς του υπουργείου. Σε κάθε περίπτωση , ακόμα και αν εμπιστευόμουν τους διαχειριστές του υπουργείου, η ποιότητα των υπηρεσιών και οι δυνατότητες παραμετροποίησης που έχω όταν είμαι σε δικό μου σέρβερ είναι απείρως καλύτερη σε σχέση με του υπουργείου (το οποίο παρεπιπτώντος πάλι δεν λειτουργεί τώρα).
Για μένα η αποκέντρωση είναι μονόδρομος, ενώ όσοι εισηγούνται κεντρική λύση ή ξεπούλημα σε εταιρίες είναι ανεύθυνοι.
Η λύση αυτή εμπεριέχει κόστος (ενοικίασης των server) και δεν είναι δωρεάν. Σε παρακαλώ συνάδελφε στο φόρουμ αυτό να μην προωθούμε εμπορικές λύσεις που δεν παρέχονται δωρεάν. Εάν πάλι γνωρίζεις κάποιο αξιόπιστο δωρεάν hosting, μπορείς να το αναφέρεις.

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #67 στις: Απρίλιος 06, 2020, 12:09:45 μμ »
Η λύση αυτή εμπεριέχει κόστος (ενοικίασης των server) και δεν είναι δωρεάν. Σε παρακαλώ συνάδελφε στο φόρουμ αυτό να μην προωθούμε εμπορικές λύσεις που δεν παρέχονται δωρεάν. Εάν πάλι γνωρίζεις κάποιο αξιόπιστο δωρεάν hosting, μπορείς να το αναφέρεις.

72000/10 (κόστος vps σέρβερ το μήνα) =7200 σέρβερς

Πόσα είναι τα σχολεία στην Ελλάδα; 14000.

Άρα με το παραπάνω ποσό είχε καλυφθεί η μισή Ελλάδα για ένα μήνα.
Έτσι για να γνωρίζουμε ποιοί μας κυβερνάνε.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2020, 12:22:31 μμ από erisec »
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #68 στις: Απρίλιος 06, 2020, 12:24:57 μμ »
Το γεγονός ότι το υπουργείο κατασπατάλησε, συμφωνώ, 72000 για πλάκα δεν δικαιολογεί τη δαπάνη για τέτοια χρήση.
Ποια σχολική επιτροπή θα την εγκρίνει όταν υπάρχει έτοιμη, δωρεάν υποδομή του σχολικού δικτύου;
Με ποια δικαιολογία, ότι δεν την εμπιστευόμαστε;
Άρα πρέπει να πληρωθεί από την τσέπη μας.
Επίσης το κόστος του server με υποστήριξη είναι μεγαλύτερο και τι θα κάνουν όσοι δεν έχουν ένα έμπιστο φίλο να τον διαχειρίζεται;
Και ο server αυτός θα έχει μόνο τα δικά μας τμήματα ή και των άλλων του σχολείου; Οι άλλοι εμπιστεύονται εμάς και το φίλο μας περισσότερο από το ΠΣΔ;
Ξέρετε πόσες εγκαταστάσεις λογισμικού σε virtual hosted servers χακάρονται καθημερινά; Και τα δεδομένα των μαθητών μας πόσο προστατεύονται σε αυτή την περίπτωση;
Τέλος η τηλεκπαίδευση έχει δύο πλευρές, υπάρχει και η πλευρά του μαθητή και της οικογένειας.
Αυτοί, ή κάποιοι από αυτούς, μπορεί να εμπιστεύονται περισσότερο την επίσημη υλοποίηση από του καθενός εκπαιδευτικού χωριστά.
Τα παραπάνω τα γράφω χωρίς τίποτα προσωπικό, αλλά για να βγάλω το συμπέρασμα ότι αυτό δεν είναι για τον καθένα.
Για πολύ λίγους θα έλεγα.

Αποσυνδεδεμένος erisec

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθήματα εξ αποστάσεως...
« Απάντηση #69 στις: Απρίλιος 06, 2020, 01:00:16 μμ »
Ξέρετε πόσες εγκαταστάσεις λογισμικού σε virtual hosted servers χακάρονται καθημερινά; Και τα δεδομένα των μαθητών μας πόσο προστατεύονται σε αυτή την περίπτωση;

Δεν υπάρχει πρόβλημα για τα δεδομένα των μαθητών μας, ακόμα και σε χακαρισμένους servers, αν τα προγράμματα που χρησιμοποιούμε έχουν end-2-end κρυπτογράφηση.
ΦΑΡΙΣΑΙΟΣ όποιος θέλει ανοσία αγέλης, αλλά δεν πάει πρώτα ο ίδιος να κολλήσει!
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ όποιος λέει ότι (απουσία εμβολίου) μπορούμε να σώσουμε υγεία / οικονομία χωρίς ΜΑΖΙΚΑ ΤΕΣΤ ανίχνευσης του ιού.
ΑΦΕΛΗΣ όποιος νομίζει ότι αφού κόλλησε κορονοϊό, δεν ξανακολάει. 30% όσων ανάρρωσαν, δεν έχουν αντισώματα!

Ο ΕΟΔΥ αποφάσισε: ΣΕ ΤΑΞΗ 3Χ3 ΧΩΡΑΝΕ 9 άτομα !!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159500
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 190
Σύνολο: 190

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.