*

Αποστολέας Θέμα: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο  (Αναγνώστηκε 70487 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1413
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #364 στις: Αυγούστου 28, 2020, 06:31:33 pm »
Eπείγον!!!
Σε τί φάση βρίσκεται το εν λόγω θέμα ; Mπορεί κάποιος διευθυντής να μας αναγκάσει να γίνεται το μάθημα σε live streaming mode και για τα παιδιά που βρίσκονται στο σπίτι με χαρτί ιατρού;

Με βάση τις δηλώσεις της υπουργού εκτιμώ ότι το θέμα έκλεισε πέρσι τον Ιούνη. Αν λάβουμε υπόψη τα όσα ανέφερε στη συνέντευξη τύπου, τα παιδιά αυτά θα λαμβάνουν μάθημα μέσω τηλεκπαίδευσης από εκπαιδευτικούς που έχουν λάβει άδεια επειδή ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και από αναπληρωτές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Σπουργίτι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #365 στις: Οκτωβρίου 04, 2020, 08:41:34 pm »
ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ               
Μαυρομιχάλη 14                                     
(3ο ΓΕΛ-1ος όροφος)
Τηλ. : 2104124810                                         
Φαξ  : 2103000423
e-mail : elmepeir@yahoo.gr                  
www.elmepeiraia.gr     


ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΑΘΛΙΑ ΚΥ

Αποσυνδεδεμένος Σπουργίτι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #366 στις: Οκτωβρίου 04, 2020, 08:45:59 pm »
Στην παραπάνω ανακοίνωση της ΕΛΜΕ δεν βλεπω καμία προστασία ουσιαστική σε περίπτωση που αρνηθούμε την τηλεκπαιδευση... Αν θυμάμαι η ΟΛΜΕ είχε απειλήσει το υπουργείο με προσφυγή στην δικαιοσύνη....

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #367 στις: Οκτωβρίου 04, 2020, 10:51:39 pm »
 Προτείνω την εξής διατύπωση:
"Ο Σύλλογος Διδασκόντων του …., συνεδρίασε μετά από πρόσκληση του Διευθυντή και κατόπιν διεξοδικής συζήτησης, αποφασίζει:λαμβάνοντας υπόψη τις αποφάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων σχετικά με την εγκύκλιο  υπ΄ αρ. 131451/ΓΔ4/30-9-2020  αποφασίζει  ότι αρνείται να συμμετέχει σε οποιαδήποτε διαδικασία καταγραφής και προσμέτρησης απουσιών μαθητών χωρίς την έγγραφη και ενυπόγραφη δήλωση συναίνεσης των γονέων/κηδεμόνων του"

Φυσικά οι γονείς μπορούν να επικαλεστούν ότι δεν έχουν υπολογιστή ή επαρκή αριθμό υπολογιστών ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες όλων των παιδιών της οικογένειας, και να ζητήσουν την χορηγία τους απ'το κράτος.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 04, 2020, 10:56:28 pm από Νησάκι »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #368 στις: Οκτωβρίου 05, 2020, 12:52:50 am »
" Στις αρχές του 2020 ε εμφάνιση ενός νέου ιού που ονομάστηκε covid-19 προκάλεσε μια παγκόσμια πανδημία με σοβαρές οικονονικές επιπτώσεις στην υφήλιο. Παρότι υπήρξε μεγάλος αριθμός νεκρών και πολύ σοβαρά προβλήματα στην οικονομία όλων των χωρών, η πανδημία αυτή αποτέλεσε την αρχή εφαρμογής νέων συστημάτων -πρόδρομων των σημερινών-τόσο στον τοέμα της υγείας όσο και της προσοφράς εργασίας. Παράδειγμα αποτελεί η εξ αποστάσεως εργασία - σε πρόιμη για την εποχή εκείνη μορφή- και η μείωση του κόστους εργαζομενων για τις εταιρίες , εφόσον με νόμο κόπηκαν τα ποσα που αναλογούσαν στην μετάβαση και επιστροφή των εργαζομενων στο σπίτι τους. Επίσης η μέιωση προήλθε από την ψήψιση νόμου που αφορούσε την μικρότερη κούραση των εργαζομένων, εφόσον η εργασία παρεχόταν από το σπίτι. Όλα τα παραπάνω ξάνισαν τους εργαζομένους τηε εποχής εκείνης αλλά σήμερα αποτελουν κάτι το φυσιλογικό......."
Σημειώσεις Ιστορίας Α Γυμνασίου
Σχολικό έτος 2080-2081 

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2316
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #369 στις: Οκτωβρίου 05, 2020, 07:36:07 am »
" Στις αρχές του 2020 ε εμφάνιση ενός νέου ιού που ονομάστηκε covid-19 προκάλεσε μια παγκόσμια πανδημία με σοβαρές οικονονικές επιπτώσεις στην υφήλιο. Παρότι υπήρξε μεγάλος αριθμός νεκρών και πολύ σοβαρά προβλήματα στην οικονομία όλων των χωρών, η πανδημία αυτή αποτέλεσε την αρχή εφαρμογής νέων συστημάτων -πρόδρομων των σημερινών-τόσο στον τοέμα της υγείας όσο και της προσοφράς εργασίας. Παράδειγμα αποτελεί η εξ αποστάσεως εργασία - σε πρόιμη για την εποχή εκείνη μορφή- και η μείωση του κόστους εργαζομενων για τις εταιρίες , εφόσον με νόμο κόπηκαν τα ποσα που αναλογούσαν στην μετάβαση και επιστροφή των εργαζομενων στο σπίτι τους. Επίσης η μέιωση προήλθε από την ψήψιση νόμου που αφορούσε την μικρότερη κούραση των εργαζομένων, εφόσον η εργασία παρεχόταν από το σπίτι. Όλα τα παραπάνω ξάνισαν τους εργαζομένους τηε εποχής εκείνης αλλά σήμερα αποτελουν κάτι το φυσιλογικό......."
Σημειώσεις Ιστορίας Α Γυμνασίου
Σχολικό έτος 2080-2081

Σε καμία περίπτωση η αναφορά στις συνέπειες στον οικονομικό τομέα δεν θα προσπεραστεί με μια ανώδυνη φρασούλα του τύπου "παρότι υπήρξε μεγάλος αριθμός νεκρών και πολύ σοβαρά προβλήματα στην οικονομία όλων των χωρών". Πιο ακριβές θα ήταν το εξής: "Παρά την επέκταση νέων συστημάτων στην εργασία, η οικονομία παρουσίασε μεγάλη κρίση και άργησε πολύ να ανακάμψει". 

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #370 στις: Οκτωβρίου 05, 2020, 01:38:21 pm »
μακάρι να ζήσουμε μέχρι τότε . μόνο έτσι θα μάθουμε τι θα γραφεί.....

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #371 στις: Οκτωβρίου 05, 2020, 02:30:42 pm »
Σε καμία περίπτωση η αναφορά στις συνέπειες στον οικονομικό τομέα δεν θα προσπεραστεί με μια ανώδυνη φρασούλα του τύπου "παρότι υπήρξε μεγάλος αριθμός νεκρών και πολύ σοβαρά προβλήματα στην οικονομία όλων των χωρών". Πιο ακριβές θα ήταν το εξής: "Παρά την επέκταση νέων συστημάτων στην εργασία, η οικονομία παρουσίασε μεγάλη κρίση και άργησε πολύ να ανακάμψει".

Πιο ορθό ίσως να ήταν: "Παρά τη συνεχή επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη, το μεγάλο κεφάλαιο βρήκε μία ακόμα αφορμή για να αφαιμάξει περαιτέρω την εργατική τάξη, πολλαπλασιάζοντας τα υπερκέρδη του και οδηγώντας μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού σε μεγαλύτερη εξαθλίωση."
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 549
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.