0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ακολουθειτε το σκεπτικο και τη φιλοσσοφια του νηπιαγωγειου κι οχι των νηπιαγωγων..Εχει ειπωθει πολλακις οτι το νηπιαγωγειο εχει αλλη φιλοσοφια απο τις υπολοιπες βαθμιδες εκπαιδευσης..ειστε αλλιως μαθημενες/οι αλλα πρεπει να συντονιστειτε με τη φιλοσοφια της συγκεκριμενης βαθμιδας εκπαιδευσης
Με βάση και τις νέες οργανικές σε κάποιες κοινές ειδικότητες προσωπικά θεωρω ενα νουμερο κοντά στο 380 για τους Πε06 επι του συνόλου των 10500.Το νουμερο ειναι μικρό το ξερω αλλα αυτές ειναι οι δικες μου εκτιμήσεις.
Καταρχας, "είμαστε αλλιώς μαθημένες" αλλά ξέβρετε: 1) είμαστε διαβαστερες (υψηλόβαθμη σχολή) 2) Διδάσκουμε ήδη στην συγκεκριμένη βαθμίδα-πρωτοβάθμια (ΔΗΜΟΤΙΚΑ) κ έχουμε κ ΠΡΩΤΗ δημοτικου3) Θα μας επιμορφώσουν, θα δουλέψουμε αρμονικά με τις συναδέλφους ΠΕ60 και ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ!!! Καλοριζικες να είμαστε
Επειδή κάποιες χρησιμοποιείτε σαν επιχείρημα την υψηλόβαθμη σχολή να θυμίσουμε τι βαθμό είχαν τα παιδαγωγικά τα τελευταία χρόνια η ότι οι νηπιαγωγοι περασαν ΑΣΕΠ χειρότερο των πανελληνίων..επίσης επειδή κάποτε δούλευα σε φροντιστήριο αγγλικών με το προφισιενσι οι μισές πε06δεν είχαν καταφέρει να πάρουν προφισιενσι ενώ είχαν δώσει...η υποτίμηση είναι εύκολη για όλες τις πλευρές μην το αρχίσουμε λοιπον
Δεν είχαν πάντα υψηλή βάση τα παιδαγωγικά και σίγουρα όχι όλες οι σχολές ανά την επικράτεια. Δεν ξέρω προσωπικά καμιά ΠΕ06 που να μην μπόρεσε να περάσει Γ2 . Δεν αμφισβητώ όμως πως υπάρχουν και ίσως είχαν μαζευτεί αρκετές εκεί που δούλευες. Κι εγώ έχω δει αρκετές νηπιαγωγούς να μην ξέρουν ορθογραφία ή να μην έχουν γενικές γνώσεις καθόλου. Καλοί και κακοί υπάρχουν παντού. Οι ΠΕ06 όμως ως μαθητές ήταν πάντα άνω του μετρίου και ποτέ στη βάση ή παρακάτω.
Λοιπον εγω κατα περίεργο ρόλο προτιμω αυτο τον ολιγο ρόλο του ανιματέρ στα πρωτάκια (και τωρα στο νηπιαγωγείο) για το μάθημα των Αγγλικών.Ισως επειδή μου αρεσει το κουκλοθέατρο Χε Χε
Τι φροντιστήριο ήταν αυτό που πλήρωνε τόσο άχρηστες συναδέλφισσες που δεν μπορούσαν πάρουν το προφίσιενσι? Του φιλανθρωπικού? είναι χαιβάνια αυτοί οι φροντιστηριούχοι ντιπις Κ εσείς αφού κάνατε καριέρα με το υψηλόβαθμο το παιδαγωγικό γιατί πηγαίνατε να κάμετε την αγγλικού στο φροντιστήριο?Σε κάθε περίπτωση ΔΕΝ θα χαλάσουμε τις καρδιές μας. Τα Αγγλικούλια μπήκανε σε κααααθε νηπιαγωγείο από το Κολωνάκι μέχρι το μικρότερο χωριουδάκι, οι γονείς χαίρονται , εμείς χαιρόμαστε και θα συνεργαστούμε με τις νηπιαγωγούς ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Και ΟΠΟΙΟΣ έχει καημό να γίνει Αγγλικού ιδιωτικό/δημόσιο τομεα υπάρχουν οι κατατακτήριες κ ΕΚΠΑ κ ΑΠΘ.
Δεν αναφέρομαι στη φιλοσοφία του νηπιαγωγειου αλλά στο σκεπτικό της νηπιαγωγου. Γνωρίζω τι έγραψα. Δεν έχω πρόβλημα με τη φιλοσοφία του νηπιαγωγείου και ήμουν πολύ πρόθυμη να την κατανοήσω και να την υπηρετήσω. Δυσκολεύουν όμως πολύ να ακολουθήσω τον τρόπο σκέψης ενός συγκεκριμένου ατόμου το οποίο αποδείχτηκε ότι απλώς ήθελε αν είναι δυνατόν να μην προχωρήσει το πρόγραμμα. Και φυσικά να φαίνεται ότι φταίει η δική μας ανεπάρκεια για αυτό. Άλλα έλεγε ότι θα κάνουμε μέσα στην εβδομάδα και όταν έφτανα έκανε άλλα, ή είχε προλάβει να χρησιμοποιήσει τις δραστηριότητες που είχα ενημερώσει ότι θα κάνω.