*

Αποστολέας Θέμα: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!  (Αναγνώστηκε 32837 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΝΑΒΤ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση 😁
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #42 στις: Αύγουστος 22, 2020, 06:34:49 μμ »
Συνάδελφοι έστειλα εmail στον Στρατηγάκη και μου απάντησε ο άνθρωπος ότι είναι απλή εκτίμηση τα νούμερα που έδωσε για πε02 και 03 επειδή είχαν πολλές αιτήσεις. Μου ξεκαθάρισε ότι δεν είχε καμία πληροφορία από το υπουργείο.
Και εγώ του είχα στείλει και μου απάντησε ότι τα νούμερα τα έγραψε με βάση τους αριθμούς των φιλολόγων και μαθηματικών στα σχολεία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΝΑΒΤ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση 😁
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #43 στις: Αύγουστος 22, 2020, 06:35:13 μμ »

Ποιο είναι αυτό το άρθρο; Μπορείς να δώσεις ένα λινκ ή κάποιο άλλο στοιχείο ώστε να το βρω; Ευχαριστώ
https://www.google.com/amp/s/m.naftemporiki.gr/amp/story/1569735/35007-aitiseis-gia-1700-theseis

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΝΑΒΤ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση 😁
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #44 στις: Αύγουστος 22, 2020, 06:36:33 μμ »
Βαλε την εδω να μπουμε να κράξουμε
Πρέπει να γίνεις μέλος αλλά θα σε διαγράψουν αν γράψεις κάτι διαφορετικό...

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #45 στις: Αύγουστος 22, 2020, 06:37:12 μμ »
Πρέπει να γίνεις μέλος αλλά θα σε διαγράψουν αν γράψεις κάτι διαφορετικό...

Μπουρλότο!
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #46 στις: Αύγουστος 22, 2020, 06:38:49 μμ »
Και εγώ του είχα στείλει και μου απάντησε ότι τα νούμερα τα έγραψε με βάση τους αριθμούς των φιλολόγων και μαθηματικών στα σχολεία.
Ακριβώς έτσι.
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΝΑΒΤ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση 😁
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #48 στις: Αύγουστος 22, 2020, 07:08:34 μμ »
Συνάδελφοι/-ισσες, βρισκόμαστε στην πορεία υλοποίησης των προκηρύξεων 1ΓΕ/2019 & 2ΓΕ/2019.
Το καθεστώς της παρατεταμένης αδιοριστίας που ίσχυσε για μια δεκαετία 2010-2020 «έσπασε» επιτέλους με τους πρώτους στην ιστορία της εκπαίδευσης μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή!
Οι μόνιμοι διορισμοί αυτοί δεν προέκυψαν «εν αιθρία». Αντίθετα, αποτελούν το επιστέγασμα των αγώνων ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας (και όχι μόνο των συναδέλφων που εργάστηκαν στον ευαίσθητο αυτό τομέα της δημόσιας εκπαίδευσης). Έτσι οι πολιτικές ηγεσίες –τόσο η προηγούμενη που τις δρομολόγησε, όσο και η σημερινή που τις υλοποιεί- έπραξαν το αυτονόητο.
Στη διαδικασία της υλοποίησης των προκηρύξεων για τη Γενική Αγωγή, η ΠΕΑΔ (σε συνεννόηση με την ΟΛΜΕ), εκπροσωπώντας τους συναδέλφους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατέβαλε και πριν τη ψήφιση του ν.4589/2019, καταβάλλει μετά την ψήφισή του και θα καταβάλλει μέχρι τέλους κάθε δυνατή προσπάθεια προς όλους τους άλλους θεσμικούς συνομιλητές για να συνεισφέρει στον προγραμματισμό των διορισμών αυτών με την υπευθυνότητα, τη σοβαρότητα και την επάρκεια σε μελέτες των επίσημων στοιχείων που απαιτούνται.
Το αποτέλεσμα της ποσοτικοποιημένης καταγραφής των ελλείψεων απεικονίζεται εύλογα στο γράφημα που βλέπετε.
Δυστυχώς όμως, οι εκπρόσωποι της α/θμιας και κυρίως ο ΠΑΣΑΔ,   που εκπροσωπεί τους αναπληρωτές δασκάλους, με τους οποίους συμπορευτήκαμε στο παρελθόν, έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία διαστρέβλωσης της πραγματικότητας προκειμένου να διεκδικήσει τη μερίδα του λέοντος. Σε ποιους μόνιμους διορισμούς; Σε αυτούς που αποκήρυξαν με φανατισμό εξ αρχής, σε αυτούς που κατασυκοφάντησαν!
Επειδή λοιπόν εμείς δεν θα αποστούμε από τις καταστατικές αρχές μας, με την ίδια πάντα σοβαρότητα, υπευθυνότητα και ρεαλισμό θα συνεχίσουμε να παραθέσουμε επίσημα στοιχεία.
Βασικό ζήτημα είναι η περιβόητη οργανικότητα*! Και καθώς δεν είναι δυνατόν καθένας και καθεμιά να γνωρίζει λεπτομέρειες, χρήσιμο είναι να καταλάβουμε π.χ. πως καθορίζεται η οργανικότητα σε α/θμια και β/θμια εκπαίδευση.
Γιατί έχει σημασία αυτό;
Γιατί πολλές φορές η εικόνα των λειτουργικών κενών απέχει από εκείνη των οργανικών. Για να γίνει σαφέστερο, σκεφτείτε ότι αυτή τη στιγμή που τα οργανικά κενά είναι όσα μετρήθηκαν μέχρι τη λήξη του προηγούμενου σχολικού έτους στην α/θμια παρουσιάζεται το οξύμωρο να είναι τα λειτουργικά κενά λιγότερα από τα οργανικά! Σε αντίθεση με τη β/θμια που συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο! Και γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί απλούστατα η οργανικότητα στην α/θμια καθορίζεται (αναβαθμίζεται ή υποβαθμίζεται) μέσα από μια περίπλοκη διαδικασία στην οποία καθοριστικό ρόλο διαδραματίζει η …τοπική αυτοδιοίκηση! (ακολουθεί παράθεση της σχετικής κείμενης νομοθεσίας*).
Όταν λοιπόν ένα δημοτικό σχολείο σταδιακά έχει μικρότερο αριθμό μαθητών σε σχέση με αυτόν που είχε και πρέπει συνεπώς να υποβιβαστεί, πρέπει να συνεδριάσει το τοπικό δημοτικό συμβούλιο και να εισηγηθεί τον υποβιβασμό κ.ο.κ. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να πρέπει να κλείσει ένα σχολείο! Ποιο δημοτικό συμβούλιο και ποιος δήμαρχος θα εισηγούνταν κάτι τέτοιο; τι πολιτικό κόστος θα είχε; δεν χρειάζεται να απαντήσουμε. Προκαλούνται έτσι οιονεί αργομισθίες. Τα «κενά» τότε εκτοξεύονται!
Στη β/θμια τα οργανικά κενά δεν συνδέονται με τίποτε από τα προηγούμενα! Είναι αυτός ακριβώς ο λόγος που τα πραγματικά κενά, τα κενά που καλύπτουν κάθε χρόνο οι αναπληρωτές της β/θμιας είναι τριπλάσια/τετραπλάσια/πενταπλάσια κ.ο.κ. -κατά περίπτωση- των οργανικών!!!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα: οργανικά κενά φιλολόγων=128, προσλήψεις αναπληρωτών φιλολόγων σχολ. έτος 2019-2020=1.657!!! [τα στοιχεία είναι της Δ/νσης Διορισμών και Προσλήψεων του Υπουργείου]
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ!
ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ!!!
Ως ΠΕΑΔ δεν επιθυμούμε κανέναν ανταγωνισμό με την α/θμια. Κοινός σκοπός όλων πρέπει να παραμείνει οι 10.500 μόνιμοι διορισμοί να γίνουν 15.000, ή και περισσότεροι, αλλά ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ Η Β/ΘΜΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΕΙ ΑΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ!
-----------------------------------------------------------------------
*Η οργανικότητα των δημοτικών σχολείων προσδιορίζεται από την αναλογία είκοσι πέντε (25) μαθητών προς ένα (1) δάσκαλο για τα μονοθέσια και διθέσια και για τα λοιπά τριάντα (30) μαθητών προς ένα ( 1 ) δάσκαλο, ως εξής:
 Μαθητές - Δάσκαλοι - Οργανικότητα
10 έως 25 - 1 - Μονοθέσιο
26 έως 50 - 2 - Διθέσιο
51 έως 90 - 3 - Τριθέσιο
91 έως 120 - 4 - Τετραθέσιο
121 έως 150 - 5 - Πενταθέσιο
151 έως 180 - 6 - Εξαθέσιο
181 έως 210 - 7 - Επταθέσιο
211 έως 240 - 8 - Οκταθέσιο
241 έως 270 - 9 - Εννεαθέσιο
271 έως 300 - 10 - Δεκαθέσιο
301 έως 330 - 11 - Ενδεκαθέσιο
331 έως 360 - 12 - Δωδεκαθέσιο
7. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών μπορεί να μειώνεται ο αριθμός των μαθητών που αναλογεί σε κάθε οργανική θέση δασκάλου.
8. Η ίδρυση και προαγωγή των δημοτικών σχολείων και η ανάλογη αύξηση των οργανικών θέσεων των δασκάλων γίνονται με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Οικονομικών.
9. Στις περιπτώσεις που ειδικές τοπικές συνθήκες το επιβάλλουν είναι δυνατή η ίδρυση μονοθέσιων δημοτικών σχολείων, ανεξαρτήτως του αριθμού μαθητών που πρόκειται να φοιτήσουν.
10. Η κατάργηση, ο υποβιβασμός και, με την επιφύλαξη της παρ. 13, η συγχώνευση δημοτικών σχολείων και η ανάλογη μείωση των οργανικών θέσεων δασκάλων, καθώς και η διαίρεση δημοτικών σχολείων και η μεταφορά της έδρας τους, γίνονται με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
16. Για τα θέματα των παραγράφων 8, 9, 10 και 13 γνωμοδοτεί το νομαρχιακό συμβούλιο, ύστερα από εισήγηση της νομαρχιακής επιτροπής παιδείας.

ΠΕΑΔ
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος Elpida4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #49 στις: Αύγουστος 22, 2020, 07:45:05 μμ »
Με τη διευκρίνιση ότι το 3700 αφορά και τις ειδικότητες, που τους έχουν δώσει για κάποιο λόγο περισσότερες θέσεις από όσο πιστεύαμε.
Οι ειδικότητες στο Δημοτικό είναι αρκετές και πολλές από αυτές έχουν πολύ λιγότερες οργανικές θέσεις από ότι οι προσλήψεις αναπληρωτών. Δουλεύουν πολύ περισσότερα χρόνια από τους δασκάλους και έχουν περάσει από 2-3 διαφορετικά συστήματα διορισμού (ανάμεσά τους κι εγώ). Γιατί να μείνει κάποιος εκτός διορισμών λοιπόν ενώ βρίσκεται στις πρώτες π.χ 30 θέσεις του πίνακα επειδή είναι ειδικότητα;; Τυχαίο το νούμερο που αναφέρθηκε αλλά έχω ακούσει πολλά το τελευταίο διάστημα για τις ειδικότητες. Όλοι συνάδελφοι είμαστε και το ίδιο άγχος έχουμε όλοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2020, 07:49:27 μμ από Elpida4 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #50 στις: Αύγουστος 22, 2020, 08:29:44 μμ »
που είναι αυτή η ανακοίνωση της ΠΕΑΔ?
Νομίζω ότι οι συνάδελφοι δεν γνωρίζουν καλά τι συμβαίνει και η λανθασμένη παράθεση στοιχείων δημιουργεί αναξιοπιστία.
Κλείνουν τα μάτια στο ότι και στην δευτεροβάθμια έχουμε ειδικότητες που τα λειτουργικά κενά είναι λιγότερα από τα οργανικά (βιολόγους και γεωλόγους) που είναι αγκάθι σε όλο το σκεπτικό τους για το πως υπολογίζονται τα οργανικά και λειττουργικά κενά, και μειώνει έτσι την επιχειρηματολογία τους εναντι της πρωτοβάθμιας.
Πρέπει να είμαστε πιο καθαροί

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #51 στις: Αύγουστος 22, 2020, 08:34:19 μμ »
που είναι αυτή η ανακοίνωση της ΠΕΑΔ?
Νομίζω ότι οι συνάδελφοι δεν γνωρίζουν καλά τι συμβαίνει και η λανθασμένη παράθεση στοιχείων δημιουργεί αναξιοπιστία.
Κλείνουν τα μάτια στο ότι και στην δευτεροβάθμια έχουμε ειδικότητες που τα λειτουργικά κενά είναι λιγότερα από τα οργανικά (βιολόγους και γεωλόγους) που είναι αγκάθι σε όλο το σκεπτικό τους για το πως υπολογίζονται τα οργανικά και λειττουργικά κενά, και μειώνει έτσι την επιχειρηματολογία τους εναντι της πρωτοβάθμιας.
Πρέπει να είμαστε πιο καθαροί

Μπορείς να ανεβάσεις στο φβ μια ανακοίνωση δική σου με επιχειρηματολογια! Ξέρεις αρκετα οποτε να την γραψεις να την εχουμε στην φαρετρα με τα επιχειρηματα μας
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Rapsodos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 394
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο τρελός που επιμένει στην τρέλα του ειναι σοφός..
    • Προφίλ
Μια γαρδένια η καρδιά μου κι όμως άντεξε,
φλόγα αγάπης η χαρά μου, μα δεν βάσταξε..

Αποσυνδεδεμένος MiVaLo

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Λατρεύω την
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #54 στις: Αύγουστος 22, 2020, 09:36:54 μμ »
 :(
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2020, 10:29:17 μμ από MiVaLo »

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1386
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Πόλεμος της Πρωτοβάθμιας στην Δευτεροβάθμια για τις κατανομές!
« Απάντηση #55 στις: Αύγουστος 23, 2020, 03:40:12 πμ »
Η μισή δόση για του χρόνου το καλοκαίρι θα είναι περίπου 3700 για την αβάθμια και 1550 για την ββάθμια. Πέραν τούτου, έχουμε κάποιες επιδιώξεις που ευελπιστούμε ότι θα τα καταφέρουμε και που είναι προς όφελος όλων αναπληρωτών καθότι θεωρούμε ότι είναι δίκαιες . Δίκαιες για όλους και όχι για την ομάδα μας μόνο.

Μπορείς να μας δώσεις κατανομή για πρωτοβαθμια;
Επίσης μπορεί κάποιος να μου πει τι είναι η ΠΕΑΔ;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 23, 2020, 03:54:29 πμ από nipiagogos1988 »
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 516

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.144 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.