0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
leon κι εγώ δυσκολεύομαι με αυτό. Δεν ξέρεις τι συμβαίνει στο σπίτι του καθενός και τι συνθήκες επικρατούν. Αν είναι 3 άτομα που πρέπει να συνδέονται τι γίνεται; Υπάρχει χώρος για ν' απομονωθούν; Υπάρχει εξοπλισμός; Επίσης επί της ουσίας, απ' ότι ξέρω από πέρσι, κακά τα ψέματα, από κινητό δεν γίνεται δουλειά. Θέλει ή υπολογιστή ή μεγάλο tablet.Πώς να βάλεις απουσία αν δεν ξέρεις τις συνθήκες; Κι ένα παιδί να χάσει την χρονιά του άδικα, κρίμα είναι.
Τι συζητάτε τώρα συνάδελφοι; Αυτά που γίνονται είναι πέρα σπό κάθε λογική . Είναι σαφές. Κρίσεις σαν και αυτές που περνάμε είναι αφορμή για αλλάγες μόνιμες προς το χειρότερο.
Από τη μία δεν πρέπει να μπουν καθόλου, με τόσες τεχνικές ή οικονομικές δυσκολίες στα σπίτια των μαθητών. Από την άλλη αν τις περνάτε όλες, θα εκτεθούν οι κυβερνώντες και θα αποσύρουν αργότερα την προσμέτρηση αυτών των απουσιών. Η αστειότητα αυτών που κυβερνάνε έχει ξεπεράσει το επίπεδο κάθε πραγματικής ή λογοτεχνικής μπανανίας και δυστοπίας.
Έχεις δίκιο. Αν δεν εμφανίζουμε καμιά απουσία βοηθάμε μεν τα παιδιά βραχυπρόθεσμα αλλά μακροπρόθεσμα ενισχύουμε και επικυρώνουμε το παράλογο αυτό μέτρο. "Όλα πάνε καλά, όλοι οι μαθητές συμμετέχουν, τι καλά που τα κάναμε, συνεχίζουμε έτσι!"
Το τι θα είπει το υπουργείο ή πώς θα θέλει να προπαγανδίσει υπέρ του το άλφα ή βήτα γεγονός μας είν' αδιάφορο. Δε βάζομε απουσίες στους μαθητές για να τιμωρήσομε το... υπουργείο! Αυτό συνιστά παραλογισμό. Απλά το μαθητή που δεν έχει δυνατότητα πρόσβασης, το φτωχό μαθητή, τιμωρείς έτσι και καμμιά Κεραμέως. Το υπουργείο έχει τη δικιά του ατζέντα. Είστε πρόθυμοι να την περάσετε εις βάρος των παιδιών και της ίδιας της υπόστασής σας ως δασκάλοι; Απλούστερα και σταράτα. Έχετε δεχθεί μια πέρα για πέρα ά δ ι κ η οδηγία για προσμέτρηση απουσιών στους μαθητές. Θα την εφαρμόσετε;