*

Αποστολέας Θέμα: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.  (Αναγνώστηκε 15251 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 11:28:58 μμ »
Ελπίζω να το καταλάβουν και να το αποσύρουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:36:46 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #15 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 11:35:40 μμ »
leon κι εγώ δυσκολεύομαι με αυτό. Δεν ξέρεις τι συμβαίνει στο σπίτι του καθενός και τι συνθήκες επικρατούν. Αν είναι 3 άτομα που πρέπει να συνδέονται τι γίνεται; Υπάρχει χώρος για ν' απομονωθούν; Υπάρχει εξοπλισμός;  Επίσης επί της ουσίας, απ' ότι ξέρω από πέρσι, κακά τα ψέματα, από κινητό δεν γίνεται δουλειά. Θέλει ή υπολογιστή ή μεγάλο tablet.
Πώς να βάλεις απουσία αν δεν ξέρεις τις συνθήκες; Κι ένα παιδί να χάσει την χρονιά του άδικα, κρίμα είναι.
Δεν τους νοιάζουν αυτά. Το θεαθήναι μόνο. Να πουν στο υπουργείο ότι δήθεν κάτι κάνουν. Για τα μάτια του κόσμου. Αφού δε φρόντισαν για τίποτις άλλο παρά για το φουλάρισμα των τμημάτων με 27 παιδιά εν μέσω πανδημίας.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #16 στις: Νοέμβριος 07, 2020, 11:58:14 μμ »
Κατά των απουσιών παρομοίως. Έχω σκεφτεί να προτείνω να τις καταγράφουμε για να έχουμε εικόνα κ αν δημιουργηθεί θέμα να το συζητήσουμε στο σύλλογο.

Συμφωνώ για σύνδεση άλλου με λογαριασμό παιδιού κ φυσικά το ότι δεν βλέπουμε τι κάνουν. μεγάλη υπονόμευση του κύρους μας.

Όμως δεν γίνεται να μείνει ξανά προαιρετικό.
Είμαι υπέρ μικρου συστήματος με σαφείς υποχρεώσεις. Πχ δυο φορές την εβδομάδα επικοινωνία με τηλεδιάσκεψη σύντομη, παράδοση καθηγητη με οδηγίες για μελέτη κ επικοινωνία 8-2 με καθηγητη για απορίες. Ο καθηγητής μπορεί να διδάξει συνολικά πχ δυο ώρες με το ρολόι κ τις άλλες ώρες να διορθώνει κ να επικοινωνεί. Υπάρχει ένα πλαίσιο για τα παιδιά αλλά αν μοιράζονται πολλοί μια συσκευή, κάπως θα τα βρουν κ τέλος πάντων δεν έγινε κ κάτι μα στείλουν καμία άσκηση το απόγευμα, απλώς εμείς θα απατήσουμε αύριο. Αν δεν στέλνουν ασκήσεις, επικοινωνία με γονείς. Συνολικά τα παιδιά να ασχολούνται ελάχιστα παραπάνω από το σχολικό τους ωράριο. Θα έχουν ένα πρόγραμμα κ κάποιο χρονοδιάγραμμα κ γενικα την υποχρέωση να ξυπνάνε πρωί κλπ, αλλά δεν είναι τόσο ασφυκτικό ότι όλη η οικογένεια θα χρειάζεται ταυτόχρονα το δίκτυο. δεν λύνει το θέμα αυτών που δεν έχουν τίποτα. στο δικό μ σχολείο είναι πολύ λίγοι αλλά ξέρω ότι αλλού είναι σοβαρό. όμως όταν περιοριστούν αυτοί που έχουν επιτακτική ανάγκη, είναι πιο εύκολο να βρεθεί λύση.,

Δεν ξέρω γιατί η Κεραμεως εμμένει στη σύγχρονη με απουσίες. θα ήθελα να ξέρω τι έκαναν άλλες χώρες μ αυτό.

Αποσυνδεδεμένος dors

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Καταδικάζω τον πανικό από όπου και αν προέρχεται
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 12:21:59 πμ »
εγώ! απο πέρισι στην πρώτη "έκτακτη επιμόρφωση" ρωτάω για τον εξοπλισμό γιατί μαθηματικά απο κινητό δεν γίνονται
Α ρε Αγκάμπεν δίκαιο είχες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:36:46 »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 12:30:11 πμ »
Τι συζητάτε τώρα συνάδελφοι; Αυτά που γίνονται είναι πέρα σπό κάθε λογική . Είναι σαφές. Κρίσεις σαν και αυτές που περνάμε είναι αφορμή για αλλάγες μόνιμες προς το χειρότερο.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 08:29:45 πμ »
Τι συζητάτε τώρα συνάδελφοι; Αυτά που γίνονται είναι πέρα σπό κάθε λογική . Είναι σαφές. Κρίσεις σαν και αυτές που περνάμε είναι αφορμή για αλλάγες μόνιμες προς το χειρότερο.
Έτσι είναι. Δυστυχώς. Αλλά είν' αφορμή και για μας. Όχι μόνο γι' αυτούς. Ώστε στην πράξη ο εκπαιδευτικός κλάδος να φανερώσει την α κ ε ρ α ι ό τ η τ ά του. Αν τώρα δεν προστατέψομε τους εαυτούς μας μα και τους μαθητές μας τότε θα 'μαστε αντάξιοι της μοίρας μας. Πράξτε κατά σ υ ν ε ί δ η σ η κι όχι κατά ν ό μ ο. Κάντε αυτό που π ρ έ π ε ι.

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 08:40:06 πμ »
Από τη μία δεν πρέπει να μπουν καθόλου, με τόσες τεχνικές ή οικονομικές δυσκολίες στα σπίτια των μαθητών. Από την άλλη αν τις περνάτε όλες, θα εκτεθούν οι κυβερνώντες και θα αποσύρουν αργότερα την προσμέτρηση αυτών των απουσιών. Η αστειότητα αυτών που κυβερνάνε έχει ξεπεράσει το επίπεδο κάθε πραγματικής ή λογοτεχνικής μπανανίας και δυστοπίας.

Έχεις δίκιο. Αν δεν εμφανίζουμε καμιά απουσία βοηθάμε μεν τα παιδιά βραχυπρόθεσμα αλλά μακροπρόθεσμα ενισχύουμε και επικυρώνουμε το παράλογο αυτό μέτρο. "Όλα πάνε καλά, όλοι οι μαθητές συμμετέχουν, τι καλά που τα κάναμε, συνεχίζουμε έτσι!"

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2887
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 08:47:51 πμ »
Έχεις δίκιο. Αν δεν εμφανίζουμε καμιά απουσία βοηθάμε μεν τα παιδιά βραχυπρόθεσμα αλλά μακροπρόθεσμα ενισχύουμε και επικυρώνουμε το παράλογο αυτό μέτρο. "Όλα πάνε καλά, όλοι οι μαθητές συμμετέχουν, τι καλά που τα κάναμε, συνεχίζουμε έτσι!"
Το τι θα είπει το υπουργείο ή πώς θα θέλει να προπαγανδίσει υπέρ του το άλφα ή βήτα γεγονός μας είν' αδιάφορο. Δε βάζομε απουσίες στους μαθητές για να τιμωρήσομε το... υπουργείο! Αυτό συνιστά παραλογισμό. Απλά το μαθητή που δεν έχει δυνατότητα πρόσβασης, το φτωχό μαθητή, τιμωρείς έτσι και καμμιά Κεραμέως. Το υπουργείο έχει τη δικιά του ατζέντα. Είστε πρόθυμοι να την περάσετε εις βάρος των παιδιών και της ίδιας της υπόστασής σας ως δασκάλοι; Απλούστερα και σταράτα. Έχετε δεχθεί μια πέρα για πέρα ά δ ι κ η οδηγία για προσμέτρηση απουσιών στους μαθητές. Θα την εφαρμόσετε;
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 08, 2020, 08:56:48 πμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 10:18:14 πμ »
Το τι θα είπει το υπουργείο ή πώς θα θέλει να προπαγανδίσει υπέρ του το άλφα ή βήτα γεγονός μας είν' αδιάφορο. Δε βάζομε απουσίες στους μαθητές για να τιμωρήσομε το... υπουργείο! Αυτό συνιστά παραλογισμό. Απλά το μαθητή που δεν έχει δυνατότητα πρόσβασης, το φτωχό μαθητή, τιμωρείς έτσι και καμμιά Κεραμέως. Το υπουργείο έχει τη δικιά του ατζέντα. Είστε πρόθυμοι να την περάσετε εις βάρος των παιδιών και της ίδιας της υπόστασής σας ως δασκάλοι; Απλούστερα και σταράτα. Έχετε δεχθεί μια πέρα για πέρα ά δ ι κ η οδηγία για προσμέτρηση απουσιών στους μαθητές. Θα την εφαρμόσετε;

Καταλαβαίνω ότι ανάλογα με την περιοχή, η συμμετοχή που αναμένεται ποικίλλει. Σ εμάς σχεδον όλοι μπορούν να μπουν έστω κ από κινητό. αυτοί που δεν μπορούν είναι τα παιδιά που υστερούν κ στην τάξη κ το θέμα είναι παρα πολύ σοβαρό. πέρα από την απουσία δηλαδή, αυτά τα παιδιά θα χάσουν.

Δεν ξέρω αν πρέπει έτσι χωρίς διαμαρτυρία να τις προσμετρήσουμε. τα σωματεία πρέπει να εκφέρουν θέση πάνω στο ζήτημα. το να τις καταγράφουμε για να ξέρουμε τι γίνεται κ να επικοινωνούμε με οικογένειες αν το παιδί λειπει δεν είναι κακό. να κινδυνεύσει κάποιος απ αυτό επειδή δεν εει τα μέσα, ειναι α θ λ ι ο.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1346
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #23 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 11:31:19 πμ »
απουσία πότε μπαίνει; μετά τα 10 λεπτά πχ΄πόσο περιμένουμε για να μπουν;

Αποσυνδεδεμένος kokkino_mpaloni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #24 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 11:33:48 πμ »
Από την συζήτηση φαίνεται ότι το θέμα έχει ως εξής:
αφ' ενός απαράδεκτο για μας να βάζουμε απουσίες "εξ' απόστασεως" χωρίς να ξέρουμε τι συμβαίνει στο σπίτι καθενός, αφ' ετέρου επίσης προβληματικό να παρουσιάζεται στο υπουργείο 100% συμμετοχή στην τηλεκπαίδευση, όλα ροζ και όμορφα, κανένα πρόβλημα γιατί όλα τα παιδιά συμμετέχουν!
Το δικό μου σχολείο είναι σε περιοχή με πολλά προβλήματα και μου είναι αδιανόητο να βάζω απουσίες σε παιδιά που ξέρω ότι έχουν πολλά προβλήματα στο σπίτι. Το δίλημμα μου είναι αλλιώς τι να κάνω; Να παρουσιάσω στο υπουργείο ότι ακόμα και αυτές οι δύσκολες περιπτώσεις συμμετέχουν 100%;
Πρέπει να βρεθεί μία λύση. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να παίρνονται "παρουσίες" συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση και μετά στους συλλογους να πάρουμε αποφάσεις για το πώς θα εκτιμηθούν αυτές οι παρουσίες.

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #25 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 11:50:42 πμ »
Το τι θα είπει το υπουργείο ή πώς θα θέλει να προπαγανδίσει υπέρ του το άλφα ή βήτα γεγονός μας είν' αδιάφορο. Δε βάζομε απουσίες στους μαθητές για να τιμωρήσομε το... υπουργείο! Αυτό συνιστά παραλογισμό. Απλά το μαθητή που δεν έχει δυνατότητα πρόσβασης, το φτωχό μαθητή, τιμωρείς έτσι και καμμιά Κεραμέως. Το υπουργείο έχει τη δικιά του ατζέντα. Είστε πρόθυμοι να την περάσετε εις βάρος των παιδιών και της ίδιας της υπόστασής σας ως δασκάλοι; Απλούστερα και σταράτα. Έχετε δεχθεί μια πέρα για πέρα ά δ ι κ η οδηγία για προσμέτρηση απουσιών στους μαθητές. Θα την εφαρμόσετε;

Να κάνουμε μια συζήτηση ειλικρινή leon, χωρίς καμιά διάθεση αντιπαράθεσης. Κάποιοι από εμάς εργαζόμαστε ως αναπληρωτές και είμαστε σε διαφορετικά σχολεία, διαφορετικές βαθμίδες και διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές κάθε χρόνο. Εγώ προσωπικά βλέπω φέτος 400 περίπου μαθητές σε δύο διαφορετικά σχολεία. Στις αρχές Νοεμβρίου δεν μπορώ να γνωρίζω τις προσωπικές συνθήκες αυτών. Ούτε είναι αξιόπιστη πηγή οι συνάδελφοι για να μου πουν καθώς έχω διαπιστώσει ότι έχουν κι αυτοί τις προσωπικές τους εμπάθειες.
Οπότε θα πρέπει ή να κρατώ με ακρίβεια τις απουσίες ή να μην βάλω σε κανέναν.
Αν εμφανίσω 100% συμμετοχή, πιστεύω ότι θα παίξω το παιχνίδι της κυβέρνησης. Όπως και κάποιοι συνάδελφοι διευθυντές σχολείων έπαιξαν το παιχνίδι της κυβέρνησης κουκουλώνοντας κρούσματα κορωνοιού - δεν θέλω να πω παραπάνω - δίνοντας στην κυβέρνηση το άλλοθι να συνεχίσει εν μέσω πανδημίας την λειτουργία των δημοτικών και ειδικών σχολείων με μηδενικά πρωτόκολλα ασφαλείας.
Κάτι δεν μου αρέσει σ’ αυτή τη λύση. Δεν ταιριάζει με τις αρχές μου.
Δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω, ελπίζω αν δημιουργηθεί ντόρος με το θέμα, να αναγκαστούν να το πάρουν πίσω. Διαφορετικά, μπορεί και να μου καταστραφούν τα απουσιολόγια με έναν περίεργο τρόπο. Δεν ξέρω πολλά από νέες τεχνολογίες, πάτησα καταλάθος ένα κουμπάκι και αποθήκευσα κάτι άλλο πάνω στο αρχείο.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #26 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 11:56:28 πμ »
Τα στατιστικά συμμετοχής το Υπουργείο δεν θα τα πάρει από τις απουσίες που θα περαστούν στο MySchool αλλά αυτόματα από την πλατφόρμα webex. Δηλαδή σε κάθε συνεδρία καταγράφονται πόσοι συμμετείχαν.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απουσίες στην τηλεκπαίδευση.
« Απάντηση #27 στις: Νοέμβριος 08, 2020, 12:09:07 μμ »
Το υπουργείο τα στατιστικά τα χρησιμοποεί κατά το δοκουν.
Αν θυμάστε, πέρσι τον Μάιο που άνοιξαν τα σχολεία όταν η κοινωνία φοβόταν, το επιχείρημα του ίδιου του πρωθυπουργού ήταν οι κοινωνικές ανισότητες. Που όταν το λέγαμε εμείς, μας έλεγαν ότι υπεκφεύγουμε.

Τις ίδιες κοινωνικές ανισότητες μπορούν να επικαλεστούν αν δουν ότι καταρρέει η εξΑΕ για να ανοίξουν τα σχολεία σε τρεις εβδομάδες, όπως διακαώς επιθυμούν. Το τι θα πλασάρει το υπουργείο, δεν είναι στο χέρι μας.

Το θέμα μας δεν είναι μόνο αν θα μπουν απουσίες. Το θέμα είναι, ακόμα κ αν δεν πρισμετρηθουν, κάποιοι θα έχουν κάνει μάθημα κ κάποιοι όχι. Αυτό πρέπει να αντιμετωπίσουμε πρωτίστως. Αν κάποιος μπαίνει στα μισά μαθήματα γιατί στα αλλά μισά μπαίνει ο αδερφός του, αλλά μας στελνει ασκήσεις, μπορούμε να κάνουμε τα στραβά μάτια λίγο. Αν κάποιος δεν έχει καμία συσκευή, εκεί τι κάνουμε; Ασχέτως απουσιών, δεν πρέπει να βρούμε μια λύση για να κάνει κάτι;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159736
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 352
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 344
Σύνολο: 344

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.