0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
στο συγκεκριμένο thread είναι προφανής η σκοπιμότητα (και δεν αναφέρομαι σε σένα) αφού χρησιμοποιούνται οι άσχετες αναφορές ως βασική επιχειρηματολογία..... Ο,τιδήποτε εκτός από το βασικό τεράστιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτά τα παιδιά αλλά και όλοι εμείς οι υπόλοιποι ως κοινωνία.
Σας συμφέρει να μιλήσουμε για όλα αυτά; Ή χαλά το ακραίο νεοφιλελεύθερο αφήγημά σας;
...Επειδή θεωρώ ότι το προβλημα των καταλήψεων δεν είναι μια απλή ασθενεια, η οποία προέκυψε σε μια εύρωστη κατά τα άλλα κοινωνία και εύκολα ιάται με ένα απλό φάρμακο, αλλά ότι προέκυψε κατόπιν συνδρομου από το οποίο ¨πάσχουν¨ ταυτόχρονα πολλά "οργανα" της "ασθενούσας" ελληνικής κοινωνίας, θα έλεγα ότι χρειάζεται περισσότερη σοβαρότητα, ευρύτητα μυαλού, ευελιξία και ελευθερία στην άποψη και λιγότεροι αφορισμοί και αποκλεισμοί.
Συμφωνώ.Κατά τη γνώμη πρώτη αιτία είναι ότι η μάχη στις καρδιές των μαθητών έχει χαθεί. Για ένα μαθητή (έτσι μαθαίνει-'''καθοδηγείται''..) προέχουν οι πανελλήνιες και όλα τα άλλα είναι σχεδόν ανύπαρκτης σημασίας , εαν όχι ενοχλήσεις που οδηγούν και σε παρενοχλήσεις προς όσους δημιουργούν προσκόμματα στη μεγάλη αυτή ιδέα. Άρα για ένα μαθητή του λυκείου το σχολείο σημαίνει συνήθως πάρεργο , εμπόδιο στον σκοπό του και στη μελέτη του.
Και τι Θέλεις κομμουνισμό η αυτό...
Απορρίπτεις διάφορα επιχειρήματα, που για μερικούς έμμεσα ή άμεσα συνδέονται με τις καταλήψεις, επειδή θεωρείς ότι ενέχουν σκοπιμότητα.Συνακόλουθα τη βασική τους επιχειρηματολογία την βαπτίζεις άσχετη, οπότε ως τέτοια θα πρέπει να απορριφθεί, άρα κατά τη γνωμη σου ΔΕΝ άπτεται του προβλήματος των καταλήψεων. Με άλλα λόγια μας λες ότι γνωρίζεις τι δεν συντελεί στις καταλήψεις αλλά δεν γνωρίζεις τι οδηγεί σε αυτές.Των οποίων τη γνωση την απέκτησες όχι αφού εξετασες εάν τα επιχειρηματα που απέκλεισες οδηγουν σε καταλήψεις αλλά επειδή κατά τη γνώμη σου σκόπιμα αναφέρθηκαν!!Αποκλείεται ένα επιχείρημα, έστω και αν σκοπιμα παρουσιασθεί, να αποτελεί μια απο τις αιτίες προβλήματος;Διερωτώμαι, πώς είναι δυνατόν κάποιος να επιχειρηματολογεί αποκλείοντας κάποια επιχειρήματα άλλων, απλώς επειδή θεωρεί ότι σκόπιμα διοχετεύονται στη συζήτηση.Επειδή θεωρώ ότι το προβλημα των καταλήψεων δεν είναι μια απλή ασθενεια, η οποία προέκυψε σε μια εύρωστη κατά τα άλλα κοινωνία και εύκολα ιάται με ένα απλό φάρμακο, αλλά ότι προέκυψε κατόπιν συνδρομου από το οποίο ¨πάσχουν¨ ταυτόχρονα πολλά "οργανα" της "ασθενούσας" ελληνικής κοινωνίας, θα έλεγα ότι χρειάζεται περισσότερη σοβαρότητα, ευρύτητα μυαλού, ευελιξία και ελευθερία στην άποψη και λιγότεροι αφορισμοί και αποκλεισμοί.
1) Είναι παράνομη και φασιστική ενέργεια η κατάληψη δημοσίου κτηρίου κι η παρακώλυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας;2) Γιατί πολιτικοί ηγέτες πάνε τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία; Τι διαφορετικό έχουν και τα προτιμάνε; Δεν πρέπει να μάθουμε κάποτε;