*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά  (Αναγνώστηκε 113226 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 246
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02 Κοιτάω πάντα μπροστά!
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #266 στις: Νοεμβρίου 17, 2021, 07:44:29 pm »
αν κατάλαβα καλά, τοποθετήθηκες ως αναπληρώτρια σε λύκειο και ανέλαβες αρχαία β προσανατολισμού;
αν ναι, θα δεις καταρχάς αν έμπαινε άλλος φιλόλογος στο τμήμα αυτό, κι έκανε ως συντήρηση έστω 1 από τις 3 ώρες, επομένως συνεννοείσαι μαζί του.
αν κανείς δεν έμπαινε πρέπει να εργαστείς οργανωμένα και μεθοδικά για να μην χαθεί άλλος χρόνος από την κατεύθυνση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:54:19 »

Αποσυνδεδεμένος therapy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #267 στις: Νοεμβρίου 17, 2021, 09:25:02 pm »
Ναι, ανελαβα β λυκειου προσανατολισμου. Ο διευθυντης μου ειπε οτι μετατεθηκε η προηγουμενη φιλολογος και οτι τα παιδια εχουν κενα.

Αποσυνδεδεμένος therapy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #268 στις: Δεκεμβρίου 15, 2021, 04:03:08 pm »
Καλησπέρα, στο διαγώνισμα τετραμήνου ακολουθείτε τη δομή που ορίζουν οι οδηγίες ή υπάρχει ευελιξία ως προς αυτό; Για παράδειγμα, στον Μαντίθεο, έχετε βάλει ερώτηση εισαγωγής στο διαγώνισμα;

Αποσυνδεδεμένος firiki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 450
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #269 στις: Δεκεμβρίου 15, 2021, 05:33:39 pm »
Καλησπέρα, στο διαγώνισμα τετραμήνου ακολουθείτε τη δομή που ορίζουν οι οδηγίες ή υπάρχει ευελιξία ως προς αυτό; Για παράδειγμα, στον Μαντίθεο, έχετε βάλει ερώτηση εισαγωγής στο διαγώνισμα;
ναι βεβαια εισαγωγη μπαινει κανονικα
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:54:19 »

Αποσυνδεδεμένος smaroula

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #270 στις: Δεκεμβρίου 15, 2021, 05:40:59 pm »
Καλησπέρα, στο διαγώνισμα τετραμήνου ακολουθείτε τη δομή που ορίζουν οι οδηγίες ή υπάρχει ευελιξία ως προς αυτό; Για παράδειγμα, στον Μαντίθεο, έχετε βάλει ερώτηση εισαγωγής στο διαγώνισμα;
ναι, η δομή του κριτηρίου ακολουθεί αυτό που ορίζουν οι οδηγίες. και ερώτηση εισαγωγής κλειστού τύπου, αντιστοίχισης ή Σ/Λ

Αποσυνδεδεμένος therapy

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 57
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #271 στις: Δεκεμβρίου 15, 2021, 06:17:13 pm »
Ευχαριστώ πολύ.

Συνδεδεμένος Dwrina

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2061
  • Τὴ γλῶσσα μοῦ ἔδωσαν ἑλληνική.
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #272 στις: Ιουνίου 12, 2022, 04:00:22 pm »

Γνωρίζει κάποιος αν τα κείμενα για το άγνωστο της τράπεζας θεμάτων θα είναι τα ίδια και για τη νέα σχολική χρονιά ή θα αντικατασταθούν;
Graecia capta ferum victorem cepit et artis intulit agresti Latio  (Hor. Ep.  2. 1.).

Αποσυνδεδεμένος weissheit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #273 στις: Σεπτεμβρίου 12, 2023, 11:11:33 pm »
Xαίρετε συνάδελφοι. Αναλαμβάνω πρώτη φορά το μάθημα. Από το τρίωρό του εβδομαδιαίως, πόσες ώρες πρέπει να αφιερώνω στον ρητορικό λόγο και πόσες σε αδίδακτο κείμενο; Δεν μπορώ να βρω κάτι συγκεκριμένο σε πρόσφατες οδηγίες.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1072
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #274 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2023, 07:43:41 pm »
Δύο ώρες αδιδακτο που περιλαμβάνει γραμματική, συντακτικό και άγνωστο κείμενο και 1 ώρα Ρητορικό λόγο.
Ωστόσο, επειδή με αυτόν τον προγραμματισμό καθυστερούσα να βγάλω τον Μαντίθεο (έπεφτε σε μέρα εκδρομής, γιορτής, κλπ) ακολούθησα την πρόταση κάποιου μέλους εδώ (δε θυμάμαι όνομα)με μια δική μου προσαρμογή που ήταν η εξής: 2 ώρες ρητορικός λόγος το πρώτο διάστημα μεχρι τα Χριστούγεννα και μια ώρα αδιδακτο ( κυρίως γραμματικά κ συντακτικά φαινόμενα, για κάλυψη κενών). Κ μετά τα Χριστούγεννα 2 ώρες Αδιδακτο με έμφαση σε άγνωστα κείμενα και 1 ώρα Ρητορικό λόγο.

Αποσυνδεδεμένος weissheit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #275 στις: Σεπτεμβρίου 13, 2023, 10:49:49 pm »
Καλή πρόταση, σε ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος weissheit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #276 στις: Οκτωβρίου 01, 2023, 07:40:40 pm »
Πώς διδάσκετε το μάθημα στην τάξη;

Συνδεδεμένος georgia4

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 841
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #277 στις: Οκτωβρίου 01, 2023, 08:18:23 pm »
Εγώ πέρυσι δίδασκα Αρχαία

Αποσυνδεδεμένος weissheit

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #278 στις: Οκτωβρίου 03, 2023, 12:21:34 pm »
Ευχαριστώ, να φαναστώ ότι λόγω της δουλειάς που γίνεται στο άγνωστο, η συντακτική ανάλυση στον Μαντίθεο είναι περιττή και η μετάφραση δίνεται έτοιμη σε φωτοτυπία.

Αποσυνδεδεμένος Marphil

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 584
  • Φύλο: Γυναίκα
  • «Κάθε πρόχειρη γραφή [θέλει] τον Πικιώνη της»
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά
« Απάντηση #279 στις: Οκτωβρίου 03, 2023, 12:39:36 pm »
Ευχαριστώ, να φαναστώ ότι λόγω της δουλειάς που γίνεται στο άγνωστο, η συντακτική ανάλυση στον Μαντίθεο είναι περιττή και η μετάφραση δίνεται έτοιμη σε φωτοτυπία.
Στον Λυσία δεν έχει συντακτική ανάλυση, εκτός από μερικά σημεία εξομάλυνσης (άσχετα από το αν οι περισσότεροι δεν μπορούν να αναγνωρίσουν ούτε το ρήμα).

"Η γραμματική και συντακτική επεξεργασία δεν πρέπει να είναι σχολαστική και λεπτομερής, αλλά να εντάσσεται στην προσπάθεια κατανόησης του κειμένου. Η ενασχόληση με συντακτικά στοιχεία που είναι προφανή και γνωστά (π.χ. εμπρόθετοι, επιθετικοί προσδιορισμοί κ.λπ.) ή η σχολαστική παρουσίαση διαφόρων συντακτικών φαινομένων δεν υπηρετούν τη διδακτική διαδικασία, αλλά αποβαίνουν εις βάρος του διαθέσιμου διδακτικού χρόνου για την πρόσληψη των νοημάτων. Οι γραμματικές και συντακτικές αναφορές αποσκοπούν μόνο στο να κατανοήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες τη λογική σύνδεση των στοιχείων μιας περιόδου και τον τρόπο με τον οποίο οργανώνεται το νόημα βάσει αυτών."

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 623
Σύνολο: 635

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.