0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κακώς η α/θμια και β/θμια να αποτελούν εφαλτήριο για την γ/βάθμια. Αν πήγαιναν κατευθείαν στο πανεπιστήμιο, θα ελευθέρωναν και θέσεις για τους υπόλοιπους που θέλουν πραγματικά να διδάξουν. Δικαιολογούνται μόνο όσοι ολοκλήρωσαν τον κύκλο σπουδών τους, απέκτησαν τα σούπερ προσόντα τους μετά τον διορισμό και αργότερα άλλαξαν κατεύθυνση.
Ε καλά τώρα.. δεν γίνονται και μέλη ΔΕΠ! Σε θέσεις ΕΔΙΠ πάνε..
Για αυτες τις θεσεις δε διορίζονται άλλοι υποψήφιοι με προκήρυξη; Πηγαινουν με αποσπασεις οι ηδη διορισμένοι εκπαιδευτικοι;
45-50 χρονών με τα διδακτορικά από το ΕΑΠ...άλλη κομπίνα και αυτή...
Στις θεσεις ΕΔΙΠ δεν πηγαινουν με αποσπαση, αλλα με μεταταξη.Επισης (για να τα λεμε ολα) οι μισθοι των ΕΔΙΠ ειναι εξαιρετικα χαμηλοι, με ανωτατο μισθο γυρω στα 1100 ευρω!
Ναι γιατι τα πανεπιστημια εχουν ορθανοιχτες τις πορτες τους κι οι αλλοι επιλεγουν την δια μεσου α & βθμιας διαδρομη...Προφανως και πανε μεσω αυτων γιατι δεν μπορουν απευθειας καθως κι εκει το βυσμα κλπ παει συννεφο...οσο για τη δικαιολογια δεν νομιζω οτι την χρειαζεται κανεις..καθενας ζυγιζει και βλεπει τι τον συμφφερει τι τον βολευει και τι μπορει να πραγματοποιησει για τον εαυτο του και τη ζωη του.ο αλλος ας περιμενει τη σειρα του..εξαλλου αν δεν φυγει αυτος που "χρησιμοποιει" την πρωτοβαθμια και τη δευτεροβαθμια ήδη ειναι στην απ'εξω...ο αλλος που μπορει να θελει το πανεπιστημιο αλλα χωρις τη μεταταξη δεν μπορει να το πιασει , εχει καθε δικαιωμα να χρησιμοποιησει το μεσο που του δινεται χωρις να καθεται ανεργος εφοσον μπορει να αξιποποιηθει αλλου μεχρι να πετυχει τον τελικο σκοπο του...
Να πούμε όμως ότι αναλόγως τη σχολή υπάρχουν δυνατότητες για έξτρα αμοιβές από συμμετοχή σε ερευνητικά έργα. Σε κάθε περίπτωση ο μισθός καθεαυτός είναι χαμηλός σε αντιστοιχία με τα προσόντα.
Πέρσι που έκανα αίτηση για επίκουρος και εκλεχθηκε αλλοσ υποψήφιος με ελλιπή προσοντα με απειλησαν ότι αν στείλω ένσταση στο υπουργείο δεν θα βρω θέση σε κανένα πανεπιστήμιο!!!!
Επειδή διαβάζω το νήμα και έχω έρθει μέχρι το λαιμό για όλους τους άσχετους που ρίχνουν δηλητήριο στους Διδάκτορες πρέπει να μιλήσω!! Η τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι ένας κλειστός κύκλος που δεν μπαίνεις με τίποτα χωρίς γνωστό. Πιο βρωμιά πεθαινεις. Ξέρετε τι είναι να γράφεις συνεχώς paper για επιστημονικα περιοδικα; Φτύνεις αίμα για να δημοσιευθεί. Αντε να βγάλεις 1 το χρονο. Επίσης δεν είναι όλα τα phd επί πληρωμή όπως λένε μερικοι. Ούτε είναι light όπως τα Διδακτορικά της εκπαίδευσης ή της ειδικής!!! Πρέπει Να στέλνεις πρόταση ερευνητική για να χρηματοδοτηθεις και η πιθανότητα να την πάρεις δεν είναι ούτε 0.1%; Και αν τελικά πάρεις το πρόγραμμα για 1 ή 2 χρόνια μετά πάλι από την αρχή; Και τα περισσότερα χωρις ασφάλιση!!! Προσωπικά είμαι Διδάκτορας του Μετσόβιου με μάστερ στη Χημική μηχανικη, κλάδος Φυσικών στο σχολείο, Dr. μηχανικός Υλικών όμως. Και ναι παρά το γεγονός ότι ξεκίνησα τη διδασκαλία στη ΔΕ μόλις άρχισα το Διδακτορικό μου, θέλω να μεταβώ στην Τριτοβάθμια και να γίνω ΕΔΙΠ. Και από εκεί Επικουρος. Πέρσι που έκανα αίτηση για επίκουρος και εκλεχθηκε αλλοσ υποψήφιος με ελλιπή προσοντα με απειλησαν ότι αν στείλω ένσταση στο υπουργείο δεν θα βρω θέση σε κανένα πανεπιστήμιο!!!! Έχω εργαστεί 4 χρόνια στο εξωτερικό αλλά τελικά με σταμάτησαν λόγω της πανδημίας και δεν υπάρχει καμία προοπτική στο μελλον. Έτσι γύρισα και είμαι αναπληρωτής για φέτος!!!