0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι Πανελλήνιες υποβαθμίζουν τη Λογοτεχνία, και η Λογοτεχνία υποβαθμίζει-αλλοιώνει την αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης στις Πανελλήνιες.
Η Έκθεση πρέπει να φύγει από πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Άκρα υποκειμενικό και προσπαθεί η εξέτασή της να σκοτώσει (τυποποιώντας τη) την ελεύθερη στοχαστική διεισδυτική ματιά. Τα μαθήματα των εισαγωγικών να γενούν τρία και ν' αλαφρύνουν κι από φόρτο οι υποψήφιοι.
Η Έκθεση (ή όπως και να το πείτε) κακώς κάκιστα εξετάζεται ως πανελλαδικό. Ας υπήρχε ως ενδοσχολικό. Δε γίνεται να κρίνει ποιος θα γίνεται γιατρός ή μηχανικός. Απλά τα πράγματα. Ο μοναδικός λόγος που εξετάζεται και δε διδάσκεται απλώς είναι τα ιδιαίτερα των φιλολόγων. Τελεία. Όσα σημειώνεις elranna κάλλιστα το δικαιολογούν ως διδασκόμενο. Όχι ως εξεταζόμενο.
Στη Μεγάλη Βρετανία όσοι παν για τις Πολυτεχνικές Σχολές σε Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία εξετάζονται. Τη μητρική μας γλώσσα τη μαθαίνομε στο σχολειό για να την κατέχομε κι όχι για να την εξεταζόμαστε αν θέλομε να γίνομε Μηχανικοί. Επαναλαμβάνω πως οι ε ξ ε τ ά σ ε ι ς στη Γλώσσα που κρίνουν (σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό) ποιος θα γίνει Ιατρός να κάνει χειρουργεία ή Μηχανικός να χτίζει πολυκατοικίες είναι εγκληματικές.
Εγώ θα έφευγα τρέχοντας από μηχανικό ή γιατρό, ή συνεργάτη ερευνητή αν έβλεπα κακή γνώση και αδυναμία χρήσης της γλώσσας του. Δείχνει κακό γενικότερο υπόβαθρο, εξαιρουμένων βέβαια μαθησιακών δυσκολιών.Καλώς εξετάζεται η γλώσσα (και όχι η έκθεση όπως εσφαλμένα λέγεται) θα συμφωνούσα όμως για μειωμένο συντελεστή.