0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα συμφωνήσω με το μέλος Dume.elranna, δεν είναι ο αριθμός θέσεων, είναι η κοροϊδία που βάζει να πληρώνουν και να περιμένουν να πάνε 35+ "Εκεί που η μαγεία της παιδείας, συναντά τη ψυχολογία της βιομηχανίας πτυχίων" Πάντως, είναι περα και μακρια και κάθε άλλο από την αρχή των ισων ευκαιριών και της αξιοκρατίας. Δεν έχουν όλοι να πληρώνουν, ειδικά σήμερα με την ανεργία, την επισφαλή εργασία και τους χαμηλούς μισθούς.ΚΑΙ να συμφωνήσω πως ο γραπτός είναι αδικος! μήπως είνια δίκαιο το σημερινό?ακόμα κι αν υποθέσουμε πως όλοι έχουν 2ο πτυχίο, 2ο μεταπτυχιακά, ενα διδακτορικό, 2 γλώσσες, 2 εξειδικευμένα σεμινάρια, κλπ κλπ πού ακριβώς είνια η διαφορά, αφού όλα μετράνε το ίδιο για όλους?στην προϋπηρεσία και στο βαθμό πτυχίου προφανώς! Ας έβαζαν αυτά λοιπόν, ή νομίζουμε πως όλοι που διδάσκουν γνωρίζουν το γνωστικό αντικείμενο και κάνουν σωστή δουλειά έχοντας μεταπτυχιακό? Τελος πάντων, κάθε σύστημα έχει και τα τρωτά του...και ραβε -ξήλωνε...
Καλά Χριστούγεννα με υγεία πάνω απ'όλα και μακάρι η ευχή σου να πιάσει για όσο το δυνατόν περισσότερους!Επίσης να δουλέψουν όσο το δυνατόν περισσότεροι συνάδελφοι με τη νέα χρονιά!
"Εκεί που η μαγεία της παιδείας, συναντά τη ψυχολογία της βιομηχανίας πτυχίων" Κοροϊδία είναι λοιπόν κατ' εμέ να προσλαμβάνουν overqualified υπαλλήλους στον δημόσιο τομέα, όταν σε κάποιες θέσεις αρκούν εκτός από τα τυπικά προσόντα η καλλιέργεια και η ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων σε συγκεκριμένα επαγγέλματα και κυρίως των εκπαιδευτικών. Δε νομίζω ότι σε καμιά άλλη χώρα της Ευρώπης να έχουν ευτελιστεί τόσο πολύ οι μεταπτυχιακοί τίτλοι και το διδακτορικό να έχει χάσει πλέον τον ερευνητικό του χαρακτήρα και να αποτελεί κομμάτι ενός στην ουσία σαθρού συστήματος πρόσληψης, είτε αυτό είναι γραπτός ΑΣΕΠ είτε- ακόμα χειρότερα- προσοντολόγιο Γαβρόγλου.Δε θέλω να γίνομαι κυνική χρονιάρες μέρες, σκέφτομαι όμως ταυτόχρονα και γιατί υπάρχει brain drain..
Ασε να εφαρμοστει μια φορα ακομη η επετηρίδα Γαβρογλου...να φτασουμε τους 200.000 αδιοριστους μαζι με τα κολεγια , να πεσουν αρκετοι χιλιαδες θεσεις , να χασουν και την προσωρινη εργασια/δουλεία που εχουν...υπολογιστε και την μειωση του μαθητικου δυναμικου λογω δημογραφικου την επιστροφη στα πρωτογενη πλεονασματα...(αρα και περικοπες παντου)...και θα ειμαστε μια πολυ "ωραια" ατμοσφαιρα...σε 1-2 χρονια ...
[/b]Ανέφερα ότι τα επιπλέον προσόντα αποτελούν πλέον "αξεσουάρ" ενός σαθρού συστήματος προσλήψεων, είτε είναι γραπτός ΑΣΕΠ είτε- ακόμα χειρότερα- το προσοντολόγιο Γαβρόγλου, άρα το τελευταίο- το διευκρίνισα-, είναι πολύ χειρότερο.Μην ξεχνάμε όμως ότι και ο γραπτός ΑΣΕΠ μέχρι το 2008, δεν ήταν και η σούπερ ουάου κατάλληλη διαδικασία πρόσληψης. Και πες ότι με τη χαμηλότερη βάση επιτυχόντων διορίστηκαν σε μεγάλο ποσοστό δάσκαλοι -ανάμεσά τους κι εγώ που πρόλαβα την κατάργηση της επετηρίδας-, σε άλλες ειδικότητες όμως υπήρξε κατάφωρη αδικία, πολλοί έγραφαν σχεδόν άριστα και δε διορίζονταν.Κυρίως όμως αυτό θα πρέπει να ξεκινήσει από τις πανελλήνιες και τις βάσεις που διαμορφώνονται στις διάφορες σχολές που έχουν αντικείμενο την εκπαίδευση. Δε μπορεί να αποφοιτούν χιλιάδες υποψήφιοι άνεργοι με βάση 12, ας πούμε.[...]Αυτά και χρόνια πολλά.
ότι σύστημα διορισμών και να έχεις, είτε γραπτό είτε με μόρια είτε με αλφαβητική σειρά είτε μικτό δημιουργείται ένας πίνακας δλδ μια επετηρίδα απο αυτόν τον πίνακα αντλούνται άτομα καλές γιορτές σε όλους και υπομονή
1) Oταν έχεις πίνακες με 35,000 υποψηφιους αυτό είναι επετηρίδα διοτι το 17,784 απλά δεν θα δουλέψει Π_Ο_Τ_Ε!!!2) Οταν είσαι η μονη χώρα π διοριζει μονιμο ή αναπληρωτή πχ Μαθηματικό επειδή έχει ονλαιν προφισιενσι στα Βουλγάρικα αυτό είναι απλα μια γελοιοτητα 3) Οταν ξέρεις ότι η πλειοψηφία των "προσοντων" είναι απο 2-3 παραμαγαζα π δουλευουν σχεδον αποκλειστικά με ελληνες ?!αν κ δεν είναι στην Ελλάδα κ παλι τα χαρτια απο αυτα τα παραμαγαζα δεν τα μετράει κανεις εκτος απο εσενα για επιλογη εκπαιδευτικών ειναι επίσης γελοιοτητα 4) Οταν βάζεις αυτον π θα βαράει σφραγίδες στον ΕΦΚΑ να γράφει εξετάσεις αλλά η παραλληλη στον αυτισμό μπουκάρει κ κανει την ειδικη παιδαγωγό επειδή εδωσε 1 5χιλιαρο σ αυτους π κάνουνε μπιζνες στα Βαλκάνια, είσαι απλα για μπατσες γιατι μαζεύεις ψηφαλάκια στη κασίδα του πιο ευαλωτου πληθυσμου. Αυτά ολα είναι αριστεία του κ$#%ου -κανείς απο τους άριστους π χει ευαγγελιο ο Μητσοτακης δεν προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς έτσι. Είναι ελληνική πατέντα κ γίνονται γιατί ο αριστοαχρηστος Μητσοτακης δνε θέλει να τα σπάσει με τη μεγαλτερη δεξαμενη ψηφων του ελληνικού δημοσιου=Υπ Παιδείας.
Συμφωνώ στα παραπάνω, αλλά διαφωνώ σε κάτι που δεν είναι άποψη. Όλα αυτά που γράφεις είναι ο νόμος Γαβρόγλου (ΣΥΡΙΖΑ), τον οποίο καταψήφισε η ΝΔ, αλλά δε τον άλλαξε ακόμα.
Νομος Γαβρόγλου ήτανε, ΑΛΛΑ Ο ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΡΗΞΕΙ ΤΟ ΣΥΚΩΤΙ ΜΕ ΑΡΙΣΤΕΙΕΣ Κ ΠΑΠΑΡΙΕΣ. Ο άνθρωπος ήταν λαικιστης κ ειλικρινής. Η ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΡΑ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ. Η ΝΙΚΗ ΔΙΟΡΙΣΕ ΣΧΕΔΟΝ 17,000 ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ. Η ΝΙΚΗ ΜΑΣ μας τα πρήζει με τις αριστείες Κ μου θέλει κ τράπεζα θεμάτων κ μπεντσμαρκς κ αξιολογηση κ ολα αυτα που εχει η χαι σοσαιτι/ Β. Αμερικη/ΕΕ/Αυστραλια. Ας μας πει η Νίκη , ποια άλλη αριστη χώρα διορίζει εκπαιδευτικό με Γ2 στα Μογγολεζικα. Ας μας πει η Νίκη ποια αλλη αριστη χώρα εφαρμόζει "αξιολογηση" στην οποια η μεγαλτερη "ποινη", μα ο χειρότερος δάσκαλος να σαι σε οοοολη την οικουμένη, θα να ναι μια ονλαιν επιμορφωση!?!? (δλδ να βαζεις πλυντηριο/σιδερώνεις/ να βαζεις τα παιδια σ να κάνουν την επιμορφωση, κανεις ποτε δεν θα παρει χαμπάρι ). Η Νικη είναι κ με τον αστυφυλαξ κ με το χωροφυλαξ για να μαζευει ψηφαλακια απο παντου κ να μην το κουνήσει απο τη καρεκλίτσα της κ το χει καταφέρει. Σανο στοτς γονείς με την "αξιολογηση" των τεμπεληδων που δεν εχει γινει ποτε (Η Νικη της αριστείας κ ο Μητσοτακης μονο τα κατεφερανε), σανο στον κατακαημενο νούμερο 21,284 του ΠΕ02 να πηγαίνει να αγοράζει προσόντα γιατί ίσως σε καμια 300ρια χρονια θα πατήσει σε τάξη δημοσιου σχολείου. κ η Νικη στη καρεκλιτσα της χωρις να σπάσει αυγά , χωρις να ανοιξει μύτη με την αριστεία λάβαρο-απλα ειναι αριστεία αλα Γκρεκα-πατέντα Ελληνική, δεν έχει λήξει η πατέντα γι αυτό μάλλν δεν την αντιγράφουνε οι λοιποι άριστοι ανα τον κοσμο