*

Αποστολέας Θέμα: Ανάλυση-συμπεράσματα-προοπτικές πινάκων κατάταξης με νόμο Γαβρόγλου  (Αναγνώστηκε 24633 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3421
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Θέλει προσοχή και ψυχραιμία συνάδελφοι...!!!! Ειδικά από αυτούς που κατέχουν και δεύτερο πτυχίο.   Να θυμάστε πως στην επόμενη προκήρυξη η προυπηρεσία θα μετρά μόνο στο πτυχίο που αποκτήθηκε...!!!!! Προσοχή λοιπόν (εσείς με το δεύτερο πτυχίο) μην πάει χαμένη η προυπηρεσία...

Θα θεσω την σκεψη μου σε αυτο. Εστω οτι καποιος τωρα αποκταει στην 2η ειδικοτητα προυπηρεσια χρησιμοποιωντας τα μορια τηα 1ης απο εδω και στο εξης. Δεν δημιουργει αυτος ενα νομικο προηγουμενο αφου τα χρησιμοποιησε σε αλλη ειδικοτητα;

Εδω ειναι ενα θεμα. Καθως νομικοι λενε οτι αυτος κανονικα πρεπει να την αναγνωρισει πκηρως την προυπηρεσια αυτη εκει που θελει ή να του δοθει αυτη η δυνατοτητα .
Πιστευω οτι σε αυτο το θεμα θα εχουμε μεγαλη συνεχεια. Παλαιοτερα αυτο λυθηκε οταν ειχε αποφασιστει να μην μεταφερεται η προυπηρεσια να διαλεξει ο εκπαιδευτικος κλαδο μια φορα και τερμα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Olia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 500
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έστω ότι διοριστούν οι 500 πρώτοι πε02.
Οι 400 από αυτούς έχουν μεταπτυχικό και οι 33 περίπου και διδακτορικό.

Επίσης από αυτά τα 500 άτομα οι 460 έχουν τουλάχιστον 80 μόρια προϋπηρεσία!

Επίσης σε αυτούς τους  500 πρώτους υπάρχουν 12 περίπου πολύτεκνοι και 48 περίπου τρίτεκνοι!
Ειπαμε για να διοριστείς θελεις και μεταπτυχιακό και προυπηρεσία. και καμια εικοσαρια χρόνια στην αναμονή!

Αποσυνδεδεμένος mpakias33

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έστω ότι διοριστούν οι 500 πρώτοι πε02.
Οι 400 από αυτούς έχουν μεταπτυχικό και οι 33 περίπου και διδακτορικό.

Επίσης από αυτά τα 500 άτομα οι 460 έχουν τουλάχιστον 80 μόρια προϋπηρεσία!

Επίσης σε αυτούς τους  500 πρώτους υπάρχουν 12 περίπου πολύτεκνοι και 48 περίπου τρίτεκνοι!
Που μπάζει λοιπόν το σύστημα;;;
Βλέπετε κάποια αδικία  στο παραπάνω στατιστικό ή μου ξεφεύγει κάτι;;;
Στα πρώτα 500 άτομα που θα διορίστουν, τουλάχιστον 400 έχουν και τα δύο, αυξημένα προσόντα + προϋπηρεσία.
Λάθος είναι να διοριστούν;;;

Αποσυνδεδεμένος Marigo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 481
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Που μπάζει λοιπόν το σύστημα;;;
Βλέπετε κάποια αδικία  στο παραπάνω στατιστικό ή μου ξεφεύγει κάτι;;;
Στα πρώτα 500 άτομα που θα διορίστουν, τουλάχιστον 400 έχουν και τα δύο, αυξημένα προσόντα + προϋπηρεσία.
Λάθος είναι να διοριστούν;;;
Να βγει όπως ισχύει σε όλο το Δημόσιο ένα ποσοστό Θέσεων να παίρνουν χωρίς μεταπτυχιακά, διδακτορικά κτλ . Όπως στο δημόσιο που παίρνουν ένα ποσοστό υποχρεωτικής εκπαίδευσης... ;) ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος iokasti1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • 0
    • Προφίλ
Bλέπω κάποιους που ενώ θα δουλέψουν ως αναπληρωτές εν τούτοις παραπονιούνται κλπ. και με το δίκιο τους.
Βάλτε τους φιλολόγους που από θέσει 4000 δούλευε κούτσα κούτσα και τώρα έπεσε σε θέση 10000 και βάλε. Όλοι αυτοί στον καιάδα. Την βολή μας μόνο μη χάσουμε συνάδελφοι και βγει και το μαράζι σε όσους έκαναν μεταπτυχιακά και διδακτορικά!

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1542
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Που μπάζει λοιπόν το σύστημα;;;
Βλέπετε κάποια αδικία  στο παραπάνω στατιστικό ή μου ξεφεύγει κάτι;;;
Στα πρώτα 500 άτομα που θα διορίστουν, τουλάχιστον 400 έχουν και τα δύο, αυξημένα προσόντα + προϋπηρεσία.
Λάθος είναι να διοριστούν;;;
Συναδελφε....ρωτας που μπαζει;;;;Πρωτον δεν προβλεπει κατανομη θεσεων ανα κλαδο.Βρες μου εσυ μια προκηρυξη που λεει το αντιθετο.Δευτερον αν μπεις στον ασεπ και δεις τις προκηρυξεις θα δεις οτι ολες διπλα γραφουν βαση του νομου2190/94 αρθ 18 και 19.Ποιος ειναι ο λογος λοιπον που το συστημα οπως λες και στην περιπτωση την δικη μας δεν προβλεπει κατι τετοιο;;;Τριτον για αυτο που φωναζουν δεκαδες συναδελφοι δηλαδη για μαιμου δικαιολογητικα μεχρι και ο ΔΟΑΤΑΠ το πηρε χαμπαρι..

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Να βγει όπως ισχύει σε όλο το Δημόσιο ένα ποσοστό Θέσεων να παίρνουν χωρίς μεταπτυχιακά, διδακτορικά κτλ . Όπως στο δημόσιο που παίρνουν ένα ποσοστό υποχρεωτικής εκπαίδευσης... ;) ;D

Σε κάθε προκύρηξη του Δημοσίου οταν ειναι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης μοριοδοντούτε και τα σεμιναρια και οι γλωσσες και μεταπτυχιακα και διδακτορικα! Αν μου βρεις μια που δεν μοριοδοτούνται να μου την στείλεις! Τελος σε ολο το δημόσιο η προυπηρεσία μετράει μεχρι τους 84μηνες οχι τους 120! Αυτος ειναι και ο λόγος που η ΟΛΜΕ οταν πήγε στον νομικό της σύμβουλο τους ειπε να μην προσφύγουν κατα του νεου νομου!
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Συναδελφε....ρωτας που μπαζει;;;;Πρωτον δεν προβλεπει κατανομη θεσεων ανα κλαδο.Βρες μου εσυ μια προκηρυξη που λεει το αντιθετο.Δευτερον αν μπεις στον ασεπ και δεις τις προκηρυξεις θα δεις οτι ολες διπλα γραφουν βαση του νομου2190/94 αρθ 18 και 19.Ποιος ειναι ο λογος λοιπον που το συστημα οπως λες και στην περιπτωση την δικη μας δεν προβλεπει κατι τετοιο;;;Τριτον για αυτο που φωναζουν δεκαδες συναδελφοι δηλαδη για μαιμου δικαιολογητικα μεχρι και ο ΔΟΑΤΑΠ το πηρε χαμπαρι..

Μπάζει σε πολλα σημεία, φυσικά για ολα εχουν μια δικαιολογία λένε οτι δεν αναγράφουν θεσεις επειδη θα πάρουν και αναπληρωτες απο τους ιδιους πινακες! Μιλάμε για μεγάλη απατη αλλα αντε βρες το δικιο σου
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1542
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μπάζει σε πολλα σημεία, φυσικά για ολα εχουν μια δικαιολογία λένε οτι δεν αναγράφουν θεσεις επειδη θα πάρουν και αναπληρωτες απο τους ιδιους πινακες! Μιλάμε για μεγάλη απατη αλλα αντε βρες το δικιο σου
Συναδελφε αυτο δεν ειναι δικαιολογια...να σου θυμισω οτι για την ειδικη αμεσως μετα την αναρτηση των προσωρινων βγηκαν και οι θεσεις..

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Συναδελφε....ρωτας που μπαζει;;;;Πρωτον δεν προβλεπει κατανομη θεσεων ανα κλαδο.Βρες μου εσυ μια προκηρυξη που λεει το αντιθετο.Δευτερον αν μπεις στον ασεπ και δεις τις προκηρυξεις θα δεις οτι ολες διπλα γραφουν βαση του νομου2190/94 αρθ 18 και 19.Ποιος ειναι ο λογος λοιπον που το συστημα οπως λες και στην περιπτωση την δικη μας δεν προβλεπει κατι τετοιο;;;Τριτον για αυτο που φωναζουν δεκαδες συναδελφοι δηλαδη για μαιμου δικαιολογητικα μεχρι και ο ΔΟΑΤΑΠ το πηρε χαμπαρι..

Να καούν δηλαδή όλα τα ακαδημαϊκά σε όλους τους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, επειδή κάποιοι έχουν δικαιολογητικά μαϊμούδες; Αυτή είναι η πρόταση; Γιατί προφανώς δε μπορεί να μη μοριοδοτούνται τα ακαδημαϊκά σε διαγωνισμό εκπαιδευτικών, αλλά να μοριοδοτούνται σε όλες τις υπόλοιπους.

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αγαπητε συναδελφε πραγματικα δεν ξερω αν πρεπει να ειρωνευτω ή οχι.
Ο διδακτορας που αναφερεις γνωριζει που παει να διδαξει αρα αν χρειαζοταν θα επρεπε να δωσει εξετασεις .
Αν θελει την αντιμετωπιση που του αρμοζει τοτε θα επρεπε να αιτηθει στην τριτοβαθμια.

Οι δημοσιευσεις και το ποσο καλος.ειναι καποιος σε καποιο εξειδικευμενο αντικειμενο ειναι ασχετες με πρωτοβαθμια δευτεροβαθμια.




1. Αν θες να ειρωνευτείς, καντο. Μπορεί να έχει και πλάκα.
2. Αν χρειαζόταν ο διδάκτορας να δώσει εξετάσεις, θα έδινες. Το θέμα είναι αν χρειάζεται. Προς το παρόν και σωστά κατά τη γνώμη μου όχι.
3. Οι διδάκτορες αιτούνται στην δευτεροβάθμια αλλά έχοντας παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να θέλουν να διδάξουν στη δευτεροβάθμια. Που είναι το πρόβλημα;
4. Επειδή λες ότι οι δημοσιεύσεις δεν έχουν σχέση με τη δευτεροβάθμια, πρέπει να σε ενημερώσω (γιατί μάλλον το αγνοείς) ότι το ΙΕΠ προσκαλεί ανθρώπους να μας επιμορφώσουν ή να φτιάξουν εκπαιδευτικό υλικό για θέματα μαθημάτων ή συμβουλευτική. Στα κριτήρια επιλογής τους είναι αν έχουν διδάξει τριτοβάθμια, δευτεροβάθμια, δημοσιεύσεις, διδακτορικά και μεταπτυχιακά. Όπως καταλαβαίνεις το ΙΕΠ θεωρεί ότι οι δημοσιεύσεις βοηθάνε και έχουν σχέση αρκετές φορές με την πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια είτε ως προς το γνωστικό αντικείμενο είτε στην παιδαγωγική ψυχολογία.

Για παράδειγμα αρχιτέκτονας με παιδαγωγική κατάρτιση και διδακτορικό στο ΕΜΠ με θέμα τα παιδαγωγικά μοντέλα στη διδασκαλία της τέχνης.
 Ένας τέτοιος άνθρωπος με παιδαγωγική κατάρτιση για σένα είναι σημαντικό να περάσει από γραπτό ΑΣΕΠ;;;;;;
Εκεί θα κριθεί πόσο καλός εκπαιδευτικός είναι;;;;; Στον γραπτό ΑΣΕΠ;;;;

 Διαφωνώ και το χειρότερο είναι ότι πέρα από συντεχνειακά επιχειρήματα δεν έχω διαβάσει ούτε ένα λογικό επιχείρημα για γραπτό ΑΣΕΠ.
 Κατα τ'αλλα nikolopol ειρωνεύσου όσο θες....μπορεί να είναι και αστείο
 

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
1. Αν θες να ειρωνευτείς, καντο. Μπορεί να έχει και πλάκα.
2. Αν χρειαζόταν ο διδάκτορας να δώσει εξετάσεις, θα έδινες. Το θέμα είναι αν χρειάζεται. Προς το παρόν και σωστά κατά τη γνώμη μου όχι.
3. Οι διδάκτορες αιτούνται στην δευτεροβάθμια αλλά έχοντας παιδαγωγική κατάρτιση μπορεί να θέλουν να διδάξουν στη δευτεροβάθμια. Που είναι το πρόβλημα;
4. Επειδή λες ότι οι δημοσιεύσεις δεν έχουν σχέση με τη δευτεροβάθμια, πρέπει να σε ενημερώσω (γιατί μάλλον το αγνοείς) ότι το ΙΕΠ προσκαλεί ανθρώπους να μας επιμορφώσουν ή να φτιάξουν εκπαιδευτικό υλικό για θέματα μαθημάτων ή συμβουλευτική. Στα κριτήρια επιλογής τους είναι αν έχουν διδάξει τριτοβάθμια, δευτεροβάθμια, δημοσιεύσεις, διδακτορικά και μεταπτυχιακά. Όπως καταλαβαίνεις το ΙΕΠ θεωρεί ότι οι δημοσιεύσεις βοηθάνε και έχουν σχέση αρκετές φορές με την πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια είτε ως προς το γνωστικό αντικείμενο είτε στην παιδαγωγική ψυχολογία.

Για παράδειγμα αρχιτέκτονας με παιδαγωγική κατάρτιση και διδακτορικό στο ΕΜΠ με θέμα τα παιδαγωγικά μοντέλα στη διδασκαλία της τέχνης.
 Ένας τέτοιος άνθρωπος με παιδαγωγική κατάρτιση για σένα είναι σημαντικό να περάσει από γραπτό ΑΣΕΠ;;;;;;
Εκεί θα κριθεί πόσο καλός εκπαιδευτικός είναι;;;;; Στον γραπτό ΑΣΕΠ;;;;

 Διαφωνώ και το χειρότερο είναι ότι πέρα από συντεχνειακά επιχειρήματα δεν έχω διαβάσει ούτε ένα λογικό επιχείρημα για γραπτό ΑΣΕΠ.
 Κατα τ'αλλα nikolopol ειρωνεύσου όσο θες....μπορεί να είναι και αστείο

Συνάδελφε ειμαι υπέρ του να μοριοδοτούνται τα διδακτορικά και καταλαβαίνω οτι αυτο που γίνεται εδω ειναι μια ζήλεια για τα 40μορια. Απλα δεν μπορείς να λες οτι εχω διδακτορικο δεν δινω εξετάσεις! Φυσικά και πρεπει να δώσεις και φυσικά και πρέπει να εισαι απο τους επιτυχώντες! Ο γραπτός ασέπ χωρις μορια απο προηγούμενους ΑΣΕΠ κλπ κλπ ειναι μια ευκαιρία σε ολους τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να διδάξουν στα δημόσια σχολεία να διεκδικήσουν μια θεση στον ηλιο. Οποτε δινεις 2-3 μαθήματα και αντίστοιχα μοριοδοτήσε! Ετσι και αυτός που εχει 10χρόνια σε τάξη και θεωρεί οτι εχει μεταδοτικότητα όταν ολοι οι μαθητές για να μάθουν γραμματα πάνε σε φροντηστήρια θα μας δειξει τι ξέρει και αυτος που εχει πολλα ακαδημαικά προσόντα θα μας δειξει τι ξέρει! Αυτο για εμενα ειναι το πιο δίκαιο εδω η Ρόδος εδω και το πηδημα λοιπον
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος margar78

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 366
    • Προφίλ
Η διαφορα ειναι οτι στον ΑΣΕΠ μπαινεις στην αρενα με αλλους συναδελφους σου και πρεπει να αποδειξεις οτι εισαι καλυτερος.Τα μεταπτυχιακα,διδακτορικα και λοιπα ακαδημαικα τα κανεις μονος σου συναγωνιζομενος τον εαυτο σου και παλευοντας με τις προσωπικες σου αντοχες μονο.Δε  τιθεται θεμα αξιοσυνης των διδακτορων,αυτο ειναι αυτονοητο,τονιζω μονο τη διαφορα με το Ασεπ,γιατι για μενα εκει ειναι ολη η ουσια,καθως εχω περασει και απο τα δυο αυτα σταδια,ο ασεπ ηταν ο,τι πιο απαιτητικο και ψυχοφθορο εχω περασει,χειροτερο και απο πανελλαδικες.

Αποσυνδεδεμένος Marigo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 481
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σε κάθε προκύρηξη του Δημοσίου οταν ειναι Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης μοριοδοντούτε και τα σεμιναρια και οι γλωσσες και μεταπτυχιακα και διδακτορικα! Αν μου βρεις μια που δεν μοριοδοτούνται να μου την στείλεις! Τελος σε ολο το δημόσιο η προυπηρεσία μετράει μεχρι τους 84μηνες οχι τους 120! Αυτος ειναι και ο λόγος που η ΟΛΜΕ οταν πήγε στον νομικό της σύμβουλο τους ειπε να μην προσφύγουν κατα του νεου νομου!
Συνάδελφε πλάκα κάνω...Όσο για τις προκηρύξεις του Δημοσίου αναφέρεσαι σε διοικητικές θέσεις..στην εκπαίδευση όμως που είναι άλλη η φύση του επαγγέλματος έχει και άλλες νομικές διατάξεις εκτός του δημοσιοϋπαλληλικόυ κώδικα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 340
Σύνολο: 348

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.