0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τώρα είναι ένα ανά νομό. Να γνωρίζετε ότι οι νηπιαγωγοι αντιδρούν στην γενίκευση του προγράμματος. Όταν θα εξαχθούν τα συμπεράσματα για την αποτελεσματικότητα του προγράμματος θα ενταχθεί και στα υπόλοιπα νηπιαγωγεία ίσως από την επόμενη χρονιά. Προς το παρόν το κράτος χρησιμοποιεί το πρόγραμμα ως καινοτομία για την συμμετοχή του σε ευρωπαϊκό διαγωνισμό. Υποθέτω ότι από το πλασάρισμα του προγράμματος στον διαγωνισμό θα εξαρτηθεί και η συνέχιση του
Τώρα είναι ένα ανά νομό.
Κι επειδή ο αριθμός των νηπιαγωγείων είναι μεγάλος, αν εισαχθούν τα Αγγλικά, αυτό θα σημάνει τη δημιουργία αρκετών θέσεων εργασίας. Για να δούμε...Κάτι άλλο, γιατί δεν ξέρω πώς λειτουργούν τα πράγματα. Οι μεταθέσεις που γίνονταιπώς επηρεάζουν τις προσλήψεις αναπληρωτών; Τα κενά που προκύπτουν από τις μεταθέσεις καλύπτονται επίσης από μόνιμους εκπαιδευτικούς; Οι εκπαιδευτικοί που μετατίθενται σε μια διεύθυνση πάνε πιθανόν σε κενά που μέχρι πρότινος μπορεί να τοποθετούνταν αναπληρωτές;
Δεν επηρεάζουν τον αριθμό των προσλήψεων των αναπληρωτών αφού αφήνουν οργανικό κενό και καλύπτουν οργανικό κενό σε άλλο Πυσπε. Τα κενά που αφήνουν θα καλυφθούν από τις προσλήψεις μονίμων (που όλοι περιμένουμε!) αν και όποτε γίνουν (και πάλι περιμένουμε να γίνουν το καλοκαίρι λογικά). Οι εκπαιδευτικοί που μετατίθενται πάνε σε οργανικά κενά. Αν κάποιος αναπληρωτής κάλυπτε οργανικό κενό μέχρι τώρα σε κάποια περιοχή όπου μετατέθηκε μόνιμος συνάδελφος, τότε ναι, μπορεί να καλυφθεί αυτό το κενό από τον μόνιμο που πήρε τη μετάθεσή του.
Ευχαριστώ για την απάντηση! Κατάλαβα! Λογικά ένας αριθμός αναπληρωτών καλύπτει και οργανικά κενά, σωστά; Όπως αυτοί που θα διοριστούν που καλύπτουν επίσης και τα κενά από συνταξιοδοτήσεις, έτσι;
Είναι πολύ σημαντικό για τις θέσεις ΠΕ06. Χαίρομαι που ο κόπος μας έπιασε τόπο. Αλλά οφείλω να πω ότι οι τέσσερις ώρες που είχα σε Νηπιαγωγείο φέτος (2 τμήματα) απέσπασαν σχεδόν όλο μου το χρόνο και την ενέργεια. Όχι η αλληλεπιδραση με τα παιδιά. Οι επιμορφωτικες συναντήσεις, απογεύματα με απαίτηση για παραγωγή έργου από εμάς, ο αρνητισμος κάποιες φορές από τις νηπιαγωγούς που νιώθουν υπεύθυνες να ανεβάσουν κάθε στιγμουλα στο fb για τους γονείς, η προετοιμασία δραστηριοτήτων και υλικού από το πουθενά που να ακολουθεί το σκεπτικό των νηπιαγωγών αλλά οι δραστηριότητες να μην επικαλυπτουν τις δικές τους κτλ.