0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα δεν ψάχνεις τρόπο να μπει κόσμος.. Ψάχνεις τρόπο να μπει και καλά ο "καλύτερος" κόσμος. Αν είναι να υπάρχουν οι "καλύτεροι" κάποιοι πρέπει να βγούνε. Ο γραπτός μπορεί να είχε αξία κάποτε που υπήρχε απορρόφηση και ανάπτυξη και στα υπόλοιπα επαγγέλματα και έδιναν για 40 θέσεις 500 άτομα από τα οποία ενδιαφέρονταν πραγματικά τα 200 και υπήρχαν και μεταβατικές διατάξεις για διορισμούς.. και μάλιστα κάθε 2 χρόνια. Εδώ που φτάσαμε θα δώσουν για 40 θέσεις 5000 άτομα, θα γράφει ο πρώτος 85,35 πχ και ο 40ος 85,10 και έτσι θα διορίζονται και καλά οι άξιοι και οι καλύτεροι... μην τρελαθούμε τώρα.. και στην κλήρωση ισοβαθμίας του ΑΣΕΠ θα είναι απλά άτυχος για παραδειγμα. Ότι να ναι... Ντροπή και μόνο που σκέφτεστε τέτοια πράγματα.
Ακριβώς έτσι! Δυστυχώς ή ευτυχώς όπως είναι τα δεδομένα (απόφοιτοι καθηγητικών σχολών+ οργανικά κενά) ο πιο αξιοκρατικός τρόπος είναι ο γραπτός διαγωνισμός. Και ακριβώς επειδή ζούμε στη Μπανανία όπου οι περισσότεροι θέλουν να βολευτούνε βυσματικά και χωρίς κόπο, ο γραπτός διαγωνισμός κατακρεουργήθηκε (βλέπε 24μηνο + ΑΣΕΠ, 30μηνο, διορισμό πολυτέκνων με μόνο κριτήριο τον αριθμό των παιδιών τους). Ο διορισμός στη δημόσια εκπαίδευση (πολύ περισσότερο από τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα) έχει καταντήσει μεγάλη μπίζνα που την σιγοντάρουν και οι Υπουργοί (από τον Γαβρόγλου που εισήγαγε το προσοντολόγιο μέχρι την Κεραμέως που το εργαλοιοποίησε στη μικροκομματική της πολιτική).Σε λίγα χρόνια, θα φανεί η αποτυχία του προσοντολογίου αφού πλέον όλοι θα έχουν αγοράσει μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ξένες γλώσσες, σεμινάρια και δε θα μπορούν να διοριστούν.Αυτό το αέναο κυνήγι προσόντων, θ αδειάζει τις τσέπες όσων ελπίζουν σε διορισμό/αναπλήρωση και θα γεμίζει τα ταμεία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.Και μια χαρά κουμπώνει με την αξιολόγηση της Κεραμέως, αφού ήδη πριν τον διορισμό έχει καλλιεργήσει εκβιαστικά τη νοοτροπία των προσόντων με σκοπό όχι την απόκτηση γνώσεων και την προσωπική εξέλιξη στο αντικείμενο, αλλά το βόλεμα στο δημόσιο.
1. ανθρωποφαγία και κοινωνικός αυτοματισμός, ο ορισμός.2. και τώρα πόσοι νομίζετε έκαναν αίτηση για τις λίγες θέσεις που δίνει το Υπουργείο σε κάθε ειδικότητα; τα ποσοστά είναι τα ίδια. Ο τρόπος επιλογής, δεν αλλάζει το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων. Απεναντίας, το αυξάνει: τώρα που ο/η καθένας/μία παραγγέλνει το διδακτορικό και το στέλνουνε σπίτι του χωρίς διάβασμα και με μηδέν προσπάθεια, είναι πολύ περισσότεροι αυτοί που θα σπεύσουν να κάνουν αίτηση για τον πίνακα.3. σε περίπτωση ισοβαθμίας των προσόντων, πάλι κλήρωση προβλέπεται και τώρα.4.Η ντροπή ανήκει σε εκείνους που προσπαθούν να παρουσιάσουν τον φωτογραφικό τρόπο διορισμού που τους βολεύει, ως αντικειμενικότητα.
Ακριβως δεν μπορει το υπουργειο να μην βλεπει αυτην την καταστρατήγηση της νομιμότητας και της ισοτητας των πολιτων...Η μονη αξιοκρατια οπως ειπε και ο πρωην υπουργος εσωτερικων ειναι Ο ΓΡΑΠΤΟΣ...Ισως πρεπει να κινηθουμε και δικαστικά εναντιον αυτης της αισχρης καταστασης... https://www.ypes.gr/ypes-allazoyme-to-kratos-me-praxeis/
5.Προφανώς και σε συμφέρει ο γραπτός είτε γιατί δεν έχεις καθόλου προϋπηρεσία και κάποιο προσόν είτε επειδή θα τα πάρεις από κανένα φροντιστήριο, αν δεν είσαι ο ίδιος που το έχει. *Θα έβλεπα αγνές προθέσεις στα λεγόμενά σου αν είχες επιτυχία σε 2 ΑΣΕΠ, 80 μήνες προϋπηρεσία (δλδ 10-11 χρόνια ωρομίσθιος και αναπληρωτής), μεταπτυχιακό, δεν θα διοριζόσουν τώρα για 1 θέση και παρόλα αυτά θα επέμενες να δώσεις γραπτό διαγωνισμό σε 2 χρόνια, μαζί με 5000 άτομα για 40 θέσεις, με όλους να ξεκινάνε από το μηδέν, χωρίς καμία προσαύξηση. Και πάλι θα διαφωνούσα βέβαια, αλλά εδώ με σένα παίζει κάτι άλλο..
PhD
Πω! Πω! Με πιάσατε! Προσπαθώ απροκάλυπτα να τσιμπήσω πελάτες μέσα από το forum! Ο μόνος λόγος που είμαι υπέρ του γραπτού είναι η προσωπική μου εμπειρία: Διορίστηκα με τον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό χωρίς καμία προσαύξηση μόνο με προσωπικό διάβασμα άνευ φροντιστηρίων (17.000 υποψήφιοι για 480 θέσεις)Μην προσπαθείτε να δημιουργήσετε εντυπώσεις για να καλύψετε τις δικές σας προθέσεις. Πείτε απλώς ότι δεν σας συμφέρει ο γραπτός διαγωνισμός/δεν μπορείτε/ δεν θέλετε να διαβάσετε/έχετε αποτύχει στο παρελθόν. Οι παλαιότεροι και έχοντες εμπειρία από τον γραπτό διαγωνισμό οφείλουμε να ενημερώσουμε και όσους -νεότερους- δεν γνωρίζουν.
Προφανώς οι υπόλοιποι 16520 ήταν τόσο άχρηστοι που έπειτα από 12 χρόνια τώρα μπορεί να μην διορίζονται καν. Αν οι διοριστεοι ήταν 100 τότε και όσοι ήταν τόσο φοβεροί ώστε να διοριστειτε, δηλαδή από το 101 έως το 480 και αυτοί άχρηστοι θα ήταν. Αν οποίος έγραφε πάνω από την βάση κατοχυρωνε την επιτυχία του θα ήταν αλλιώς. Και ξαναλέω, άλλο οι δάσκαλοι που οποίος πέρασε την βάση διορίστηκε και άλλο οι ΠΕ06 για παράδειγμα που είχαν 228 διοριστεους όλους κάτι όλους.