*

Τελευταία νέα

  • Πρόσληψη 146 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Γενικής Εκπαίδευσης, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο «Μεταλυκειακό έτος - Τάξη μαθητείας», περιόδου 2021 – 2022
  • Προσλήψεις 286 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μελών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, με συμβάσεις τρίμηνης διάρκειας, για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Προσλήψεις 326 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2021-2022
  • Τελικοί Αξιολογικοί Πίνακες της Συμπληρωματικής Πρόσκλησης για Απόσπαση Εκπαιδευτικών στο εξωτερικό
  • Πρόσκληση υποβολής αίτησης για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Αποστολέας Θέμα: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου  (Αναγνώστηκε 10166 φορές)

    0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

    Αποσυνδεδεμένος Μάρκος Βασίλης

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 45
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • https://aftermathsgr.wordpress.com/
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #70 στις: Αύγουστος 30, 2020, 02:46:59 μμ »
    Εδώ λέμε στο παιδί με τα 625 που πέρασε στο Καρπενήσι! Κάποιοι απλώς εθελοτυφλείτε. Τα δημόσια πανεπιστήμια τα πληρώνουμε όλοι μα όλοι από τις τσέπες μας. Δεν είναι δωρεά κάποιου... Ας σοβαρευτούμε κάποτε σε αυτή τη χώρα. Είναι δυνατόν οι μαθητές να πάρουν σοβαρά τη μαθησιακή διαδικασία, όταν με λιγότερο της μονάδας, θα απολαμβάνουν τα προνόμια του φοιτητή; Προνόμια που χρεωνόμαστε ο καθένας μας ξεχωριστά για κάτι χωρίς αποτέλεσμα. Η εκπαίδευση είναι η καλύτερη επένδυση της ανθρωπότητας. Εδώ είναι το πιο απαξιωμένο πράγμα. Και μάλιστα με τις ευλογίες της Πολιτείας. Γιατί όπως σωστά ανέπτυξε ένας συνάδελφος προηγουμένως, σημασία έχει να ανοίγουν καφέ και να δουλεύουν τα σούπερ μάρκετ των επαρχιών.
    Καλή τύχη σε όλους!

    Καλώς ή κακώς, οι τοπικές οικονομίες στις πόλεις που έχουν πανεπιστήμια στηρίζονται σε αυτά, οπότε δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε αύριο και να κλείσουμε 15 πανεπιστήμια. Θυμίζει τις προτάσεις του Λεβέντη αυτό περί άμεσης απολύσεως όλων των αργόμισθων κ.λπ., σαν να ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους. Μπορούμε, και οφείλουμε, ωστόσο, να μειώσουμε τις θέσεις στα υπάρχοντα ιδρύματα. Διότι, δε γίνεται ένα τμήμα να καταθέτει πρόταση στο υπουργείο ότι μπορεί να δεχθεί μέχρι 180 φοιτητές και τελικά να αποφασίζει το υπουργείο ότι θα πάρει 247 + μετεγγραφές = 300 μέσα σε ένα έτος. Αυτό και μόνο αρκεί και για να ανέβουν αισθητά οι βάσεις, αλλά και για να στραφούν νέα παιδιά σε άλλου τύπου σπουδές/κατάρτιση κ.λπ. Διότι, όταν γνωρίζουν ότι 77-78 χιλιάδες άτομα θα μπουν σε πανεπιστήμια κάθε χρόνο βρέξει χιονίσει, δεν κάνουν διαφορετικό προγραμματισμό, προφανώς.

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:55:20 »

    Αποσυνδεδεμένος evrialon

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 166
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Τα τρία Τ της επιτυχίας: Ταλέντο-Τόλμη-Τύχη
      • Προφίλ
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #71 στις: Αύγουστος 30, 2020, 03:23:38 μμ »
    "Το παιδί...
    δεν ξέρει,
    δεν άκουσε καλά,
    δεν κατάλαβε,
    παράκουσε,
    έκανε λάθος,
    δεν τα κατάφερε,
    δεν μπορεί,
    για όλα είναι ένοχο το παιδί."
    (Κορτσακ, 2017/1928,σ.53)

    Αποσυνδεδεμένος JURE

    • Έμπειρο μέλος
    • ****
    • Μηνύματα: 931
      • Προφίλ
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #72 στις: Αύγουστος 30, 2020, 03:57:58 μμ »
    Καλώς ή κακώς, οι τοπικές οικονομίες στις πόλεις που έχουν πανεπιστήμια στηρίζονται σε αυτά, οπότε δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε αύριο και να κλείσουμε 15 πανεπιστήμια. Θυμίζει τις προτάσεις του Λεβέντη αυτό περί άμεσης απολύσεως όλων των αργόμισθων κ.λπ., σαν να ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους. Μπορούμε, και οφείλουμε, ωστόσο, να μειώσουμε τις θέσεις στα υπάρχοντα ιδρύματα. Διότι, δε γίνεται ένα τμήμα να καταθέτει πρόταση στο υπουργείο ότι μπορεί να δεχθεί μέχρι 180 φοιτητές και τελικά να αποφασίζει το υπουργείο ότι θα πάρει 247 + μετεγγραφές = 300 μέσα σε ένα έτος. Αυτό και μόνο αρκεί και για να ανέβουν αισθητά οι βάσεις, αλλά και για να στραφούν νέα παιδιά σε άλλου τύπου σπουδές/κατάρτιση κ.λπ. Διότι, όταν γνωρίζουν ότι 77-78 χιλιάδες άτομα θα μπουν σε πανεπιστήμια κάθε χρόνο βρέξει χιονίσει, δεν κάνουν διαφορετικό προγραμματισμό, προφανώς.
    Ποιες πόλεις; Κάθε χωριό έχει ένα τμήμα! Πόλεις; Πόσα τμήματα άνοιξαν με τον νόμο του κου Γαβρόγλου; Προστέθηκαν στα ήδη πάρα πολλά και χωρίς αντικείμενο αρκετά από αυτά! Με ποιο σχεδιασμό και προσδοκώντας ποια αποτελέσματα; Με τι κόστος;
    Θα φανούν στην επόμενη χρεωκοπία που θα μας έρθει ουρανοκατέβατη πάλι. Θα ρίχνουμε όμως τις ευθύνες στον ιό τώρα... Καλά που ήρθε κι αυτός ώστε να έχουν δικαιολογία για τα χάλια στην οικονομία οι πολιτικοί μας. 

    kelif

    • Επισκέπτης
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #73 στις: Αύγουστος 30, 2020, 05:01:48 μμ »
    "Το παιδί...
    δεν ξέρει,
    δεν άκουσε καλά,
    δεν κατάλαβε,
    παράκουσε,
    έκανε λάθος,
    δεν τα κατάφερε,
    δεν μπορεί,
    για όλα είναι ένοχο το παιδί."
    (Κορτσακ, 2017/1928,σ.53)




    17- 18 χρονων δεν ειναι παιδι-μωρο..ψηφιζει κιολας αποφασιζει για την τυχη της χωρας , οδηγει παιρνει τιμονι στα χερια του αποφασιζει για το μελλον οποιου βρεθει μπροστα του..συνεχιστε να αναθρεφετε ανευθυνα πλασματα που μια ζωη θα ριχνουν για καθε αποτυχια τους την ευθυνη στους αλλους...και μετα θα φταινε οι αλλοι παντα και κυριως οι εκπαιδευτικοι γιατι δεν αλλαξαν τη λαθος νοοτροπια της οικογενειας σε πολλες λαθος συμπεριφορες....εχουμε κατακλυστεί .απο κομπλεξικους , ανευθυνους γονεις που εχουν καταστρεψει την εκπαιδευση , πνιγοντας καθε φιλοτιμη προσπαθεια που παει να γινει ...τα παιδια τους θα βγουν ομως ζημιωμενα..γιατι αργα η γρηγορα θα βγουν στην  κοινωνια κι εκει τα πραγματα θα ειναι αμειλικτα γι οποιον δεν εχει μαθει να προσπαθει και να στεκεται στα ποδια του... Φιλικη συμβουλη λοιπον κι οποιος θελει την ακολουθει..σταθειτε μερικοι παρωθητικα διπλα στο παιδι  σας αλλα μην το νταντευετε διαρκως..αφηστε το να φαει και τα μουτρα του και να επωμιστει και την ευθυνη..καλο θα του κανετε μακροπροσθεμσα..κι οσο νωριτερα τοσο καλυτερα...στην ωριμανση του θα οδηγηθει, σε αντιθεση με τις μεθοδους ορισμενων γονεων που τα οδηγουν με μαθηματικη -επικαιρο λογω νηματος- ακριβεια στην καταστροφη του..




    Καλώς ή κακώς, οι τοπικές οικονομίες στις πόλεις που έχουν πανεπιστήμια στηρίζονται σε αυτά, οπότε δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε αύριο και να κλείσουμε 15 πανεπιστήμια. Θυμίζει τις προτάσεις του Λεβέντη αυτό περί άμεσης απολύσεως όλων των αργόμισθων κ.λπ., σαν να ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους. Μπορούμε, και οφείλουμε, ωστόσο, να μειώσουμε τις θέσεις στα υπάρχοντα ιδρύματα. Διότι, δε γίνεται ένα τμήμα να καταθέτει πρόταση στο υπουργείο ότι μπορεί να δεχθεί μέχρι 180 φοιτητές και τελικά να αποφασίζει το υπουργείο ότι θα πάρει 247 + μετεγγραφές = 300 μέσα σε ένα έτος. Αυτό και μόνο αρκεί και για να ανέβουν αισθητά οι βάσεις, αλλά και για να στραφούν νέα παιδιά σε άλλου τύπου σπουδές/κατάρτιση κ.λπ. Διότι, όταν γνωρίζουν ότι 77-78 χιλιάδες άτομα θα μπουν σε πανεπιστήμια κάθε χρόνο βρέξει χιονίσει, δεν κάνουν διαφορετικό προγραμματισμό, προφανώς.


     Ακομα κι αυτο να δεχτουμε ας γινει σωστος προγραμματισμος και σε καθε τοπικη κοινωνια ας υπαρχει σχολη που εχει να κανει με τα χαρακτηριστικα καθε κοινωνιας ..σε ενα νησι ας ιδρυθει πχ σχολη ιχθυοκαλλιεργειας ή κατι σχετικο με την κοινωνια..σε ορεινα μερη ας γινει κατι αντισοιχο  κτηνοτροφκες μοναδες η κατι άλλο αναλογα τον τοπο ,δεν χρειαζεται καθε ραχουλα να εχει τμημα χημειας ή πολιτικων μηχανικων...
    « Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2020, 06:05:16 μμ από kelif »

    Αποσυνδεδεμένος PDE ads

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 4006
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • E-mail
      • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:55:20 »

    Αποσυνδεδεμένος evrialon

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 166
    • Φύλο: Γυναίκα
    • Τα τρία Τ της επιτυχίας: Ταλέντο-Τόλμη-Τύχη
      • Προφίλ
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #74 στις: Αύγουστος 30, 2020, 08:20:44 μμ »
    Εκφράζω τη γνώμη μου ως εκπαιδευτικός την οποία έχω διαμορφώσει ανάλογα με αυτά που διδάχτηκα στο ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ.

    Αποσυνδεδεμένος Μάρκος Βασίλης

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 45
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • https://aftermathsgr.wordpress.com/
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #75 στις: Αύγουστος 30, 2020, 11:04:09 μμ »
    Ακομα κι αυτο να δεχτουμε ας γινει σωστος προγραμματισμος και σε καθε τοπικη κοινωνια ας υπαρχει σχολη που εχει να κανει με τα χαρακτηριστικα καθε κοινωνιας ..σε ενα νησι ας ιδρυθει πχ σχολη ιχθυοκαλλιεργειας ή κατι σχετικο με την κοινωνια..σε ορεινα μερη ας γινει κατι αντισοιχο  κτηνοτροφκες μοναδες η κατι άλλο αναλογα τον τοπο ,δεν χρειαζεται καθε ραχουλα να εχει τμημα χημειας ή πολιτικων μηχανικων...

    Νομίζω ότι αυτή παραείναι μία στατική θεώρηση των πραγμάτων, ειδικά για έναν αιώνα που χαρακτηρίζεται από την άνεση/ευκολία στην κινητικότητα. Δεν είναι απαραίτητο ένα ίδρυμα να παράγει αποφοίτους που θα εξυπηρετήσουν μόνο την τοπική οικονομία - σίγουρα θα βοηθούσε να διανθιστούν τα κατά τόπους πανεπιστήμια με τέτοια τμήματα, αλλά αυτό κατά κάποιον τρόπο ήδη συμβαίνει. Επομένως, νομίζω ότι είναι όντως προτεραιότητα να γίνονται σεβαστές οι εισηγήσεις των πανεπιστημίων περί του αριθμού των εισακτέων και μετά να δούμε σε μία πιο «εξυγιασμένη» κατάσταση τι μπορούμε να κάνουμε.

    kelif

    • Επισκέπτης
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #76 στις: Αύγουστος 31, 2020, 12:56:26 πμ »
    Νομίζω ότι αυτή παραείναι μία στατική θεώρηση των πραγμάτων, ειδικά για έναν αιώνα που χαρακτηρίζεται από την άνεση/ευκολία στην κινητικότητα. Δεν είναι απαραίτητο ένα ίδρυμα να παράγει αποφοίτους που θα εξυπηρετήσουν μόνο την τοπική οικονομία - σίγουρα θα βοηθούσε να διανθιστούν τα κατά τόπους πανεπιστήμια με τέτοια τμήματα, αλλά αυτό κατά κάποιον τρόπο ήδη συμβαίνει. Επομένως, νομίζω ότι είναι όντως προτεραιότητα να γίνονται σεβαστές οι εισηγήσεις των πανεπιστημίων περί του αριθμού των εισακτέων και μετά να δούμε σε μία πιο «εξυγιασμένη» κατάσταση τι μπορούμε να κάνουμε.

     Η μειωση αριθμου των εισακτεων θεωρειται επιβεβλημενη για ευνοητους λογους...αλλα και το να  υπαρχει μια λογικη στην ιδρυση τμηματων  και σχολων επισης. Αυτο που ανεφερα παραπανω ηταν ενα απλο παραδειγμα για το οτι και σχολες θα μπορουσαν να υπαρχουν σε διαφορετικες περιοχες και λειτουργικα να ειναι καποια πραγματα στο μετρο του εφικτου και να μην το παρακανουμε σε αλλα..
    « Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2020, 12:58:15 πμ από kelif »

    Αποσυνδεδεμένος MARKOS

    • Moderator
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 8049
    • Φύλο: Άντρας
    • Ο ΡΟΜΠΕΝ
      • Προφίλ
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #77 στις: Αύγουστος 31, 2020, 06:25:10 πμ »
    Ας βάλουν πλαφόν τα ιδια τα πανεπιστήμια. Η βάση απαραίτητη.
    Μιλάνε για αξιολόγηση των Πανεπιστημίων! Για ποια αξιολόγηση μιλούν όταν το επίπεδο εισακτέων εχει αγγίξει πάτο?
    Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

    nickitol

    • Επισκέπτης
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #78 στις: Αύγουστος 31, 2020, 10:52:08 πμ »
    Μπορούμε, και οφείλουμε, ωστόσο, να μειώσουμε τις θέσεις στα υπάρχοντα ιδρύματα.

    Μείωση των θέσεων από μόνη της δεν προκρίνεται ως  λύση.
    Αν για παράδειγμα μια  σχολή μειώσει τους εισακτέους σε 100 και από αυτούς οι 42 έχουν γράψει κάτω από τη βάση, θα πρέπει η σχολή να τους αποδεχθεί;;
    Η Κεραμέως προσεγγίζει σωστά το θέμα. Πρεπει να αποφασίσουν τα πανεπιστήμια ποια θα είναι η ελάχιστη βάση σε κάθε μάθημα/μαθήματα .
    Αυτα είναι αυτονόητα πράγματα.

    Ας βάλουν πλαφόν τα ιδια τα πανεπιστήμια. Η βάση απαραίτητη.
    ...

    Σωστα και τα δύο.
    Με την επισήμανση ότι η ύπαρξη βάσης θα επιφέρει αναπόδραστα μείωση των εισακτέων στις σχολές, εάν τα κριτήρια είναι πολύ αυστηρά, πράγμα που τα πανεπιστήμια δεν θα συνηγορήσουν σε αυτό για ευνόητα προφανείς λόγους.
    Ομως υιοθέτηση μεσοβέζικων λύσεων μοιραία θα επιφέρει μεσοβέζικα αποτελέσματα.
    Στη σημερινή συνολικά οικτρή κατάσταση των πανεπιστημίων η ιεράρχηση των προβλημάτων δεν  καταδεικνύει μόνο το  θέμα της εισαγωγής φοιτητων κάτω από τη βάση αλλά και  άλλα πολλά όπως το θέμα της ύπαρξης των κομματικών παρατάξεων στο χωρο του πανεπιστημίου.
    Σε κάθε περίπτωση ο χρόνιος εξευτελισμός των πανεπιστημίων οδήγησε σε μείζονα προβλήματα τα οποία  πλέον απαιτούν πολύ δραστικές παρεμβάσεις, πράγμα το οποίο δεν θα απαιτείτο εάν είχαν ληφθεί μέτρα σε παλαιότερο χρόνο.
    Τέλος, θα πρέπει να σταθμιστούν όλες οι παράμετροι εκείνες, προκειμένου μια σχολή να λειτουργήσει με φοιτητές που μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτησεις της  και ΟΧΙ  προτεραιότητα να αποτελεί η διατήρηση του υπάρχοντος αριθμου εισακτέων ανεξαρτήτων επιπέδου των φοιτητων.
    ** Να μην παραλείψω ότι οι εξεταστικές στις σχολές πρέπει να εινει εξεταστικές.

     
    Καλώς ή κακώς, οι τοπικές οικονομίες στις πόλεις που έχουν πανεπιστήμια στηρίζονται σε αυτά, οπότε δεν μπορούμε να ξυπνήσουμε αύριο και να κλείσουμε 15 πανεπιστήμια.

    Η Πολιτεία έχει άλλα εργαλεία για την κοινωνική πολιτική και ασφαλώς η βοήθεια στις τοπικές κοινωνίες δεν μπορεί να παρέχεται με τη δημιουργία εκεί ενός πανεπιστημίου. Εαν ένα μερος εξυπηρετεί το σκοπό δημιουργιας μιας σχολής έχει καλώς αλλά όχι το αντιστροφο.




    Αποσυνδεδεμένος Μάρκος Βασίλης

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 45
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • https://aftermathsgr.wordpress.com/
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #79 στις: Αύγουστος 31, 2020, 11:35:03 πμ »
    Η μειωση αριθμου των εισακτεων θεωρειται επιβεβλημενη για ευνοητους λογους...αλλα και το να  υπαρχει μια λογικη στην ιδρυση τμηματων  και σχολων επισης. Αυτο που ανεφερα παραπανω ηταν ενα απλο παραδειγμα για το οτι και σχολες θα μπορουσαν να υπαρχουν σε διαφορετικες περιοχες και λειτουργικα να ειναι καποια πραγματα στο μετρο του εφικτου και να μην το παρακανουμε σε αλλα..

    Συμφωνώ, απλά αυτό σε έναν μεγάλο βαθμό γίνεται - για παράδειγμα, το τμήμα βιολογίας της Κρήτης έχει έντονα διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών από αυτό της Αθήνας, εσταιασμένο σε μεγάλο βαθμό στη θαλάσσια βιολογία. Αντίστοιχα, και τα προγράμματα σπουδών αλλά και οι διασυνδέσεις του ΠΑΠΕΙ σχετίζονται με σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από άλλα ιδρύματα με την ναυτιλία και την αλιεία κ.λπ.

    Ας βάλουν πλαφόν τα ιδια τα πανεπιστήμια. Η βάση απαραίτητη.
    Μιλάνε για αξιολόγηση των Πανεπιστημίων! Για ποια αξιολόγηση μιλούν όταν το επίπεδο εισακτέων εχει αγγίξει πάτο?

    Μα κάθε χρόνο, όπως και φέτος, τα πανεπιστήμια δηλώνουν στο υπουργείο τον μέγιστο αριθμό εισακτέων που θεωρούν ότι μπορούν να διαχειριστούν. Ενδεικτικά, εδώ και τρία χρόνια το ΟΠΑ δηλώνει 80 εισακτέους για το τμήμα πληροφορικής, ωστόσο το 2018 το υπουργείο έθεσε το όριο στους 208, το 2019 στου 225 και φέτος ξανά σε 225. Μάλιστα, φέτος είχαμε το εξής παράλογο: η ίδια η υπουργός δήλωνε ότι πρέπει να πανεπιστήμια να ρυθμίζουν τον αριθμό των εισακτέων και το υπουργείο ήταν αποφάσισε τον οριακό τριπλασιασμό της πρότασης του τμήματος πληροφορικής του ΟΠΑ. Επομένως, το πρόβλημα εδώ ξεκινάει από τις αποφάσεις του ίδιου του υπουργείου.

    Μείωση των θέσεων από μόνη της δεν προκρίνεται ως  λύση.
    Αν για παράδειγμα μια  σχολή μειώσει τους εισακτέους σε 100 και από αυτούς οι 42 έχουν γράψει κάτω από τη βάση, θα πρέπει η σχολή να τους αποδεχθεί;;
    Η Κεραμέως προσεγγίζει σωστά το θέμα. Πρεπει να αποφασίσουν τα πανεπιστήμια ποια θα είναι η ελάχιστη βάση σε κάθε μάθημα/μαθήματα .
    Αυτα είναι αυτονόητα πράγματα.

    Η Πολιτεία έχει άλλα εργαλεία για την κοινωνική πολιτική και ασφαλώς η βοήθεια στις τοπικές κοινωνίες δεν μπορεί να παρέχεται με τη δημιουργία εκεί ενός πανεπιστημίου. Εαν ένα μερος εξυπηρετεί το σκοπό δημιουργιας μιας σχολής έχει καλώς αλλά όχι το αντιστροφο.

    Εσφαλμένη η αναλογία. Αν φέτος το 42% ήταν κάτω από τη βάση, τότε με τη μείωση του αριθμού των εισακτέων από ~78 χιλιάδες, σε 60, για παράδειγμα, το τελευταίο ~23% (18/78) των μαθητών δε θα εισαγόταν σε κάποιο ΑΕΙ. Σε σχέση με τις τοπικές οικονομίες, προφανώς η πολιτεία έχει άλλα εργαλεία και η στήριξη των τοπικών οικονομιών δε θα έπρεπε να βασίζεται στα εκεί πανεπιστήμια, αλλά, δυστυχώς, έτσι έχει η κατάσταση τώρα. Δεν τίθεται, προφανώς, επί τάπητος η ίδρυση νέων τμημάτων, όπως δεν είναι εφικτή και η παύση λειτουργία των ήδη υπαρχόντων.

    Αποσυνδεδεμένος MARKOS

    • Moderator
    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 8049
    • Φύλο: Άντρας
    • Ο ΡΟΜΠΕΝ
      • Προφίλ
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #80 στις: Αύγουστος 31, 2020, 02:23:12 μμ »
    Τότε μία είναι η λύση: Τα Πανεπιστήμια να μη δίνουν εύκολα το πτυχίο. Να εισάγονται 350 και να βγαίνουν 120 ή όσοι αξίζουν.

    Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

    Αποσυνδεδεμένος elranna

    • Ιστορικό μέλος
    • *****
    • Μηνύματα: 1992
    • Φύλο: Γυναίκα
    • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
      • Προφίλ
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #81 στις: Αύγουστος 31, 2020, 02:25:34 μμ »
    Τότε μία είναι η λύση: Τα Πανεπιστήμια να μη δίνουν εύκολα το πτυχίο. Να εισάγονται 350 και να βγαίνουν 120 ή όσοι αξίζουν.

    Αυτό αξιολογείται αρνητικά σε ενδεχομενη αξιολόγηση. Μύλος η δουλειά.

    Αποσυνδεδεμένος jops

    • Προχωρημένο μέλος
    • **
    • Μηνύματα: 155
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #82 στις: Αύγουστος 31, 2020, 02:32:21 μμ »
    Όσοι εσείς τρέχετε για να μπείτε  στο "ΑΕΙ" Ζαμπανοκοπτικης Ανω Τραχανοπλαγιας  πληρώνοντας χιλιάρικα στα φροντιστήρια της όχι δωρεάν κρατικής παιδείας...κάποιοι άλλοι είναι ανταγωνιστικοί... 8)

    ΥΓ...Δια ζώσης για να μην υπάρχει πρόβλημα με τον ΔΟΑΤΑΠ...γατάκια... ;)


    Αποσυνδεδεμένος Μάρκος Βασίλης

    • Νέο μέλος
    • *
    • Μηνύματα: 45
    • Φύλο: Άντρας
    • Λατρεύω την εκπαίδευση
      • Προφίλ
      • https://aftermathsgr.wordpress.com/
    Απ: 3.125 μόρια...Μαθηματικό Σάμου
    « Απάντηση #83 στις: Αύγουστος 31, 2020, 03:35:27 μμ »
    Τότε μία είναι η λύση: Τα Πανεπιστήμια να μη δίνουν εύκολα το πτυχίο. Να εισάγονται 350 και να βγαίνουν 120 ή όσοι αξίζουν.

    Μα αυτό δεν είναι λύση, γιατί, πέρα από το κόστος στις αξιολογήσεις, δε λύνει το ουσιαστικό πρόβλημα του ότι μπαίνουν πάρα πολλά παιδιά. Το θέμα είναι να μπαίνουν λιγότερα εξ αρχής, όχι να βγαίνουν λιγότερα. :Ρ
    Όσοι εσείς τρέχετε για να μπείτε  στο "ΑΕΙ" Ζαμπανοκοπτικης Ανω Τραχανοπλαγιας  πληρώνοντας χιλιάρικα στα φροντιστήρια της όχι δωρεάν κρατικής παιδείας...κάποιοι άλλοι είναι ανταγωνιστικοί... 8)

    ΥΓ...Δια ζώσης για να μην υπάρχει πρόβλημα με τον ΔΟΑΤΑΠ...γατάκια... ;)



    Δεν είναι εντυπωσιακό πώς παρουσιάζονται σαν #106 στην QS; - με σχόλιο εντός παρενθέσεως το EECA region, που είναι Emerging Europe and Central Asia. Ενώ, ακόμα και στη webometrics είναι κάπου στο 2600+ - ενώ στην κατάταξη της Σαγκάης ακόμα το ψάχνουμε. :Ρ

     

    Pde.gr, © 2005 - 2021

    Το pde σε αριθμούς

    Στατιστικά

    μέλη
    • Σύνολο μελών: 30860
    • Τελευταία: Pylos
    Στατιστικά
    • Σύνολο μηνυμάτων: 1092274
    • Σύνολο θεμάτων: 18322
    • Σε σύνδεση σήμερα: 554
    • Σε σύνδεση έως τώρα: 1773
    • (Αύγουστος 02, 2021, 03:07:35 μμ)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 27
    Επισκέπτες: 535
    Σύνολο: 562

    Πληροφορίες

    Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

    Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

    Επικοινωνία >

    Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
    TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

    Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.