0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια είναι η λύση. Καταργηση ενός 30% των τμημάτων και μείωση εισακτέων κατά 30%.Αυτοματα η βάση θα πάει 13.000.Ολα τα άλλα προκύπτουν από την μη εφαρμογή του μέτρου που προείπα.
Γιατι μας κανει εντυπωση συναδελφοι οταν εμεις οι ιδιοι βαθμολογουμε στην Γ λυκειου με 20αρια μαθητες που θα κοβοντουσαν. Θυμαμαι το 1996 που τελειωσα συμμαθητης μου που περασε 2ος στην Ιατρικη ειχε απολυτηριο 18. Αλλοι που περασανε ΕΜΠ ειχανε μεχρι και 15 ...αυτη τη στιγμη ολοι βαζουμε οτι βαθμους να ναι. Κανενας μαθητης δεν μενει. Πως γινεται να λεγεται σχολειο οταν κανενας δεν μενει ποτε. Απο εκει καταλαβαινουμε οτι δεν λειτπυεγει η αξιολογηση καθολου.Ετσι φτανουμε στην πληρη απαξιωση και των σχολων
Δε μπορεί να γίνει αυτό. Απ' τα πανεπιστημιακά τμήματα ζει η τοπική κοινωνία κι επίσης τι θ' απογίνουν οι εργαζόμενοι σ' αυτά; Κι είναι πολύς κόσμος. Διδάσκοντες γραμματείες κτλ. Για τη μείωση εισακτέων θα διαμαρτυρηθούν οι γονείς. Εδώ γίνεται χαμός κι έχει πάει ΣτΕ το ποσοστό για το παλαιό σύστημα. Ανεφάρμοστα. Ή αν εφαρμοστούν θα πέσει την άλλη μέρα η (όποια) κυβέρνηση.
Έχετε εστιασει στο να κάνετε χαρακτηρισμούς για τους μαθητές σας που "πέτυχαν" μέσα από την αποτυχημένη επίδοση τους, αλλά κανείς από εσάς δεν έκανε την αυτοκριτική του ως εκπαιδευτικός. Η αποτυχία αφορά τους εκπαιδευτικούς και το εκπαιδευτικό σύστημα και όχι τους ίδιους τους μαθητές.
Αυτά...
https://www.esos.gr/arthra/69123/se-tria-hronia-i-efarmogi-tis-vasis-toy-10Με πόσους εισακτέους δώσατε εσείς; Αυτός ο παράγοντας καθορίζει στον πιο μεγάλο βαθμό τις βάσεις. Οι εισακτέοι. Στα μαθηματικά τμήματα πόσοι είναι οι εισακτέοι; Πόσα τα τμήματα; Στις φιλολογίες; Είναι θεωρητικά τμήματα και βάζουν και στις μπρίζες φοιτητές!! Όσοι μελετούν μια χαρά τα καταφέρνουν. Οι εκπαιδευτικοί είναι σε πολύ καλό επίπεδο (ο μέσος όρος τουλάχιστον...βρήκατε πάλι ευκαιρία να φαγωθείτε, λες και ο καθένας μας είναι ο ιδανικός!) και οι μαθητές ξέροντας ότι θα περάσουν και με 1, γιατί να διαβάσουν; Άδικο έχουν; Μου τα λένε τα ανίψια μου και πραγματικά πώς να τους αλλάξω γνώμη μετά και τα σημερινά χάλια! Η πραγματικότητα τα βαλτώνει τα παιδιά περισσότερο. Αν δεν έχεις πάθος με έναν κλάδο, γιατί να προσπαθήσεις, όταν κάπου θα μπεις με 5000...δεν θα σκεφτεί ο μέσος 17χρονος ότι δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει μετά κλπ κλπ (έχω αγανακτήσει να πείσω το ίδιο μου το αίμα), τον ενδιαφέρει να γλιτώσει άμεσα κάτι. Τον κόπο! Και ποιος δεν θέλει; Πόσοι από τους εκπαιδευτικούς δεν αγόρασαν το μεταπτυχιακό τους, ώστε να μην κοπιάσουν; Πόσοι δεν μάνισαν με τον γραπτό για τον ίδιο λόγο. Είναι ανθρώπινο! Το σύστημα όμως δεν πρέπει να φέρει τα ανθρώπινα λάθη, αν και δημιούργημα ανθρώπων. Ας διδαχτούμε κάτι από τους τεχνοκράτες της προοδευμένης Ευρώπης. Χώρες που έχουν σε προτεραιότητα την Παιδεία! Ας κοιτάξουμε μακροπρόθεσμα για μια φορά, κι όχι με τη λογική πώς να βολέψουμε και πώς να βολευτούμε.
Ούτως ή άλλως ο συγκεκριμένος νέος φοιτητής δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να τελειώσει το μαθηματικό Σάμου. Πιθανόν να μη γνωρίζει ούτε την προπαίδεια.Απορώ πώς επέλεξε τη θετική κατεύθυνση. Το επίπεδο του στα μαθηματικά είναι επίπεδο των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού.
Aς γίνω ο εριστικος τυπος της υποθεσης... καποιοι λενε οτι φταινε οι εκπαιδευτικοι για τα χαλια της εκπαιδευσης και οτι πρεπει οι εκπαιδευτικοι να κανουν τον απολογισμο τους και να απολυθουν οι του δημοσιου και να ζητησουν πισω οι γονεις απο τους ιδιωτικους τα χρηματα τους και γιατι βαζουν βαθμαρες οι καθηγητες στα σχολεια και να τους ριξουμε ολους στην πυρά ..Λοιπον οι γονεις αντι να στησουν στον τοιχο τους εκπαιδευτικους δημοσιου και ιδιωτικου τομεα ας καθισουν για αρχη πανω απο τα βλασταρια τους κι ας τα αναγκασουν/ "αναγκασουν' να διαβασουν λιγακι αντι να τα εχουν τελειως ελευθερα για βολτες κλπ με κινητα τελευταιας τεχνολογιας μην τυχον και παθουν ψυχολογικα που ολες οι προηγουμενες γενιες οι οποιες ειχαν στα θελω τους και καποιο χαλιναρι δεν ειδαμε να εχουν παθει, που ετσι και τολμησει να βαλει χαμηλο βαθμο εκπαιδευτικος πανε αμεσως να του τραβηξουν το αυτι χωρις να προβληματιζονται ουτε για ενα δευτερολεπτο αν το παιδι τους εκανε κατι ή αν αξιζε την βαθμαρα που του εβαλε ή δεν του εβαλε ο καθηγητης..οκ δεν ισχυριζομαι οτι ο εκπαιδευτικος πρεπει να λυγισει μπροστα στο φοβο απειλων ορισμενων γονεων , αλλα ετσι οπως εχουμε καταντησει κι εμεις οι εκπαιδευτικοι να χαιρομαστε να εκθετει καποιος εναν συναδελφο για να φανουμε εμεις καλυτεροι κλπ και με τη μη στηριξη της πολιτειας και του υπουργειου μπροστα σε ανεκδιηγητες αναφορες απο γονεις κλπ καπου δεν ειναι δυσκολο να καταλαβουμε πως φτανουμε σε οτι εχουμε φτασει.. Επιπλεον γιατι μας ξενιζει η ελλειψη προσπαθειας απο τους μαθητες τη στιγμη που και στον κλαδο μας την ευκολια κοιταζουν οι περισσοτεροι και την αποφυγη κουρασης ..χαρακτηριστικο παραδειγγμα τα μεταπτυχιακα αμφιβολου προελευσεως στα οποια επιδίδονται πολλοι οπου με χαρα ακριβοπληρωνουν αντι να προσπαθησουν να εισαχθουν σε προκοπης μεταπτυχιακα προγραμματα καθως εκει θελει κοπο και χρονο τον οποιο δεν ειναι διαεθιμενοι να σπαταλησουν οι περισσοτεροι... Τωρα ας ριξουν καποιοι το αναθεμα για τα χαλια στις βασεις εισαγωγης τμηματων φιλολογιας , μαθηματικων κλπ κλπ και παλι στους κακους δασκαλους που δεν ηταν αξιοι και αν ηταν ειδικοτητες και στα δημοτικα τα πραγματα θα ηταν αλλιως..