0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με ενοχλεί να διαβάζω πολωτικές κ προσβλητικές εκφράσεις σε φόρουμ εκπαιδευτικών, με ενοχλεί η ανιστόρητη -αν κ του συρμού εσχάτως- σύγκριση φασισμού κ κομμουνισμού κ με ενοχλεί οι υπέρμαχοι της δημοκρατίας να χρησιμοποιούν απαξιωτικούς όρους για οποιαδήποτε άποψη δεν τους αρέσει.
[...] Επίσης εσείς στα αστικά κέντρα δεν έχετε ιδέα για τον απίστευτο οπισθοδρομισμο της επαρχίας, που αν ένας μαθητής έχει άποψη θεωρείται σχεδον τρομοκράτης ακόμα κ από εκπαιδευτικούς. Υοετχουν μαθητες κε άποψη κ πολιτικοποιημένοι (όχι με κομματική ένταξη αλλά με άποψη κ ιδεολογία) και αυτό δυστυχώς ενοχλεί, ενώ θα έπρεπε να ενθαρρύνεται η διατύπωση γνώμης πάνω στην επικαιρότητα κ τα σύγχρονα ζητήματα. Να μην πω κιόλας που στην επαρχία θεωρείται φυσιολογικό ο δήμος να κλείνει τα σχολεία για τοπικές γιορτές, ιδίως θρησκευτικού περιεχομένου (δεν εννοώ σημαντικά γεγονότα όπως πχ την επέτειο απελευθέρωσης μιας περιοχής) κ σε συνεργασία κε τη μητρόπολη να χρησιμοποιεί τα παιδιά για ντεκόρ στις τοπικές φιέστες. Αλλά αυτά δεν μας ενοχλούν γιατί αρέσουν στους νοικοκυραίους. Με ενοχλεί να διαβάζω πολωτικές κ προσβλητικές εκφράσεις σε φόρουμ εκπαιδευτικών, με ενοχλεί η ανιστόρητη -αν κ του συρμού εσχάτως- σύγκριση φασισμού κ κομμουνισμού κ με ενοχλεί οι υπέρμαχοι της δημοκρατίας να χρησιμοποιούν απαξιωτικούς όρους για οποιαδήποτε άποψη δεν τους αρέσει.
@harac σχετικά με το «δεν είναι απαραίτητο να πολιτικοποιούνται τα πάντα»: όλα γύρω μας είναι πολιτική. όχι κομματική ταυτότητα, αλλά πολιτική θέση. ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε το περιβάλλον, τον συνάνθρωπο, τα αδέσποτα, τις τοπικές υποδομές, τον δημόσιο κ ιδιωτικό χώρο, μέσα του έχει πολιτική στάση. Όταν λέω ότι οι πολιτικοποιημένοι μαθητες ενοχλούν, εννοώ ότι αν ένα παιδί έχει μια συγκροτημένη άποψη για ένα κοινωνικό θέμα, θεωρείται αντιδραστικό, επικίνδυνο, μικρομέγαλο.... Τα παιδιά επιτρέπεται να έχουν «άποψη» μόνο αποστειρωμένη κ ανώδυνη, σαν τις αηδίες που οι φιλόλογοι συνάδελφοι μου ζητούν στις εκθέσεις των πανελληνίων.
Μακάρι όλα τα παιδιά να είχαν συγκροτημένη και τεκμηριωμένη άποψη για σύγχρονα κοινωνικά θέματα. Λίγα έχουν. Δυστυχώς αυτό που βλέπω καθημερινά στα σχολεία μάλλον οδηγεί σε αντίθετα συμπεράσματα. Καταργώντας και μαθήματα όπως την κοινωνιολογία και την καλλιτεχνική παιδεία στο λύκειο, που δίνουν τροφή για σκέψη out of the box, τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα. Και το ότι τα παιδιά πρέπει να πειραματίζονται, να δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους και να τολμούν να εκφέρουν άποψη δεν σημαίνει ότι έχουν δικαίωμα να τα κάνουν όλα μπάχαλο. Ίσως, όμως, οι εμπειρίες μας να είναι διαφορετικές και οδηγούν σε διαφορετικά συμπεράσματα.
Σήμερα το υπουργείο παιδείας δίδαξε τα παιδιά τι θα πει εισπνοή χημικών όταν πραγματοποιείς πορεία για τη στήριξη της δημόσιας παιδείας.https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/334453_maziko-mathitiko-syllalitirio-himika-kai-krotoy-lampsis-mehri-mall-fotografies
Δεν καταλαβαίνει κανείς νοήμων άνθρωπος τι θεωρείς ξέπλυμα, αυτή την εποχή! Η βρωμιά δεν ξεπλένεται...αυτοί είναι κατεστραμμένοι εγκέφαλοι. Διαλύθηκε η Χ.Α.. Οι ιδέες όμως τριγυρνούν...φοβάμαι ότι όπως τους εξέθρεψε με τη στάση του ο ΣΥΡΙΖΑ τότε, θα παλέψει να το ξανακάνει, γιατί χωρίς έναν τέτοιον αντίπαλο στα μέτρα του, δεν μπορεί να επιβιώσει. Θα εξαφανιστεί κι αυτός...θα εξανεμιστεί...δεν είναι κόμμα, δεν έχει ιδεολογία, παίζει όλα τα χαρτιά, με μόνο στόχο να ανέλθει στην εξουσία. Εντάξει, αρκεί. Το ζήσαμε μια φορά. Εξαπατηθήκαμε. Καταλάβαμε. Τέλος. Δεν ήταν αυτοί που εξάρθρωσαν το μόρφωμα αυτό. Σωστά;
Όσο για τα γεγονότα, φυσικά και η χρήση δακρυγόνων είναι καταδικαστέα και θα έπρεπε να γίνεται λελογισμένη χρήση. Στο προηγούμενο μήνυμα ήθελα να φανεί η αντίθεση μιας σοβαρής αντιπολίτευσης και εκείνης που βρίσκεται σε αμηχανία, μετά τις αποκαλύψεις για το πόσο βοήθησε να πέσει στα μαλακά μια εγκληματική οργάνωση. Ποιος ξεπλένει ποιον, δεν ξέρω!
Η Δημοκρατία έχει αντοχές...όσο και αν κάποιοι παλεύουν να την τρομοκρατήσουν, ο λαός ξέρει το συμφέρον του.