*

Αποστολέας Θέμα: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ  (Αναγνώστηκε 51593 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 21, 2020, 12:19:45 πμ »
Τηλεκπαίδευση, τηλεδιαγωνίσματα και τηλεπροβλήματα
Έξι ερωτήματα προς το υπουργείο Παιδείας


https://www.esos.gr/arthra/70882/tilekpaideysi-tilediagonismata-kai-tileprovlimata

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:36:57 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 21, 2020, 12:44:55 πμ »
Διαγωνίσματα εξ αποστάσεως τα θεωρώ (και είναι) στις παρούσες συνθήκες ένα μεγάλο λάθος (αυτολογοκρίνομαι για να μην πω κάτι άλλο). Με δεδομένη και τη στάση του υπουργείου, το πιο ορθό και δίκαιο θα είναι η μη κατάθεση βαθμολογίας σε αυτό το τετράμηνο, όπως προβλέπεται και από τη νομοθεσία.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 21, 2020, 01:57:10 πμ »
Διαγωνίσματα εξ αποστάσεως τα θεωρώ (και είναι) στις παρούσες συνθήκες ένα μεγάλο λάθος (αυτολογοκρίνομαι για να μην πω κάτι άλλο). Με δεδομένη και τη στάση του υπουργείου, το πιο ορθό και δίκαιο θα είναι η μη κατάθεση βαθμολογίας σε αυτό το τετράμηνο, όπως προβλέπεται και από τη νομοθεσία.

Θα συμφωνησω και εγω με την σειρα μου στο παραπανω

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #31 στις: Δεκέμβριος 21, 2020, 07:50:42 πμ »
Λάθος είναι υπό την έννοια να φανεί η κανονικότητα. Κ λάθος γιατί συντηρεί την ιδέα ότι χρειάζεται διαγωνισμα για να αξιολογήσεις τους μαθητες.

Εσείς στα σχολεία σας τι κάνατε; Εμείς βάλαμε όσα χωρούσαν κ πριν. Αλλά κ πάλι δεν χωράνε όλα κ κάποιοι θα επικαλεστούν πρακτική δυσκολία. Δεν ξέρω πώς θα το χειριστεί ο διευθυντής. Εγω δεν τα έχω διορθώσει για να διαπιστώσω έκταση αντιγραφής ή μάλλον βοήθειας από τους φροντιστές. Αλλά έχω ξεκαθαρίσει ότι τα έβαλα για τους τύπους κ σαν δοκιμασία κ δεν θα δώσω ιδιαίτερη σημασία. Αν στο σχολείο κυκλοφορήσει σοβαρα η πρόταση μη κατάθεσης βαθμού, θα το ακολουθήσω κι εγω. Αλλ δεν νοκθζω γιατί σπάνια κάνουμε σοβαρές συνεννοήσεις. Αν όμως δεν ανοίξουμε που πολλοί θα ζοριστούν με το ηλεκτρονικό, μπορεί κ να κυκλοφορήσει η πρόταση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:36:57 »

Αποσυνδεδεμένος gf

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 441
  • Γηράσκω αεί διδάσκων
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #32 στις: Δεκέμβριος 21, 2020, 11:27:28 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα με τους προλαλήσαντες και είναι λυπηρό που η ηγεσία του υπουργείου δεν το αντιλαμβάνεται (ή το προσπερνά).

Να γράψω μόνο μια λεπτομέρεια για να μη φάει και άλλος συνάδελφος ώρες από τη ζωή του αποσφαλματώνοντας τα  webex polls:

Aν έχετε ερώτηση που περιλαμβάνει τα σύμβολα > ή <, πχ στα μαθηματικά, το poll δεν αποθηκεύει τις απαντήσεις των παιδιών από εκεί και κάτω.
Ευτυχώς έκανα μια δοκιμή πριν το τεστ και το διαπίστωσα.
Ξέρετε γιατί; Γιατί αποθηκεύει ερωτήσεις και εσωτερικά τις απαντήσεις σε XML (που χρησιμοποιεί angle brackets <>) και μπερδεύεται αν έχει και η ερώτηση (δεν τις κάνει escape να το πω τεχνικά).
Έτσι άλλαξα τις ερωτήσεις από α<0 σε α είναι αρνητικός για να δουλέψει. >:(

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2520
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #33 στις: Δεκέμβριος 21, 2020, 01:06:27 μμ »
Ουδείς άσφαλτος! ;D

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #34 στις: Δεκέμβριος 21, 2020, 08:37:18 μμ »
Παρόλο που σημειώνω τις σωστές απαντήσεις όταν τις συντάσσω στην εφαρμογή, στο διαμοιρασμό των  αποτελεσμάτων  δεν τις διακρίνει, και θεωρεί όλες τις απαντήσεις σωστές. Γνωρίζει κανείς πώς μπορεί να τις διορθώνει αυτόματα;

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #35 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 05:13:52 μμ »
Μετά από την ολοκλήρωση των διαγωνισμάτων, καταθέτω την εμπειρία μου. Μέθοδος: κλασικό διαγωνισμα με 3-4 παραλλαγές ανά τμήμα, αναρτημένο  στις εργασίες, να απαντηθεί σε χαρτι κ να αποσταλεί φωτο. Είχα δώσει οδηγίες αποστολής κ είχα επιμείνει να κάνουν δοκιμή κ να πουν προκαταβολικά αν δεν ξέρουν κλπ. Όσο την είδατε τη δοκιμή, την είδα κι εγω. Φτάνουμε λοιπόν κάποιοι να λενε ότι δεν έχουν class γιατί δεν είχαν καταφέρει από πέρσι κλπ κλπ. Να μπαίνουν κ να λενε «κυρία δεν το βλέπω» γιατί κοιτούσαν άλλου. Να λενε δεν το βλέπω γιατί δεν καταλάβαιναν ότι έπρεπε να πατήσουν στον ενεργό σύνδεσμο με το αρχείο. Ειδικά στην Α γυμνασίου αυτά. Γενικα υπήρξαν στιγμές που νόμιζα ότι θα πάθω εγκεφαλικό. Μετά φτάνουμε στην αποστολή. κυρία πού να το στείλω κλπ, κάποιοι θυμήθηκαν ότι δεν ξέρουν να στέλνουν κλπ. Στα τμήματα που είχαν το μειλ μου διαπίστωναν ότι δεν μπορούσαν να στείλουν στο eclass. Στα τμήματα που δεν είχαν το μειλ μου, δεν είχαν καμία δυσκολία να στείλουν στο eclass. σύμπτωση;;;

Δεν έχω διορθώσει, θα ενημερώσω για την εγκληματολογική ανάλυση (δεν φοβάμαι αντιγραφή αλλά φροντιστές).

Αποσυνδεδεμένος m_rebel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 244
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #36 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 08:52:07 μμ »
4ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Θέμα: «Παιδαγωγικά ζητήματα από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά
την τρέχουσα σχολική χρονιά»
Το 4ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της Αττικής, στο πλαίσιο των καθηκόντων του, εξέτασε κατά την
τελευταία συνεδρίαση της ολομέλειάς του (17.12.2020) παιδαγωγικά ζητήματα που
σχετίζονται με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Η αναγκαστική «λύση» της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έχει ως κύριο στόχο να
διατηρηθεί η επαφή των εκπαιδευτικών με τους/τις μαθητές/τριές τους κατά το διάστημα
αναστολής της λειτουργίας των σχολικών μονάδων. Η αποτίμηση των μαθησιακών
αποτελεσμάτων αυτής της διαδικασίας, όπως και των επιπτώσεων στον ψυχισμό των παιδιών
εξαιτίας του εγκλεισμού, ασφαλώς δεν μπορεί να γίνει σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και
θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να προκύψουν ερευνητικά δεδομένα.
Ωστόσο, είναι σαφές σε εμάς, Συντονιστές και Συντονίστριες εκπαιδευτικού έργου, που
παρακολουθούμε εκ του σύνεγγυς την πορεία εφαρμογής της τηλεκπαίδευσης, ότι οι
εκπαιδευτικοί στη συντριπτική τους πλειονότητα καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να
κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών τους.
Είναι προφανές ότι τα διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία είναι εξαιρετικά χρήσιμα τόσο για
να κρατήσουν τα παιδιά σε εγρήγορση όσο και για να βοηθήσουν τους/τις εκπαιδευτικούς να
σχηματίσουν μια γενική άποψη για το ενδιαφέρον των μαθητών/μαθητριών και τη συμμετοχή
τους στη μαθησιακή διαδικασία.
Εντούτοις, είναι εξίσου προφανές ότι, κατά το πρώτο τρίμηνο/τετράμηνο, δεν μπορούν
να εφαρμοστούν «απαρέγκλιτα» οι κείμενες διατάξεις, γενικότερα για την αξιολόγηση σε όλα
τα εκπαιδευτικά επίπεδα και ειδικότερα για τη διεξαγωγή των ωριαίων γραπτών δοκιμασιών
στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πέραν των τεχνικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν
πολλές μαθήτριες/μαθητές και των ανισοτήτων που -κατά κοινή παραδοχή- επέτεινε η εξ
αποστάσεως εκπαίδευση, θεωρούμε ότι είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον σ’ αυτό το πλαίσιο
λειτουργίας να διασφαλιστούν ελεγχόμενες συνθήκες διεξαγωγής των εξεταστικών
δοκιμασιών. Είναι, επομένως, ορατός ο κίνδυνος να απαξιωθεί στα μάτια των παιδιών και των
οικογενειών τους η αξιολογική διαδικασία και να σχηματίσουν οι εκπαιδευτικοί στρεβλή
αξιολογική εικόνα για ένα τμήμα του μαθητικού δυναμικού.
Για τους λόγους αυτούς, με αίσθημα ευθύνης, προτείνουμε, κατ’ εξαίρεση για το
τρέχον σχολικό έτος, τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, να
παραδοθεί βαθμολογία από τους/τις εκπαιδευτικούς κατά το δεύτερο τρίμηνο/τετράμηνο του
σχολικού έτους και αυτή να ισχύσει και για το πρώτο τρίμηνο/τετράμηνο, όπως εξάλλου
προβλέπουν οι κείμενες διατάξεις σε περίπτωση αντικειμενικών δυσκολιών.
Εξυπακούεται ότι οι εκπαιδευτικοί καλούνται να συνεχίσουν να αξιοποιούν κάθε
αξιολογικό εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
(προφορικές ερωτήσεις, polling, ατομικές και συλλογικές εργασίες σε e-class, κλπ). Όμως, η
προσπάθεια εξασφάλισης της μαθησιακής εγρήγορσης των μαθητών/μαθητριών δεν μπορεί
να ταυτίζεται με την «επίσημη» αξιολόγησή τους μέσω αυτών των διαδικασιών.
Προτείνουμε, επίσης, τη μελετημένη μείωση τόσο της διδακτέας όσο και της
εξεταστέας ύλης, δεδομένου ότι, με την επιστροφή στην κανονική λειτουργία των σχολείων,
θα χρειαστεί η επανάληψη της διδασκαλίας όσων αντικειμένων θίχτηκαν κατά την περίοδο
του εγκλεισμού.
Τέλος, ειδικότερα για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεωρούμε ότι, λόγω των
ιδιαίτερων συνθηκών που προκάλεσε η πανδημία στην εκπαιδευτική πραγματικότητα, των
δεδομένων δυσκολιών και της συνακόλουθης αντικειμενικής όξυνσης των ανισοτήτων που
συνοδεύει την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, επιβάλλεται η αναστολή, τουλάχιστον για την
τρέχουσα σχολική χρονιά, της εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων.
Οι Συντονιστές και Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου
του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής

https://blogs.sch.gr/4pekesat/2020/12/22/paidagogika-zitimata-apo-tin-efarmogi-tis-ex-apostaseos-ekpaideysis-kata-tin-trechoysa-scholiki-chronia/

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #37 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 10:02:07 μμ »
προσωπικά του φροντιστές τους γράφω στα παλαιότερα των υποδημάτων μου. Φυσικά τα διαγωνίσματα εξ αποστάσεως είναι εκτός τόπου και χρόνου. Εγω θα τα βάλω για να είμαι τυπικά σωστός. Αλλα΄θα δώσω πολύ μεγαλύτερο βάρος στις εργασίες (που και αυτές παίζεται ποιος τις κάνει). Αλλά θα πω την προσωπικη μου άποψη και αυτή θα ακολουθήσω.
Εδώ ο κόσμος χάνεται. Η γης έχει  έρθει τούμπα. Εδώ βρισκομαστε σε αυτό που λενε "μια φορά στα χίλια χρόνια.." και θα κάτσω να ασχοληθώ με τη σωστή αξιολόγηση. Ας πάρουν και δυο βαθμούς παραπάνω " Αφόδευσε η φοράδα στο αλώνι..." Σε καιρούς κρίσης η κρίση αφορά όλους και όλα. Οταν έρθουμε και πάλι στην κανονικότητα θα κάνουμε και πάλι κανονική αξιολόγηση. Σημασία έχει να κρατούν οι μαθητές μία συνέχεια με την εκαιδευτική διαδικασία για να μπορούμε να τα φέρουμε στα "ίσα" οταν (κάποια στιγμή τελειώσει ο "πόλεμος"). Οι γονείς είναι έτσι και αλλιώς απέναντί μας. Ότι και να κάνουμε έχουμε χάσει το παιχνίδι μαζί τους. Έχουν ξεφύγει. παρακολουθούν τα μαθήματα, κρατάνε σημειώσεις, στέλουν μηνύματα για το τι εργασίες έχουν τα παιδιά τους κλπ. Στην αξιολόγηση θα κολλήσουμε τώρα; Ας κάνουν ότι τους φωτίσει ο Θέος.... (όπως λένε και στο χωριό μου στην Κέρκυρα).

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #38 στις: Δεκέμβριος 23, 2020, 11:14:14 μμ »
Πολύ καλά τα λενε.

Έχω μια μικτή ένσταση εκεί που λενε για κίνδυνο να απαξιωθεί η διαδικασια αξιολόγησης. Αυτή είναι ήδη απαξιωμένη αλλά ταυτόχρονα υπερεξυψωμενη. Είναι υπερεξυψωμενη εις βάρος του μαθήματος, αφού ο γονιός θεωρεί ότι τα παιδιά έρχονται στο σχολείο βασικά για να αξιολογηθούν και όχι να μάθουν. Τα παιδιά στο σχολείο δεν αξιολογούνται για αυτά που κάνουν κ μαθαίνουν στην τάξη γιατί αυτά είναι περιορισμένα. Αξιολογούνται για αυτά που διαβάζουν στο σπίτι κ γράφουν στο σπίτι συχνά με βοήθεια- να τη και η απαξίωση ήδη. Από τη στιγμή που έχει περάσει ότι υο παιδί θα αξιολογηθεί για την άσκηση που αντέγραψε από το λυσαρι, για το διάβασμα που του έκανε ο φροντιστής ακόμα κ στο δημοτικό, για την εργασία που έκανε με κοπι πειστ η μαμα, η διαδικτυακή αντιγραφή είναι απλα ένα ακόμα σκαλί προς τον πάτο.

Εγω ξεκαθάρισα ότι το διαγωνισμα το έβαλα τυπικα. Δεν περιμενω αυτό να σχηματίσω εικόνα. Θα το αξιοποιήσω όμως σαν ένα τεστ για να διαπιστώσουν τη σημασία της υπευθυνότητας. Εδώ κ 10 μέρες είχα στείλει γραπτές οδηγίες, είχα ανεβάσει δοκιμαστικό αρχείο για να δουν κ το είχα ανοίξει στο webex για να δουν πού θα ψάξουν, είχα ρωτήσει στην τάξη ποιος έχει δυσκολία να στείλει φωτο, είχα ζητήσει να μου στείλουν δοκιμαστική, κ φυσικά οποίος δεν είχε φτιάξει eclass να φτιάξει. και πάλι υπήρξαν μαθητες που εμφανίστηκαν κ έλεγαν ότι δεν ξέρουν κωδικούς ή δεν τους αφήνει από πέρσι να κάνουν λογαριασμό. Αυτά όλα σε σχολείο με διευθυντή που το έχει κυνηγήσει από πέρσι να συνδεθούν όλοι. Γονείς έτρεχαν πανικόβλητοι να σκανάρουν ενώ είχα ζητήσει απλα φωτογραφία κ είχα ρωτήσει αν κάποιος  δεν μπορεί να πάρει φωτο. Είχα εξηγήσει πώς να τη στείλουν, πώς να συνδεθούν από το κινητό. όλα αυτά γραπτώς κ μάλιστα ζητώντας να το δείξουν κ στους γονείς. Σημειώνω ότι είμαστε σε μέρος με υψηλό βιοτικό επίπεδο, τα παιδθα είχαν όλα πρόσβαση, κάποια από συσκευές τιυ σχολείου, στη χειρότερη δεν είχαν μικρόφωνο ή είχαν κακό ιντερνετ. λίγες περιπτώσεις πολύ προβληματικών οικογενειών, αυτοί κ στην τάξη τίποτα δεν θα έκαναν. γονείς νέοι κ γενικα με καλό επίπεδο κ ενδθαφερον για το σχολείο, κυνηγάνε βαθμούς, αριστεία κλπ. Κ όμως τα παιδιά δεν μπορούν να ακολουθήσουν οδηγίες, να απαντήσουν υπεύθυνα σε μια ερώτηση, να πλοηγηθούν σε μια πρωτόγονα απλή σελίδα όπως το eclass, να επισυνάψουν αρχείο σε μήνυμα. Παιδιά γυμνασίου που όλη μέρα είναι καλωδιωμένα, παιδιά που έχουν καλύτερες συσκευές από τους καθηγητές, παιδιά που διαβάζουν κ κάνουν φροντιστήρια από το δημοτικό, δεν έχουν τέτοιες απλές δεξιότητες, που φυσικά αν πεις να ανεβάσουν βίντεο από το μάθημα στο ινσταγκραμ μια χαρά ξέρουν. Κατά τ αλλά αξιολογούμε ότι έχουν παπαγαλίσει τις αφηγηματικές τεχνικές σε δέκα διδαγμενα κείμενα; και φοβόμαστε μην απαξιωθεί αυτή η αξιολόγηση;

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #39 στις: Δεκέμβριος 26, 2020, 05:49:55 μμ »
Μετά από την ολοκλήρωση των διαγωνισμάτων, καταθέτω την εμπειρία μου. Μέθοδος: κλασικό διαγωνισμα με 3-4 παραλλαγές ανά τμήμα, αναρτημένο  στις εργασίες, να απαντηθεί σε χαρτι κ να αποσταλεί φωτο. Είχα δώσει οδηγίες αποστολής κ είχα επιμείνει να κάνουν δοκιμή κ να πουν προκαταβολικά αν δεν ξέρουν κλπ. Όσο την είδατε τη δοκιμή, την είδα κι εγω. Φτάνουμε λοιπόν κάποιοι να λενε ότι δεν έχουν class γιατί δεν είχαν καταφέρει από πέρσι κλπ κλπ. Να μπαίνουν κ να λενε «κυρία δεν το βλέπω» γιατί κοιτούσαν άλλου. Να λενε δεν το βλέπω γιατί δεν καταλάβαιναν ότι έπρεπε να πατήσουν στον ενεργό σύνδεσμο με το αρχείο. Ειδικά στην Α γυμνασίου αυτά. Γενικα υπήρξαν στιγμές που νόμιζα ότι θα πάθω εγκεφαλικό. Μετά φτάνουμε στην αποστολή. κυρία πού να το στείλω κλπ, κάποιοι θυμήθηκαν ότι δεν ξέρουν να στέλνουν κλπ. Στα τμήματα που είχαν το μειλ μου διαπίστωναν ότι δεν μπορούσαν να στείλουν στο eclass. Στα τμήματα που δεν είχαν το μειλ μου, δεν είχαν καμία δυσκολία να στείλουν στο eclass. σύμπτωση;;;

Δεν έχω διορθώσει, θα ενημερώσω για την εγκληματολογική ανάλυση (δεν φοβάμαι αντιγραφή αλλά φροντιστές).
Μια ερώτηση/απορία: το υλικό και τις ασκήσεις που βάζετε κάθε φορά για το επόμενο μάθημα σε όλη την περίοδο της τηλεκπαίδευσης οι μαθητές δεν τα παίρνουν από την eclass; το ρωτώ γιατί δεν στεκει το οτι δεν εχουνε λογαριασμο στην eclass, το υλικό πώς το βλέπουν; (η δικαιολογία έχει γίνει επιστήμη)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2020, 05:52:33 μμ από tiel »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #40 στις: Δεκέμβριος 26, 2020, 05:53:07 μμ »
Μια ερώτηση/απορία: το υλικό και τις ασκήσεις που βάζετε κάθε φορά για το επόμενο μάθημα σε όλη την περίοδο της τηλεκπαίδευσης οι μαθητές δεν τα παίρνουν από την eclass; το ρωτώ γιατί δεν στεκει το οτι δεν εχουνε λογαριασμο στην eclass, το υλικό πώς το βλέπουν; (η δικαιολογία έχει γίνει επιστήμη)

Αυτοί που δεν έχουν προφανώς και δεν συγκινούνται για το υλικό. Σε κάποιους το στέλνουν φίλοι στις ομαδικές συνομιλίες, αλλά αυτοί κάποια στιγμή μπήκαν στον κόπο κ έκαναν λογαριασμό, θυμήθηκαν κωδικούς κλπ.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 947
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και τεστ
« Απάντηση #41 στις: Δεκέμβριος 26, 2020, 06:04:40 μμ »
Αυτοί που δεν έχουν προφανώς και δεν συγκινούνται για το υλικό. Σε κάποιους το στέλνουν φίλοι στις ομαδικές συνομιλίες, αλλά αυτοί κάποια στιγμή μπήκαν στον κόπο κ έκαναν λογαριασμό, θυμήθηκαν κωδικούς κλπ.
Επομένως είναι αδιάφοροι γενικά και η συγκεκριμένη αδιαφορία επιβεβαιώθηκε και στο διαγώνισμα. Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα άλλο. ¨Εχουνε και μια προσωπική ευθύνη, ακόμη και οι μαθητές της α γυμνασίου.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 265
Σύνολο: 274

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.