0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μερικά ερωτήματα απου αφορούν την αξιογηση...Γιατί τώρα που τα σχολεία είναι κλειστά;Τι θα αξιολογηθεί; Το μάθημα στο webex ; Τι δράσεις μπορούν να γίνουν μεσω του υπολογιστή;Τι έχει να προσφέρει αυτή τη στιγμή και τι θα βελτιωθεί;Γενικότερα ποιοί είναι αυτοί οι μετρησιμοι δείκτες;Μήπως μπάινουμε με την αξιολόγηση αυτή σε ένα αέναο κυνήγι στόχων και γραφειοκρατία χωρίς καμία ουσία;Γιατί το υπουργείο δεν ρώτησε ποτέ τους εκπαιδςυτικούς για το πως βλεπουν το σχολείο και πως μπορεί να βελτιωθεί αλλά προσπαθεί να επιβαλλει και να μας φέρει προ τετελεσμένων γεγονότων; Υπάρχουν και πολλά αλλα ερωτήματα.Και επίσης τώρα τι έχουν να πουν όσοι είναι υπέρ της αξιολόγησης; Γιατί άραγε το υπουργείο καλεί την ΟΛΜΕ σε διάλογο τώρα; Κατόπιν εορτής; Μήπως για να τους ''πείσει" ν αλλάξουν γνώμη; Και είναι γνωστό πως γίνεται αυτό...
Όσον αφορά στην τηλεκπαίδευση και στο σχολείο εν μέσω πανδημίας, είναι μια παράμετρος που θα πρέπει να ληφθεί υπόψη στην αξιολόγηση.
Έχουμε την ευκαιρία να καταγράψουμε όσα καλά ή στραβά συνέβησαν. Τροφή πλούσια και αξιοποιήσιμη για το μέλλον. Το μπάχαλο σχολείο στο οποίο ό,τι γίνεται δεν φαίνεται πουθενά και δεν ελέγχετε ποτέ ποιον οφελεί;
Ελάχιστοι έχουν επιχειρήματα για να στηρίξουν την άρνησή τους. Ανακουφίζονται απλώς που δεν θα φορτωθούν δουλειά.
Οι περισσότεροι πιέστηκαν από τη δύναμη της μάζας και δεν αποφάσισαν ελεύθερα.
Από προσωπική εμπειρία θέλω να αναφερθώ στο εξής. Στην Γερμανία και συγκεκριμένα στα σχολεία της
Μια παραμετρος; Απλα μια παραμετρος; Πανδημια εχουμε, σχολεια κλειστα-ανοιχτα και μαθημα μεσω μιας οθονης ή με μασκες σε αιθουσες κλουβια και ειναι απλα μια παραμετρος; Η πιο ακυρη στιγμη ever ειναι, οχι απλα μια παραμετρος...Τα καλα και στραβα που συμβαινουν, τα καταγραφει καθε χρονο και καθε μερα ο Δ/ντης στο ημερολογιο σχολικης ζωης. Το "μπαχαλο σχολειο" δεν ειναι κρυμμενο σε καμια σπηλια. Υπαρχουν οι αρμοδιοι (Δ/ντες Εκπ/σης και Συντονιστες) που ασκουν τους ελεγχους που ηδη προβλεπονται , ακριβως για να μην ειναι "μπαχαλο".Εσυ αυτο αφουγκραστηκες απο την πανελληνια συντριπτικη πλειοψηφια αποχης;
Τι να καταγράψουμε συνάδελφε timPap από την τηλεκπαίδευση; Το ότι οι μαθητές οι καημένοι μπαίνουν οι περισσότερο με κινητά και δεν μας ακούνε ούτε τους ακούμε; ότι έτσι δεν γίνεται μάθημα; οτι ειχαν καιρό απο πέρσι τον Μάρτιο να προετοιμαστουν και δεν έκαναν τίποτα; Πότε άραγε το υπουργείο θα αξιολογησει τον εαυτό του; Επίσης αντί να ασχολούμαστε με το πως θα γίνουμε καλύτεροι και πως θα κάνουμε καλύτερο το μάθημά μας θα ασχολούμαστε με χωρίς ουσία αξιολογήσεις και με την τρικυμία εν κρανίο αυτών που τα σκέφτηκαν όλα αυτά... Σελίδες επί σελίδων χωρις κανένα νόημα και καμία ουσία κατά τη γνωμη μου. Λυπάμαι για τις απόψεις σου. Η εκπαίδευση δεν θα πάει έτσι μπροστά με τρομοκρατία, φόβο και απειλές. Και μην μου πεις ότι δεν ξέρεις τίποτα για όλα αυτά. Την δουλειά μου την κάνω όσο μπορώ καλύτερα γιατί την αγαπώ και όχι γιατί θα με υποχρεώσει οποιαδήποτε αξιολόγηση.
Να πούμε και για την ταχύρρυθμη επιμόρφωση; εδώ δεν υπάρχουν ευθύνες στη διοίκηση; εδώ ποιος φταίει; πάλι οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί; εννοείται ότι δεν πρόκειται φέτος να γίνει ταχύρρυθμη επιμόρφωση. Για μένα το μοναδικό ζητούμενο στην παρούσα φάση είναι η διαβούλευση. Να πάει αύριο η ΟΛΜΕ με σοβαρές προτάσεις που να ενισχύουν την εσωτερική αξιολόγηση, θέλουμε καλύτερα σχολεία, κανένας δε λέει όχι σε γόνιμο διάλογο. Αλλά στο όνομα της αξιολόγησης είναι τουλάχιστον τραγικό να υπάρχει σημαδεμένη τράπουλα. Ο νοών νοείτω....