0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα έχουμε καταφέρει μια χαρά μόνοι μας! Επιχείρημα 1: έχει πολλή δουλειά δεν προλαβαίνουμε (σχολάμε από τις 10 κάποιες μέρες και το ωράριο είναι 8-2) Επιχείρημα 2: δεν είναι ορθή αξιολόγηση αυτή που προτάθηκε (ποια έχετε προτείνει ως κλάδος τόσες δεκαετίες;) Επιχείρημα 3: θα απολυθούν εκπαιδευτικοί (σε ποιο σημείο του φεκ το λέει; Ποια αξιολόγηση είχε γίνει για να τεθούν σε διαθεσιμότητα ειδικότητες των επαλ; Καμία. Αν θέλει απολύσεις καταργεί θέσεις και τέλος!) Επιχείρημα 4: θα υπάρξουν σχολεία δύο ταχυτήτων (πού αναφέρεται αυτό; Εκ των πραγμάτων τα σχολεία διαφέρουν ούτως ή άλλως). Επειδή επιχειρήματα δεν υπάρχουν για να είναι κάποιος κατά ή να απέχει από τα καθήκοντά του, ναι, αυτή την εικόνα δίνουμε: δεν θέλουμε να δουλεύουμε ούτε να αξιολογηθούμε. Για πείσε κάποιον που κινδυνεύει να χάσει από αυτά που δεν έχει! Δοκιμάστε! Θα σας φτύσουν. Κρίμα!
[...] Όσο για το ότι θα οδηγεί στην επιμόρφωση η αξιολόγηση, πιθανότατα θα οδηγεί. Θα αλληλοεπιμορφώνουμε ο ένας τον άλλον εντός του σχολείου. Και αν δεν το κάνουμε, θα αξιολογούμαστε αρνητικά γι'αυτό (είναι δείκτης).
Σωστά τα λες... Άλλωστε έχει κερδίσει το υπουργείο την εμπιστοσύνη μας. Ποτέ δεν έχει κρυφή ατζέντα. Ας πούμε ποτέ δε δηλώνει την απέραντη εκτίμηση που τρέφει για μας και μετά αμέσως να περνά υποτιμητικά και αυταρχικά νομοσχέδια. Όσο για τις απολύσεις, το δοκίμασαν (οι ίδιοι ήταν) το 2014 και δεν τους βγήκε, οπότε τώρα είπαν να το αφήσουν
... Τίποτε από όλα αυτά... ο καθένας βλέπει τα πράγματα μέσα από την δική του πραγματικότητα στην τάξη... άλλο ένας μαθηματικός που διδάσκει σε λύκειο κατεύθυνση και άλλο ένας μαθηματικός στο Γυμνάσιο... άλλο ο Θεολόγος και άλλο οι ειδικότητες που έχουν βάρος και εξεταζόμενα μαθήματα τον Ιούνιο... και ας μην κρυβόμαστε... οι γονείς αγωνιούν να έρθουν στο σχολείο να ρωτήσουν στις εξετάσεις πως θα πάει ο μαθητής στα φιλολογικά, μαθηματικά, φυσική... δεν έχουν όλες οι ειδικότητες τον ίδιο φόρτο και την ίδια βαρύτητα... έχουν όμως το ίδιο φόρτωμα στα διοικητικά και στις εξωδιδακτικές αναθέσεις... ήδη οι σύλλογοι διδασκόντων αρχίζουν να γίνονται ένα καζάνι που βράζει... οι διευθυντές μην χάσουν την θεσούλα τους... οι παλιοί και οι λίγο πριν την σύνταξη "μην μου τους κύκλους τάραττε" και οι βολεμένοι "μην με ενοχλείτε"... ο άλλος "έχω πείξει στο myschool" και άλλος στις σχολικές εορτές... νομίζω πως πρέπει κάποια στιγμή να τεθούν και κάποια βασικά πράγματα σε βάση... ΝΑΙ... ο Μαθηματικός και ο Φυσικός που διδάσκουν κατευθύνσεις στο Λύκειο όπως και οι Φιλόλογοι θέλουν χρόνο για να ασχολούνται και με διορθώσεις και προετοιμασίες στο σπίτι σε σχέση με άλλες ειδικότητες... απλά... όλοι τον ίδιο μισθό ΑΛΛΑ δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες στο μάθημα τους... έλεος... κάποια στιγμή πρέπει και το Υπουργείο να πάρει επίσημα θέση σε αυτό... δεν μπορεί ο Χημικός στην κατεύθυνση της Γ λυκείου να έχει τις ίδιες γραφειοκρατικές και εξωδιδακτικές υποχρεώσεις με τον Γυμναστή και τον Θεολόγο...
Μα η εξωτερική αξιολόγηση θα γίνει πάνω στα ίδια ακριβώς πράγματα με την εσωτερική. Η μόνη διαφορά είναι ότι θα την κάνει κάποιος που δεν ανήκει στο σχολείο κι ότι θα είναι σε 10βαθμη κλίμακα κι όχι σε 4βαθμη όπως στην εσωτερική. Αυτό είναι άκρως αντιφατικό....
Δεν επιθυμούν να εμπλακούν σε διαδικασίες ως επιπλέον υποχρέωση επειδή αρκετοί είναι ήδη φορτωμένοι. Προσωπικά δεν επιθυμω να εμπλακω καθολου για τους παρακάτω λογους:Μου παίρνει πολύ χρόνο στο σπίτι τα απογευματα η προετοιμασία της επόμενης ημέρας, φαντάζομαι πολλές ειδικότητες με αντιλαμβάνονται.Δεν εχω καμία εκπαίδευση αξιολογητή ωστε να προβω στην οποιαδήποτε αξιολογηση. Αλλο πράγμα η καταγραφη προβλημάτων που όλοι μας είμαστε σε θεση να κανουμε, αλλά αυτό δεν είναι αξιολόγηση. Αυτό μπορεί και μονος του μια φορά το χρόνο ο διευθυντης σε συνεργασία με συζητηση με τους εκπαιδευτικους να το πράξει, να το συνταξει και να το στείλει.Ετσι ολοι θα ειναι ευχαριστημενοι, οτι εβγαλαν την υποχρεωση, απλα δεν ειναι αξιολογηση.Προσωπικά και οι περισσότεροι στο σχολειο μας λενε, "να ερθει στην ταξη να δουν πως κανω μαθημα», οχι ομως καποιος συμβουλος ασχετος από το ΠΕΚΕσ αλλά από καταλληλη κεντρικη ομαδα του υπουργειου.Τα παραπάνω δεν αποτελουν εναντιωση στην αξιολόγηση
Οι κρυφές ατζέντες είναι κατασκεύασμα κάποιων για να θέτουν την ερμηνεία τους ως την απόλυτη αλήθεια. Πχ το 2014 καμία απόλυση δεν έγινε. Το αναφέρουν το γεγονός όμως κάποιοι ως απόλυση. Σε διαθεσιμότητα τέθηκαν και έπαιρναν το μεγαλύτερο μέρος του μισθού τους χωρίς να καταβάλουν κανένα έργο! Το ποιος καθιέρωσε αυτό να αποκαλείται απόλυση, γιατί το κάνει, ποιοι επηρεάζονται και πόσοι, είναι εύκολο να απαντηθεί. Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν. Δεν τρομοκρατώ και δεν εκφοβίζομαι. Είμαστε μορφωμένοι ενήλικες με κρίση και αποφασίζουμε εν προκειμένω για τον εαυτό μας. Για αλληλεγγύη σε αυτό το ζήτημα θα έπρεπε να προκηρυχθεί απεργία ώστε να φανεί η δυσαρέσκεια. Αυτό το αλλοπρόσαλο να απέχω, να κάνω απεργία-αποχή υπογράφοντας ένα χαρτί που διακίνησε η ολμε, για να στηρίξω τον κλάδο, το θεωρώ επαίσχυντο για τους εκπαιδευτικούς! Και περισσότερο που έμαθα ότι ούτε στη στάση δεν συμμετείχε κανείς! Στηριζόμενοι στην άνεση και τη βολή της δημόσιας θέσης μας, χωρίς αγώνα, να απαιτούμε και να θεωρούμε φασιστικό και αυταρχικό το υπουργείο, που νομοθετεί, και απαιτεί να γίνει η δουλειά, είναι αστείο! Ο αυταρχισμός της μάζας είναι χειρότερος. Μαζοποιηθήκατε. Κανένας δεν αποφάσισε ελεύθερα, χωρίς πίεση, χωρίς φόβο. Την ηθική μου ελευθερία δεν την ξεπουλώ! Σέβομαι την απόφαση εκείνου που δεν θέλει να εκτελέσει τα συγκεκριμένα καθήκοντα. Με δική του ελεύθερη επιλογή. Το σέβομαι. Γιατί χρειάζεται τον πατερούλη - ολμε; Πώς διασφαλίζει ότι έχει αξιοπιστία αυτό το χαρτί; Δεχθήκατε πιέσεις. Την μεγαλύτερη που υπάρχει εσωτερική πίεση: να μη φανώ ότι δεν στηρίζω τον κλάδο.Εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι ο κλάδος ωφελείται από την εφαρμογή της αξιολόγησης. Και όπως έχει αναφέρει το μέλος jure πρόκειται για εσπα. Αν ακυρωθεί όπως προ ετών ξανά και για την αξιολόγηση και για την τράπεζα θεμάτων, το κράτος, δηλαδή όλοι εμείς, θα χρεωθούμε επιπλέον των ήδη χρεών μας. Δεν υπάρχει κανένα θέμα. Δεν κατανοώ τις αντιδράσεις. Διαβάστε με ψυχραιμία το φεκ.
Σε αυτό το θρεντ έχω γράψει αρκετά μηνύματα εκφέροντας την προσωπική μου άποψη και εκφάζοντας ποια θα είναι η δική μου θέση, χωρίς να παροτρύνω ποτέ κάποιον άλλο για το τι θα πρέπει να κάνει ή να μην κάνει.Ο συνάδελφος που κάνω παράθεση από πάνω κάνει εμφανώς προπαγάνδα προσπαθώντας με πολύ έντονο τρόπο να πείσει, να απειλήσει, να εξαπατήσει.... γιατί άραγε; Τι έχει να κερδίσει;Σχετικά με την εξαπάτηση, προσοχή συνάδελφοι. Στο ποστ παραπάνω τάχα αναρωτιέται γιατί χρειάζεται η κάλυψη της ΟΛΜΕ για να αρνηθούμε να συμμετέχουμε στην αξιολόγηση. Προφανώς και χρειάζεται η καλυψη του συνδικαλιστικού μας οργάνου. Δεν μπορεί κάποιος δημόσιος υπάλληλος απλά να αρνηθεί να εκτελέσει ένα από τα καθήκοντα που του αναθέτει ο εργοδότης του χωρίς να θεωρηθεί ότι κάνει άρνηση εκτέλεσης εργασίας ή παράβαση καθήκοντος. Για να είμαστε καλυμένοι θα πρέπει να έχει κυρηχθεί επίσημη απεργία από το συνδικαλιστικό όργανο και μάλιστα με συγκεκριμένες διαδικασίες (π.χ. έκδοση εξωδίκου, κ.λπ). Γι’ αυτό χρειάζεται να υπογράψουμε το χαρτί που αναφέρει ότι συμμετέχουμε σε απεργία και δεν αρνούμαστε απλά να κάνουμε τη δουλειά μας.
15 σελιδες κουβέντα και επαναστατκα μανιφέστα , κλάμα για το φόρτο εργασίας επειδή ετοιμάζουμε το μάθημα για την επόμενη μέρα!? το οποίο είναι απο 18-23 ώρες, χωρίς εργασιακό ωράριο Οκ. Εκ του ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ βέβαια άλλα βλέπουμε γιατί παίζουν μπουνιές όλοι στη κυριολεξία να πάνε αναπληρωτές και αγοράζουν από προφισενσι μέχρι μεταπτυχιακά με πινακες μεχρι και με 32,000?!?! ΤΟΣΟ χάλια τα ελληνικά σχολεία!!Οποιος δεν αντέχει το φόρτο στα σχολεία υπάρχουν κ τα φροντιστήρια με 480 ευρω, κ 12ωρα και εκεί η αξιολογηση είναι ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΡΤΟΥΡΑ, σουτ έτσι κ ο μαθητής δεν πάρει το λοουερ ή δεν γράψει πανελληνιες. Τώρα για την αξιολόγηση , όλα αυτά τα μανιφέστα θα εξαφανιζταν σε μία μέρα, όχι με απόλυση , ούτε καν με περικοπή μισθού, έφτανε η περικοπή ΜΙΣΟΥ μορίου προυπηρεσίας για να κάνουν όλοι οι αναπληρωτές κο κο κο , η στέρηση διακαιωματος "αποσπασης"/ "μετάθεσης", ημερών "εκπαιδευτικής 'αδειας" κ άλλες αβάντες κλπ στους μόνιμους . Αλλά η Κεραμέως δεν θέλει να τα σπάσει με τη πελατεία κ τα ψηφαλάκια του υπουργείου κ το μόνο που βρήκε ήταν η ποινή για διευθυντές ?! Νικη μου , δεν θα γίνει αξιολόγηση, ίσα που ξεφτιλίζεσαι πάλι στο πανελληνιο που καταλαβαίνει ότι σε έχει και σε κλωτσάει η ΟΛΜΕ, τζάμπα τα λες, τζάμπα δίνεις παράταση .
δαφνη τα ειπες ολα!!!!!!!!!!++++++++++++++++
Ακριβώς...δείτε αυτή την παράγραφο και βγάλτε συμπεράσματα!!!! Ευχαριστώ, μυωπία, με κάλυψες, γιατί ΔΕΝ γίνεται να βασιστούμε στο χαρτί αυτό...καθείς κι απάνω του!!! Μόνο μην ξανακουστεί κάτι για μάχη, αγώνες και τέτοια ιδανικά...οι αγώνες δίνονται αλλού. Ε ρε τι πάθαμε!!!!Δεν συμμετέχουν βρε παιδιά στις απεργίες...εκεί εκεί είναι γυμνός ο βασιλιάς. Με τον μισθό τους δεν παίζουν οι εθελόδουλοι συνάδελφοι. Αυτό το ωραίο κατασκεύασμα της λευκής, της αποχής, της δεν ξέρω κι εγώ πώς έχει βαφτιστεί αεργίας, βόλεψε πολύ και πολλοί το αγάπησαν. Μείνετε μόνοι σας, φίλοι, να ανταλλάσσετε αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!! Μην πιέζετε όμως και μην εκβιάζετε τον κόσμο για δήθεν απολύσεις...λίγη μα λίγη αξιοπρέπεια. Καθείς αποφασίζει μόνος του. Αν δεν έχεις προσπαθήσει να πείσεις κανέναν (δεν σε έχω μελετήσει), μπράβο σου. Δεν το κάνουν όλοι....ε;;;