*

Αποστολέας Θέμα: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου  (Αναγνώστηκε 13447 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2886
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #42 στις: Αύγουστος 28, 2020, 10:20:40 μμ »
Μια είναι η λύση. Καταργηση ενός 30% των τμημάτων και μείωση εισακτέων κατά 30%.Αυτοματα η βάση θα πάει 13.000.Ολα τα άλλα προκύπτουν από την μη εφαρμογή του μέτρου που προείπα.
Δε μπορεί να γίνει αυτό. Απ' τα πανεπιστημιακά τμήματα ζει η τοπική κοινωνία κι επίσης τι θ' απογίνουν οι εργαζόμενοι σ' αυτά; Κι είναι πολύς κόσμος. Διδάσκοντες γραμματείες κτλ. Για τη μείωση εισακτέων θα διαμαρτυρηθούν οι γονείς. Εδώ γίνεται χαμός κι έχει πάει ΣτΕ το ποσοστό για το παλαιό σύστημα. Ανεφάρμοστα. Ή αν εφαρμοστούν θα πέσει την άλλη μέρα η (όποια) κυβέρνηση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:41:36 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #43 στις: Αύγουστος 28, 2020, 10:35:01 μμ »
Γιατι μας κανει εντυπωση συναδελφοι οταν εμεις οι ιδιοι βαθμολογουμε στην Γ λυκειου με 20αρια μαθητες που θα κοβοντουσαν.

Θυμαμαι το 1996 που τελειωσα συμμαθητης μου που περασε 2ος στην Ιατρικη ειχε απολυτηριο 18. Αλλοι που περασανε ΕΜΠ ειχανε μεχρι και 15 ...αυτη τη στιγμη ολοι βαζουμε οτι βαθμους να ναι. Κανενας μαθητης δεν μενει.
Πως γινεται να λεγεται σχολειο οταν κανενας δεν μενει ποτε. Απο εκει καταλαβαινουμε οτι δεν λειτπυεγει η αξιολογηση καθολου.

Ετσι φτανουμε στην πληρη απαξιωση και των σχολων
Μικρή σημασία έχει όμως αυτό. Δεν διαμορφώνουμε τις βάσεις, αλλά τα απολυτήρια. Φυσικά συμφωνώ στην ορθή μέχρι και αυστηρή βαθμολόγηση. Μόνο αυτή έχει κάτι να προσφέρει. Όταν όμως ο μαθητής που έχεις εσύ βαθμολογήσει με 9 περνά τελικά στο Μαθηματικό με 0.5 που έγραψε στα ίδια τα Μαθηματικά! Θα έρθει να σου την πει κιόλας και να σου πω θα χει και δίκιο. Αφού θέλουμε απλώς υπαλλήλους παντού να μη γκρινιάζουμε για αυτά τα χάλια ούτε για όσα Μνημόνια θα έρθουν ακόμη και από τον βάλτο αυτόν δεν θα βγούμε έτσι.
Οι σχολές είναι υπερβολικά πολλές. Οι εισακτέοι τους αλόγιστα πολλοί. 80 με 100 σε κάθε τμήμα θα ήταν μια χαρά με τόσα τμήματα. Αν για τους πολιτικούς είναι σημαντικότερο όλων το πολιτικό κόστος για εμάς τους πολίτες ποιο είναι; Σε μια φούσκα ζούμε! Κατανοώ απόλυτα τους μαθητές μου που έβγαλαν 18000+ μόρια και επέλεξαν να σπουδάσουν έξω. Μειώνεται η ποιότητα των σπουδών τους εδώ. Αλί στον φτωχό Έλληνα μαθητή που θα πατά σε κινούμενη άμμο μια ζωή.
Λευκές κόλλες όλοι, αγαπημένα μου παιδιά!! Χτυπήστε το σύστημα ανελέητα!!!

Αποσυνδεδεμένος evrialon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τα τρία Τ της επιτυχίας: Ταλέντο-Τόλμη-Τύχη
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #44 στις: Αύγουστος 28, 2020, 10:54:28 μμ »
Έχετε εστιασει στο να κάνετε χαρακτηρισμούς για τους μαθητές σας που "πέτυχαν" μέσα από την αποτυχημένη επίδοση τους, αλλά κανείς από εσάς δεν έκανε την αυτοκριτική του ως εκπαιδευτικός. Η αποτυχία αφορά τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό σύστημα και όχι τους ίδιους τους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #45 στις: Αύγουστος 28, 2020, 11:05:25 μμ »
Δε μπορεί να γίνει αυτό. Απ' τα πανεπιστημιακά τμήματα ζει η τοπική κοινωνία κι επίσης τι θ' απογίνουν οι εργαζόμενοι σ' αυτά; Κι είναι πολύς κόσμος. Διδάσκοντες γραμματείες κτλ. Για τη μείωση εισακτέων θα διαμαρτυρηθούν οι γονείς. Εδώ γίνεται χαμός κι έχει πάει ΣτΕ το ποσοστό για το παλαιό σύστημα. Ανεφάρμοστα. Ή αν εφαρμοστούν θα πέσει την άλλη μέρα η (όποια) κυβέρνηση.
Μα συμφωνώ ότι θα πέσει η κυβέρνηση. Αυτό λέω πως ο μόνος τρόπος είναι αυτός που είπα που δεν τολμάει κάνεις. Το 1990 παντως μια χαρά ίσχυε που περνούσαν πολυτεχνείο με 19.000

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:41:36 »

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #46 στις: Αύγουστος 28, 2020, 11:06:56 μμ »
Έχετε εστιασει στο να κάνετε χαρακτηρισμούς για τους μαθητές σας που "πέτυχαν" μέσα από την αποτυχημένη επίδοση τους, αλλά κανείς από εσάς δεν έκανε την αυτοκριτική του ως εκπαιδευτικός. Η αποτυχία αφορά τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό σύστημα και όχι τους ίδιους τους μαθητές.
Λάθος. Την αποτυχία την έχει το κράτος που δίνει την δυνατότητα στον αδιάβαστο να περάσει φυσικό και μαθηματικο με 4.000.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #47 στις: Αύγουστος 28, 2020, 11:23:04 μμ »
https://www.esos.gr/arthra/69123/se-tria-hronia-i-efarmogi-tis-vasis-toy-10

Με πόσους εισακτέους δώσατε εσείς; Αυτός ο παράγοντας καθορίζει στον πιο μεγάλο βαθμό τις βάσεις. Οι εισακτέοι. Στα μαθηματικά τμήματα πόσοι είναι οι εισακτέοι; Πόσα τα τμήματα; Στις φιλολογίες; Είναι θεωρητικά τμήματα και βάζουν και στις μπρίζες φοιτητές!!
Όσοι μελετούν μια χαρά τα καταφέρνουν. Οι εκπαιδευτικοί είναι σε πολύ καλό επίπεδο (ο μέσος όρος τουλάχιστον...βρήκατε πάλι ευκαιρία να φαγωθείτε, λες και ο καθένας μας είναι ο ιδανικός!) και οι μαθητές ξέροντας ότι θα περάσουν και με 1, γιατί να διαβάσουν; Άδικο έχουν; Μου τα λένε τα ανίψια μου και πραγματικά πώς να τους αλλάξω γνώμη μετά και τα σημερινά χάλια! Η πραγματικότητα τα βαλτώνει τα παιδιά περισσότερο. Αν δεν έχεις πάθος με έναν κλάδο, γιατί να προσπαθήσεις, όταν κάπου θα μπεις με 5000...δεν θα σκεφτεί ο μέσος 17χρονος ότι δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει μετά κλπ κλπ (έχω αγανακτήσει να πείσω το ίδιο μου το αίμα), τον ενδιαφέρει να γλιτώσει άμεσα κάτι. Τον κόπο! Και ποιος δεν θέλει; Πόσοι από τους εκπαιδευτικούς δεν αγόρασαν το μεταπτυχιακό τους, ώστε να μην κοπιάσουν; Πόσοι δεν μάνισαν με τον γραπτό για τον ίδιο λόγο. Είναι ανθρώπινο!
Το σύστημα όμως δεν πρέπει να φέρει τα ανθρώπινα λάθη, αν και δημιούργημα ανθρώπων. Ας διδαχτούμε κάτι από τους τεχνοκράτες της προοδευμένης Ευρώπης. Χώρες που έχουν σε προτεραιότητα την Παιδεία! Ας κοιτάξουμε μακροπρόθεσμα για μια φορά, κι όχι με τη λογική πώς να βολέψουμε και πώς να βολευτούμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2020, 09:54:55 πμ από JURE »

Αποσυνδεδεμένος evrialon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τα τρία Τ της επιτυχίας: Ταλέντο-Τόλμη-Τύχη
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #48 στις: Αύγουστος 29, 2020, 12:25:25 πμ »
Το θέμα δεν είναι το αποτέλεσμα από μόνο του αλλά το τί έχει προηγηθεί για να καταλήξει σε αυτό το αποτέλεσμα. Τί πήρε ο κάθε μαθητής από το κάθε μάθημα και ποιος ήταν ο ρόλος του εκπαιδευτικού σε αυτό. Αυτή είναι η πρόκληση του κάθε εκπαιδευτικού: να οδηγήσει τους μαθητές του στην αριστεία. Δεν υπάρχουν μαθητές "ντουβαρια", όλοι μπορούν αποκτήσουν τη γνώση.

kelif

  • Επισκέπτης
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #49 στις: Αύγουστος 29, 2020, 12:59:00 πμ »
   Aς γίνω ο εριστικος τυπος της υποθεσης... καποιοι λενε οτι φταινε οι εκπαιδευτικοι για τα χαλια της εκπαιδευσης και οτι πρεπει οι εκπαιδευτικοι να κανουν τον απολογισμο τους και να απολυθουν οι του δημοσιου και να ζητησουν πισω οι γονεις απο τους ιδιωτικους τα χρηματα  τους και γιατι βαζουν βαθμαρες οι καθηγητες στα σχολεια και να τους ριξουμε ολους στην πυρά ..Λοιπον οι γονεις αντι να στησουν στον τοιχο τους εκπαιδευτικους δημοσιου και ιδιωτικου  τομεα ας καθισουν  για αρχη πανω απο τα βλασταρια τους κι ας τα αναγκασουν/ "αναγκασουν' να διαβασουν λιγακι αντι να τα εχουν τελειως ελευθερα για βολτες  κλπ με κινητα τελευταιας τεχνολογιας μην τυχον και παθουν ψυχολογικα που ολες οι προηγουμενες γενιες οι οποιες ειχαν στα θελω τους και καποιο χαλιναρι δεν ειδαμε να εχουν παθει, που ετσι και τολμησει να βαλει χαμηλο βαθμο εκπαιδευτικος πανε αμεσως να του τραβηξουν το αυτι χωρις να προβληματιζονται ουτε για ενα δευτερολεπτο αν το παιδι τους εκανε κατι ή αν αξιζε την βαθμαρα  που του εβαλε  ή δεν του εβαλε ο καθηγητης..οκ δεν ισχυριζομαι οτι ο εκπαιδευτικος πρεπει να λυγισει μπροστα στο φοβο απειλων ορισμενων γονεων , αλλα ετσι οπως εχουμε καταντησει κι εμεις οι εκπαιδευτικοι να χαιρομαστε να εκθετει καποιος εναν συναδελφο για να φανουμε εμεις καλυτεροι κλπ και με τη μη στηριξη της πολιτειας και του υπουργειου μπροστα σε ανεκδιηγητες αναφορες απο γονεις κλπ καπου δεν ειναι δυσκολο να καταλαβουμε πως φτανουμε σε οτι εχουμε φτασει..
  Επιπλεον γιατι μας ξενιζει η ελλειψη προσπαθειας απο τους μαθητες τη στιγμη που και στον κλαδο μας την ευκολια κοιταζουν οι περισσοτεροι  και την αποφυγη κουρασης ..χαρακτηριστικο παραδειγγμα τα μεταπτυχιακα αμφιβολου προελευσεως στα οποια επιδίδονται πολλοι  οπου με χαρα ακριβοπληρωνουν  αντι να προσπαθησουν να εισαχθουν σε προκοπης μεταπτυχιακα προγραμματα καθως εκει θελει κοπο και χρονο τον οποιο δεν ειναι διαεθιμενοι να σπαταλησουν οι περισσοτεροι...
   Τωρα ας ριξουν καποιοι το αναθεμα για τα χαλια στις βασεις εισαγωγης τμηματων  φιλολογιας , μαθηματικων κλπ κλπ και παλι στους κακους δασκαλους που δεν ηταν αξιοι και αν ηταν ειδικοτητες και στα δημοτικα τα πραγματα θα ηταν αλλιως..

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #50 στις: Αύγουστος 29, 2020, 01:10:03 πμ »
Έχετε εστιασει στο να κάνετε χαρακτηρισμούς για τους μαθητές σας που "πέτυχαν" μέσα από την αποτυχημένη επίδοση τους, αλλά κανείς από εσάς δεν έκανε την αυτοκριτική του ως εκπαιδευτικός. Η αποτυχία αφορά τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό σύστημα και όχι τους ίδιους τους μαθητές.
Το εκπαιδευτικό σύστημα και μόνο απέτυχε έτσι όπως είναι δομημένο, δίνοντας τη δυνατότητα στον καθένα να γίνει φοιτητής. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι μάγοι. Για τον ένα που έγραψε 3 υπάρχουν άλλοι 30 πχ. που έγραψαν 15 και 17 και 19, έχοντας τον ίδιο καθηγητή. Ας το πάρουμε χαμπάρι. Δεν είναι όλοι για τα γράμματα. Πώς να το κάνουμε δηλαδή. Και ελπίζω και οι ίδιοι και οι γονείς όσων μπήκαν με τέτοιους βαθμούς σε σχολές όπως το μαθηματικό να μην εγγραφούν και τέλος. Τζάμπα χρήματα θα δώσουν και απλώς θα τονώσουν την τοπική κοινωνία χωρίς αποτέλεσμα. Μπαίνοντας με 3 στο μαθηματικό με το σταυρό στο χέρι δεν το βγάζεις. Απλά τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #51 στις: Αύγουστος 29, 2020, 08:03:24 πμ »
Αυτά... :( :o >:(


Ούτως ή άλλως ο συγκεκριμένος νέος φοιτητής δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να τελειώσει το μαθηματικό Σάμου. Πιθανόν να μη γνωρίζει ούτε την προπαίδεια.
Απορώ πώς επέλεξε τη θετική κατεύθυνση. Το επίπεδο του στα μαθηματικά είναι επίπεδο των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού.

Αποσυνδεδεμένος Μάρκος Βασίλης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • https://aftermathsgr.wordpress.com/
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #52 στις: Αύγουστος 29, 2020, 10:51:01 πμ »
https://www.esos.gr/arthra/69123/se-tria-hronia-i-efarmogi-tis-vasis-toy-10

Με πόσους εισακτέους δώσατε εσείς; Αυτός ο παράγοντας καθορίζει στον πιο μεγάλο βαθμό τις βάσεις. Οι εισακτέοι. Στα μαθηματικά τμήματα πόσοι είναι οι εισακτέοι; Πόσα τα τμήματα; Στις φιλολογίες; Είναι θεωρητικά τμήματα και βάζουν και στις μπρίζες φοιτητές!!
Όσοι μελετούν μια χαρά τα καταφέρνουν. Οι εκπαιδευτικοί είναι σε πολύ καλό επίπεδο (ο μέσος όρος τουλάχιστον...βρήκατε πάλι ευκαιρία να φαγωθείτε, λες και ο καθένας μας είναι ο ιδανικός!) και οι μαθητές ξέροντας ότι θα περάσουν και με 1, γιατί να διαβάσουν; Άδικο έχουν; Μου τα λένε τα ανίψια μου και πραγματικά πώς να τους αλλάξω γνώμη μετά και τα σημερινά χάλια! Η πραγματικότητα τα βαλτώνει τα παιδιά περισσότερο. Αν δεν έχεις πάθος με έναν κλάδο, γιατί να προσπαθήσεις, όταν κάπου θα μπεις με 5000...δεν θα σκεφτεί ο μέσος 17χρονος ότι δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει μετά κλπ κλπ (έχω αγανακτήσει να πείσω το ίδιο μου το αίμα), τον ενδιαφέρει να γλιτώσει άμεσα κάτι. Τον κόπο! Και ποιος δεν θέλει; Πόσοι από τους εκπαιδευτικούς δεν αγόρασαν το μεταπτυχιακό τους, ώστε να μην κοπιάσουν; Πόσοι δεν μάνισαν με τον γραπτό για τον ίδιο λόγο. Είναι ανθρώπινο!
Το σύστημα όμως δεν πρέπει να φέρει τα ανθρώπινα λάθη, αν και δημιούργημα ανθρώπων. Ας διδαχτούμε κάτι από τους τεχνοκράτες της προοδευμένης Ευρώπης. Χώρες που έχουν σε προτεραιότητα την Παιδεία! Ας κοιτάξουμε μακροπρόθεσμα για μια φορά, κι όχι με τη λογική πώς να βολέψουμε και πώς να βολευτούμε.

Για να γίνουν όλα αυτά θα πρέπει επιτέλους μία κυβέρνηση να μην ξεκινήσει - και αφήσει εκεί - τη «μεταρρύθμιση» του συστήματος από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια, αλλά από ουσιαστικά ζητήματα. Τις επιμορφώσεις μας, τα προγράμματα σπουδών των «καθηγητικών» και παιδαγωγικών σχολών, την από κοινού διαμόρφωση νέων βιβλίων - όχι αναγκαστικά ένα/μάθημα - και άλλα πολλά.

kelif

  • Επισκέπτης
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #53 στις: Αύγουστος 29, 2020, 11:22:07 πμ »
Ούτως ή άλλως ο συγκεκριμένος νέος φοιτητής δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να τελειώσει το μαθηματικό Σάμου. Πιθανόν να μη γνωρίζει ούτε την προπαίδεια.
Απορώ πώς επέλεξε τη θετική κατεύθυνση. Το επίπεδο του στα μαθηματικά είναι επίπεδο των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού.


 MΙα χαρα θα το τελειωσει οπως τελειωνουν στην Ιταλια ιατρικη και φαρμακευτικη μαθητες του 9 εδω που οι γονεις τους τα στελνουν εξω ..βλεπεις δεν βαζω πανεπιστημιο των βαλκανιων...ειχα μια χαρα συμμαθητες που το εκαναν ....δεν θα το τελειωσει στα 4 χρονια αλλα στα διπλασια , θα ριξει το επιπεδο της λιγο κι η σχολη εφοσον δεν μιλαμε για εναν εισακτεο με τοσο χαμηλο επιπεδο αλλα για το συνολο των εισακτεων  και ολα θα εχουν ευχαριστο για καποιους τελος..και μετα θα βγαινουνε δω και θα λενε τ δυσκολα μαθηματα ειχαν και ποσο υπερεχουν εναντι αλλων  γιατι μη γελιομαστε τα τελευταια πολλα χρονια πολυ χαμηλες ηταν οι βασεις πολλων καθηγητικων σχολων της περιφερειας..Αθηνα και θεσσαλονικη κρατουσαν τις βασεις λιγο ψηλα οχι λογω ζητησης σχολων αλλα λογω ζητησης της  πολης!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2020, 11:25:48 πμ από kelif »

Αποσυνδεδεμένος Olia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 501
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #54 στις: Αύγουστος 29, 2020, 12:05:08 μμ »
Ας μην στοχοποιουμε τους μαθητές αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα.. Τα παιδιά συμπληρώνουν ένα μηχανογραφικο .Από κει και πέρα άλλος τους λέει περάστε στο πανεπιστήμιο.

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
« Απάντηση #55 στις: Αύγουστος 29, 2020, 01:13:50 μμ »
   Aς γίνω ο εριστικος τυπος της υποθεσης... καποιοι λενε οτι φταινε οι εκπαιδευτικοι για τα χαλια της εκπαιδευσης και οτι πρεπει οι εκπαιδευτικοι να κανουν τον απολογισμο τους και να απολυθουν οι του δημοσιου και να ζητησουν πισω οι γονεις απο τους ιδιωτικους τα χρηματα  τους και γιατι βαζουν βαθμαρες οι καθηγητες στα σχολεια και να τους ριξουμε ολους στην πυρά ..Λοιπον οι γονεις αντι να στησουν στον τοιχο τους εκπαιδευτικους δημοσιου και ιδιωτικου  τομεα ας καθισουν  για αρχη πανω απο τα βλασταρια τους κι ας τα αναγκασουν/ "αναγκασουν' να διαβασουν λιγακι αντι να τα εχουν τελειως ελευθερα για βολτες  κλπ με κινητα τελευταιας τεχνολογιας μην τυχον και παθουν ψυχολογικα που ολες οι προηγουμενες γενιες οι οποιες ειχαν στα θελω τους και καποιο χαλιναρι δεν ειδαμε να εχουν παθει, που ετσι και τολμησει να βαλει χαμηλο βαθμο εκπαιδευτικος πανε αμεσως να του τραβηξουν το αυτι χωρις να προβληματιζονται ουτε για ενα δευτερολεπτο αν το παιδι τους εκανε κατι ή αν αξιζε την βαθμαρα  που του εβαλε  ή δεν του εβαλε ο καθηγητης..οκ δεν ισχυριζομαι οτι ο εκπαιδευτικος πρεπει να λυγισει μπροστα στο φοβο απειλων ορισμενων γονεων , αλλα ετσι οπως εχουμε καταντησει κι εμεις οι εκπαιδευτικοι να χαιρομαστε να εκθετει καποιος εναν συναδελφο για να φανουμε εμεις καλυτεροι κλπ και με τη μη στηριξη της πολιτειας και του υπουργειου μπροστα σε ανεκδιηγητες αναφορες απο γονεις κλπ καπου δεν ειναι δυσκολο να καταλαβουμε πως φτανουμε σε οτι εχουμε φτασει..
  Επιπλεον γιατι μας ξενιζει η ελλειψη προσπαθειας απο τους μαθητες τη στιγμη που και στον κλαδο μας την ευκολια κοιταζουν οι περισσοτεροι  και την αποφυγη κουρασης ..χαρακτηριστικο παραδειγγμα τα μεταπτυχιακα αμφιβολου προελευσεως στα οποια επιδίδονται πολλοι  οπου με χαρα ακριβοπληρωνουν  αντι να προσπαθησουν να εισαχθουν σε προκοπης μεταπτυχιακα προγραμματα καθως εκει θελει κοπο και χρονο τον οποιο δεν ειναι διαεθιμενοι να σπαταλησουν οι περισσοτεροι...
   Τωρα ας ριξουν καποιοι το αναθεμα για τα χαλια στις βασεις εισαγωγης τμηματων  φιλολογιας , μαθηματικων κλπ κλπ και παλι στους κακους δασκαλους που δεν ηταν αξιοι και αν ηταν ειδικοτητες και στα δημοτικα τα πραγματα θα ηταν αλλιως..
Το κράτος έχει θεσπίσει συγκεκριμένους κανόνες προαγωγής και απόλυσης μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το ότι αυτοί δεν εφαρμόζονται και φτάνουν οι μαθητές να αποφοιτούν από το λύκειο χωρίς να ξέρουν στοιχειώδη μαθηματικά είναι ευθύνη των εκπαιδευτικών που δεν τους αφήνουν στην ίδια τάξη.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159616
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 444
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 426
Σύνολο: 443

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.