*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 102860 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kas!!!!!

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #210 στις: Φεβρουάριος 20, 2014, 02:12:56 μμ »
Καλησπέρα,
Είμαι νέα φιλόλογος και μόλις ξεκίνησα ένα ιδιαίτερο β λυκείου. Ηθελά να ρωτήσω τι ακριβώς είναι στην ύλη στο γνωστο?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:27:54 »

Αποσυνδεδεμένος Μαίρη Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #211 στις: Φεβρουάριος 20, 2014, 02:20:21 μμ »
α. Ρητορικά Κείμενα
 i. Από την Εισαγωγή του βιβλίου θα διδαχθούν αναλυτικά οι σελ. 9-13 και 15-20 (κεφ: Α΄, Β΄, Γ΄, Ε΄, ΣΤ΄). Από το κεφάλαιο Δ΄ θα διδαχθούν οι ρήτορες του κανόνος. Τα κεφάλαια Ζ΄, Η΄, Θ΄ θα διδαχθούν συνοπτικά.

ii. Λυσίας, Υπέρ Μαντιθέου: Εισαγωγή: σ. 79-80. Κείμενο: §§ 1-13, 18-21 (αναλυτικά) και §§ 14-17 (περιληπτικά).

iii. Δημοσθένης, Υπέρ της Ροδίων ελευθερίας: Εισαγωγή: σ. 123-126. Κείμενο: §§ 1-20 αναλυτικά (εκ των οποίων οι §§ 1-4, 17-20 από το πρωτότυπο, ενώ οι §§ 5-16 από μετάφρα- ση) και  §§ 21-35 περιληπτικά. iv. Ισοκράτης, Περί ειρήνης: Εισαγωγή: σ. 269-272. Κείμενο: §§ 1-2, 14-27 αναλυτικά (εκ των οποίων οι §§ 1-2, 14-16 από το πρωτότυπο και οι §§ 17-27 από μετάφραση) και §§ 63- 145 περιληπτικά.   


β. Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση :i. Από την Εισαγωγή του βιβλίου θα διδαχθούν αναλυτικά: α) Βασικές έννοιες: Οι απαρχές και οι πηγές της Λυρικής Ποίησης, σελ. 9-13 (εκτός από την Ενότητα «Επική αφήγηση και λυ- ρική περιγραφή», σελ. 9-11), β) Αρχαϊκή Λυρική Ποίηση. Το όνομα και το πράγμα, σελ.13-17 (εκτός από τη διαίρεση της λυρικής ποίησης κατά τα μέτρα σελ. 15), γ) Η Αρχαϊκή Λυρική Ποί- ηση, 650-450 π.Χ., σελ. 18-20 (μέχρι: «Η λυρική ποίηση μετά το τέλος της αρχαϊκής εποχής»).      ii. Κείμενα: Αρχίλοχος, (αποσπ. 3, 4, 6, 9), Μίμνερμος, (απόσπ. 11), Σαπφώ (αποσπ. 14, 17), Πίνδαρος, (Έβδομος Πυθιόνικος), Σιμωνίδης (απόσπ. 29).
Λατρεμένο το απαγορευμένο.....

“Δεν υπάρχουν ιδέες - υπάρχουν μονάχα άνθρωποι που κουβαλούν τις ιδέες - κι αυτές παίρνουν το μπόι του ανθρώπου που τις κουβαλάει.”
 ― Νίκος Καζαντζάκης, The Fratricides

Αποσυνδεδεμένος kas!!!!!

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #212 στις: Φεβρουάριος 20, 2014, 02:27:24 μμ »
Σε ευχαριστώ πολυ!!

Αποσυνδεδεμένος kas!!!!!

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #213 στις: Μάρτιος 04, 2014, 11:17:21 μμ »
Τη διδακτέα ύλη που μπορώ να τη βρω;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2014, 11:23:06 μμ από kas!!!!! »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:27:54 »

Αποσυνδεδεμένος sofoulitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #214 στις: Μάρτιος 04, 2014, 11:43:01 μμ »
http://siamantoura.blogspot.gr/2013/10/o-2013-14.html

Η φετινή διδακτέα ύλη

Αποσυνδεδεμένος kas!!!!!

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #215 στις: Μάρτιος 05, 2014, 12:32:13 μμ »
Έχει κανείς να μου προτείνει κάποιο καλό βοήθημα για το γνωστό Β λυκείου;

Αποσυνδεδεμένος kas!!!!!

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #216 στις: Μάρτιος 05, 2014, 03:13:44 μμ »
Να κάνω άλλη μια ερώτηση;; Τα κείμενα του γνωστού Β λυκείου, τα οποία διδάσκονται περιληπτικά, πώς εξετάζονται; Τα παιδιά πρέπει να μάθουν και τη μετάραση ή μόνο κάποια ερμηνευτικά ;

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #217 στις: Μάρτιος 06, 2014, 06:07:26 μμ »
Έχει κανείς να μου προτείνει κάποιο καλό βοήθημα για το γνωστό Β λυκείου;

Το μεταίχμιο είναι πολύ καλό. Ο κάθε ρήτορας είναι ξεχωριστό βιβλιαράκι.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #218 στις: Απρίλιος 28, 2014, 02:07:21 μμ »
Παιδιά, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής.
Ποια η θέση του Δημοσθένους σχετικά με το εάν έπρεπε να πολεμήσουν τους συμμάχους τους (συμμαχικός πόλεμος);
Επίσης, ποια η θέση του Ισοκράτους σχετικά με το εάν έπρεπε να βοηθήσουν οι Αθηναίοι τους Ροδίους;

Αποσυνδεδεμένος Rose7

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #219 στις: Ιούλιος 05, 2014, 01:51:14 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!

            Επικαλούμενη τις γνώσεις και την εμπειρία σας θα ήθελα να σας ρωτήσω ορισμένα πράγματα σχετικά με τη δυσλεξία στα αρχαία κατεύθυνσης. Πρόκειται να αναλάβω μία κοπέλα στα αρχαία της Β' Λυκείου.  Πέρσι δουλεύοντας μόνο ένα μήνα μαζί και ξεκινώντας κυριολεκτικά από το μηδέν,  καταφέραμε να γράψει 15 ενώ στα τρίμηνα είχε 12 και 13. Έχει απίστευτη ευφράδεια λόγου και στις ερμηνευτικές τα πάει πολύ καλά , όμως δεν μπορεί με τίποτα να ανταποκριθεί στο συντακτικό και τη γραμματική. Ο βαθμός που πήρε οφείλεται αποκλειστικά στη μετάφραση και σε όσες ερωτήσεις αφορούν το νόημα.
          Από την εμπειρία σας πιστεύετε ότι υπάρχουν προοπτικές βελτίωσης στο συντακτικό και τη γραμματική; Έχω πολλή όρεξη να την αναλάβω, μιας και έχουμε πολύ καλή χημεία, όμως είναι δυνατόν ένας καθηγητής χωρίς εξειδίκευση στην ειδική αγωγή να αναλάβει ένα παιδί στο άγνωστο; Σας έχει τύχει κάποια αντίστοιχη περίπτωση;

Σας ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #220 στις: Ιούλιος 05, 2014, 02:36:06 μμ »
Γεια σου Rose7,

είναι δύσκολο για ένα παιδί με δυσλεξία να μπορέσει να ανταποκριθεί στα αρχαια (γραμματική και συντακτικό με ότι αυτό συνεπάγεται: τονισμός, καταλήξεις κτλ.) Βέβαια, εξαρτάται και από το παιδί. Νομίζω πως μπορείς να το αναλάβεις, αλλά οι προσδοκίες σου θα πρέπει να είναι περιορισμένες και καλό θα είναι να συζητηθεί και με τους γονείς. Και εξειδίκευση στην ειδική αγωγή να έχεις στα αρχαία κατεύθυνσης δε μπορείς να κάνεις και θαύματα. **Άλλωστε αυτός είναι και ο λόγος που εξετάζονται προφορικά.
Εγώ είχα κοπέλα με δυσλεξία Γ' Λυκείου αλλά σε έκθεση και ιστορία.
Διάβασε και αυτό:

http://paidagwgos.blogspot.gr/2014/01/blog-post_15.html#more
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 05, 2014, 04:18:48 μμ από monogramma »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #221 στις: Ιούλιος 05, 2014, 05:27:55 μμ »
Είχα μαθήτρια φέτος με δυσλεξια. Δεν ξερω πως μπορεις να βεβαιωθείς αν εχει μόνο αυτό ή και άλλα μαθησιακά προβλήματα π.χ υπερκινητικότητα κλπ
Της εκανα Αρχαια. Θελει υπομονή. Βεβαια εμεις δεν είχαμε "καλό" αποτέλεσμα παρόλο που διάβαζε ωρες πολλες (ετσι ελεγε και μαλλον την πιστευω)
Μην μπαινεις σε λεπτομέρειες στην ύλη. Αυτά τα παιδια,απο ότι μπορεσα να δω στην πράξη, θελουν ένα κι ένα κανουν δύο. Κανονες συντομοι και στο καπακι ένα απλο και ένα λιγο πιο συνθετο παράδειγμα και τέλος. Τουλάχιστον εμενα ετσι τα αντιλαμβανοταν καλυτερα.
Της εκανα Αρχαια αγνωστο και λατινικά. Στα Αρχαια εγραψε " χαιρε βαθος αμετρητο " στα λατινικα καπως καλυτερα.
Είναι να μη σου βγει στο τελος και με ψυχολογικό, εκει έκατσες τη βαρκα στη μεση του πελαγους.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος psupsula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #222 στις: Ιούλιος 05, 2014, 09:03:36 μμ »
Φυσικά κάθε παιδί είναι διαφορετική περίπτωση. Γενικά όμως,  σχήματα, διαγράμματα, πίνακες, υπογράμμιση  με χρώματα, πλαγιότιτλοι, ομαδοποίηση και έμφαση στην ακουστική μάθηση συνήθως βοηθούν πολύ.
ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ.

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Β' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #223 στις: Νοέμβριος 11, 2014, 11:35:31 πμ »
Καλημέρα!
 Όποιος ενδιαφέρεται να βοηθήσει να συγκεντρώσουμε σε αρχεία τις ερωτήσεις εισαγωγής και ερμηνευτικές ανά παράγραφο και λεξιλογικές ανα παράγραφο ας με ενημερώσει.
Ευχαριστώ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 450
Σύνολο: 458

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.