*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 182851 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #182 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 12:46:17 μμ »
Αυτό αφορά στο σχεδιασμό! Για τον πρώτο χρόνο θα διαβάσετε στο τελευταί άρθρο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:45:46 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #183 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 12:59:28 μμ »
Μερικά ερωτήματα απου αφορούν την αξιογηση...
Γιατί τώρα που τα σχολεία είναι κλειστά;
Τι θα αξιολογηθεί; Το μάθημα στο webex ;
Τι δράσεις μπορούν να γίνουν μεσω του υπολογιστή;
Τι έχει να προσφέρει αυτή τη στιγμή και τι θα βελτιωθεί;
Γενικότερα ποιοί είναι αυτοί οι μετρησιμοι δείκτες;
Μήπως μπάινουμε με την αξιολόγηση αυτή σε ένα αέναο κυνήγι στόχων και γραφειοκρατία χωρίς καμία ουσία;
Γιατί το υπουργείο δεν ρώτησε ποτέ τους εκπαιδςυτικούς για το πως βλεπουν το σχολείο και πως μπορεί να βελτιωθεί αλλά προσπαθεί να επιβαλλει και να μας φέρει προ τετελεσμένων γεγονότων;
Υπάρχουν και πολλά αλλα ερωτήματα.
Και επίσης τώρα τι έχουν να πουν όσοι είναι υπέρ της αξιολόγησης; 
Γιατί άραγε το υπουργείο καλεί την ΟΛΜΕ σε διάλογο τώρα;  Κατόπιν εορτής; Μήπως για να τους ''πείσει" ν αλλάξουν γνώμη; Και είναι γνωστό πως γίνεται αυτό...
Ο νόμος είδατε τι ημερομηνία έχει; Οι αντιδράσεις είναι άκαιρες. Όσον αφορά στην τηλεκπαίδευση και στο σχολείο εν μέσω πανδημίας, είναι μια παράμετρος που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη στην αξιολόγηση. Έχουμε την ευκαιρία να καταγράψουμε όσα καλά ή στραβά συνέβησαν. Τροφή πλούσια και αξιοποιήσιμη για το μέλλον. Το μπάχαλο σχολείο στο οποίο ό,τι γίνεται δεν φαίνεται πουθενά και δεν ελέγχετε ποτέ ποιον οφελεί; Συνάδελφε, που μου έστειλες πμ! Βλέπεις τα δάχτυλα σε ποιους στρέφονται; Βλέπεις τους χαρακτηρισμούς; Ελάχιστοι έχουν επιχειρήματα για να στηρίξουν την άρνησή τους. Ανακουφίζονται απλώς που δεν θα φορτωθούν δουλειά. Ανθρώπινο είναι παραδεχτείτε το! Ούτε εμένα μου αρέσει να αφιερώσω χρόνο για τους δείχτες που θα μου ανατεθούν! Προτιμώ τον καφέ με τους συναδέλφους στην αυλή. Προφανέστατα! Αλλά δεν θα το κάνω σημαία για να αρνηθώ ένα καθήκον.
Όσο για τις λέρες. Είναι δυνατόν! Οι περισσότεροι πιέστηκαν από τη δύναμη της μάζας και δεν αποφάσισαν ελεύθερα. Κι αυτό είναι ανθρώπινο όμως. Όλοι μπορεί να παρασυρθούμε. Δεν θέλω να πείσω κανέναν αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πάψω να αναπτύσσω τις ιδέες μου ελεύθερα. Δεν έχω προσωπικό κέρδος μόνο κόστος, γιατί τελικά μπορεί να τρέξουμε την αξιολόγηση τα δυο τρία πέντε άτομα που τη δεχθήκαμε. Το 2014 φορτώθηκε όλη τη δουλειά το γραφείο! Ντροπή για τους συναδέλφους που θέλουν να φαίνονται αλληλέγγυοι.
Δέχεστε μόνο τις απόψεις που σας βολεύουν. Αυτό δεν είναι δημοκρατικό. Ο πλουραλισμός είναι ζωτικής σημασίας για τις δημοκρατίες.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #184 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 01:36:00 μμ »
Δεν ακούν...άστο!!! Ανακυκλώνει ο καθένας τα δεδομένα του. Καμία διάθεση για διάλογο...

Αποσυνδεδεμένος math.efi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #185 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 02:30:49 μμ »
Τι να καταγράψουμε συνάδελφε Tim Pap από την τηλεκπαίδευση;  Το ότι οι μαθητές οι καημένοι μπαίνουν οι περισσότερο με κινητά και δεν μας ακούνε ούτε τους ακούμε; ότι έτσι δεν γίνεται μάθημα; οτι ειχαν καιρό απο πέρσι τον Μάρτιο να προετοιμαστουν και δεν έκαναν τίποτα; Πότε άραγε το υπουργείο θα αξιολογησει τον εαυτό του;  Επίσης αντί να ασχολούμαστε με το πως θα γίνουμε καλύτεροι και πως θα κάνουμε καλύτερο το μάθημά μας θα ασχολούμαστε με χωρίς ουσία αξιολογήσεις και με την τρικυμία εν κρανίο αυτών που τα σκέφτηκαν όλα αυτά; Σελίδες επί σελίδων χωρις κανένα νόημα και καμία ουσία κατά τη γνωμη μου. Λυπάμαι για τις απόψεις σου. Η εκπαίδευση δεν θα πάει έτσι μπροστά με τρομοκρατία, φόβο και απειλές. Και μην μου πεις ότι δεν ξέρεις τίποτα για όλα αυτά. Την δουλειά μου την κάνω όσο μπορώ καλύτερα γιατί την αγαπώ και όχι γιατί θα με υποχρεώσει οποιαδήποτε αξιολόγηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 28, 2021, 06:52:17 μμ από math.efi »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:45:46 »

Αποσυνδεδεμένος pevi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #186 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 02:57:39 μμ »
Καλησπέρα.
Επειδή δεν έχω καταλάβει και οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες και πολλές, πριν αποφασιστεί επίσημα η αξιολόγηση και πάει στο τυπογραφείο, μάς ζητήθηκαν οι απόψεις μας επί του θέματος μέσω της ΟΛΜΕ ; Έγιναν κάποιες κινήσεις πριν, ώστε να τοποθετειθούμε ως σχολικές μονάδες και να αντιπροτείνουμε επί των σημείων της αξιολόγησης ή εμένα μού διαφεύγει κάτι; Ασχέτως της θέσης που τελικά θα πάρει ο καθένας μας.
Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #187 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 02:58:26 μμ »
Όσον αφορά στην τηλεκπαίδευση και στο σχολείο εν μέσω πανδημίας, είναι μια παράμετρος που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη στην αξιολόγηση.

Μια παραμετρος; Απλα μια παραμετρος; Πανδημια εχουμε, σχολεια κλειστα-ανοιχτα και μαθημα μεσω μιας οθονης ή με μασκες σε αιθουσες κλουβια και ειναι απλα μια παραμετρος; Η πιο ακυρη στιγμη ever ειναι, οχι απλα μια παραμετρος...

Έχουμε την ευκαιρία να καταγράψουμε όσα καλά ή στραβά συνέβησαν. Τροφή πλούσια και αξιοποιήσιμη για το μέλλον. Το μπάχαλο σχολείο στο οποίο ό,τι γίνεται δεν φαίνεται πουθενά και δεν ελέγχετε ποτέ ποιον οφελεί;

Τα καλα και στραβα που συμβαινουν, τα καταγραφει καθε χρονο και καθε μερα ο Δ/ντης στο ημερολογιο σχολικης ζωης. Το "μπαχαλο σχολειο" δεν ειναι κρυμμενο σε καμια σπηλια. Υπαρχουν οι αρμοδιοι (Δ/ντες Εκπ/σης και Συντονιστες) που ασκουν τους ελεγχους που ηδη προβλεπονται , ακριβως για να μην ειναι "μπαχαλο".

Ελάχιστοι έχουν επιχειρήματα για να στηρίξουν την άρνησή τους. Ανακουφίζονται απλώς που δεν θα φορτωθούν δουλειά.

Εσυ αυτο αφουγκραστηκες απο την πανελληνια συντριπτικη πλειοψηφια αποχης;  ::)

Οι περισσότεροι πιέστηκαν από τη δύναμη της μάζας και δεν αποφάσισαν ελεύθερα.

Βασισμενος σε τι στοιχεια το λες αυτο;  :o
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #188 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 03:04:22 μμ »
Από προσωπική εμπειρία θέλω να αναφερθώ στο εξής. Στην Γερμανία και συγκεκριμένα στα σχολεία της Βαυαρίας , ο σχολικός σύμβουλος θα σου τηλεφωνήσει και θα σου ανακοινώσει πως την τάδε ημέρα θα έρθει στο σχολείο να παρατηρήσει το μάθημα σου. Αμέσως μετά θα σε πάει κάπου ιδιαιτέρως και θα σου κάνει κάποιες επισημάνσεις πάνω στον τρόπο που διδάσκεις με σκοπό πάντα την βελτίωση σου. Το σημαντικότερο από όλα είναι πως θα σε ρωτήσει τι άλλου είδους προβλήματα αντιμετωπίζεις (συμπεριφορές παιδιών, συναδέλφων κλπ.) και αν σου είναι απαραίτητος κάποιος εξοπλισμός που χρειάζεται έτσι ώστε να σου τον παρέχει. Γενικότερα σε ρωτάει που και πως μπορεί να φανεί χρήσιμος. Να ξέρετε πως οι σύμβουλοι στην Γερμανία έχουν μέχρι και δικαίωμα να σε θέσουν σε διαθεσιμότητα (κάτι το οποίο σπανίως συμβαίνει και σε εξαιρετικές περιπτώσεις). Αυτό σημαίνει αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου και έλεγχος της ποιότητας εκπαίδευσης από μεριάς εκπαιδευτικού. Πείτε μου τώρα εσείς αν όλη αυτή η παπάντζα της εσωτερικής αξιολόγησης, πέρα από μία ανούσια γραφειοκρατία τι σχέση έχει με τον βασικό πυρήνα του σχολείου που είναι η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης;. Γιατί ορισμένοι έχουν χάσει την μπάλα μου φαίνεται σχετικά με το τι σημαίνει επί της ουσίας αξιολόγηση και τι σημαίνει γραφειοκρατική απασχόληση διδακτικού προσωπικού. Εκτός και αν πιστεύετε πως η Γερμανία έχει εκπαιδευτικό σύστημα κατώτερο της Ελλάδας και εμείς πάμε να καινοτομήσουμε για ακόμη μία φορά...

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #189 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 05:42:00 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου . Αν προκύψει κατόπιν διαλόγου μια αξιολόγηση ουσίας που θα αφορά την βελτίωση της ποιότητας του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου μέσα στην τάξη ελάχιστοι θα πουν όχι. Δεν θα εγκαταλείψουμε όμως το μάθημα που αποτελεί τη βασική συνιστώσα της εκπαιδευτικής διαδικασίας για να ασχοληθούμε υπέρμετρα  με ατελείωτες γραφειοκρατικές διαδικασίες τυπολατρικου χαρακτήρα. Επίσης η αξία μας θα έπρεπε να κρίνεται από το τι μάθημα κάνουμε στην τάξη και όχι από το επικοινωνιακό φαίνεσθαι διοργάνωσης εκδηλώσεων  που ζητάει το ΦΕΚ. Δηλαδή θα αφήσω το μαθημα  και όλη την ημέρα θα  σχεδιάζω θεατρικές πχ και αθλητικές εκδηλώσεις;
Ουσία θέλουμε κύριοι και όχι ρηχούς εντυπωσιασμούς  με βάση τους νόμους της αγοράς.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #190 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 06:10:19 μμ »
Από προσωπική εμπειρία θέλω να αναφερθώ στο εξής. Στην Γερμανία και συγκεκριμένα στα σχολεία της Βαυαρίας , ο σχολικός σύμβουλος θα σου τηλεφωνήσει και θα σου ανακοινώσει πως την τάδε ημέρα θα έρθει στο σχολείο να παρατηρήσει το μάθημα σου. Αμέσως μετά θα σε πάει κάπου ιδιαιτέρως και θα σου κάνει κάποιες επισημάνσεις πάνω στον τρόπο που διδάσκεις με σκοπό πάντα την βελτίωση σου. Το σημαντικότερο από όλα είναι πως θα σε ρωτήσει τι άλλου είδους προβλήματα αντιμετωπίζεις (συμπεριφορές παιδιών, συναδέλφων κλπ.) και αν σου είναι απαραίτητος κάποιος εξοπλισμός που χρειάζεται έτσι ώστε να σου τον παρέχει. Γενικότερα σε ρωτάει που και πως μπορεί να φανεί χρήσιμος. Να ξέρετε πως οι σύμβουλοι στην Γερμανία έχουν μέχρι και δικαίωμα να σε θέσουν σε διαθεσιμότητα (κάτι το οποίο σπανίως συμβαίνει και σε εξαιρετικές περιπτώσεις). Αυτό σημαίνει αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου και έλεγχος της ποιότητας εκπαίδευσης από μεριάς εκπαιδευτικού. Πείτε μου τώρα εσείς αν όλη αυτή η παπάντζα της εσωτερικής αξιολόγησης, πέρα από μία ανούσια γραφειοκρατία τι σχέση έχει με τον βασικό πυρήνα του σχολείου που είναι η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης;. Γιατί ορισμένοι έχουν χάσει την μπάλα μου φαίνεται σχετικά με το τι σημαίνει επί της ουσίας αξιολόγηση και τι σημαίνει γραφειοκρατική απασχόληση διδακτικού προσωπικού. Εκτός και αν πιστεύετε πως η Γερμανία έχει εκπαιδευτικό σύστημα κατώτερο της Ελλάδας και εμείς πάμε να καινοτομήσουμε για ακόμη μία φορά...
Πες μας, εσύ, τι νομίζεις ότι θα γινόταν αν έβγαινε ΦΕΚ με αυτό το σύστημα της Γερμανίας...να δώσω ιδέες; Πάνω στα κάγκελα του Υπουργείου θα ήταν οι συνήθεις ύποπτοι!!! Καλέ, να έρθει άνθρωπος στην τάξη τους; Είσαι σοβαρός!!! Αυτοί που έχουν αξιολογηθεί, έχουν μεταπτυχιακά, διδακτορικά και να έρθουν να τους ελέγξουν! Θα γελιέσαι, φίλε μου....ο Έλληνας εκπαιδευτικός είναι αξεπέραστος και μου μιλάς εσύ για τη Γερμανία...να σε πληροφορήσω πάντως πως το γραφειοκρατικό κομμάτι το έχουν και για το σχολείο τους και για τους μαθητές τους. Κι όχι μόνο στη Γερμανία. Επίσης, τον πολυ-καθηγητή. Έναν για πολλά και διαφορετικά αντικείμενα. Α! Θα σου πουν και αυτό: Ας πάρουμε πρώτα τα λεφτά του Γερμανού εκπαιδευτικού και μετά!!! Και κάπως έτσι ο Έλληνας εκπαιδευτικός κάνει ό,τι του γουστάρει, σαν να ναι το σχολείο τσιφλίκι του.

Αποσυνδεδεμένος θάvος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #191 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 06:42:41 μμ »
Μια παραμετρος; Απλα μια παραμετρος; Πανδημια εχουμε, σχολεια κλειστα-ανοιχτα και μαθημα μεσω μιας οθονης ή με μασκες σε αιθουσες κλουβια και ειναι απλα μια παραμετρος; Η πιο ακυρη στιγμη ever ειναι, οχι απλα μια παραμετρος...

Τα καλα και στραβα που συμβαινουν, τα καταγραφει καθε χρονο και καθε μερα ο Δ/ντης στο ημερολογιο σχολικης ζωης. Το "μπαχαλο σχολειο" δεν ειναι κρυμμενο σε καμια σπηλια. Υπαρχουν οι αρμοδιοι (Δ/ντες Εκπ/σης και Συντονιστες) που ασκουν τους ελεγχους που ηδη προβλεπονται , ακριβως για να μην ειναι "μπαχαλο".

Εσυ αυτο αφουγκραστηκες απο την πανελληνια συντριπτικη πλειοψηφια αποχης;  ::)

Βασισμενος σε τι στοιχεια το λες αυτο;  :o

Μην ασχολείσαι sliver, αφού και μόνο ο διάλογος μαζί τους, "νομιμοποιεί" αυτά τα απαράδεκτα που υποστηρίζουν.
Το ότι μαζικά ο κλάδος απέρριψε την αυτοαξιολόγηση με κλειστά σχολεία και χωρίς ζυμώσεις στα σχολεία, δεν τους λέει τίποτα. Φοράνε παρωπίδες και δεν πρόκεται ποτέ να αναγνωρίσουν ότι είναι στη λάθος πλευρά, ούτε μετά από τη μαζικότητα της απάντησης του κλάδου. Αριστεία-σημαιάκι, υπακοή σε ανωτέρους και "κακοί" συνάδελφοι που δεν θέλουν την όμορφη αξιολόγηση. Απορούν μάλιστα γιατί δεν την θέλουμε, αφού δεν θέλουν να δουν τι άλλο φέρνει η όμορφη κατά τα άλλα λέξη "αξιολόγηση". ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΩ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΘΕΛΕΤΕ;

Αποσυνδεδεμένος math.efi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #192 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 06:48:45 μμ »
Τι να καταγράψουμε συνάδελφε timPap από την τηλεκπαίδευση;  Το ότι οι μαθητές οι καημένοι μπαίνουν οι περισσότερο με κινητά και δεν μας ακούνε ούτε τους ακούμε; ότι έτσι δεν γίνεται μάθημα; οτι ειχαν καιρό απο πέρσι τον Μάρτιο να προετοιμαστουν και δεν έκαναν τίποτα; Πότε άραγε το υπουργείο θα αξιολογησει τον εαυτό του;  Επίσης αντί να ασχολούμαστε με το πως θα γίνουμε καλύτεροι και πως θα κάνουμε καλύτερο το μάθημά μας θα ασχολούμαστε με χωρίς ουσία αξιολογήσεις και με την τρικυμία εν κρανίο αυτών που τα σκέφτηκαν όλα αυτά... Σελίδες επί σελίδων χωρις κανένα νόημα και καμία ουσία κατά τη γνωμη μου. Λυπάμαι για τις απόψεις σου. Η εκπαίδευση δεν θα πάει έτσι μπροστά με τρομοκρατία, φόβο και απειλές. Και μην μου πεις ότι δεν ξέρεις τίποτα για όλα αυτά. Την δουλειά μου την κάνω όσο μπορώ καλύτερα γιατί την αγαπώ και όχι γιατί θα με υποχρεώσει οποιαδήποτε αξιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #193 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 07:20:52 μμ »
Να πούμε και για την ταχύρρυθμη επιμόρφωση; εδώ δεν υπάρχουν ευθύνες στη διοίκηση; εδώ ποιος φταίει; πάλι οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί; εννοείται ότι δεν πρόκειται φέτος να γίνει ταχύρρυθμη επιμόρφωση. Για μένα το μοναδικό ζητούμενο στην παρούσα φάση είναι η διαβούλευση. Να πάει αύριο η ΟΛΜΕ με σοβαρές προτάσεις που να ενισχύουν την εσωτερική αξιολόγηση, θέλουμε καλύτερα σχολεία, κανένας δε λέει όχι σε γόνιμο διάλογο. Αλλά στο όνομα της αξιολόγησης είναι τουλάχιστον τραγικό να υπάρχει σημαδεμένη τράπουλα. Ο νοών νοείτω....

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #194 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 07:27:40 μμ »
Να πούμε και για την ταχύρρυθμη επιμόρφωση; εδώ δεν υπάρχουν ευθύνες στη διοίκηση; εδώ ποιος φταίει; πάλι οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί; εννοείται ότι δεν πρόκειται φέτος να γίνει ταχύρρυθμη επιμόρφωση. Για μένα το μοναδικό ζητούμενο στην παρούσα φάση είναι η διαβούλευση. Να πάει αύριο η ΟΛΜΕ με σοβαρές προτάσεις που να ενισχύουν την εσωτερική αξιολόγηση, θέλουμε καλύτερα σχολεία, κανένας δε λέει όχι σε γόνιμο διάλογο. Αλλά στο όνομα της αξιολόγησης είναι τουλάχιστον τραγικό να υπάρχει σημαδεμένη τράπουλα. Ο νοών νοείτω....

γιατί δε κανει το υπουργείο μια δικιά του διαχρονική αξιολόγηση?
1)να δει που πηγαν τα χρήματα στη παιδεία.
2)Πόσες προσλήψεις εκπαιδευτικων έχουν γίνει τα τελευταία 15 χρόνια
3)Πόσα σχολεία έχουν φτιαχτεί τα τελευταία 15 χρόνια και τι ποσοστό απο το σύνολο των σχολείων ειναι πάνω απο 70 χρονών

προσθέστε εσείς και άλλα ερωτήματα

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #195 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 07:37:48 μμ »
Από εδώ και στο εξής προτείνω η αξιολόγηση από πλευράς πολιτικής ηγεσίας να μην είναι μόνον σε σταθερό στάδιο χρόνου που είναι οι εκλογές αλλά να θεσμοθετηθούν δείκτες για το κατά πόσο πολιτικές αποφάσεις όταν εφαρμόζονται βελτιώνουν κάτι ή δημιουργούν επιπτώσεις και βάσει αυτού να λογοδοτεί ο κάθε Υπουργός... "Όποιος θέλει να αξιολογούνται ποσοτικά οι άλλοι να αξιολογείται και αυτός"... προσωπικά είμαι υπέρ της αξιολόγησης ως προς την απόδοση μου και την διδασκαλία μου ως εκπαιδευτικός... και ποσοτικά και ποιοτικά... και ευπρόσδεκτος σε όποιον μου κάνει σοβαρές προτάσεις βελτίωσης (αφού μου δείξει πως να το κάνω... πολύ σημαντικό να σου δείξω τι πρέπει να κάνεις για να το κάνεις... ανάθεμα με και αν συμβεί ποτέ στην  χώρα τούτη)... ΑΛΛΑ θα το επαναλάβω... όταν η πολιτική ηγεσία πλασάρει κάτι νέο να είναι σε βάση αξιολόγησης τα πρώτα δύο χρόνια... αν μία πολιτική απόφαση δεν βελτιώνει κάτι ή δημιουργεί προβλήματα σύμβουλοι του ΙΕΠ και Υπουργός πρέπει να αλλάζουν πόστο... Quid pro quo

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159787
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 539
Σύνολο: 545

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.