0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θέλει προσοχή και ψυχραιμία συνάδελφοι...!!!! Ειδικά από αυτούς που κατέχουν και δεύτερο πτυχίο. Να θυμάστε πως στην επόμενη προκήρυξη η προυπηρεσία θα μετρά μόνο στο πτυχίο που αποκτήθηκε...!!!!! Προσοχή λοιπόν (εσείς με το δεύτερο πτυχίο) μην πάει χαμένη η προυπηρεσία...
Έστω ότι διοριστούν οι 500 πρώτοι πε02. Οι 400 από αυτούς έχουν μεταπτυχικό και οι 33 περίπου και διδακτορικό.Επίσης από αυτά τα 500 άτομα οι 460 έχουν τουλάχιστον 80 μόρια προϋπηρεσία! Επίσης σε αυτούς τους 500 πρώτους υπάρχουν 12 περίπου πολύτεκνοι και 48 περίπου τρίτεκνοι!
Που μπάζει λοιπόν το σύστημα;;;
Να βγει όπως ισχύει σε όλο το Δημόσιο ένα ποσοστό Θέσεων να παίρνουν χωρίς μεταπτυχιακά, διδακτορικά κτλ . Όπως στο δημόσιο που παίρνουν ένα ποσοστό υποχρεωτικής εκπαίδευσης...
Συναδελφε....ρωτας που μπαζει;;;;Πρωτον δεν προβλεπει κατανομη θεσεων ανα κλαδο.
Μπάζει σε πολλα σημεία, φυσικά για ολα εχουν μια δικαιολογία λένε οτι δεν αναγράφουν θεσεις επειδη θα πάρουν και αναπληρωτες απο τους ιδιους πινακες! Μιλάμε για μεγάλη απατη αλλα αντε βρες το δικιο σου
Αγαπητε συναδελφε πραγματικα δεν ξερω αν πρεπει να ειρωνευτω ή οχι. Ο διδακτορας που αναφερεις γνωριζει που παει να διδαξει αρα αν χρειαζοταν θα επρεπε να δωσει εξετασεις .Αν θελει την αντιμετωπιση που του αρμοζει τοτε θα επρεπε να αιτηθει στην τριτοβαθμια. Οι δημοσιευσεις και το ποσο καλος.ειναι καποιος σε καποιο εξειδικευμενο αντικειμενο ειναι ασχετες με πρωτοβαθμια δευτεροβαθμια.
1. Αν θες να ειρωνευτείς, καντο. Μπορεί να έχει και πλάκα.2. Αν χρειαζόταν ο διδάκτορας να δώσει εξετάσεις, θα έδινες. Το θέμα είναι αν χρειάζεται. Προς το παρόν και σωστά κατά τη γνώμη μου όχι.3. Οι διδάκτορες αιτούνται στην δευτεροβάθμια αλλά έχοντας παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να θέλουν να διδάξουν στη δευτεροβάθμια. Που είναι το πρόβλημα;4. Επειδή λες ότι οι δημοσιεύσεις δεν έχουν σχέση με τη δευτεροβάθμια, πρέπει να σε ενημερώσω (γιατί μάλλον το αγνοείς) ότι το ΙΕΠ προσκαλεί ανθρώπους να μας επιμορφώσουν ή να φτιάξουν εκπαιδευτικό υλικό για θέματα μαθημάτων ή συμβουλευτική. Στα κριτήρια επιλογής τους είναι αν έχουν διδάξει τριτοβάθμια, δευτεροβάθμια, δημοσιεύσεις, διδακτορικά και μεταπτυχιακά. Όπως καταλαβαίνεις το ΙΕΠ θεωρεί ότι οι δημοσιεύσεις βοηθάνε και έχουν σχέση αρκετές φορές με την πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια είτε ως προς το γνωστικό αντικείμενο είτε στην παιδαγωγική ψυχολογία.Για παράδειγμα αρχιτέκτονας με παιδαγωγική κατάρτιση και διδακτορικό στο ΕΜΠ με θέμα τα παιδαγωγικά μοντέλα στη διδασκαλία της τέχνης. Ένας τέτοιος άνθρωπος με παιδαγωγική κατάρτιση για σένα είναι σημαντικό να περάσει από γραπτό ΑΣΕΠ;;;;;; Εκεί θα κριθεί πόσο καλός εκπαιδευτικός είναι;;;;; Στον γραπτό ΑΣΕΠ;;;; Διαφωνώ και το χειρότερο είναι ότι πέρα από συντεχνειακά επιχειρήματα δεν έχω διαβάσει ούτε ένα λογικό επιχείρημα για γραπτό ΑΣΕΠ. Κατα τ'αλλα nikolopol ειρωνεύσου όσο θες....μπορεί να είναι και αστείο
Σε κάθε προκύρηξη του Δημοσίου οταν ειναι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης μοριοδοντούτε και τα σεμιναρια και οι γλωσσες και μεταπτυχιακα και διδακτορικα! Αν μου βρεις μια που δεν μοριοδοτούνται να μου την στείλεις! Τελος σε ολο το δημόσιο η προυπηρεσία μετράει μεχρι τους 84μηνες οχι τους 120! Αυτος ειναι και ο λόγος που η ΟΛΜΕ οταν πήγε στον νομικό της σύμβουλο τους ειπε να μην προσφύγουν κατα του νεου νομου!