0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επομένως είναι αδιάφοροι γενικά και η συγκεκριμένη αδιαφορία επιβεβαιώθηκε και στο διαγώνισμα. Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα άλλο. ¨Εχουνε και μια προσωπική ευθύνη, ακόμη και οι μαθητές της α γυμνασίου.
To 95% των περιπτώσεων που λένε ότι, δεν το βλέπω στο eclass, δεν μπρώ να στείλω φώτο το διαγώνισμα κλπ είνα σαφές ότιλένε ψέμματα, τόσο οι μαθητές όσο και οι γονείς που τους καλύπτουν. Μια χαρά στέλνουν φώτο όταν θέλουν. Γι αυτό δεν υπάρχει λόγο να εκνευριζόμαστε. Ξαναλέω. Ας περάσουν εφέτος. Αν η κατάσταση αλλάξει του χρόνου ξακακάνουμε το κανονικό. Και φυσικά όποιος έχει την δυνατότητα τους δείχνει να καταλάβουν ότι τα παιχνίδια με τα eclass και τα webex έχουν τελειώσει. Καθομαστε και συζητάμε επιστήμονες άνθρωποι, αν μπορούν να γίνουν διαγωνίσματα εξ αποστάεως και να είναι και έγκυρα. Μόνο ως πλακα μορουμε να μιλάμε γι αυτό. Το Υπουργείο σε άλλη χωροχρονική διάσταση δέχεται τις εισηγήσεις ανθρώπων που δεν έχουν σχέση με την μάχιμη εκπαίδευση. Ο καθένας ας είναι τυπικά σωστός (για να αποφύγει τα προβλήματα πό τους γλύφτες διευθυντές) και ας βαθμολογήσει σύμφωνα με την συνείδηση του. Τι εννοώ; μαθητής γράφει 20 στο διαγώνισμα. Δεν έχει στείλει καμία εργασία και στην τάξη του μιλάς και σου λέει δεν ακούει. Το διαγώνισμα θα πιάσει λίγο (απλά για να τον σώσει από το κάτω από την βάση). Η απάντηση τους γονείς. "Εγώ έτσι βαθμολογώ, θέλω συνολική παρουσία και όχι μόνο ένα διαγώνισμα που μπορεί να αντεγραψε". Ετσι και αλλιώς οι γονείς είναι απέναντι μας και όχι μαζί μας. Ας κάνουμε και εμείς το τυπικά σωστό και το συνειδισιακά σωστό.
Στο πρώτο που αναφέρεις, θεωρώ ότι είναι γενίκευση. Ξέρω τα παιδιά (εκτός από της πρώτης) και ξέρω ποιος προσπαθει να λουφάρει. Ήταν σαφές ότι κάποια αδύνατον να πλοηγηθούν σε μια απλή σελίδα γιατί τα θέλουν όλα έτοιμα. όπως στην τάξη που δίνεις το διαγωνισμα κ σε ρωτάνε πού να γράψουν το όνομα. Επίσης σαφώς υπάρχουν παιδιά που δεν ξέρουν να επισυνάπτουν αρχεία. το ότι ξέρουν να τα ανεβάζουν στο ινστα δεν σημαίνει ότι ξέρουν και άλλα. Υπάρχουν επίσης παιδιά που έχουν μάθει να τα βοηθούν σε όλα οι γονείς. ειδικά κορίτσια, από καθώς πρέπει οικογένειες κ πολύ συνεσταλμένα, φαίνονταν να μην έχουν ιδέα από τεχνολογία κ ίσως δεν έχουν ούτε λογαριασμούς σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Γι αυτό δεν θεωρώ ότι όλοι αυτοί θέλουν να λουφάρουν. απλώς δεν θέλουν να ξεβολευτούν. Φυσικά παρατήρησα ότι όπου δεν είχαν εναλλακτική, με 1-2 εξαιρέσεις βρήκαν τρόπο να τα στείλουν. όπου είχαν μειλ, βολεύτηκαν. το αποτέλεσμα; αλλά διαγωνίσματα έχουν αναρτηθεί με υποβολή στις εργασίες, άλλα είναι μηνύματα (με ένα συνημμένο το καθένα, πολλαπλάσια μηνύματα για κάθε παιδί), άλλα είναι στο σχολικό μειλ κ άλλα στο προσωπικό (πονεμένη ιστορία γιατί το έχουν). 400 φωτο διάσπαρτες σε 4 διαφορετικά σημεία. Έχω μετανιώσει την ώρα κ τη στιγμή που αποφάσισα να τους διευκολύνω έτσι για να είμαι καλυμμένη απέναντι στους γονείς. Έπρεπε να στείλω απευθείας μήνυμα σ αυτούς με τις οδηγίες, να απαιτήσω να κάνουν δοκιμή κ να μην δεχτω διαγωνισμα με λάθος τρόπο αποστολής.
Συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο που γράφεις. Πολλές φορές πας να δώσεις εναλλακτικές για να διευκολύνεις κάποιους και στο τέλος καταλήγεις εσύ με πονοκέφαλο και ατελείωτη δουλειά να κάνεις. Όποιος θέλει να στείλει κάτι και να είναι σωστός και τυπικός, μπορεί να δυσκολευτεί αρχικά αλλά θα μάθει τον τρόπο να το στείλει. Απορώ πάντως πώς παιδιά που όλη μέρα μπορεί να είναι στα social media να μην ξέρουν να επισυνάψουν ένα αρχείο σε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ή να ανεβάσουν μια εργασία. Μου έχει τύχει αρκετές φορές και σκέφτομαι πού μπορεί να ταξιδεύουν στο μάθημα της πληροφορικής που τόσα χρόνια διδάσκονται.
Απλώς δεν σκέφτονται. δεν επεξεργάζονται αυτά που βλέπουν. έχουν μάθει μασημένη τροφή. τα πάντα έτοιμα κ τυποποιημένα. αυτό είναι τεράστια αποτυχία ενός εκπαιδευτικού συστήματος, που μάλιστα βασίζεται τόσο πολύ στις εξετάσεις και την αξιολόγηση. Γιατί, πόσοι συνάδελφοι μας, και νέοι, έχουν άνεση να χειριστούν τα ηλεκτρονικά μέσα; λίγους ξέρω. πόσοι γονείς, νέοι γονείς με πτυχία, έχουν άνεση; οποίος δεν το κάνει στη δουλειά του είναι αυτονόητο οτι ανεβάσει με ευκολία αρχείο σε πλατφόρμα; δυστυχώς όχι.
Ακόμα με τα διαγωνισματα ασχολείστε βρε παιδιά?
Συνάδερφοι, δε νομίζω ότι μπορούμε να βάζουμε διαγωνίσματα για τυπικούς λόγους. Ή βάζουμε ή δεν βάζουμε. Αν βάλουμε, ο μαθητής και ο γονιός θα έχουν την απαίτηση του βαθμού. Πήρα 20, κυρία, απαιτώ κάτι ανάλογο. Όπως σας είπα, έχω περιπτώσεις μαθητών που δεν μπορούν να κάνουν μόνοι τους και πολλά πράγματα, και εκεί αναλαμβάνει η μαμά. Δηλαδή τι να της πω, άνοιξε την κάμερα να σε δω όσο γράφεις;Εύχομαι και τα άλλα ΠΕΚΕΣ να βγάλουν τέτοιες ανακοινώσεις και ελπίζω και ο σύλλογός μας να λάβει ανάλογη απόφαση για μη κατάθεση βαθμολογίας. Φυσικά, αν ανοίξουμε 8.1, τα δεδομένα αλλάζουν και υπάρχει περιθώριο για διαγωνίσματα στο σχολείο.