0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αφού είχες αυτήν την εμπειρία κρίνεις ότι πολύ σωστά ''τιμωρούμαστε'' όλοι. Εγώ κρίνω την λογική σου κοντόφθαλμη. Εγώ ξέρω δύο άτομα που αγόρασαν πριν χρόνια μεταπτυχιακό ειδικής από την Ιταλία και διορίστηκαν τώρα στην ειδική, χωρίς να έχουν ξαναδουλέψει σε αυτή, επίσης πήραν μόρια άριστης γνώσης ιταλικών... άρα σωστά να μην μετράνε τα μεταπτυχιακά από το εξωτερικό. Ξέρω άτομα που μπήκαν στον πίνακα προϋπηρεσίας χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ, αλλά με ''περίεργους'' τρόπους και έτσι έχουν αυτή την στιγμή τεράστια προϋπηρεσία.... άρα σωστά να μην μετράει η προϋπηρεσία. Ξέρω άτομο με πλαστό πιστοποιητικό ΑμεΑ που έχει θέση παρκινγκ ΑμεΑ κάτω από το σπίτι του... άρα σωστά να κόψουμε όλες τις θέσεις ΑμεΑ. Κάπως έτσι μου ακούγεται η λογική σου.
Φίλη μου η γενίκευση δεν κάνει καλό. Όταν λες όμως μόνιμος που..... και δεν εξυπηρετεί...... ξέρεις τι θέματα μπορεί να έχει; Μπορεί ο συγκεκριμένος να ήταν μαλάκα... μπορεί και να είχε σοβαρότερο πρόβλημα από το δικό σου. Δεν πρέπει να γενικεύουμε και να λέμε ο μόνιμος κτλ δεν εξυπηρετεί. Εξαρτάται από την περίπτωση. Αν εσύ έχεις φάει για χρόνια όλες τις δυσκολίες και μετά από πχ 10+ χρόνια πήγαινες κοντά στο σπίτι σου με διορισμό είσαι 100% σίγουρη ότι θα εξυπηρετούσες κάποιον;
Και εγώ έχω τρια σκυλιά...απαιτώ να προταχθω στον πίνακα....μωρέ πάτε καλά;από την στιγμή που τα παιδιά μοριοδοτηθηκαν στους πίνακες κατάταξης το θέμα έχει λήξει...αν και τα παιδιά δεν πρέπει να αποτελούν καν κριτήριο μοριοδοτησης..δηλαδή αν κάποιος .είναι άτεκνος αλλά έχει μάνα με προβληματα υγείας τι πρέπει να κάνει;οκ κουτοπονηριες τελος...μόνο τα άτομα με σοβαρά προβλήματα υγείας πρέπει να έρχονται όσο πιο κοντά στον τόπο τους...τα ζευγάρια που δεν μπορούν να τεκνοποιήσουν πρέπει να τιμωρούνται και να βρίσκονται στον πάτο του πίνακα...κοινωνική πολιτικη αλλα και αυτή έχει κάποια όρια...και.αφου επιλέξετε σχολείο οι τριτεκνοι και πολύτεκνοι ξεκινάτε τα παράπονα στον διευθυντή ότι δεν μπορείτε να έρχεστε την πρώτη ώρα,ότι δεν μπορείτε να αναλάβετε γιορτές και πάει λέγοντας
Νομίζω ότι πάνω κάτω οι περισσότεροι λέμε το ίδιο πράγμα και κάπου χανόμαστε στη μετάφραση.Ναι στην διευκόλυνση συναδέλφων με προβλήματα υγείας ή/και με παιδιά, εάν και εφόσον δεν είναι εκμετάλλευση. Ναι, να τοποθετούνται οι συνάδελφοι με προβλήματα υγείας όσο πιο κοντά στο σπίτι τους ή/και σε νοσοκομείο γίνεται, όχι όμως να τοποθετούνται σε δυσπρόσιτα από δική τους επιλογή παρακάμπτοντας τη σειρά του πίνακα. Ναι, να είναι οι γονείς κοντά στα παιδιά τους, όχι όμως να επιλέγει ένας τρίτεκνος πρώτος σχολείο στην άλλη γωνιά της Ελλάδας έχοντας αφήσει τα παιδιά του πίσω. Μια τέτοια πρόβλεψη, νομίζω, θα μας έβρισκε σύμφωνους όλους. Τα κρεσέντα δε νομίζω ότι βοηθάνε κανένα.
Τελείωσε η ιστορία με πολυτεκνίες κτλ. Ο καθένας με την σειρά που έχει στον πίνακα με τη συγκεκριμένη προκήρυξη. Αν ήταν έτσι όλα τα κεντρικά σχολεία θα είχαν μόνο καθηγητές με πολλά παιδιά ή πρόβλημα υγείας σαν κριτήριο ποιότητας. Και μετά να άδειες, να ωράρια κλπ..... Ευτυχώς το παραμυθάκι τελείωσε........όλοι με τη σειρά του πίνακα και σε όποιον μπορεί......το σχολείο δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα για καθηγητές......ας δίνει το κράτος μεγάλο επίδομα σε όλους τους πολύτεκνους και ασθενείς...όχι να ευνοεί συγκεκριμένα τους καθηγητές και να χαντακώνει παιδιά που θέλουν να μάθουν και ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν με βάση την αξία τους στο επάγγελμά τους και όχι με βάση τη γονιμότητά τους.
Τον Αδόλφο Χίτλερ... τι τον έχεις;