*

Αποστολέας Θέμα: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο  (Αναγνώστηκε 62015 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #364 στις: Αύγουστος 28, 2020, 06:31:33 μμ »
Eπείγον!!!
Σε τί φάση βρίσκεται το εν λόγω θέμα ; Mπορεί κάποιος διευθυντής να μας αναγκάσει να γίνεται το μάθημα σε live streaming mode και για τα παιδιά που βρίσκονται στο σπίτι με χαρτί ιατρού;

Με βάση τις δηλώσεις της υπουργού εκτιμώ ότι το θέμα έκλεισε πέρσι τον Ιούνη. Αν λάβουμε υπόψη τα όσα ανέφερε στη συνέντευξη τύπου, τα παιδιά αυτά θα λαμβάνουν μάθημα μέσω τηλεκπαίδευσης από εκπαιδευτικούς που έχουν λάβει άδεια επειδή ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες και από αναπληρωτές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Σπουργίτι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #365 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 08:41:34 μμ »
ΕΛΜΕ ΠΕΙΡΑΙΑ               
Μαυρομιχάλη 14                                     
(3ο ΓΕΛ-1ος όροφος)
Τηλ. : 2104124810                                         
Φαξ  : 2103000423
e-mail : elmepeir@yahoo.gr                  
www.elmepeiraia.gr     


ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΑΘΛΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ  ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ-ΔΕΝ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ!

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 5/10 12:30

Συνάδελφοι/σες

   Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά χαιρετίζει τους εκατοντάδες συναδέλφους που έδωσαν και συνεχίζουν να δίνουν τη μάχη να μην περάσει η άθλια κυβερνητική εγκύκλιος, να μην περάσει η προσπάθεια να χτυπηθούν οι μαθητικοί αγώνες.
   Χαιρετίζουμε τους εκατοντάδες συναδέλφους που αρνήθηκαν να παίξουν το ρόλο του καταδότη των μαθητών τους, των  μαθητών που αγωνίζονται.
Οι επόμενες μέρες είναι κρίσιμες!
   Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πειραιά σας καλεί να αξιοποιήσουμε κάθε μορφή δράσης, στάση εργασίας, απεργία, παρεμβάσεις στους συλλόγους για να μην περάσει, να μην εφαρμοστεί η κατάπτυστη εγκύκλιος που η εφαρμογή της οδηγεί στην ακύρωση κάθε έννοιας σχολείου, εκπαίδευσης και σχολικής κοινότητας.

Συγκεκριμένα:

1)   Δεν συμμετέχουμε σε συνεδρίαση συλλόγου διδασκόντων με τηλεδιάσκεψη. Σε περίπτωση που ο Διευθυντής, ενάντια στις αποφάσεις της ΕΛΜΕ,  συγκαλέσει συνεδρίαση συλλόγου με αυτό τον τρόπο, ο εκπαιδευτικός αξιοποιεί την στάση εργασίας της ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ ή δηλώνει προφορικά κώλυμα, αδυναμία να συμμετάσχει, χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις προς τον διευθυντή.
2)   Σε περίπτωση που συγκληθεί συνεδρίαση στα γραφεία του συλλόγου οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν  και διασφαλίζουν τη δημοκρατική λειτουργία του. Μετά τη συζήτηση καταθέτουμε για ψήφιση την παρακάτω πρόταση:
"Ο Σύλλογος Διδασκόντων του …., συνεδρίασε μετά από πρόσκληση του Διευθυντή και κατόπιν διεξοδικής συζήτησης, αποφασίζει: συντάσσεται  με τις αποφάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων σχετικά με την εγκύκλιο  υπ΄ αρ. 131451/ΓΔ4/30-9-2020 και αποφασίζει ότι δεν μπορεί, αδυνατεί να την εφαρμόσει" (ο κάθε Σύλλογος Διδασκόντων μπορεί φυσικά να κάνει και προσαρμογές της παραπάνω πρότασης, αν το κρίνει απαραίτητο).
3)   Αξιοποιούμε τις στάσεις εργασίας ΟΛΜΕ-ΕΛΜΕ για τη Δευτέρα 5/10 (OΛΜΕ 08:00-11:00,  EΛΜΕ 11:00-14:00, αντίστοιχα για το απογευματινό και τα βραδινά σχολεία ), αλλά και την Τετάρτη 7/10 (μέρα απόφασης της δίκης της Χρυσής Αυγής και συγκέντρωση στο Εφετείο,  στάση   εργασίας ΟΛΜΕ  8:00-11:00 και ΑΔΕΔΥ 11:00-14:00), καθώς και την αναμενόμενη κήρυξη από την ΑΔΕΔΥ απεργίας-αποχής από την εφαρμογή της συγκεκριμένης εγκυκλίου (από Τρίτη  6/10).



Προχωράμε σε:

1)   Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη ΔΙΔΕ Πειραιά τη Δευτέρα  5/10 12:30
2)   Ανοιχτή σύσκεψη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ την Τρίτη 6/10 13:00 στα γραφεία της ΕΛΜΕ με θέμα την συνέχιση της οργάνωση της αντίστασης του κλάδου στην εγκύκλιο.

   Τέλος, καταγγέλλουμε τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, που με έγγραφο ζήτησε την αποστολή προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στα υπό κατάληψη σχολεία, αρχικά μέχρι τη  Δευτέρα  5/10 και στην συνέχεια, μετά από εντολή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής, μέχρι τις 11:00 την Παρασκευή 2/10 (σε σχολεία που είχαν κατάληψη!).

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ-ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!

Αποσυνδεδεμένος Σπουργίτι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #366 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 08:45:59 μμ »
Στην παραπάνω ανακοίνωση της ΕΛΜΕ δεν βλεπω καμία προστασία ουσιαστική σε περίπτωση που αρνηθούμε την τηλεκπαιδευση... Αν θυμάμαι η ΟΛΜΕ είχε απειλήσει το υπουργείο με προσφυγή στην δικαιοσύνη....

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #367 στις: Οκτώβριος 04, 2020, 10:51:39 μμ »
 Προτείνω την εξής διατύπωση:
"Ο Σύλλογος Διδασκόντων του …., συνεδρίασε μετά από πρόσκληση του Διευθυντή και κατόπιν διεξοδικής συζήτησης, αποφασίζει:λαμβάνοντας υπόψη τις αποφάσεις των συνδικαλιστικών οργάνων σχετικά με την εγκύκλιο  υπ΄ αρ. 131451/ΓΔ4/30-9-2020  αποφασίζει  ότι αρνείται να συμμετέχει σε οποιαδήποτε διαδικασία καταγραφής και προσμέτρησης απουσιών μαθητών χωρίς την έγγραφη και ενυπόγραφη δήλωση συναίνεσης των γονέων/κηδεμόνων του"

Φυσικά οι γονείς μπορούν να επικαλεστούν ότι δεν έχουν υπολογιστή ή επαρκή αριθμό υπολογιστών ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες όλων των παιδιών της οικογένειας, και να ζητήσουν την χορηγία τους απ'το κράτος.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2020, 10:56:28 μμ από Νησάκι »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #368 στις: Οκτώβριος 05, 2020, 12:52:50 πμ »
" Στις αρχές του 2020 ε εμφάνιση ενός νέου ιού που ονομάστηκε covid-19 προκάλεσε μια παγκόσμια πανδημία με σοβαρές οικονονικές επιπτώσεις στην υφήλιο. Παρότι υπήρξε μεγάλος αριθμός νεκρών και πολύ σοβαρά προβλήματα στην οικονομία όλων των χωρών, η πανδημία αυτή αποτέλεσε την αρχή εφαρμογής νέων συστημάτων -πρόδρομων των σημερινών-τόσο στον τοέμα της υγείας όσο και της προσοφράς εργασίας. Παράδειγμα αποτελεί η εξ αποστάσεως εργασία - σε πρόιμη για την εποχή εκείνη μορφή- και η μείωση του κόστους εργαζομενων για τις εταιρίες , εφόσον με νόμο κόπηκαν τα ποσα που αναλογούσαν στην μετάβαση και επιστροφή των εργαζομενων στο σπίτι τους. Επίσης η μέιωση προήλθε από την ψήψιση νόμου που αφορούσε την μικρότερη κούραση των εργαζομένων, εφόσον η εργασία παρεχόταν από το σπίτι. Όλα τα παραπάνω ξάνισαν τους εργαζομένους τηε εποχής εκείνης αλλά σήμερα αποτελουν κάτι το φυσιλογικό......."
Σημειώσεις Ιστορίας Α Γυμνασίου
Σχολικό έτος 2080-2081 

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #369 στις: Οκτώβριος 05, 2020, 07:36:07 πμ »
" Στις αρχές του 2020 ε εμφάνιση ενός νέου ιού που ονομάστηκε covid-19 προκάλεσε μια παγκόσμια πανδημία με σοβαρές οικονονικές επιπτώσεις στην υφήλιο. Παρότι υπήρξε μεγάλος αριθμός νεκρών και πολύ σοβαρά προβλήματα στην οικονομία όλων των χωρών, η πανδημία αυτή αποτέλεσε την αρχή εφαρμογής νέων συστημάτων -πρόδρομων των σημερινών-τόσο στον τοέμα της υγείας όσο και της προσοφράς εργασίας. Παράδειγμα αποτελεί η εξ αποστάσεως εργασία - σε πρόιμη για την εποχή εκείνη μορφή- και η μείωση του κόστους εργαζομενων για τις εταιρίες , εφόσον με νόμο κόπηκαν τα ποσα που αναλογούσαν στην μετάβαση και επιστροφή των εργαζομενων στο σπίτι τους. Επίσης η μέιωση προήλθε από την ψήψιση νόμου που αφορούσε την μικρότερη κούραση των εργαζομένων, εφόσον η εργασία παρεχόταν από το σπίτι. Όλα τα παραπάνω ξάνισαν τους εργαζομένους τηε εποχής εκείνης αλλά σήμερα αποτελουν κάτι το φυσιλογικό......."
Σημειώσεις Ιστορίας Α Γυμνασίου
Σχολικό έτος 2080-2081

Σε καμία περίπτωση η αναφορά στις συνέπειες στον οικονομικό τομέα δεν θα προσπεραστεί με μια ανώδυνη φρασούλα του τύπου "παρότι υπήρξε μεγάλος αριθμός νεκρών και πολύ σοβαρά προβλήματα στην οικονομία όλων των χωρών". Πιο ακριβές θα ήταν το εξής: "Παρά την επέκταση νέων συστημάτων στην εργασία, η οικονομία παρουσίασε μεγάλη κρίση και άργησε πολύ να ανακάμψει". 

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #370 στις: Οκτώβριος 05, 2020, 01:38:21 μμ »
μακάρι να ζήσουμε μέχρι τότε . μόνο έτσι θα μάθουμε τι θα γραφεί.....

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Aπευθείας διδασκαλία&μετάδοση μαθήματος σε πραγματικό χρόνο
« Απάντηση #371 στις: Οκτώβριος 05, 2020, 02:30:42 μμ »
Σε καμία περίπτωση η αναφορά στις συνέπειες στον οικονομικό τομέα δεν θα προσπεραστεί με μια ανώδυνη φρασούλα του τύπου "παρότι υπήρξε μεγάλος αριθμός νεκρών και πολύ σοβαρά προβλήματα στην οικονομία όλων των χωρών". Πιο ακριβές θα ήταν το εξής: "Παρά την επέκταση νέων συστημάτων στην εργασία, η οικονομία παρουσίασε μεγάλη κρίση και άργησε πολύ να ανακάμψει".

Πιο ορθό ίσως να ήταν: "Παρά τη συνεχή επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη, το μεγάλο κεφάλαιο βρήκε μία ακόμα αφορμή για να αφαιμάξει περαιτέρω την εργατική τάξη, πολλαπλασιάζοντας τα υπερκέρδη του και οδηγώντας μεγάλο ποσοστό του παγκόσμιου πληθυσμού σε μεγαλύτερη εξαθλίωση."
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159774
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 454
Σύνολο: 462

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.