*

Αποστολέας Θέμα: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ  (Αναγνώστηκε 51643 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1347
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #56 στις: Δεκέμβριος 30, 2020, 08:42:39 πμ »
αν βάλουμε φύλλα εργασίας να τα συμπληρωσουν και να τα στείλουν  αντί διαγωνίσματος καλυπτόμαστε ; και τι γινεται άμα δεν τα στείλουν όλοι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:58:12 »

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #57 στις: Δεκέμβριος 30, 2020, 09:55:40 πμ »
αν βάλουμε φύλλα εργασίας να τα συμπληρωσουν και να τα στείλουν  αντί διαγωνίσματος καλυπτόμαστε ; και τι γινεται άμα δεν τα στείλουν όλοι;
Δεν ξέρω αν καλύπτεσαι με τα φύλλα εργασίας, αλλά αυτό που προκρίνεται και το έχουν ήδη εφαρμόσει αρκετοί, είναι το polling και τα τεστ που φτιάνεις κι ανεβάζεις στην e-class, με ώρα λήξης κλπ.
Αν κάποιοι δεν τα απαντήσουν, θα πάρουν χαμηλότερο βαθμό, υποθέτω, αλλά όχι  κάτω από τη βάση μ' αυτές τις συνθήκες.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #58 στις: Δεκέμβριος 30, 2020, 11:55:12 πμ »
Με βάση τις οδηγίες του Υπουργείου, η αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών μπορεί να γίνει από τη συνολική εικόνα που έχουμε όλο αυτό το διάστημα μέσα από την προφορική επίδοση στη σχολική τάξη και στο webex, τις ασκήσεις προ καραντίνας και στη διάρκειά της (σύγχρονα και ασύγχρονα), και τις εργασίες που αναθέσαμε, το διαγώνισμα (όσοι πρόλαβαν προ καραντίνας ή on line). Το διαγώνισμα δεν είναι υποχρεωτικό για την κατάθεση βαθμολογίας στο α τετράμηνο σε περίπτωση που λόγω ιδιαίτερων συνθηκών δεν καταστή δυνατό να διεξαχθή, το λέει ρητά το Υπουργείο.  Αν δε μπει διαγώνισμα στο α τετράμηνο, θα πρέπει να μπουν δύο διαγωνίσματα στο β τετράμηνο. ( Αυτό ίσχυε και προ covid). Εμείς αυτά είπαμε στον σύλλογο.
Προσωπικά, τους έβαζα ασκήσεις στην eclass σε κάθε μάθημα (είτε με περιορισμό χρόνου είτε χωρίς περιορισμό χρόνου), εργασίες και τους εξέταζα προφορικά κάθε φορά και  γραπτά με google quiz. Επίσης, έβαλα και διαγώνισμα on line σε μάθημα που μπορούσε να γίνει με συγκεκριμένους όρους (προφανώς θα άνοιγαν βιβλία, το θέμα δεν είναι αυτό). Στα περισσότερα μαθήματα θα περιμένω το β τετράμηνο.
Και οι σύμβουλοι κάτι αντίστοιχο προτείνουν.
Γενικά, δεν είδα τεράστια διαφορά στην επίδοση των μαθητών: δηλδ. όσοι ήτανε συνεπείς προ καραντίνας, παρέμειναν το ίδιο συνεπείς.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 30, 2020, 11:57:24 πμ από tiel »

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 603
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #59 στις: Ιανουάριος 07, 2021, 09:36:18 μμ »
Σε τηλεδιάσκεψη με το διευθυντή μας είπε ότι πρέπει να βάλουμε διαδικτυακά διαγωνίσματα.Και ρωτάω,  αυτό γράφει η εγκύκλιος; Σε σας τι ακριβώς είπαν;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:58:12 »

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #60 στις: Ιανουάριος 07, 2021, 10:31:09 μμ »
Το υπόμνημα του 4 ου ΠΕΚΕΣ Αττικής νομίζω είναι μια καλή απάντηση.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τες
« Απάντηση #61 στις: Ιανουάριος 08, 2021, 08:05:53 πμ »
Σε τηλεδιάσκεψη με το διευθυντή μας είπε ότι πρέπει να βάλουμε διαδικτυακά διαγωνίσματα.Και ρωτάω,  αυτό γράφει η εγκύκλιος; Σε σας τι ακριβώς είπαν;

Η εγκύκλιος γράφει να τηρηθούν απαρέγκλιτα οι ισχύουσες διατάξεις.

Η πρόβλεψη μη διενέργειας διαγωνισματος λόγω ιδιαίτερων συνθηκών προφανώς ισχύει ακόμα. Το θέμα είναι πώς ορίζονται οι συνθήκες ως ιδιαίτερες. Όταν από τις 9/12 έως τις 20/1 υπάρχουν μέρες αρκετές γθα τουλάχιστον τα μισά διαγωνίσματα, τι θα επικαλεστεί ένας σύλλογος ολόκληρος για να μι βάλει κανείς διαγωνισμα; ότι δεν πρόλαβε κανεις; Όταν το υπουργείο σου δίνει το πράσινο φως για διαδικτυακό διαγωνισμα, ποια δυσκολία θα επικαλεστείς από τη στιγμή που υπάρχει νομοθετικό προβλεψη;

Δεν τα λέω ως υπέρμαχος των διαγωνισμάτων, απλώς εκφράζω απορίες. Κατά τ αλλα δεν θεωρώ το διαγωνισμα αναγκαίο για τη βαθμολόγηση -επίσης δεν θεωρώ αναγκαία τη βαθμολόγηση, ασχέτως συνθηκών.

Στο σχολείο μας δεν τέθηκε θέμα μη διαγωνισματος. Κάποιοι είπαν ότι δεν το συζητούν καν για τα ηλεκτρονικά, λόγω αντιγραφής ή λόγω ελλιπών γνώσεων (δικών τους). Άλλοι τα βάλαμε ηλεκτρονικά για να φύγουν από τη μέση κ να αποσυμφορηθεί το πρόγραμμα, από τη στιγμή που δεν τέθηκε θέμα να μην βάλουμε («οι γονείς θέλουν το διαγωνισμα, όπως ειπώθηκε ρητά). Άλλοι δεν έχουν προγραμματίσει κ μάλλον θα επικαλεστούν έλλειψη χρόνου, εκεί δεν ξέρω τι θα γίνει, πώς θα το χειριστεί ο διευθυντής. Φασαρία θα γίνει σίγουρα.

Εντωμεταξύ αυτό ότι οι γονείς θέλουν το διαγωνισμα γιατί έτσι θεωρούν ότι το παθδι τους κρίνεται αντικειμενικά, δεν ξέρω αν είναι ανωμαλία του μέρους που είμαι ή αν είναι υπερβολή του διευθυντή. Γιατί υπό λογικές συνθήκες θα φανταζόμουν ότι ο καθένας θα έκανε ο,τι μπορούσε για να αποφύγει το διαγωνισμα. Εμάς οι μαθητες αν είναι άρρωστοι, μας κυνηγάνε για να γράψουν λες κ θα χάσουν την ευκαιρία, δεν ξέρω για ποιο πραγμα.... Κ είναι αστείο αν σκεφτείς ότι  οι περισσότεροι από τα προφορικα δίνουν καλύτερη εικόνα κ μάλλον τους συμφέρει χωρίς διαγωνισμα.

Αποσυνδεδεμένος Dr_Michael

  • Ιδρυτής του PDE
  • Administrator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
    • Galop
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τες
« Απάντηση #62 στις: Ιανουάριος 08, 2021, 08:52:13 πμ »
Όταν το υπουργείο σου δίνει το πράσινο φως για διαδικτυακό διαγωνισμα, ποια δυσκολία θα επικαλεστείς από τη στιγμή που υπάρχει νομοθετικό προβλεψη;

Δεν υπάρχει νόμος για τηλε-διαγώνισμα. Υπάρχει μόνο μια οδηγία ενθάρρυνσης.

Επίσης, από τη σχετική ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

Παράθεση
Επομένως, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι εκπαιδευτικοί δύνανται να μην βάλουν ωριαίο διαγώνισμα στο πρώτο τετράμηνο και ακόμα και να μην καταθέσουν βαθμολογία με αιτιολογημένο σημείωμά τους.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τες
« Απάντηση #63 στις: Ιανουάριος 08, 2021, 09:15:17 πμ »
Δεν υπάρχει νόμος για τηλε-διαγώνισμα. Υπάρχει μόνο μια οδηγία ενθάρρυνσης.

Επίσης, από τη σχετική ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

Σαφώς η εγκύκλιος δεν είναι νόμος, όμως η εγκύκλιος λέει να τηρηθεί ο νόμος κ σου δίνει τη δυνατότητα να το βάλεις ηλεκτρονικά. Νομιμοποιεί εννοώ επ αυτήν την άποψη, ότι δεν μπορεί να σε κατηγορήσει κάποιος γιατί το έκανες, αφού σου δόθηκε η δυνατότητα.

Τι επικαλείται κανεις για να αιτιολογήσει αντικειμενική δυσκολία διενέργειας διαγωνισματος; η διαφωνία με τη διαδικασια δεν είναι αντικειμενική δυσκολία.

Εν συνάδελφος κατηγορηθεί από γονείς γιατί δεν έβαλε διαγωνισμα, εν προκειμενω από τι καλύπτεται; εκεί θέλω να καταλήξω. Αντικειμενικά δεν έχουμε καμία κάλυψη, ειδικά αν ο διευθυντής είναι υπέρ των διαγωνισμάτων.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2021, 09:35:18 πμ από Έσπερος »

Αποσυνδεδεμένος napi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #64 στις: Ιανουάριος 08, 2021, 02:44:21 μμ »
Το 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Αττικής, στο πλαίσιο των καθηκόντων του, εξέτασε κατά την
τελευταία συνεδρίαση της ολομέλειάς του (17.12.2020) παιδαγωγικά ζητήματα που
σχετίζονται με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Η αναγκαστική «λύση» της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έχει ως κύριο στόχο να
διατηρηθεί η επαφή των εκπαιδευτικών με τους/τις μαθητές/τριές τους κατά το διάστημα
αναστολής της λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Η αποτίμηση των μαθησιακών
αποτελεσμάτων αυτής της διαδικασίας, όπως και των επιπτώσεων στον ψυχισμό των παιδιών
εξαιτίας του εγκλεισμού, ασφαλώς δεν μπορεί να γίνει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και
θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να προκύψουν ερευνητικά δεδομένα.
Ωστόσο, είναι σαφές σε εμάς, Συντονιστές και Συντονίστριες εκπαιδευτικού έργου, που
παρακολουθούμε εκ του σύνεγγυς την πορεία εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης, ότι οι
εκπαιδευτικοί στη συντριπτική τους πλειονότητα καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να
κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών τους.
Είναι προφανές ότι τα διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία είναι εξαιρετικά χρήσιμα τόσο για
να κρατήσουν τα παιδιά σε εγρήγορση όσο και για να βοηθήσουν τους/τις εκπαιδευτικούς να
σχηματίσουν μια γενική άποψη για το ενδιαφέρον των μαθητών/μαθητριών και τη συμμετοχή
τους στη μαθησιακή διαδικασία.
Εντούτοις, είναι εξίσου προφανές ότι, κατά το πρώτο τρίμηνο/τετράμηνο, δεν μπορούν
να εφαρμοστούν «απαρέγκλιτα» οι κείμενες διατάξεις, γενικότερα για την αξιολόγηση σε όλα
τα εκπαιδευτικά επίπεδα και ειδικότερα για τη διεξαγωγή των ωριαίων γραπτών δοκιμασιών
στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πέραν των τεχνικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν
πολλές μαθήτριες/μαθητές και των ανισοτήτων που -κατά κοινή παραδοχή- επέτεινε η εξ
αποστάσεως εκπαίδευση, θεωρούμε ότι είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον σ’ αυτό το πλαίσιο
λειτουργίας να διασφαλιστούν ελεγχόμενες συνθήκες διεξαγωγής των εξεταστικών
δοκιμασιών. Είναι, επομένως, ορατός ο κίνδυνος να απαξιωθεί στα μάτια των παιδιών και των
οικογενειών τους η αξιολογική διαδικασία και να σχηματίσουν οι εκπαιδευτικοί στρεβλή αξιολογική εικόνα για ένα τμήμα του μαθητικού δυναμικού.
Για τους λόγους αυτούς, με αίσθημα ευθύνης, προτείνουμε, κατ’ εξαίρεση για το
τρέχον σχολικό έτος, τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να
παραδοθεί βαθμολογία από τους/τις εκπαιδευτικούς κατά το δεύτερο τρίμηνο/τετράμηνο του
σχολικού έτους και αυτή να ισχύσει και για το πρώτο τρίμηνο/τετράμηνο, όπως εξάλλου
προβλέπουν οι κείμενες διατάξεις σε περίπτωση αντικειμενικών δυσκολιών.
Εξυπακούεται ότι οι εκπαιδευτικοί καλούνται να συνεχίσουν να αξιοποιούν κάθε
αξιολογικό εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
(προφορικές ερωτήσεις, polling, ατομικές και συλλογικές εργασίες σε e-class, κλπ). Όμως, η
προσπάθεια εξασφάλισης της μαθησιακής εγρήγορσης των μαθητών/μαθητριών δεν μπορεί
να ταυτίζεται με την «επίσημη» αξιολόγησή τους μέσω αυτών των διαδικασιών.
Προτείνουμε, επίσης, τη μελετημένη μείωση τόσο της διδακτέας όσο και της
εξεταστέας ύλης, δεδομένου ότι, με την επιστροφή στην κανονική λειτουργία των σχολείων,
θα χρειαστεί η επανάληψη της διδασκαλίας όσων αντικειμένων θίχτηκαν κατά την περίοδο
του εγκλεισμού.
Τέλος, ειδικότερα για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεωρούμε ότι, λόγω των
ιδιαίτερων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία στην εκπαιδευτική πραγματικότητα, των
δεδομένων δυσκολιών και της συνακόλουθης αντικειμενικής όξυνσης των ανισοτήτων που
συνοδεύει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, επιβάλλεται η αναστολή, τουλάχιστον για την
τρέχουσα σχολική χρονιά, της εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων.
Οι Συντονιστές και Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργουτου 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #65 στις: Ιανουάριος 08, 2021, 03:45:45 μμ »
Πολύ χρήσιμο napi!!!

Σε ευχαριστούμε!  :)

Αποσυνδεδεμένος Νησάκι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #66 στις: Ιανουάριος 08, 2021, 03:55:02 μμ »
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2020-12/167603_GD4_09_12_20_%CE%91%CE%9E%CE%99%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%9C%CE%91%CE%98_%CE%93%CE%95%CE%9B_%CE%A4%CE%95%CE%A4%CE%A1.pdf

Οι άνθρωποι δεν ξέρουν ότι τα διαγωνίσματα 'υπακούν' σε συγκεκριμένες οδηγίες π.χ. η ύλη που έχεις διδάξει το πολύ μέσα σε 4 ώρες.
Πώς θα βγάλεις τόσα θέματα όταν τα παιδιά εξετάζονται σε τόσο μικρή ύλη;
Στην περίπτωση που εφαρμόζεται ωριαία γραπτή δοκιμασία –σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις- οι
εκπαιδευτικοί ενθαρρύνονται να δημιουργούν πολλαπλές ομάδες θεμάτων για να αποτρέπονται
φαινόμενα συνεργασίας ή ηλεκτρονικής αντιγραφής και διαμοιρασμού απαντήσεων μεταξύ των
μαθητών και μαθητριών. Προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο αντιγραφής μεταξύ των μαθητών
και μαθητριών, προτείνεται να δημιουργούνται περισσότερες από μία ασκήσεις (με ή χωρίς επικάλυψη
ερωτήσεων) και να ανατίθενται σε κάθε ομάδα μαθητών και μαθητριών διαφορετική άσκηση.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #67 στις: Ιανουάριος 08, 2021, 04:45:44 μμ »
https://www.alfavita.gr/sites/default/files/2020-12/167603_GD4_09_12_20_%CE%91%CE%9E%CE%99%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97_%CE%9C%CE%91%CE%98_%CE%93%CE%95%CE%9B_%CE%A4%CE%95%CE%A4%CE%A1.pdf

Οι άνθρωποι δεν ξέρουν ότι τα διαγωνίσματα 'υπακούν' σε συγκεκριμένες οδηγίες π.χ. η ύλη που έχεις διδάξει το πολύ μέσα σε 4 ώρες.
Πώς θα βγάλεις τόσα θέματα όταν τα παιδιά εξετάζονται σε τόσο μικρή ύλη;
Στην περίπτωση που εφαρμόζεται ωριαία γραπτή δοκιμασία –σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις- οι
εκπαιδευτικοί ενθαρρύνονται να δημιουργούν πολλαπλές ομάδες θεμάτων για να αποτρέπονται
φαινόμενα συνεργασίας ή ηλεκτρονικής αντιγραφής και διαμοιρασμού απαντήσεων μεταξύ των
μαθητών και μαθητριών. Προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο αντιγραφής μεταξύ των μαθητών
και μαθητριών, προτείνεται να δημιουργούνται περισσότερες από μία ασκήσεις (με ή χωρίς επικάλυψη
ερωτήσεων) και να ανατίθενται σε κάθε ομάδα μαθητών και μαθητριών διαφορετική άσκηση.


Αυτό στα Γυμνάσια είναι σοβαρό θέμα, αφού έχουμε τόσους περιορισμους στην ύλη.
Εγώ όπου δεν μπορούσα, απλώς έβαζα ερωτήσεις με ανακατεμένη σειρά απαντήσεων ή πολύ μικρές παραλλαγές. Είναι δύσκολο να κάνεις 3-4 διαφορετικά διαγωνίσματα στην ίδια ύλη, που να είναι ισότιμα. Κι αν θες να το βάλεις κ σε περισσότερα τμήματα, πανικός...

Αποσυνδεδεμένος run

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 116
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #68 στις: Ιανουάριος 08, 2021, 04:52:45 μμ »
Αυτό στα Γυμνάσια είναι σοβαρό θέμα, αφού έχουμε τόσους περιορισμους στην ύλη.
Εγώ όπου δεν μπορούσα, απλώς έβαζα ερωτήσεις με ανακατεμένη σειρά απαντήσεων ή πολύ μικρές παραλλαγές. Είναι δύσκολο να κάνεις 3-4 διαφορετικά διαγωνίσματα στην ίδια ύλη, που να είναι ισότιμα. Κι αν θες να το βάλεις κ σε περισσότερα τμήματα, πανικός...
τα διαγωνισματα εγιναν μεσω e-class;

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #69 στις: Ιανουάριος 08, 2021, 06:27:28 μμ »
τα διαγωνισματα εγιναν μεσω e-class;

Ναι. Φιλολογικά μαθήματα, ερωτήσεις κυρίως ανοιχτού τύπου και κάποιες κλειστού (που κανονικά δεν έβαζα σχεδόν ποτέ). Ετοίμασα 3-4 παραλλαγές του διαγωνίσματος, τις ανέβασα στις εργασίες και ανέθεσα τα διαγνίωμστα σε ομάδες. Έτσι η κάθε ομάδα έβλεπε το δικό της μόνο. Τα παιδιά δεν ήξεραν σε ποια ομάδα είναι για να μην ξέρουν πού να απευθυνθούν για βοήθεια. Απαντησαν σε χαρτί και μου έστειλαν φωτογραφία.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 555
Σύνολο: 565

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.