0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γνωρίζει κάποιος πληροφορίες για τα διδακτορικά μέσω αυτού του οργανισμού (Αγαθόν - Ανθρωπιστικές & Κοινωνικές Επιστήμες); Μίλησα με έναν κύριο , τα δίδακτρα είναι 6.300 για 3 χρόνια σε 6 δόσεις και σου βρίσκουν επιβλέποντα καθηγητή που σε καθοδηγεί. Η έρευνα γίνεται στην Ελλάδα σε συνεργασία με Ισπανικό δημόσιο Πανεπιστήμιο. Υπάρχει και κάποιος στον ΔΟΑΤΑΠ μου είπε που μπορεί να μου επιβεβαιώσει την αναγνωρισιμότητα.
Ποιον οργανισμό? ένας κύριος είναι στη Λάρισα δινει κ το κινητό του?!?! https://www.agathonedu.eu/epikoinonia.html με διευθυνση στην Ιταλία ??!??!??! Πραγματικά εν είναι να διορίζει ο κυριος απο τη Λαρισα με 6,000 λεω να μετράει μονο η προυπηρεσία να τελειώνουμε.
Δλδ θες αν πεις ότι δεν ξέρεις τι γίνεται στην Ιατρική που τα 2/3 όσων περιμένουν ή κάνουν ειδικότητα βγαίνουν με διδακτορικό;Τόσοι διδάκτορες στην Ιατρική είναι εκπληκτικό φαινόμενο και αυτό φαίνεται και στις εκλογές για πρύτανη
Να μαζευτούμε και να κάνουμε κινήσεις ομαδικά ώστε να μην αναγνωρίζονται πληρωμένα "διδακτορικά" σε ΔΟΑΤΑΠ, ΑΣΕΠ κλπ. Έχει παραγίνει το κακό.
Προφανώς κ κάτι πρέπει να γίνει. Εδω πλέον αγοράζονται Κ-Α-Ν-Ο-Ν-Ι-Κ-Α οι διορισμοί ΚΑΙ οι θέσεις αναπληρωτών στο πίνακα. Κατά τα άλλα τη νοιάζει η αξιολόγηση την Υπουργό, ΑΛΛΑ ΔΙΟΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ 5ΧΙΛΙΑΡΟ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑ ΚΥΡ ΜΗΤΣΟ?!Να μας πει η κυρια Κεραμέως ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ
Η μόρφωση και η εκπαίδευση ήταν, είναι και θα είναι "αγαθόν". Κάτι σαν εμπόρευμα δηλαδή.Έχεις τον παρά, πας σε ένα καλό σχολείο, σε ένα καλό κολλέγιο - πανεπιστήμιο κ.τ.λ.Δεν έχεις, πας σε ένα δημόσιο, συνήθως τζάμπα, και εύχεσαι να δεις άσπρη μέρα.Εδώ στην Ψωροκώσταινα είμαστε τυχεροί γιατί η πλήρης εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης καθυστέρησε λιγάκι και η δωρεάν εκπαίδευση τύγχανε υψηλής ποιότητας. Οσονούπω θα αλλάξει και αυτό.Πράγματι θα συμφωνήσω ότι το σύστημα μοριοδότησης για τις προσλήψεις στο δημόσιο ξεχείλωσε το παζάρι των προσόντων. Σε ποιόν οφείλεται όμως αυτό και μπορεί να διορθωθεί; Δώσε μπάρμπα τζάμπα ελληνικά μεταπτυχιακά - διδακτορικά - προφίσιενσι (online) σε κάθε ενδιαφερόμενο, θα πει κανείς. Η λογική εκπόνησης τους έτσι κι αλλιώς έχει αλλάξει αγαπητοί. Έπαψε βλέπετε να παίζει το "λατρεύω την εκπαίδευση". Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών είναι προ των πυλών. Αν και είμαι αρκετά καχύποπτος, αν λειτουργήσει σωστά θα πάει το σχολείο ένα βήμα σίγουρα μπροστά. Και πάνω σε αυτό προτείνω.....Πτυχίο και επετηρίδα είναι αρκετά. Αφού θα αξιολογηθώ κυρίες και κύριοι επί του πρακτέου. Έτσι, όμως θα κλείσει η εγχώρια και η διεθνής μπίζνα των προσόντων. Αχ!!! Αυτή η αριστεία μας μάρανε! Πήξαμε χρόνια τώρα σε άριστους πολιτικούς και άριστους εκπαιδευτικούς. Καλημέρα σε Ελλάδα, Ευρώπη (Δυτική και
Συναδελφε, ΠΟΙΑ αξιολόγηση??? διορίζεις με προσοντα που τα δίνει ο καθε μεσάζοντας κ μετά θυμάσαι την αξιολόγηση? ΠΟΥ τα έχει δει αυτά η κυρία Κεραμέως? ΟΥΤΕ στις χώρες που έχουν κανει τα κοννε τους αυτοι οι μεσάζοντες δεν μπάινεις στη τάξη με αυτά τα "μεταπτυχιακά" κ τα "διδακτορικά" του 6χιλιαρου. Ας μετράει μονο η προυπηρεσία να τελειώνουμε. Αυτοι εδω είναι πίνακες του 6χιλιαρου. Αξιολογούν πλεον ΠΟΙΟΣ έχει το 6χιλιαρο.
Με πολυ αγαπη συναδελφε αλλα αφου σου αρεσει τοσο πολυ η αξιολογηση και θεωρεις οτι θα σε παει ενα βημα μπροστά, γιατι δεν πας στον ιδιωτικό τομεα;ΠΕ86 εισαι! Γεματη η χωρα απο εταιρειες πληροφορικής (για τους τολμηρους υπαρχει και το εξωτερικο) και ο μισθος ακομα και σαν junior ειναι αρκετά υψηλος πανω απο 1000ευρω καθαρα. Εκει να δεις και εξετασεις και αξιολογηση οπως σου αρεσει! Φυσικά περα απο την πλακα προσωπικά δεν με φοβίζει καμια αξιολογηση, αλλα ξέρουμε οτι αυτη η αξιολογηση εχει στοχο εκπαιδευτικους μιας αλλης γενιας αλλα και ο στοχος του ειναι οχι να κανει το σχολειο καλυτερο αλλα να κανει το σχολειο πιο υποταγμένο στην αγορα και να μεγαλωσει το χασμα μεταξυ μαθητων. Να φτιαξουμε λοιπον σχολεια και να μαντρωσουμε τους καλους μαθητες μαζι με καλους καθηγητες και να πεταξουμε στην ακρη τους μετριους και κακους μαθητες με μετριους και κακους καθηγητες, να δημιουργησουν ενα σχολειο δυο ταχητυτων οπου οι εταιρειες θα ξερουν απο που ψωνιζουν..
Αγαπητέ Σερραίε, Το που θα πάω εγώ και το τι θα κάνω εγώ είναι δική μου δουλειά. Ποτέ άλλωστε δεν έχω κάνει υποδείξεις σε κανένα.Οι προθέσεις, οι νόμοι, οι αποφάσεις και τέλος πάντων τα πεπραγμένα κάθε κυβέρνησης και των υπουργείων τους κρίνονται στο δια ταύτα.Όσον αφορά τις δύο και τρεις ταχύτητες, συμφωνώ και απλά θυμίζω ότι όσο η εκπαίδευση θα είναι "αγαθό", τόσο και θα υπάρχουν και θα αυξάνονται οι ανισότητες.Για να γίνω ξεκάθαρος, αξιολόγηση πρέπει να γίνεται εφόσον το πλαίσιο λειτουργεί τέλεια.Πάντως προτιμώ να κρινόμαστε έτσι (αντικειμενικά προφανώς) παρά δείχνοντας ένα μάτσο χαρτιά.Επίτρεψε μου τώρα να σου ευχηθώ καλό διορισμό και χαρούμενες διακοπές.