*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!  (Αναγνώστηκε 168582 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #938 στις: Δεκέμβριος 29, 2021, 07:02:35 μμ »
Εγώ πάντως ξέρω έναν μαθηματικό , μια φιλόλογο και έναν χημικό που με το σημερινό σύστημα διορισμών είχαν μηδενική προϋπηρεσία και διορίστηκαν . Βέβαια οι φίλοι αυτοί είχαν προσόντα και ανέβηκαν στον πίνακα . Θέλω να πω ότι για εσάς τους νέους που θέλετε γραπτό διαγωνισμό καλό ειναι να προσέχετε τι ζητάτε
[...]
Επίσης κοίταξε τα μαθηματικά σου γιατί στον παραπάνω συλλογισμό έχεις μεγάλο λάθος .
[...]
Γιατί αν κάποιος μελετήσει σωστά τους πίνακες θα καταλάβει ότι άτομα με αυξημένα προσόντα , μεταπτυχιακό και διδακτορικό , διορίστηκαν !!

Κανένα λάθος δεν έκανα. Μάλλον η ανάρτησή μου δεν διαβάστηκε με προσοχή.

Αυτό που είπα πολύ συγκεκριμένα ήταν πως το 15% που διορίστηκε με μηδενική προϋπηρεσία, δεν είχε απλώς αυξημένα προσόντα...

Είπα πολύ συγκεκριμένα πως το μόνο προσόν που επέτρεψε διορισμό σε μηδενικής προϋπηρεσίας ήταν το διδακτορικό - και αυτό δίχως να επαρκεί πάντα.

Όσοι μηδενικής ήταν σε θέση διορισμού, είχαν κατά 93% διδακτορικό. Επίσης, το υπόλοιπο 7% δεν είχε μόνο 1 ή 2 μεταπτυχιακά, αλλά είχε σε όλες τις περιπτώσεις μόρια αναπηρίας και ενίοτε και τέκνα.

Ακόμα, 89 κάτοχοι διδακτορικού βρέθηκαν εκτός θέσεων διορισμού.


Είναι σαφέστατο το τι δείχνουν οι πίνακες. Πως στους ΠΕ02 ούτε καν το διδακτορικό επαρκεί, αν δεν έχεις προϋπηρεσία (ή πολλά παιδιά...).

Και επίσης είναι προφανές πως τα "αυξημένα προσόντα" (2 μεταπτυχιακά, proficiency, ecdl) σε καμιά περίπτωση δεν επαρκούν. Θα γελάσουμε πικρά με τους επόμενους πίνακες... Στο ενδιάμεσο βέβαια ας τρέξουν τα κορόιδα να αποκτήσουν μάταια το 2ο μεταπτυχιακό τους που δεν θα φθάνει για τίποτα και ας πληρώνουν από δω και από κει...

Ας ευτελίσουμε και τα διδακτορικά επί τη ευκαιρία...

Αυτά λοιπόν για τα περί αριστείας που λέει συχνά πυκνά το υπουργείο...


ΥΓ. Ό,τι ισχύει ήδη για τους ΠΕ02 θα το δούμε νομοτελειακά και στις υπόλοιπες βασικές ειδικότητες στους επόμενους πίνακες.




 
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2021, 07:15:40 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:14:44 »

Αποσυνδεδεμένος Reenaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 821
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #939 στις: Δεκέμβριος 29, 2021, 07:15:57 μμ »
Κανένα λάθος δεν έκανα. Μάλλον η ανάρτησή μου δεν διαβάστηκε με προσοχή.

Αυτό που είπα πολύ συγκεκριμένα ήταν πως το 15% που διορίστηκε με μηδενική προϋπηρεσία, δεν είχε απλώς αυξημένα προσόντα...

Είπα πολύ συγκεκριμένα πως το μόνο προσόν που επέτρεψε διορισμό σε μηδενικής προϋπηρεσίας ήταν το διδακτορικό - και αυτό δίχως να επαρκεί πάντα.

Όσοι μηδενικής ήταν σε θέση διορισμού, είχαν κατά 93% διδακτορικό. Επίσης, το υπόλοιπο 7% δεν είχε μόνο 1 ή 2 μεταπτυχιακά, αλλά είχε σε όλες τις περιπτώσεις μόρια αναπηρίας και ενίοτε και τέκνα.

Ακόμα, 89 κάτοχοι διδακτορικού βρέθηκαν εκτός θέσεων διορισμού.


Είναι σαφέστατο το τι δείχνουν οι πίνακες. Πως στους ΠΕ02 ούτε καν το διδακτορικό επαρκεί, αν δεν έχεις προϋπηρεσία (ή πολλά παιδιά...).

Και επίσης είναι προφανές πως τα "αυξημένα προσόντα" (2 μεταπτυχιακά, proficiency, ecdl) σε καμιά περίπτωση δεν επαρκούν. Θα γελάσουμε πικρά με τους επόμενους πίνακες... Στο ενδιάμεσο βέβαια ας τρέξουν τα κορόιδα να αποκτήσουν μάταια το 2ο μεταπτυχιακό τους που δεν θα φθάνει για τίποτα και ας πληρώνουν από δω και από κει...

Ας ευτελίσουμε και τα διδακτορικά επί τη ευκαιρία...

Αυτά λοιπόν για τα περί αριστείας που λέει συχνά πυκνά το υπουργείο...


ΥΓ. Ό,τι ισχύει ήδη για τους ΠΕ02 θα το δούμε νομοτελειακά και στις υπόλοιπες βασικές ειδικότητες στους επόμενους πίνακες.
Ακριβώς. Συν επειδή ηταν ιδιοι οι πινακες ειδικη και γενική αγωγη βοηθησε ότι έφυγε κοσμος στην ειδική πρώτα. Στους πε02 χωρις προϋπηρεσία όσοι διορίστηκαν ειχαν διδακτορικο συν μαστερ συν οτι αλλο ακαδημαϊκό!

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #940 στις: Δεκέμβριος 29, 2021, 07:36:29 μμ »
κι εγω ξερω αγγλικου που ηταν μηδενικης δεν εχει απολυτως κανεναν προσον και πηρε μορια μονο λογω παιδιων  ενα βαθμο πτυχιου 5 και κατι, τελειωσε τη σχολη της σε οκτωμιση χρονια παρακαλω και την πηραν μειωμενου σε νηπιαγωγεια!!!περαστικα μας !!!γραπτοσ μεχρι να σβησει ο ηλιος..η συγκεκριμενη δεν θα περνουσε ποτε των ποτων ασεπ ενω τωρα μπηκε σε ταξη ..ξερουμε πολυ καλα τι ζηταμε..να σταματησουν κατι τετοια κουλα..αδιαφορω αν εχει αναγκη για δουλεια  ή οχι..κι αλλοι εχουν κι ειναι καλυτεροι της ...οποιος εχει αναγκη για δουλεια να βαζει κ@@@ κατω και να διαβαζει και να δουλευει κι οχι να χαζοκλαιει για να τον λυπηθουμε...

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι αυτό σημαίνει ότι στον συγκεκριμένο κλάδο έχουν τη δυνατότητα να πάνε αναπληρωτές όσοι έχουν ένα αξιοπρεπή βαθμό πτυχίου + ένα Γ2, έτσι?

Άλλο παράδειγμα.

Στην ειδικότητα των ΠΕ06 (Αγγλική) η βάση διορισμού ήταν ιδιαίτερα υψηλή, στα 114 μόρια.

Ωστόσο υπήρξαν άτομα που την έπιασαν χάρη στη συσσωρευμένη προϋπηρεσία τους και δίχως να έχουν κανένα άλλο προσόν εκτός ενός χαμηλόβαθμου πτυχίου.

Από την άλλη, στον ίδιο αυτό πίνακα μείναν εκτός 29 άνθρωποι με διδακτορικό και 87 με δυο μεταπτυχιακά.

Οι οποίοι ενδεχομένως έπεσαν στο παρελθόν πάνω σε κλειστούς πίνακες...



ΥΓ. Επειδή δεν μπορώ να σβήσω το post, θα ήθελα να κάνω μια διόρθωση. Όπως μου εξήγησε η elrana παρακάτω, εγώ παρεξήγησα τη συζήτηση με τον serton.

Δεν αφορούσε τρόπο απόκτησης προϋπηρεσίας στο παρελθόν, αλλά αναπλήρωση στο τώρα. Οπότε και αφαίρεσα όσα ανακριβή είπα.

Ωστόσο, παραμένει αντικειμενικό γεγονός πως δεν κατάφεραν να διοριστούν 116 άτομα με διδακτορικό ή 2 μεταπτυχιακά...

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2021, 09:17:27 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #941 στις: Δεκέμβριος 29, 2021, 07:55:18 μμ »
Έλα ακόμα δεν βγήκατε από το αυγό σας. Έχει χάρη που ο γαβρογλου σας εβαλε στο παιχνίδι με τα μεταπτυχιακά. Το σύστημα αυτό αντε να πάει ακόμα μια διετία μετά μόνο προϋπηρεσία και εκεί να σας δω. Όσο για τον γραπτό όσοι είστε μηδενικής να δωσετε κανένα πρόβλημα

Λίγη παραπάνω σεμνότητα δεν έβλαψε ποτέ.

Πολλοί δεν είμαστε 22 χρονών, όπως θέλετε να πιστεύετε. Αντιθέτως, πέσαμε σε μια δεκαετία που ήμασταν παγιδευμένοι σε πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας, καθώς δεν είχαμε μόρια του ΑΣΕΠ, αφού δεν προλάβαμε τους διαγωνισμούς.

Επίσης, εδώ και μήνες έχω διαβάσει εκατοντάδες threads σε αυτό εδώ το forum. Και βλέπω πώς αλλάζουν οι απόψεις ανάλογα με το συμφέρον...

Αν γυρίσει κανείς σε threads της περιόδου 2011-2018 θα βρει κάμποση γκρίνια για την κατάργηση του γραπτού ΑΣΕΠ, την προσμέτρηση μορίων προϋπηρεσίας εκτός ΑΣΕΠ, την κατάργηση της ωρομισθίας, την αδυναμία των τότε νέων να μπορέσουν να αποκτήσουν προϋπηρεσία.

Φορείς εκείνων των απόψεων τώρα λένε το αντίθετο.

Δεκτό. Οι συνθήκες αλλάζουν. Οι ηλικίες μας ομοίως. Το χάλι της εκπαίδευσης επιδεινώνεται και ο ανταγωνισμός μεταξύ μας εύλογα επιτείνεται.

Δεκτά όλα.

Μην μας κουνάτε όμως το δάχτυλο.




Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:14:44 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #942 στις: Δεκέμβριος 29, 2021, 08:00:33 μμ »
ο γραπτός τελείωσε...οι γέροι να πάρουν πτυχία.Αυτά.Ο θανατός σου η ζωή μου.Τα υπόλοιπα...στα ...αρχίδια μου...αλλωστε...ο 55 φευγα που δεν έχει οικογένεια...θέλει και δουλειά??? μαλάκα ας ετρεχες😁
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2021, 08:02:17 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #943 στις: Δεκέμβριος 29, 2021, 08:13:08 μμ »
και ναι...τα 23 να μας περάσουν...να βρουν δουλειά.
να ζήσουν...και να μας ξεπεράσουν...
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #944 στις: Δεκέμβριος 29, 2021, 08:24:30 μμ »

Υπήρξε παρεξήγηση, νομίζω, στα λεγόμενα του Serton. Τέτοιες περιπτώσεις δεν διορίστηκαν ενώ είχαν χαμηλή κατάταξη στους τρέχοντες πίνακες. Τουναντίον, είχαν πολύ υψηλή κατάταξη, λόγω της συγκεντρωμένης προϋπηρεσίας. Μια εκδοχή του πώς αποκτήθηκε αυτή, την περιέγραψε ο Serton.

Στην ειδικότητα των ΠΕ06 (Αγγλική) η βάση διορισμού ήταν ιδιαίτερα υψηλή, στα 114 μόρια.

Ωστόσο υπήρξαν άτομα που την έπιασαν χάρη στη συσσωρευμένη προϋπηρεσία τους και δίχως να έχουν κανένα άλλο προσόν εκτός ενός χαμηλόβαθμου πτυχίου.

Από την άλλη, στον ίδιο αυτό πίνακα μείναν εκτός 29 άνθρωποι με διδακτορικό και 87 με δυο μεταπτυχιακά.

Όπως ανέφερα ο Serton, η εν λόγω τεράστια προϋπηρεσία μαζεύτηκε όταν άλλοι, με πολλά περισσότερα προσόντα, ήταν παγιδευμένοι για χρόνια στους πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας.

Πολύ αξιοκρατία και πάλι...

Η παρεξήση είναι στο γεγονός ότι μιλάς για διορισμό μονίμων, ενώ όλοι οι υπόλοιποι συζητάμε για δυνατότητα αναπλήρωσης. Η περίπτωση που ανέφερε ο serton είναι μηδενικής προϋπηρεσίας με ελάχιστα ακαδημαϊκά, η οποία προσελήφθη ως αναπληρώτρια μειωμένου ωραρίου. Εγώ τη χρησιμοποίησα ως παράδειγμα -αν και δεν ήταν αυτή η πρόθεση του serton- ότι με το τωρινό σύστημα -σε κάποιες ειδικότητες, προφανώς όχι στους ΠΕ02- δόθηκε η ευκαιρία σε ανθρώπους με μηδενική προϋπηρεσία και χωρίς ιδιαίτερα ακαδημαϊκα να ξεκινήσουν ως αναπληρωτές, έστω και μειωμένου ωραρίου, να μαζεύουν προϋπηρεσία. Δεν αναφερθήκαμε καθόλου σε διορισμούς μονίμων.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #945 στις: Δεκέμβριος 29, 2021, 08:36:51 μμ »
Η παρεξήση είναι στο γεγονός ότι μιλάς για διορισμό μονίμων, ενώ όλοι οι υπόλοιποι συζητάμε για δυνατότητα αναπλήρωσης. Η περίπτωση που ανέφερε ο serton είναι μηδενικής προϋπηρεσίας με ελάχιστα ακαδημαϊκά, η οποία προσελήφθη ως αναπληρώτρια μειωμένου ωραρίου. Εγώ τη χρησιμοποίησα ως παράδειγμα -αν και δεν ήταν αυτή η πρόθεση του serton- ότι με το τωρινό σύστημα -σε κάποιες ειδικότητες, προφανώς όχι στους ΠΕ02- δόθηκε η ευκαιρία σε ανθρώπους με μηδενική προϋπηρεσία και χωρίς ιδιαίτερα ακαδημαϊκα να ξεκινήσουν ως αναπληρωτές, έστω και μειωμένου ωραρίου, να μαζεύουν προϋπηρεσία. Δεν αναφερθήκαμε καθόλου σε διορισμούς μονίμων.

Ναι, έχετε δίκιο, το παρεξήγησα εγώ. Βλέπω τώρα πως όντως στη Δ΄ φάση του Δεκεμβρίου η "βάση" για να κληθεί κανείς σε αναπλήρωση στους ΠΕ06 ήταν ιδιαίτερα χαμηλή, σχεδόν στο 25.

Παράξενο ίσως και άξιο διερεύνησης. Υποθέτω πλέον πως πολλοί, ιδίως σε πιο "περιθωριακούς" κλάδους, δεν έχουν να ελπίζουν σε κάποιο μόνιμο μέλλον στην εκπαίδευση και διστάζουν. Είναι μεγάλη ομηρία το καθεστώς του αναπληρωτή δυστυχώς.

Και όντως, η βάση για την αναπλήρωση είναι πολύ υψηλότερη σε άλλα ΠΕ.


ΥΓ. Έκανα και τη σχετική διόρθωση στο εν λόγω post μου.

« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2021, 08:50:06 μμ από Dume »

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #946 στις: Δεκέμβριος 29, 2021, 08:55:21 μμ »
Ναι, έχετε δίκιο, το παρεξήγησα εγώ. Βλέπω τώρα πως όντως στη Δ΄ φάση του Δεκεμβρίου η "βάση" για να κληθεί κανείς σε αναπλήρωση στους ΠΕ06 ήταν ιδιαίτερα χαμηλή, σχεδόν στο 25.

Παράξενο ίσως και άξιο διερεύνησης. Υποθέτω πλέον πως πολλοί, ιδίως σε πιο "περιθωριακούς" κλάδους, δεν έχουν να ελπίζουν σε κάποιο μόνιμο μέλλον στην εκπαίδευση και διστάζουν. Είναι μεγάλη ομηρία το καθεστώς του αναπληρωτή δυστυχώς.

Και όντως, η βάση για την αναπλήρωση είναι πολύ υψηλότερη σε άλλα ΠΕ.

Είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης καθαρά. Υπάρχουν μόνο 2 τμήματα Αγγλικής Φιλολογίας και φέτος ειδικά αυξήθηκαν οι ώρες τους με την εισαγωγη του μαθήματος στο δημοτικό. Στους φιλολόγους πάντως μας ήρθε στο σχολείο με την τελευταία φάση αναπληρώτρια γύρω στα 55 μόρια. Υπάρχει επίσης τεράστια διαφορά ανάμεσα στους κλάδους που έχουν επάρκεια από τη σχολή τους και στους "μη καθηγητικούς", που εκ των πραγμάτων είναι πολύ πιο δύσκολα τα πράγματα γιατί οι θέσεις τους στην εκπαίδευση είναι περιορισμένες. Και πολύ άσχημο παιχνίδι έχει παιχτεί με τους κλάδους που έχουν προσλήψεις στην ειδική αγωγή, που όμως και πάλι είναι δάσκαλοι, νηπιαγωγοί και 3-4 κλάδοι στη δευτεροβάθμια. Στους φετινούς διορισμούς, φοβερά ευνοημένοι ήταν οι μαθηματικοί, των οποίων η βάση διορισμού ήταν λίγο πάνω από τα 60 μόρια.

Όλο το ζήτημα είναι στις θέσεις. Όσοι έχουμε ζήσει το γραπτό, το έχουμε νιώσει στο πετσί μας. Τι να κάνει ο γραπτός στους 35000 φιλολόγους, όταν θα δωθούν 300-400 θέσεις όλες κι όλες; Όσοι έχουν προσαυξήσεις θα συνεχίσουν να είναι ευνοημένοι και απλώς θα γίνει άλλο ένα ανακάτεμα των πινάκων, με πολύ μεγάλο οικονομικό κόστος για το κράτος και ψυχολογικό για όσους θα μείνουν απέξω.


Αποσυνδεδεμένος Neosss

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠE 70
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #947 στις: Δεκέμβριος 29, 2021, 09:21:21 μμ »
Ένας διαρκής πόλεμος που δεν σταματάει, το θέμα του συστήματος διορισμού/προσλήψεων, διαχρονικά. Πιο πολύ την τελευταία δεκαετία βέβαια.

Διάβασα αρκετά μηνύματα και αυτό που παρατηρώ σε αρκετούς είναι πως εστιάζουν στα λάθος σημεία. ΔΎΟ είναι τα προβλήματα και τα υπενθυμίζω: η μη πραγματοποίηση διορισμών από το κράτος (η οποία μόλις τώρα έσπασε μετά από μία ολόκληρη δεκαετία αδιοριστίας, η οποία διόγκωσε πολύ το πρόβλημα) και το δεύτερο πρόβλημα, το ότι υπάρχει υπερπληθώρα πτυχιούχων για πολύ λίγες θέσεις στις περισσότερες ειδικότητες, ειδικά στην Β/θμια ένα απέραντο χάος απλώς.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ανήκω στις λίγες ειδικότητες με τεράστια απορρόφηση, έχεις δεν έχεις προσόντα ή προυπηρεσία. Στους Δασκάλους σχεδόν πάμε για εξάντληση πινάκων και με τις χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις των επόμενων ετών, ακόμα και όταν μπουν νέοι απόφοιτοι σε δύο χρόνια, πάλι η μεγάλη πλειοψηφία θα εργάζεται. Καλές ειδικότητες επίσης οι Νηπιαγωγοί και οι Σχολικοί Ψυχολόγοι (εκεί όλοι δουλευουν νομιζω, περυσι το ΥΠΑΙΘ ηθελε κιαλλους να παρει και δεν υπηρχαν...). Δεν ισχύει όμως το ίδιο για όλους δυστυχώς και νομίζω τα ηνία τα έχουν οι Φιλόλογοι που είναι ένας γιγαντιαίος αριθμός.

Που θέλω να καταλήξω; Πως όποιο σύστημα και να επιλεγεί, είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να είμαστε όλοι ικανοποιημενοι και όλοι να δουλεύουν. Θα κάνουν 150.000 άτομα αίτηση στον ΑΣΕΠ για πόσες θέσεις; 50.000 (αναπληρωτές); Άντε πες είναι και 10.000 ακόμα κενά που ποτέ δεν τα καλύπτει το Υπουργείο, πες να επαιρνε και αυτους. Με λίγα λόγια, τα 2/3 θα μείνουν απ έξω.

Ποιος φταίει; Οι κυβερνήσεις όλων των ετών. Έπρεπε να μην ήταν τόσοι πολλοί εισακτέοι στις αντίστοιχες σχολές καθώς και να διορίζονταν καθε χρονιά από ένας αριθμός, μιλάμε ούτε τους μνημονιακούς κανονες (που εφαρμοζονταν στο υπολοιπο Δημόσιο) δεν τηρουσαν λογω του οτι υποτιθεται δεν υπηρχε συστημα διορισμου.

Τέλος παντων, εν τελει ηρθε ο Γαβρογλου να δωσει ενα τελος σαυτο. Καλο το συστημα του; Εγω λεω, ουτε τέλειο αλλά ούτε και το χειρότερο όπως παρουσιάζεται. Ναι, χαρη σαυτο κινειται μια ολοκληρη βιομηχανια στην Εκπαίδευση, εντός και εκτός συνόρων. Ειναι το μειονεκτημα του, το κυριότερο. Αλλά εμενα μου φαινεται απλως σαν προσπαθεια να βολέψει όλες τις κατηγορίες υποψηφίων κάπως, δηλαδή πριμοδότησε πολύ και τους χρόνια αναπληρωτές (στο υπολοιπο Δημοσιο γκρινιαζαν γιατι δοθηκε σε μας πλαφον 120 μηνων προυπηρεσιας ενω κανονικα ηταν στα 84 στο Δημοσιο γενικως), μοριοδοτησε και κοινωνικα κριτηρια (που, μεταξυ μας, δεν αποτελει και κανα εκπαιδευτικο προσόν αυτό) και εδωσε την ευκαιρία και σε νέους σε ηλικία να μπουν που μαλλον δεν θα εμπαιναν ποτέ αν το παμε με βαση ημερομηνια κτησης πτυχιου οπως ζητανε καποιοι. Συν το οτι γενικώς μοριοδότησε τα πάντα.

Προσωπικά δύσκολα μπορω να σκεφτω καποιο καλυτερο συστημα και θεωρω δυσκολα θα αλλαξει ριζικα, μεταξυ αλλων και για οικονομικους λογους. Τουλαχιστον Συριζα και ΝΔ δεν θα φερουν τα πανω κατω θαρρω.

Ενα αλλο συστημα ειναι ο γραπτός ΑΣΕΠ αλλά ουτε αυτο είναι τέλειο, απλώς θα ανακατεψει την τραπουλα. Εγώ δεν το επιθυμω ιδιαιτερα...ας το εφαρμοσουν αμα θελουν, απλα δεν πιστευω να σταματησει η γκρίνια. Νομιζω πως απλως αντι να πανε να κανουν ολοι μεταπτυχιακα, απλως θα τα σκανε σε φροντιστηρια αδρά. Ναι οκ, γινεται και χωρις αυτα αλλά λίγοι θα τα καταφερναν νομιζω. Και ειδικά όσοι είναι τίποτα 40 και 45 ετών με τυχόν οικογένεια, δεν πιστευω να μπορουν να μπουν ευκολα σε αυτη τη διαδικασία. Εδω οι 30αρηδες και δεν έχουν πια κουραγιο μετα από τόσες εξετάσεις πια στα διαφορα πτυχια...

Θεωρώ πως αυτο που πρεπει να γινει ειναι απλως να γινονται διαρκως διορισμοι, καθε χρονο ή εστω ανα διετια. Και να σταματησουν οι σχολές να δεχονται τρομερα πολυ κοσμο.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 29, 2021, 09:24:38 μμ από Neosss »

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #948 στις: Δεκέμβριος 30, 2021, 12:17:13 πμ »
Ένας διαρκής πόλεμος που δεν σταματάει, το θέμα του συστήματος διορισμού/προσλήψεων, διαχρονικά. Πιο πολύ την τελευταία δεκαετία βέβαια.

Διάβασα αρκετά μηνύματα και αυτό που παρατηρώ σε αρκετούς είναι πως εστιάζουν στα λάθος σημεία. ΔΎΟ είναι τα προβλήματα και τα υπενθυμίζω: η μη πραγματοποίηση διορισμών από το κράτος (η οποία μόλις τώρα έσπασε μετά από μία ολόκληρη δεκαετία αδιοριστίας, η οποία διόγκωσε πολύ το πρόβλημα) και το δεύτερο πρόβλημα, το ότι υπάρχει υπερπληθώρα πτυχιούχων για πολύ λίγες θέσεις στις περισσότερες ειδικότητες, ειδικά στην Β/θμια ένα απέραντο χάος απλώς.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ανήκω στις λίγες ειδικότητες με τεράστια απορρόφηση, έχεις δεν έχεις προσόντα ή προυπηρεσία. Στους Δασκάλους σχεδόν πάμε για εξάντληση πινάκων και με τις χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις των επόμενων ετών, ακόμα και όταν μπουν νέοι απόφοιτοι σε δύο χρόνια, πάλι η μεγάλη πλειοψηφία θα εργάζεται. Καλές ειδικότητες επίσης οι Νηπιαγωγοί και οι Σχολικοί Ψυχολόγοι (εκεί όλοι δουλευουν νομιζω, περυσι το ΥΠΑΙΘ ηθελε κιαλλους να παρει και δεν υπηρχαν...). Δεν ισχύει όμως το ίδιο για όλους δυστυχώς και νομίζω τα ηνία τα έχουν οι Φιλόλογοι που είναι ένας γιγαντιαίος αριθμός.

Που θέλω να καταλήξω; Πως όποιο σύστημα και να επιλεγεί, είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να είμαστε όλοι ικανοποιημενοι και όλοι να δουλεύουν. Θα κάνουν 150.000 άτομα αίτηση στον ΑΣΕΠ για πόσες θέσεις; 50.000 (αναπληρωτές); Άντε πες είναι και 10.000 ακόμα κενά που ποτέ δεν τα καλύπτει το Υπουργείο, πες να επαιρνε και αυτους. Με λίγα λόγια, τα 2/3 θα μείνουν απ έξω.

Ποιος φταίει; Οι κυβερνήσεις όλων των ετών. Έπρεπε να μην ήταν τόσοι πολλοί εισακτέοι στις αντίστοιχες σχολές καθώς και να διορίζονταν καθε χρονιά από ένας αριθμός, μιλάμε ούτε τους μνημονιακούς κανονες (που εφαρμοζονταν στο υπολοιπο Δημόσιο) δεν τηρουσαν λογω του οτι υποτιθεται δεν υπηρχε συστημα διορισμου.

Τέλος παντων, εν τελει ηρθε ο Γαβρογλου να δωσει ενα τελος σαυτο. Καλο το συστημα του; Εγω λεω, ουτε τέλειο αλλά ούτε και το χειρότερο όπως παρουσιάζεται. Ναι, χαρη σαυτο κινειται μια ολοκληρη βιομηχανια στην Εκπαίδευση, εντός και εκτός συνόρων. Ειναι το μειονεκτημα του, το κυριότερο. Αλλά εμενα μου φαινεται απλως σαν προσπαθεια να βολέψει όλες τις κατηγορίες υποψηφίων κάπως, δηλαδή πριμοδότησε πολύ και τους χρόνια αναπληρωτές (στο υπολοιπο Δημοσιο γκρινιαζαν γιατι δοθηκε σε μας πλαφον 120 μηνων προυπηρεσιας ενω κανονικα ηταν στα 84 στο Δημοσιο γενικως), μοριοδοτησε και κοινωνικα κριτηρια (που, μεταξυ μας, δεν αποτελει και κανα εκπαιδευτικο προσόν αυτό) και εδωσε την ευκαιρία και σε νέους σε ηλικία να μπουν που μαλλον δεν θα εμπαιναν ποτέ αν το παμε με βαση ημερομηνια κτησης πτυχιου οπως ζητανε καποιοι. Συν το οτι γενικώς μοριοδότησε τα πάντα.

Προσωπικά δύσκολα μπορω να σκεφτω καποιο καλυτερο συστημα και θεωρω δυσκολα θα αλλαξει ριζικα, μεταξυ αλλων και για οικονομικους λογους. Τουλαχιστον Συριζα και ΝΔ δεν θα φερουν τα πανω κατω θαρρω.

Ενα αλλο συστημα ειναι ο γραπτός ΑΣΕΠ αλλά ουτε αυτο είναι τέλειο, απλώς θα ανακατεψει την τραπουλα. Εγώ δεν το επιθυμω ιδιαιτερα...ας το εφαρμοσουν αμα θελουν, απλα δεν πιστευω να σταματησει η γκρίνια. Νομιζω πως απλως αντι να πανε να κανουν ολοι μεταπτυχιακα, απλως θα τα σκανε σε φροντιστηρια αδρά. Ναι οκ, γινεται και χωρις αυτα αλλά λίγοι θα τα καταφερναν νομιζω. Και ειδικά όσοι είναι τίποτα 40 και 45 ετών με τυχόν οικογένεια, δεν πιστευω να μπορουν να μπουν ευκολα σε αυτη τη διαδικασία. Εδω οι 30αρηδες και δεν έχουν πια κουραγιο μετα από τόσες εξετάσεις πια στα διαφορα πτυχια...

Θεωρώ πως αυτο που πρεπει να γινει ειναι απλως να γινονται διαρκως διορισμοι, καθε χρονο ή εστω ανα διετια. Και να σταματησουν οι σχολές να δεχονται τρομερα πολυ κοσμο.

Αυτή είναι μια πολύ νηφάλια και εύστοχη ανάλυση.

Θα συμφωνήσω στα δυο καίρια σημεία/προβλήματα που επισημαίνει ο Neosss.

Ωστόσο θα επισημάνω πως εξίσου κρίσιμη είναι μια συγκεκριμένη απόρροια της παρατεταμένης έλλειψης διορισμών και αυτή είναι η επέκταση πέρα από κάθε όριο του «θεσμού» της αναπλήρωσης.

Η επιλογή των αναπληρωτών από κλειστούς πίνακες και πίνακες βάσει παλαιότητας δημιούργησε άνισο πλεονέκτημα επί μια δεκαετία, κρατώντας έξω από τη δυνατότητα απόκτησης προϋπηρεσίας χιλιάδες αποφοίτους, οι οποίοι δεν είναι 25 χρονών, αλλά σιγά σιγά πλησιάζουν τα 40. Απόφοιτοι που υπήρξαν υψηλών τυπικών προσόντων, αλλά που επί δέκα χρόνια τα προσόντα τους δεν ελήφθησαν ποτέ υπόψη και δεν τους εξασφάλισαν ποτέ τη δυνατότητα της αναπλήρωσης.

Παρ’ όλα αυτά, η προϋπηρεσία συνεχίζει να αποτελεί το κρίσιμο μέγεθος και στο τρέχον σύστημα. Και όπως επισήμανε και ο Neoss, πριμοδοτείται με πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα από ότι στο υπόλοιπο δημόσιο.

Ακόμα και αν με το σύστημα Γαβρόγλου έχει για πρώτη φορά τη δυνατότητα έπειτα από δέκα χρόνια να πάει αναπληρωτής κάποιος νεώτερος – πατώντας βέβαια πάνω σε δυσανάλογα πολλά τυπικά προσόντα σε σχέση με το παρελθόν στις περισσότερες ειδικότητες – αυτό και πάλι αφορά μια μειοψηφία επί του συνόλου, καθώς το σύστημα παραμένει προσανατολισμένο προς τους 40 και άνω.

Όσον αφορά στην υπερπληθώρα πτυχιούχων, πρόκειται όντως για την καρδιά του προβλήματος. Η πλήρης αναντιστοιχία του αριθμού των εισακτέων με τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας (ή οικονομίας) είναι τεράστιο σφάλμα, το οποίο νομοτελειακά οδήγησε στην απαξίωση των πτυχίων, την οποία και βιώνουμε συνολικά.

Επίσης απόλυτο δίκιο έχει ο Neosss – αλλά και πολλοί άλλοι που έχουν συμμετάσχει σε αυτή τη συζήτηση τόσες μέρες – στο εξής:

Οι θέσεις δεν φθάνουν και δεν φθάνουν κατά πάρα πολύ...

Ακόμα χειρότερα, έχουν δημιουργηθεί τις τελευταίες δεκαετίες – τεχνηέντως; από κυβερνητικό κοντόφθαλμο σχεδιασμό; –  πολλές υπο-ομάδες στον πληθυσμό των υποψήφιων εκπαιδευτικών, με αντικροούμενα συμφέροντα. Άρα de facto κανένα σύστημα επιλογής δεν πρόκειται να έχει καθολική αποδοχή.

Το ερώτημα παραμένει ωστόσο.

Πώς πρέπει να μοιραστούν αυτές οι θέσεις, οι οποίες τη στιγμή αυτή φθάνουν μόνο για το 25% των αποφοίτων και σε λίγα χρόνια από τώρα δεν θα επαρκούν ούτε καν για το 15% — καθώς οι σχετικές σχολές είναι πάρα πολλές και ακόμα και αν ελαττωθούν δραστικά οι εισακτέοι, η σχέση προσφοράς και ζήτησης δεν θα αποκατασταθεί πριν να περάσουν δεκαετίες;

Ποιο πρέπει λοιπόν να είναι το σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών;

Ο Neosss γράφει πως το σύστημα Γαβρόγλου δεν είναι ούτε τέλειο ούτε το χειρότερο. Θα πω πως σίγουρα είναι πολύ καλύτερο από το “μη σύστημα” που επικράτησε για δέκα χρόνια και το οποίο απέκλεισε από σοβαρή προϋπηρεσία (ή από οποιαδήποτε προϋπηρεσία) τους χιλιάδες αποφοίτους από το 2008 και μετά.

Ωστόσο, και το τρέχον σύστημα συνεχίζει να κάνει κατά βάση το ίδιο, αν και χρυσώνει κάπως το χάπι, ανοίγοντας λίγο την κάνουλα.

Πώς όμως την ανοίγει;

Ακριβώς όπως επισημαίνει και ο Neoss. Σε συνεργασία με μια ολόκληρη «βιομηχανία εκπαίδευσης» εντός και εκτός των συνόρων.

Αυτό ωστόσο έχει τις εξής παρενέργειες, στις οποίες έχουμε αναφερθεί πολλοί.

Αυξάνει την οικονομική ανισότητα, καθώς γίνονται κρίσιμα τα προσόντα εκείνα που κάποιοι μπορούν να αποκτήσουν πιο εύκολα από άλλους, έχοντας λόγου χάρη χρήματα για μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως ή αποφεύγοντας να αναμετρηθούν σε εξετάσεις για τις λίγες θέσεις των δωρεάν μεταπτυχιακών.

Επιπλέον, το τρέχον σύστημα νομοτελειακά θα οδηγήσει στον εξευτελισμό των μεταπτυχιακών και διδακτορικών σπουδών – τα πτυχία ήδη τα εξευτελίσαμε τα προηγούμενα 20 χρόνια.

Εύκολα και δύσκολα μεταπτυχιακά, δωρεάν ή με δίδακτρα, αριστούχοι σε αυτά ή λογοκλόποι και άνθρωποι που πλήρωσαν άλλους να τους γράψουν τις μεταπτυχιακές εργασίες, όλοι θα πάρουν τα 20 ή τα 28 μόρια.

Και επίσης, όσοι λίγοι τυχεροί ακόμα προλάβουν, θα αποκτήσουν εισιτήριο εισόδου στην εκπαίδευση με το διδακτορικό – την πλέον αστάθμητη και αρρύθμιστη εκπαιδευτική βαθμίδα.

Ας μην εκπλαγεί λοιπόν κανείς όταν σε 10 χρόνια θα μιλάμε για τα κουρελόχαρτα των μεταπτυχιακών/διδακτορικών, όπως μιλάμε τώρα για τα πτυχία.

Για τα παραπάνω δεν υπάρχει άλλη λύση κατά τη γνώμη μου από το γραπτό διαγωνισμό. Μόνο αυτός θα ξαναδώσει – παραδόξως – κύρος στα πτυχία, καθώς η απόκτηση του πτυχίου θα δίνει στον κάτοχό του την ευκαιρία να διαγωνιστεί επί ίσοις όροις και αν κοπιάσει, να επιτύχει.

Τώρα το πτυχίο είναι απλώς άχρηστο για τον κάτοχό του. Με ένα γραπτό διαγωνισμό όμως θα του δίνει μια ευκαιρία. Και βέβαια θα του δίνει και το γνωστικό υπόβαθρο που απαιτεί μια εξέταση.

Όσον αφορά στο επιχείρημα του πώς θα διαβάσουν οι μεγαλύτεροι, θα μπορούσε αυτό κάλλιστα να αντιστραφεί.
Και πώς κάνουν τώρα οι μεγαλύτεροι ένα και δυο μεταπτυχιακά; Ή μήπως αυτά δεν θέλουν τόσο κόπο όσο ένας γραπτός διαγωνισμός;

Μα… αν δεν θέλουν τόσο κόπο, τότε να, ήδη χάθηκε η όποια αξία τους… Είναι ήδη κουρελόχαρτα.

Κλείνοντας, ένα τελευταίο γενικότερο σχόλιο. Στο ευρύτερο δημόσιο – πλην της εκπαίδευσης –  εδώ και πέντε χρόνια έχουν απασχοληθεί με συμβάσεις πάνω από 100.000 άνθρωποι. Κοινωφελή προγράμματα, προγράμματα κατάρτισης, συμβάσεις covid, τρίμηνες συμβάσεις, εξάμηνες συμβάσεις και δεν έχει τελειωμό.

Πάνω από 100.000 άνθρωποι έχουν πλέον προϋπηρεσία κάπου στο δημόσιο. Τα κριτήρια με τα οποία επελέγησαν είναι διαφορετικά ανά περίπτωση, ανά προκήρυξη, ανά πρόγραμμα – και συνήθως είναι κοινωνικά.

Ωστόσο το γεγονός δεν αλλάζει. Πάνω από 100.000 άνθρωποι έχουν προϋπηρεσία και δεν είναι διορισμένοι.

Τι θα προτείνατε; Να μονιμοποιηθούν βάσει της προϋπηρεσίας τους;

Αν γίνει αυτό, το δημόσιο θα κλείσει από θέσεις για τα επόμενα 20 χρόνια. Και τι θα γίνει τότε με το άλλο μισό και βάλε εκατομμύριο που είναι άνεργο ή τις εκατοντάδες χιλιάδες όσων (ετερό)απασχολούνται σε κάκιστες και επισφαλείς εργασίες;

Η λύση που τελικά φαίνεται να προκρίνεται, είναι ένας καθολικός γραπτός διαγωνισμός για περίπου 10.000 θέσεις, με βασικό προαπαιτούμενο το πτυχίο και ελάχιστες προσαυξήσεις.

Προφανώς θα συρρεύσουν εκατοντάδες χιλιάδες υποψήφιοι. Προφανώς είναι απαιτητικά τα της διοργάνωσης ενός τέτοιου διαγωνισμού.

Ωστόσο δεν βλέπω να υπάρχει άλλη λύση.

Το ίδιο πιστεύω και για την εκπαίδευση.


ΥΓ1.
Προφανώς ο χώρος της εκπαίδευσης έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Λαμβάνοντάς τες υπόψη, όπως επίσης και το ότι το μεγαλύτερο μέρος όσων είχαν πραγματικά μεγάλες προϋπηρεσίες, εν τέλει διορίστηκαν τα 2 τελευταία χρόνια, θα μπορούσε η μετάβαση προς το γραπτό διαγωνισμό να συνοδεύεται από ένα μεταβατικό διάστημα, κατά το οποίο ένα μέρος των θέσεων (π.χ. 20%) θα δίνεται σε όσους ξέμειναν εκτός διορισμών, αν και είχαν σημαντική προϋπηρεσία.

ΥΓ2.
Η ομαλοποίηση των διορισμών από μόνη της δεν θα αλλάξει κάτι. Αν οι θέσεις είναι συνολικά 10.000 και οι υποψήφιοι 200.000, όσο συχνά ή αραιά και αν γίνονται διορισμοί, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.
Η ομαλοποίηση των διορισμών ωστόσο θα είναι απαραίτητη για να λειτουργήσει ορθά ένα σύστημα γραπτού διαγωνισμού.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 30, 2021, 12:39:23 πμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #949 στις: Δεκέμβριος 30, 2021, 12:57:57 πμ »
Dume: απλά μια μικρή διόρθωση. Στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα η προϋπηρεσία δεν ήταν χαμηλότερη. Τουναντιων. Πράγματι είχε όριο τους 84 μήνες αλλά κάθε μήνας έπαιρνε 7 μόρια . Οπότε 588 μόρια σε αντίθεση με εμάς που ένας μήνας μετρούσε για 1 μόριο. Ήταν μάλιστα μεγάλο παράπονο των εχόντων προϋπηρεσία. Επίσης όπως λες δέκα χρόνια δεν έγιναν διορισμοί. Και μετά κάνεις λόγο για τον αποκλεισμό των νεότερων από το θεσμό του αναπληρωτή. Άρα τι προτείνεις? έπρεπε αυτά τα δέκα χρόνια να γίνονται γραπτοί χωρίς να γίνονται διορισμοί ? Έπρεπε να παίρνουν εκ περιτροπής τους αναπληρωτές ώστε να παρόυν όλοι την προϋπηρεσία ? Το πρόβλημα εστιάζεται στην τεράστια πληθώρα αποφοίτων. Όσο υπάρχει αυτό πάντοτε θα υπάρχουν δυσαρεστημένοι. Εκτός αν προτείνουμε να δουλεύουμε όλοι από λίγο για να είμαστε ευχαριστημένοι. Πχ του χρόνου να σε πάρουν αναπληρωτή αλλά τον επόμενο χρόνο να πάρουν τον πιο κάτω από σένα κ.ο.κ.

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #950 στις: Δεκέμβριος 30, 2021, 01:25:07 πμ »
Dume: απλά μια μικρή διόρθωση. Στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα η προϋπηρεσία δεν ήταν χαμηλότερη. Τουναντιων. Πράγματι είχε όριο τους 84 μήνες αλλά κάθε μήνας έπαιρνε 7 μόρια . Οπότε 588 μόρια σε αντίθεση με εμάς που ένας μήνας μετρούσε για 1 μόριο. Ήταν μάλιστα μεγάλο παράπονο των εχόντων προϋπηρεσία. Επίσης όπως λες δέκα χρόνια δεν έγιναν διορισμοί. Και μετά κάνεις λόγο για τον αποκλεισμό των νεότερων από το θεσμό του αναπληρωτή. Άρα τι προτείνεις? έπρεπε αυτά τα δέκα χρόνια να γίνονται γραπτοί χωρίς να γίνονται διορισμοί ? Έπρεπε να παίρνουν εκ περιτροπής τους αναπληρωτές ώστε να παρόυν όλοι την προϋπηρεσία ? Το πρόβλημα εστιάζεται στην τεράστια πληθώρα αποφοίτων. Όσο υπάρχει αυτό πάντοτε θα υπάρχουν δυσαρεστημένοι. Εκτός αν προτείνουμε να δουλεύουμε όλοι από λίγο για να είμαστε ευχαριστημένοι. Πχ του χρόνου να σε πάρουν αναπληρωτή αλλά τον επόμενο χρόνο να πάρουν τον πιο κάτω από σένα κ.ο.κ.

Τ.Κ.

1. Και όμως όχι. Μπορεί στο υπόλοιπο δημόσιο ο μήνας προϋπηρεσίας να δίνει 7 μόρια, όμως και το μεταπτυχιακό εκεί δίνει 180 μόρια και όχι 20 όπως στην εκπαίδευση.

Έτσι, 20 μήνες προϋπηρεσία στην εκπαίδευση = 20 μόρια = 1 μεταπτυχιακό

Αντιθέτως, στο υπόλοιπο δημόσιο 20 μήνες προϋπηρεσία = 140 μόρια = 140/180 = 0,77 μεταπτυχιακό

Ταβάνι μορίων προϋπηρεσίας στην εκπαίδευση = 120 * 1 = 120 μόρια

Χρειάζεσαι 6 μεταπτυχιακά για να το ισοφαρίσεις (120/20)

Ταβάνι μορίων προϋπηρεσίας στο υπόλοιπο δημόσιο = 84 * 7  = 588 μόρια

Χρειάζεσαι 3.3 μεταπτυχιακά για να το ισοφαρίσεις (588/180)

Άρα όχι μόνο μοριοδοτείται μεγαλύτερο μέρος της προϋπηρεσίας στην εκπαίδευση (120 μήνες έναντι 84), αλλά έχει και μεγαλύτερη βαρύτητα σε σχέση με τα τυπικά προσόντα (1,28 προς 1), έναντι του τι ισχύει στο υπόλοιπο δημόσιο.


2. Όσον αφορά στο παρελθόν, δεν θα έπρεπε σε καμιά περίπτωση να μείνουν κλειστοί οι πίνακες για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Ενδεχομένως το σύστημα Γαβρόγλου θα ταίριαζε πιο πολύ σε εκείνη την περίοδο.

Τώρα ό,τι έγινε έγινε και το πρόβλημα όλο και θα διογκώνεται.

Για αυτό υποστηρίζω ένα μεικτό μεταβατικό σύστημα, το οποίο θα μοιράζει ένα π.χ. 75% των θέσεων με γραπτό διαγωνισμό και ίση αφετηρία, ενώ το υπόλοιπο 25% των θέσεων θα πηγαίνει σε όσους έχουν σοβαρή προϋπηρεσία, αλλά δεν διορίστηκαν ακόμα.


3. Όσον αφορά στην εκ περιτροπής ανακύκλωση των αναπληρωτών, αυτό και τώρα γίνεται. Έγινε το 2020, όταν παλιοί αναπληρωτές βρέθηκαν εκτός των πινάκων και θα ξαναγίνει το 2023, καθώς καινούριοι αναπληρωτές θα βρεθούν εκτός, αφού πρώην αναπληρωτές που είχαν μόνο μέτρια προϋπηρεσία και τίποτε άλλο, θα προσκομίσουν και τυπικά προσόντα αυτή τη φορά.







« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 30, 2021, 09:07:52 πμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος ΤΚ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 753
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!
« Απάντηση #951 στις: Δεκέμβριος 30, 2021, 01:58:46 πμ »
Ο συλλογισμός σου είναι λαθος. Το μεταπτυχιακό δίνει 100 μόρια και 200 αν είναι στο γνωστικό αντικείμενο της θέσης. Η προϋπηρεσία μπριοδοτειται με 7 μόρια το μήνα και η ειδική προυπηρεσια με 17 μόρια το μήνα. Η προϋπηρεσία των αναπληρωτών είναι ειδική εμπειρία άρα με βάση το παράδειγμά σου : 10 * 17 = 170 μόρια . Δλδ 10 μήνες προϋπηρεσίας στους υπόλοιπους διαγωνισμούς προσπερνούσαν κατά πολύ οποιοδήποτε μεταπτυχιακό των 100 μορίων και έφταναν κοντά σε μεταπτυχιακό που ήταν πάνω στο γνωστικό αντικείμενο (200 μόρια).
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 30, 2021, 02:00:35 πμ από T.K. »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158567
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 607
Σύνολο: 630

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.