0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί επιτεθήκατε στη συναδέλφισσα. Προφανώς και έχει αγανακτήσει. Αλλά λέει τη γνώμη της. Ακόμα και αν δεν συμφωνώ για τα Α.Μ.Ε.Α. προφανώς και δεν την προσβάλω για να πετύχω δια ροπάλου το δίκιο μου. Έλεος πια. Πλέον σε όλες τις προσλήψεις δεν θα πρωτοστατούν οι πολύτεκνοι. Δεν είναι κοινωνικά δίκαιο. Οι νέοι πρέπει να κάνουν παιδιά και για να το πράξουν πρέπει να έχουν δουλειά, μας αρέσει δεν μας αρέσει. Αρκετά το σύστημα τους π....φτάνει. Έχω φίλους άνδρες που δεν κάνουν οικογένεια λόγω ανεργίας. Φοβούνται. Λογικό δεν είναι; Πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στα νιάτα για να κάνουν παιδιά και να έχουμε μαθητές. Το παλαιό σύστημα απέτυχε. Τέλος. Και κοντά στα ξερά(πολύτεκνοι, τρίτεκνοι) κάηκαν και τα χλωρά(οι έχοντες νόσο ή αναπηρία). Δυστυχώς. Μόνο αυτοί πρέπει να προηγούνται στην επιλογή περιοχής. Αν δεν αρέσει στους πρώην προνομιούχους ξύδι, όπως έπιναν και οι νέοι και όλοι οι μη έχοντες παιδιά, τόσα χρόνια.
Στη Δημοκρατία κερδίζει η πλειοψηφία και το κοινό καλό των πολλών. Το γνωρίζεις συνάδελφε. Έτσι πρέπει.
Αυτό που έχω να πω είναι ότι κακώς καταργήθηκε η επετηρίδα και κακώς, όπως αποδείχθηκε, δίναμε σκληρές εξετάσεις στο ΑΣΕΠ.Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τα ΑΜΕΑ ή με πολύτεκνους και τριτεκνους. Αν παρέμενε η επετηρίδα, τουλάχιστον δε θα ένιωθαν αδικημένοι οι επιτυχόντες ΑΣΕΠ, που σε κάποιους κλάδους ακόμα και για να περάσουν τη βάση απαιτούσε σκληρό διάβασμα.Αν έκανα τρίτο παιδί, αυτή τη στιγμή, θα διέθετα τεράστια προϋπηρεσία και θα προσλαμβανομουν στην πόλη μου, αφού είχα συγκεντρώσει και διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό μορίων από το διαγωνισμό. Δίναμε εξετάσεις με μωρά και μικρά παιδιά και δουλεύαμε.Αυτό κατά τη γνώμη μου αποτελεί κατάφορη αδικία.
Αυτό που ίσως δεν γνωρίζεις είναι ότι επί εποχής επετηρίδας, όσοι έφεραν την πολυτεκνικη ιδιοτητα, προτάσσονταν στους πτυχιούχους του κάθε έτους. Είμαι παιδί πολύτεκνης οικογένειας και ήμουν επικεφαλής τους έτους μου άσχετα αν ορκίστηκα Νοέμβριο (βέβαια τελικά διορίστηκα με εξετασεις Ασεπ και χωρίς καμία προσαύξηση πέραν του βαθμού του πτυχίου μου, πράγμα που θεωρώ δίκαιο)
Το κράτος πρέπει να βοηθά τα άτομα με ειδικές ανάγκες και να ασκεί πολιτική για την οικογένεια. Εδώ πετάει την μπάλα στην εξέδρα. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Που πήγαν ρε παιδιά τόσα δισεκατομμύρια και σχηματίστηκε τέτοιο χρέος;Πήγαν εκεί που έπρεπε; Όχι γιατί δεν θα είχαμε τέτοια υπογεννητικότητα σήμερα.Και σε τελική ανάλυση όταν η κατοικία κοστίζει τόσο πολύ, χωρίς ουσιαστικό λόγο και δεν ασκείται καμιά πολιτική για να καταστεί προσιτή, πως περιμένουν να βοηθηθεί η οικογένεια; Α ναι με διορισμό στην εκπαίδευση...
H πολιτεία αποφάσισε στο νέο σύστημα να μην έχουν χωριστό ποσοστό οι τρίτεκνοι ή να προηγούνται οι πολύτεκνοι και έδωσε το ποσοστό μοριοδότησης στους εκπαιδευτικούς με παθήσεις. Έγιναν και προσφυγές και το δικαστήριο θα κρίνει αν αυτό είναι νόμιμο.Σε αυτό εδώ το θέμα και από τον τίτλο του και από την εισαγωγή του δεν συζητιέται η μοριοδότηση των τρίτεκνων στους πίνακες αλλά ο τρόπος τοποθέτησης στα σχολεία. Μάλιστα δεν αφορά μόνο τους τρίτεκνους αλλά όλους τους εκπαιδευτικούς με παιδιά και το θέμα εξετάζεται ως προς τον τρόπο τοποθέτησης που ίσχυε μέχρι χθες και οποίος συμπεριλάμβανε και τους εκπαιδευτικούς με ειδικές ανάγκες-παθήσεις.Επομένως όλα τα μηνύματα που αναφέρονται στον τρόπο μοριοδότησης τον παλιό και το νέο είναι εκτός θέματος και κανονικά οι διαχειριστές οφείλουν να τα διαγράψουν γιατί παραβαίνουν τους όρους του φόρουμ.Αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή, ο/η καθένας/μιά να βγάζει τε εσώψυχα του για την αλλαγή στο τρόπο μοριοδότησης ως πράξη τιμωρίας ή στην καλύτερη περίπτωση ως αποκατάσταση μίας ΄΄αδικίας΄΄ οφείλεται κατά τη γνώμη μου στον κακό τίτλο του θέματος που παραπέμπει γενικά και αόριστα στα προνόμια των τρίτεκνων. Λίγοι διάβασαν ποια είναι αυτή η διαμαρτυρία των τρίτεκνων που κατά τη γνώμη αφορά όλους εμάς είτε έχουμε αυτή τη στιγμή παιδιά είτε όχι, ούτε αν ανήκουμε ή όχι, αυτή τη στιγμή στους εκπαιδευτικούς με ειδικές ανάγκες .Το τραγικό μάλιστα που διαπίστωσα κοιτώντας κάποια προφίλ αυτών που πήραν αρνητική θέση είναι πως υπάρχουν και άτομα που είναι γονείς! Π.χ. η Μαρία (τυχαίο όνομα) έβγαλε τα εσώψυχά της για τα προνόμια των τρίτεκνων (τα οποία δεν ισχύουν πλέον) ενώ αύριο μεθαύριο θα παρουσιαστεί σε διεύθυνση μαζί με το παιδί της και θα συναδιαλέξει σχολείο με εκπαιδευτικούς που ίσως να μην έχουν παιδιά ή ειδικές ανάγκες. Τότε η Μαρία με την χειρότερη σειρά θα πάει σε μέρος που δεν θα έχει βρεφικό σταθμό ενώ θα μπορούσε να έχει αυτή το δικαίωμα να επιλέξει πρώτη ώστε να το αποφύγει. Τι να πώ; Μήπως σ αυτή τη χώρα που δεν την είδε ο διαφωτισμόις η ΄΄Μαρία΄΄ ή ο ΄΄Κώστας΄΄ έχουν μετατρέψει τους γονείς τους δύο φορές γονείς και ζουν ακόμα την ελευθερία τους;
Μετά τη σημερινή συνάντηση του ΔΣ της ΔΟΕ με την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Κεραμέως, έγινε γνωστό ότι στα κριτήρια τοποθέτησης των αναπληρωτών στις περιοχές που προσλαμβάνονται δεν θα μετρούν τα κοινωνικά κριτήρια για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπαίδευσης. Τόσα χρόνια οι τρίτεκνοι, και γενικά οι έχοντες παιδιά, προστατεύονταν με ειδική ρύθμιση στις τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών με το ΦΕΚ 465
Γνωρίζοντας το πρόβλημα υπογεννητικότητας,ο ΣΥΡΙΖΑ-Γαβρόγλου μοριοδότησε και τέκνα.Με σεβασμό αναγνώρισε τα παιδιά και απέδωσε μόρια σε κάθε γονέα.Το ίδιο κάνει η Κεραμέως.Δεν στέκει νομικά να υπολογίζονται δυο φορές στη διαδικασία πρόσληψης τα κοινωνικά κριτήρια.Εφόσον συνυπολογίζονται σε έναν ενιαίο πίνακα στην πρώτη φάση, δεν γίνεται στη δεύτερη - αυτή της τοποθέτησης- να μετρούν ξανά.Επιπλέον, μην μπλέκετε τους μονίμους. Οι μόνιμοι είναι μόνιμοι. Έχουν κοινή αφετηρία τη μονιμότητα + μετά προσμετρώνται προϋπηρεσία+κοινων.κριτ. στις τοποθετήσεις ή αποσπάσεις. Στην αναπλήρωση η κοινή αφετηρία έχει ήδη προϋπηρεσία + ακαδημαϊκά + κοινωνικά. Μην μπερδεύετε τον κόσμο που δε ξέρει τις διαδικασίες.Μια αλλαγή στις τοποθετήσεις θα είναι άνετα μηνύσιμη ως διάκριση.Όποιος/α πρόλαβε τον Κύριο είδε, όσοι πηδήξαν από Γ μηδενικής ως τρίτεκνοι σε