0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατί δεν φτιάχνεται ένα καναλι τηλεοπτικο με μαθήματα και ζωντανά και κονσέρβες, με ντοκιματέρ, με γνωστό πρόγραμμα σε όλους τους γονείς και τα παιδια σε όλη την Ελλάδα. Θα μπορούσε και η μητέρα που δεν έχει ιδέα από νέες τεχνολογίες να ελέγξει τον Γιωργάκη. Να του πει η μανούλα κοίτα εννιά με δέκα έχει ιστορία η τηλεόραση για τον πελοποννησιακό πόλεμο και μετά έχει λογοτεχνία.Οι γονείς θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους αλλά δεν μπορούν.Θα ήταν σωτήριο για τους γονείς. Πιστέψτε με!Πρέπει να αξιοποιηθεί η τηλεόραση και να επιστρατευθούν όλα τα ιδιωτίκά κανάλια εφόσον έχουμε πόλεμο Π.χ. Αντ1
Το άρχισε ήδη η δημοτική τηλεόραση Θεσσαλονίκης TV100
Ωραία!Πρέπει οι γονείς να ξεσηκωθούν! Θα τρελαθούν μέσα στα σπίτια και οι ίδιοι και τα παιδιά τους!Απαιτούμε τώρα να αφήσουν τα κανάλια τις μεγαλοστομίες και να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Υποχρεωτική δεσμευση τηλεοπτικού χρόνου π.χ. 2 ώρες σε καθημερινή δέσμευση, για προβολή εκπαιδευτικού υλικού!
Youtube καλύτερα. Τα παιδιά δεν βλέπουν τηλεόραση.
...εγώ διορίστηκα για να κάνω μαθημα ζωντανά σε ζωντανούς ανθρώπους!
Αλήθεια τη λέει η σύμβαση απασχόλησης των εκπαιδευτικών; Ο διορισμός τι απασχόληση ενέχει; Ποιας φύσεως είναι η απασχόληση, η δραστηριότητα, το επάγγελμα των εκπαιδευτικών;Για να το κάνω πιο συγκεκριμένο έχει ουσιαστική ισχύ το Μπορεί κάποιος να παραθέσει τι ισχύει νομικά;
Η απασχόλησή του είναι δεσμευμένη σε συγκριμένο σχολείο ή μπορεί να εργαστεί όπου του αναθέσει η υπηρεσία;
https://edu.klimaka.gr/nomothesia/kathhkontologio/543-nomothesia-kathikontologio-didaktiko-prosvpiko-syllogos-didaskontvn26. Αξιοποιούν τα εποπτικά μέσα διδασκαλίας και τις νέες τεχνολογίες. Προς το σκοπό αυτό οφείλουν να αναζητούν, σε συνεργασία με το Διευθυντή του σχολείου, τρόπους εξοικείωσης με τη χρήση τους