0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μπορούσες είτε στο email που έστειλες είτε σε ξεχωριστό κείμενο να παραθέσεις τους λόγους αποχής. Επίσης μπορούσες να παραστείς στο σύλλογο, να τοποθετηθείς και να επεξηγήσεις την θέση σου. Οι παραπάνω πληροφορίες μου δόθηκαν από την διαδικτυακή ενημέρωση που οργάνωσε η β ελμε Αθήνας...
Μα δε σου φαίνεται παρωδία το: Μαζί στο "αρνιέμαι" και χώρια στο "γιατί"; Άλλο ένα σημείο που αποθαρρύνει τη συνοχή επί της ουσίας. Κατ' εμέ, η ουσία είναι στο "γιατί" και όχι στο "αρνιέμαι" και αυτό πρέπει να αναδειχθεί. Έτσι, θα μας θωράκιζε, όχι μόνο νομικά (όπως, να δεχτώ καλόπιστα πως, κάνει τώρα) αλλά και απέναντι στους επικριτές μας που σπεύδουν να μας μειώσουν σε αντιρρησίες, ανεπίδεκτους αλλαγής και πολλά άλλα κοσμητικά.
Με όποιον από εκείνους που υπέγραψαν εγώ συζήτησα, τι γιατί συνοψιζόταν σε μια φράση: έχει πολλή δουλειά. Και βέβαια δεν είχαν διαβάσει το φεκ. Άκουσαν ότι θα έχει πολλή δουλειά.
Η απόλυτη ξεφτίλα η στάση κάποιων συναδέλφων που ενώ είναι κατά της αξιολόγησης, δήλωσαν υπέρ από φόβο και όχι μόνο. Ήξεραν ότι η πλειοψηφία στο σχολείο τους ειναι κατά και ότι δε θα άλλαζε κάτι με τη θετική τους ψήφο.Έτσι με έναν σμπάρο 2 τρυγονια, και αξιολόγηση δε κάνουν και έχουν τον ποπό τους καλυμμένο.Ντροπή πραγματικά.
Δεν αντιλέγω. Πράγματι, υπάρχουν και αυτοί. Αυτό όμως δεν πρέπει να μας οδηγεί στην αντίληψη πώς όλοι όσοι δεν θέλουν την αξιολόγηση σε αυτό το πλαίσιο (δλδ. με αυτό το σχεδιασμό, σε αυτό το χρονοδιάγραμμα) ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Υπάρχουν βάσιμοι λόγοι αντίρρησης σε αγελαία και πειθήνια συμμόρφωση (έχουν συζητηθεί και εδώ και έχουν διατυπωθεί και από έγκριτους επιστήμονες και από εκπαιδευτικούς) της δεδομένης αξιολόγησης ώστε να προσπαθήσουμε να τους αναδείξουμε με σκοπό την πρόκληση διαλόγου και συλλογικού επανασχεδιασμού της. Καταλαβαίνω την απογοήτευση/αγανάκτηση όταν έχει κάποιος εμπειρίες μόνο από την κατηγορία των εκπαιδευτικών που περιγράφει ο TimPap, αλλά αυτό δεν είναι λόγος "τσουβαλιάσματος" όλων των σκεπτόμενων, εχόντων ανησυχίες και αντίλογο σε αυτήν την αξιολόγηση. Τουναντίον, αυτή η συμπεριφορά ενισχύει το γηπεδισμό και τα δίπολα/στρατόπεδα και δεν μπορώ να πιστέψω πως οποιοσδήποτε νουνεχής, ψύχραιμος και άξιος συνάδελφος μπορεί να φανταστεί πως μας κάνει καλό αυτό. Μην ξεχνάμε δε πως το δόγμα "Όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας" το εξέφραζαν "δημοκρατικές" προσωπικότητες όπως Μιχαλολιάκος, Μπους κ.α.Παρεμπιπτόντως και χάριν διαλόγου, αν η διερεύνηση επί των αξόνων και σύνταξη των αναφορών οδηγεί σε αύξηση του θεμελιωμένου ωραρίου, υπάρχει περίπτωση το "πολλή δουλειά" να αναφέρεται (έστω και ως ατυχής/παραπλανητική διατύπωση) και στην ανησυχία/πιθανότητα της εντατικοποίησης του επαγγέλματος και απεμπόλησης των κεκτημένων (βλ. εισαγωγή καθεστώτος 40ωρου και στους εκπαιδευτικούς).
Δείκτες και ποσοτική κατάταξη σχολικής μονάδας κατόπιν εξωτερικής αξιολόγησης... κάποιοι θα είστε εκπαιδευτικοί σε "καλά" σταθμισμένα σχολεία τα οποία θα έχουν καλή χρηματοδότηση και ασφαλώς αρκετές απαιτήσεις από τους γονείς για ακόμη περισσότερα... άλλοι δε, θα είστε εκπαιδευτικοί σε σχολεία με χαμηλό δείκτη και χαμηλές επιδόσεις μαθητών και με πενιχρή χρηματοδότηση... οι γονείς του καλού μαθητή θα ζητάνε εγγραφή του παιδιού του στο πρώτο ενώ το παρτάλι θα πηγαίνει στο δεύτερο... τι δεν καταλαβαίνετε... η κατηγοριοποίηση μιας σχολικής μονάδας δεν θα περιορίζεται μόνον στα προβλήματα που έχει... "το γλυκό θα δέσει απόλυτα" με εξωτερική αξιολόγηση-τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών... προς το παρόν μην ασχολείστε με το ποιοι δήλωσαν αποχή ή υπέρ... θα τα δείτε όλα σε βάθος διετίας... είναι νωρίς ακόμη να διχαζόμαστε... η εποχή της αγανάκτησης θα έρθει σε δύο χρόνια από τώρα... όσοι είναι υπέρ της αξιολόγησης να ξέρουν πως δεν θα είναι όπως την έχουν φανταστεί... όσοι είναι κατά επίσης... ειλικρινά βλέπω τις αντιπαραθέσεις αρκετών εδώ μέσα και το μόνον που θέλω να επισημάνω είναι πως το κερασάκι στην τούρτα μπαίνει στο τέλος... μετά το παντεσπάνι και την κρέμα ζαχαροπλαστικής...
Ορίστε! Τέτοιου τύπου ερμηνείες δεν είναι ύπουλος και δόλιος τρόπος εξαπάτησης ώστε να υπογράψουν ναι στην αποχή; Με βάση ποιο στοιχείο του φεκ προκύπτουν τα όσα γράφεις! Αν είναι δυνατόν ο καθένας αναμασά τις ερμηνείες των παρατάξεων και τις εμφανίζει ως αυθεντία. Με συγχωρείτε κέρετε πώς χρηματοδοτούνται τα σχολεία; Που ο όρος δεν είναι ο δόκιμος για την περίσταση. Προφανώς αγνοείτε. Οι δήμοι πληρώνουν και φυσικά κάποιοι είναι εύρωστοι και κάποιοι δεν είναι. Μη τρομοκρατείτε τον κόσμο!
Καλημέρα σας,δεν ξέρω αν το βάζω στο σωστό θέμα, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω:Είμαι αναπληρωτής και δουλεύω φέτος σε 5 σχολικές μονάδες. Μου έχουν πει ότι θα μου δώσουν δείκτες αξιολόγησης ήδη οι διευθυντές από τις 3 από αυτές.