*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 183627 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #280 στις: Μάρτιος 03, 2021, 10:22:07 μμ »
Μην το θέτεις έτσι στεγνά. Το πιο σωστό ερώτημα είναι αν θέλουμε πραγματικά την πρόοδο των παιδιών. Έτσι δε λέει η υπουργός μας; Για το ηθικό μας χρέος; Αυτή το έκανε το χρέος της. Αύξησε τον αριθμό των μαθητών, αλλά ψήφισε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Σειρά μας να βάλουμε πλάτη κι εμείς για μια φορά. Συνέχεια το υπουργείο σηκώνει το βάρος. Ας βοηθήσουμε κι εμείς λίγο. Κι ας αυξηθεί επιτέλους κι αυτό το ωράριο λίγο. 24 ώρες; Όταν στον ιδιωτικό τομέα δουλεύουν 50ωρα; Ε όχι. Κι αυτή η παράταση του έτους καλό είναι να γίνει μόνιμη. Κι εμείς να μη τελειώνουμε τέλος Ιουνίου. Πού ακούστηκε 2 μήνες διακοπές;;; Ας καθόμαστε τον Ιούλιο να κάνουμε εκθέσεις και προγραμματισμό. Μας πληρώνουν, δε μας πληρώνουν; Τώρα που το σκέφτομαι, είναι καλή περίοδος ο Ιούλιος να αναζητούμε και χορηγίες...
... Όταν κάποιος σου θέτει το ερώτημα "θέλεις ή δεν θέλεις" με τους δικούς του όρους πάντα, χάνεται κάθε μορφή διαλόγου... είναι καθαρή επιβολή... αν ήμουν μαθητής θα έψαχνα για ντομάτες να κάνω αφιέρωση σε τέτοιου είδους εκπαιδευτικούς... 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:50:25 »

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #281 στις: Μάρτιος 03, 2021, 10:47:09 μμ »
Έχουν γραφτεί δεκάδες σελίδες με σαφείς σαφέστατες ακόμη κι εκτενείς και σε βάθος απαντήσεις στο ερώτημα αυτό από πάμπολλα μέλη. Μην ανακυκλώνετε τα ίδια.

leon, έχεις μεγάλο δίκιο αλλά, αν θα δεις τις περισσότερες αναρτήσεις, δεν υπάρχει πρόταση επί του "πώς" της αξιολόγησης. Στην καλύτερη, οι περισσότερες ασχολούνται με το "τί" και "ποιοι" και οποιαδήποτε αναφορά στον προβληματικό σχεδιασμό / ελλείψεις της εγκυκλίου, όταν αναφερθεί κάποιος εκεί ή αν τολμήσει και πει "όχι έτσι", αντιμετωπίζεται σαν αρνητής της ιδέας της αξιολόγησης. Λογικό είναι λοιπόν, να μπερδευτεί κάποιος κ' να ρωτήσει πάλι το "αν θέλετε την αξιολόγηση" εν γένει. Λογικό και θλιβερό για το συμπέρασμα που προκύπτει από την ποιότητα του αντίλογου (γιατί διάλογος, δεν είναι) και την αντίληψη κάποιων συμμετεχόντων (και από τα δύο στρατόπεδα).
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #282 στις: Μάρτιος 04, 2021, 07:17:07 πμ »
... δεν υπάρχει πρόταση επί του "πώς" της αξιολόγησης. Στην καλύτερη, οι περισσότερες ασχολούνται με το "τί" και "ποιοι" και οποιαδήποτε αναφορά στον προβληματικό σχεδιασμό / ελλείψεις της εγκυκλίου, ....

Σε  περίληψη  τα έχω αναφερει:
Αυτοαξιολόγηση.Μια φορά το χρόνο ο Διευθυντης καλει τους εκπαιδευτικους του σχολείου του και συζητούν τις όποιες ελλέιψεις εχει το σχολείο τους σε μέσα, προσωπικό, θέματα ασφαλείας, επισκευών, εγκαταστάσεων συν όποια άλλα προβλήματα αναφερθούν.
Στη συνέχεια  ο διευθυντής, τα επεξεργάζεται, φτιάχνει ένα ωραίο email ή συμπληρώνει αντιστοιχη φόρμα που θα έχει επινοήσει το υπουργείο και αυτό είναι όλο.
Εξωτερική αξιολόγηση.Πηγαίνει η ειδική ομάδα της  εξωτερικής αξιολογησης στο σχολείο, καταγράφουν εάν και σε ποιο βαθμό έχουν ικανοποιηθεί τα αιτηματα που εθεσε το σχολείο μεσα απο την εκθεση του διευθυντή, πιθανόν να εντοπίσουν ή οχι και άλλα τα οποια τα καταγράφουν και στη συνεχεια αξιολογητες συντονιστες μπαινουν και στις αιθουσες για την αξιολογηση στο μαθημα των εκπαιδευτικων.
Δεν χρειαζεται κατι άλλο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2021, 07:18:44 πμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2891
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #283 στις: Μάρτιος 04, 2021, 07:28:59 πμ »
leon, έχεις μεγάλο δίκιο αλλά, αν θα δεις τις περισσότερες αναρτήσεις, δεν υπάρχει πρόταση επί του "πώς" της αξιολόγησης. Στην καλύτερη, οι περισσότερες ασχολούνται με το "τί" και "ποιοι" και οποιαδήποτε αναφορά στον προβληματικό σχεδιασμό / ελλείψεις της εγκυκλίου, όταν αναφερθεί κάποιος εκεί ή αν τολμήσει και πει "όχι έτσι", αντιμετωπίζεται σαν αρνητής της ιδέας της αξιολόγησης. Λογικό είναι λοιπόν, να μπερδευτεί κάποιος κ' να ρωτήσει πάλι το "αν θέλετε την αξιολόγηση" εν γένει. Λογικό και θλιβερό για το συμπέρασμα που προκύπτει από την ποιότητα του αντίλογου (γιατί διάλογος, δεν είναι) και την αντίληψη κάποιων συμμετεχόντων (και από τα δύο στρατόπεδα).
α) Για ν' απαντήσω, λοιπόν, άλλη μια φορά τότε. Η ερώτηση "θες ή δε θες αξιολόγηση;" είν' ολοτελώς όμοια με τη "θες ή δε θες επίπεδη γη;". Δεν είναι ζήτημα επιλογής η επίπεδη γη. Απλά δε μπορεί να υπάρξει επίπεδη γη. Δεν είναι ζήτημα επιλογής η αξιολόγηση. Απλά δε μπορεί να υπάρξει αξιολόγηση. Γιατί όμως; Διότι μ ό ν ο ν οι μαθητές μας γνωρίζουν την ποιότητα του μαθήματός μας. Ουδείς άλλος. Κι ο επιθεωρητής σε μια προεπιλεγμένη ημερομηνία να 'λθει ή κι αιφνιδίως πάλι δεν πρόκειται σε τρία τέταρτα να καταλάβει κάτι. Αφήνοντας μάλιστα στην άκρη το ερώτημα αν αξιολογήθηκε ο ίδιος ο επιθεωρητής κι αν ημπορεί τελικά να καταλάβει τ' ο,τιδήποτε. Συνεπώς δε γίνεται να λάβει γνώση κανείς των πεπραγμένων μας εν τη αιθούση. Εκτός κι αν τοποθετήσει παντού στις τάξεις διδασκαλίας κάμερες. Επιθυμείτε υμείς κάτι τέτοιο; Θεωρώ ανάλυσα επαρκώς πού πάσχει το ερώτημα του συναδέλφου.

β) Προσέξτε ότι ουδεμιά αναφορά δεν έκαμα στο γεγονός ότι εκείνοι οι ίδιοι που προωθούν την αξιολόγηση ως εξουσία είν' οι ίδιοι οι κατεδαφιστές της εκπαίδευσης. Οι ίδιοι όπου την κατατάσσουν τελευταίας προτεραιότητος. Άρα η βελτίωση είν' το τελευταίο που θα σκεφτούν. Άλλα τους απασχολούν βάζοντας στο παιχνίδι την αξιολόγηση. Κι αυτά τ' άλλα επίσης αναλύθηκαν επαρκώς στις προηγούμενες σελίδες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:50:25 »

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #284 στις: Μάρτιος 04, 2021, 07:43:53 πμ »
https://www.tovima.gr/2019/03/19/finance/eurostat-ogdoi-i-ellada-se-dapanes-gia-syntakseis-kai-amyna/... Νομίζω με την ρομφαία των ΦΕΚ αναβαθμίζεις τα πάντα... όταν δεν σου περισσεύει ούτε cent για τα σχολεία μιας και τα περισσότερα πάνε σε συντάξεις, rafale και φρεγάτες το μόνον που σου απομένει είναι να βάζεις τους εκπαιδευτικούς να επισημαίνουν τα προβλήματα, τα οποία μιας και δεν υπάρχουν πόροι, θα βελτιωθούν από τις ευγενικές χορηγίες της coca cola... τουλάχιστον η όλη ιστορία κρύβει προσδοκίες... είναι ωραία να κάθεσαι με τις ώρες να συντάσσεις εκθέσεις, για να πάρεις μία κατάταξη στην λίστα με τα περισσότερα ή τα λιγότερα προβλήματα και μετά να διαπιστώνεις πως η μοίρα σου το είχε να διδάσκεις σε σχολική μονάδα με προβλήματα τα οποία θα συνεχίσουν να υπάρχουν... και στο βάθος... πολύ βάθος για όλα φταίει ο τρόπος που διδάσκεις ρε καημένε... με μεθόδους της δεκαετίας του 60 σε σχολικές αίθουσες του 40'... αυτό φταίει τελικά... ότι δεν χρησιμοποιείς και άλλα μέσα στην διδασκαλία σου... γι' αυτό τόσο χαμηλές επιδόσεις των παιδιών στις εξετάσεις... αποφεύγεις την αξιολόγηση; Είσαι τεμπέλης, άχρηστος και ακατάλληλος για αυτό που κάνεις... αρκεί να συντάσσεις εκθέσεις με δείκτες στο ΙΕΠ και να έχεις τουλάχιστον πέντε έξι μεταπτυχιακά και ένα διδακτορικό, να κάνεις μάθημα με λαπτοπ και τότε... ναι μόνον τότε θα δείτε τις επιδόσεις όλων των μαθητών ανά την επικράτεια να εκτοξεύονται... είναι δυνατόν να έχεις επαγγελματική εκπαίδευση ως εκπαιδευτικός και οι μαθητές σου να μην πετάνε; Και ας είναι το σχολικό εγχειρίδιο του 80'... και ας είναι το σχολείο σου του 40' και είναι τίγκα στην μούχλα... εσύ είσαι καλά καταρτισμένος, ο μαθητής γράφει καλά στις εξετάσεις και ας μην έχει τους καλύτερους ιδιαιτεράδες και στα μάτια της πολιτείας είσαι γιάπης πετυχημένος εκπαιδευτικός σε ένα αποδοτικό σχολείο με καλούς δείκτες... απλά πράγματα... αυτή η ΟΛΜΕ και οι ερασιτέχνες εκπαιδευτικοί έχουν ρημάξει την παιδεία... επιτέλους γίνεται ένα βήμα προς το "μέλλον"... και κάποιοι γκρινιάζουν που θα αφιερώσουν λίγο χρόνο για να αυτοβαθμολογηθούν... "c'est tragique"

Εδω σφάλλεις γιατί οι αριθμοί δεν εντοπίζουν και δεν αναφέρουν την ουσία του προβλήματος στην ελληνική περίπτωση.
Απλώς λένε ότι η χωρα μας διαθετει αυτά τα ποσά σε καθε τομεα. Αυτό από μονο του δεν λέει τιποτα, μπορει να ειναι παραπανω η παρακατω απο το ΜΟ στην ΕΕ αλλά μονο συγκριτική αξία μπορει να εχει γιατι  η διαφθορά και η έλειψη οργανωσης δεν επιτρεπουν στα παραπανω ποσοστα να κατευθυνονται πλήρως στους τομεις για τους οποιους προοριζονται..

Ακόμη και εάν στην Ελλάδα οι δαπάνες ως ποσοστό του ΑΕΠ ήταν ιδιες ή και καλύτερες εάν θες από την καλύτετρη χώρα της ΕΕ, ακριβώς λόγω της έλλειψης οργάνωσης αλλά και της διαφθοράς, τα χρήματα θα ειχαν κατασπαταληθεί και  τα προβλήματα στην Υγεια, στην εκπαιδευση και οπου αλλού θελεις θα παρέμεναν.

Για παραδειγμα μην ξεχνας ότι λογω της ανοργανωσιάς, μηχανηματα πανακριβα στα νοσοκομεια σκουριαζαν στις αποθηκες, αλλοτε πάλι διεφθαρμενοι υπαλληλοι τα αχρηστευαν προκειμενου οι ασθενεις να κατευθυνονται στα ιδιωτικα διαγνωστικα κεντρα με συνεπεια να γινεται επιπλεον δαπανη για την αντικατασταση του κατεστραμενου μηχανηματος. Να θυμίσω ότι δεν είμαστε ικανοι να απορροφήσουμε ουτε τα χρηματα που μας εδιναν απο το ΕΣΠΑ!!! Γιατι για να μας τα εκταμιευσουν, θα πρεπει πρωτα να τους παρουσιασουμε τις μελετες, τις οποίες  δεν ειμαστε σε θεση να κανουμε!!!!Γιατί; Μπορείς να απαντησεις μονος σου.

Οσο για την αμυνα να εισαι σιγουρος οτι και οι αλλες χωρες εαν ειχαν διπλα τους την Τουρκια θα ειχαν διαφορετικους αμυντικους προυπολογισμους. Επιπλέον η Ολανδια, η Ιταλια, η Γερμανια, η Αυστρια, η ΣΟυηδία η Ισπανία, τιο Βελγιο έχουν τεραστιες αμυντικές βιομηχανίες που σημαίνει ότι για την αμυνα πληρωνουν τις δικες τους βιομηχανιες, τα χρηματα που πληρωνει το κρατος είναι ταυτοχρονα εσοδα της δικης τους βιομηχανιας επειδή  τα χρηματα μένουν στην χωρα .. Εδω εισαγουμε τα παντα.

Οποτε μην μενουμε μονο στους αριθμους γιατι οδηγουν σε πλανη .

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2021, 07:59:09 πμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3372
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #285 στις: Μάρτιος 04, 2021, 08:01:29 πμ »
Παράθεση
Εξωτερική αξιολόγηση.Πηγαίνει η ειδική ομάδα της  εξωτερικής αξιολογησης στο σχολείο, καταγράφουν εάν και σε ποιο βαθμό έχουν ικανοποιηθεί τα αιτηματα που εθεσε το σχολείο μεσα απο την εκθεση του διευθυντή, πιθανόν να εντοπίσουν ή οχι και άλλα τα οποια τα καταγράφουν και στη συνεχεια αξιολογητες συντονιστες μπαινουν και στις αιθουσες για την αξιολογηση στο μαθημα των εκπαιδευτικων.

Δηλαδή το Υπουργείο θα έχει λύσει τα αιτήματα και μετά θα έρθουν οι αξιολογητές να δουν αν ικανοποιήθηκαν τα αιτήματα; Δηλαδή θα τολμήσει ο αξιολογητής να ρίξει το φταίξιμο σε κάποιον άλλο εκτός από το σχολείο;;;;;;; Τι άλλο θα διαβάσω πρωινιάτικα....

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #286 στις: Μάρτιος 04, 2021, 08:15:07 πμ »
Δηλαδή το Υπουργείο θα έχει λύσει τα αιτήματα και μετά θα έρθουν οι αξιολογητές να δουν αν ικανοποιήθηκαν τα αιτήματα; Δηλαδή θα τολμήσει ο αξιολογητής να ρίξει το φταίξιμο σε κάποιον άλλο εκτός από το σχολείο;;;;;;; Τι άλλο θα διαβάσω πρωινιάτικα....
Πολυ ευκολα δυσανασχετεις για αυτοεξηγουμενα  πραγματα, δεν θα σε φορτωσει κανεις με προβληματα που δεν σου αναλογουν, δεν υπαρχει τετοιος φοβος.
Υπαρχουν θεματα που για τη μη υλοποιηση τους την ευθυνη  φερει η  σχολικη μοναδα και θεματα των οποιων η υλοποιηση αφορά το Υπουργείο κεντρικα.
Πχ η διαθεση χρηματος ή /και μεσων αφορά το υπουργειο και εαν αυτα δεν εχουν διατεθει, ασφαλως και δεν μπορει να βαρυνει μια συγκεκριμενη σχολικη μοναδα. Το σχολειο μεσω της εσ. αξιολογησης/ διευθυντη ΑΙΤΕΙΤΑΙ την εξάλειψη των οποιων ελειψεων.
Το εαν μια περιφερεια εχει λαβει περισσοτερα χρηματα η/και προσωπικο ειναι αλλο θεμα και δεν αφορα την αξιολόγηση.
Η εξ αξιολογηση θα ελθει ασχετα με το εαν εχουν λυθει η οχι τα οποια προβληματα. Εαν αυτα δεν εχουν λυθει απο προηγουμενη αξιολογηση η εσωτερικη , βαραινει άλλο φορεα του υπουργειου.
Νομιζω εγινα πιο κατανοητος τωρα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4008
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #287 στις: Μάρτιος 04, 2021, 08:28:38 πμ »


Πολυ ευκολα δυσανασχετεις για αυτοεξηγουμενα  πραγματα, δεν θα σε φορτωσει κανεις με προβληματα που δεν σου αναλογουν, δεν υπαρχει τετοιος φοβος.
Υπαρχουν θεματα που για τη μη υλοποιηση τους την ευθυνη  φερει η  σχολικη μοναδα και θεματα των οποιων η υλοποιηση αφορά το Υπουργείο κεντρικα.

Σε σχολείο που είμαι. Άδεια ευπαθούς ομάδας (εγκυμοσύνη αναπληρώτριας) που δηλώθηκε από Νοέμβριο από το σχολείο. Κλείνουμε για τηλεκπαίδευση, κάνει κανονικά μάθημα η αναπληρώτρια στην τάξη της. Ανοίγουμε κανονικά μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων, χωρίς δάσκαλο η τάξη για 1 μήνα και βάλε, γιατί το υπουργείο έλεγε ότι μόνο με 3μηνης σύμβασης μπορεί να αντικατασταθεί, μιας κι είναι άδεια ευπαθούς ομάδας. Έλα μου όμως που από τον Νοέμβριο δεν είχαν κάνει άλλη φάση 3μηνιτών. Μάντεψε ποιους κατηγόρησαν οι γονείς. Το υπουργείο ή το σχολείο.

Υπάρχει ο ρομαντισμός, υπάρχει και το ροζ συννεφάκι κι η αφέλεια. Εκεί που σταματάει η λογική ξεκινάει το Υπουργείο Παιδείας κι η ελληνική κοινωνία. Κρίνετε με τα υπάρχοντα δεδομένα και με την εμπειρία μέχρι τώρα, όχι με αυτά που θα έπρεπε και θα θέλαμε να ισχύουν.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #288 στις: Μάρτιος 04, 2021, 09:21:51 πμ »

... Μάντεψε ποιους κατηγόρησαν οι γονείς. Το υπουργείο ή το σχολείο.

Νομίζω ότι αυτό δεν έχει καμία σχέση με την αναγκαιότητα και τις διαδικασίες της αξιολόγησης.


... Υπάρχει ο ρομαντισμός, υπάρχει και το ροζ συννεφάκι κι η αφέλεια

Tα παραπάνω, εάν δεν προέρχονταν από άτομο το οποίο ως username  χρησιμοποιεί τo “μην εμπιστεύεσαι κανεναν”, ίσως να είχαν κάποια ωφελιμότητα.


...  Εκεί που σταματάει η λογική ξεκινάει το Υπουργείο Παιδείας κι η ελληνική κοινωνία. Κρίνετε με τα υπάρχοντα δεδομένα και με την εμπειρία μέχρι τώρα, όχι με αυτά που θα έπρεπε και θα θέλαμε να ισχύουν.
Στο πρώτο  συμφωνούμε, το είχε πει και ο Καραμανλής άλλωστε ότι «η Ελλάς είναι ένα απέραντο φρενοκομείο¨.

Στο δευτερο, η κριτική,  επειδή αναφέρεται σε πεπραγμένα, ασφαλώς και παίρνει υπόψη τα «υπάρχοντα δεδομένα» που αναφέρεις αλλά η στόχευση αφορά το στόχο, «εκεί που θα έπρεπε και θα θέλαμε να φτάσουμε»  και αλίμονο εάν δεν υπάρχουν στόχοι. Χωρίς στόχο δεν υπάρχουν κίνητρα και χωρίς κίνητρο δεν υπάρχει βελτίωση.

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #289 στις: Μάρτιος 04, 2021, 09:35:34 πμ »

Σε σχολείο που είμαι. Άδεια ευπαθούς ομάδας (εγκυμοσύνη αναπληρώτριας) που δηλώθηκε από Νοέμβριο από το σχολείο. Κλείνουμε για τηλεκπαίδευση, κάνει κανονικά μάθημα η αναπληρώτρια στην τάξη της. Ανοίγουμε κανονικά μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων, χωρίς δάσκαλο η τάξη για 1 μήνα και βάλε, γιατί το υπουργείο έλεγε ότι μόνο με 3μηνης σύμβασης μπορεί να αντικατασταθεί, μιας κι είναι άδεια ευπαθούς ομάδας. Έλα μου όμως που από τον Νοέμβριο δεν είχαν κάνει άλλη φάση 3μηνιτών. Μάντεψε ποιους κατηγόρησαν οι γονείς. Το υπουργείο ή το σχολείο.

Υπάρχει ο ρομαντισμός, υπάρχει και το ροζ συννεφάκι κι η αφέλεια. Εκεί που σταματάει η λογική ξεκινάει το Υπουργείο Παιδείας κι η ελληνική κοινωνία. Κρίνετε με τα υπάρχοντα δεδομένα και με την εμπειρία μέχρι τώρα, όχι με αυτά που θα έπρεπε και θα θέλαμε να ισχύουν.

Παρόμοια κατάσταση σε μας σε Λύκειο με πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα και συνάδελφο που δεν μπορούσε να αντικατασταθεί επειδή δεν υπήρχε φάση covid.
Οι γονείς δεν μπορούν να μπουν στη διαδικασία να καταλάβουν τι είναι η φάση αναπληρωτών, τι είναι οι προσλήψεις covid, αυτά είναι ψιλά γράμματα που δεν είναι και υποχρεωμένοι να τα καταλάβουν. Γνωρίζουν μόνο ότι η τάδε έμεινε έγκυος και έφυγε και τσακώνονται με τον διευθυντή γιατί τα παιδιά τους δεν διδάσκονται ένα πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα. Φυσικά και βγάζουν αγανάκτηση και θυμό στους εκπαιδευτικούς και όχι στην Υπουργό.

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #290 στις: Μάρτιος 04, 2021, 12:33:51 μμ »
Παρόμοια κατάσταση σε μας σε Λύκειο με πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα και συνάδελφο που δεν μπορούσε να αντικατασταθεί επειδή δεν υπήρχε φάση covid.
Οι γονείς δεν μπορούν να μπουν στη διαδικασία να καταλάβουν τι είναι η φάση αναπληρωτών, τι είναι οι προσλήψεις covid, αυτά είναι ψιλά γράμματα που δεν είναι και υποχρεωμένοι να τα καταλάβουν. Γνωρίζουν μόνο ότι η τάδε έμεινε έγκυος και έφυγε και τσακώνονται με τον διευθυντή γιατί τα παιδιά τους δεν διδάσκονται ένα πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα. Φυσικά και βγάζουν αγανάκτηση και θυμό στους εκπαιδευτικούς και όχι στην Υπουργό.
Oι γονείς το μόνο που καταλαβαίνουν είναι οτι σκάνε το μισό μισθο το μήνα στα φροντιστηρια και τα ιδιαίτερα για να περάσουν τα παιδάκια στο πανεπιστήμιο ασχέτως φάσης αναπληρωτών, δεν τους καίει και δεν ασχολούνται, ξεγραμμένο το έχουνε τωρα 40 χρόνια. Μόνο με τη πρωτοβάθμια ασχολούνται, ποιός είναι ο δάσκαλος/δασκάλα  -όχι με ειδικότητες τυπου Αγγλικά γιατί και εκεί τα σκάνε, οποτε πάλι δεν ασχολούνται. 

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #291 στις: Μάρτιος 04, 2021, 05:24:26 μμ »
Oι γονείς το μόνο που καταλαβαίνουν είναι οτι σκάνε το μισό μισθο το μήνα στα φροντιστηρια και τα ιδιαίτερα για να περάσουν τα παιδάκια στο πανεπιστήμιο ασχέτως φάσης αναπληρωτών, δεν τους καίει και δεν ασχολούνται, ξεγραμμένο το έχουνε τωρα 40 χρόνια. Μόνο με τη πρωτοβάθμια ασχολούνται, ποιός είναι ο δάσκαλος/δασκάλα  -όχι με ειδικότητες τυπου Αγγλικά γιατί και εκεί τα σκάνε, οποτε πάλι δεν ασχολούνται.
Και ξαναδίνουν άλλα τόσα στα Πανεπιστημιακά φροντιστήρια για να πάρουν πτυχίο... σηκώνεις πρωτοετείς φοιτητές του Ιστορικού Αρχαιολογικού να σου τοποθετήσουν επάνω σε έναν κενό χάρτη της Ευρώπης, την θέση της Ρώμης και της Κωνσταντινούπολης και αυτοί δείχνουν Σουηδία... οι εκπαιδευτικοί φταίνε ή το γεγονός ότι το κάθε ντουβάρι δεν λέει να διαβάσει λίγο επί της ουσίας;;;

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #292 στις: Μάρτιος 04, 2021, 06:52:28 μμ »
Κινδυνεύοντας να φανώ σπαστικός, έχετε καταλάβει πως οι περισσότερες αναρτήσεις απέχουν κατά πολύ από το θέμα της παρούσας συζήτησης; (Αποχή, απεργία ή όχι για την αξιολόγηση - Διαβάζοντάς το ξανά, η όλη κωμωδία ξεκινάει από εδώ καθώς η διατύπωση αναφέρεται στο με ποιον τρόπο θα αρνηθούμε αλλά έστω, ο δημιουργός εξηγεί/δηλώνει πως θέλει "ένα γκάλοπ για το τι γίνεται στα σχολεία ανά την Ελλάδα" επί της αξιολόγησης οπότε, είναι απλά μία ατυχής διατύπωση).

Ο αποπροσανατολισμός ξεκίνησε από τη στιγμή που, αν και η αξιολόγηση στην παρούσα φάση αφορά στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων, η συζήτηση γρήγορα στράφηκε στην επικείμενη (Β' φάση) αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, εκτραχύνθηκε και ξέπεσε στον πετροπόλεμο μεταξύ των υπέρ κ' κατά αυτής κ' πλέον, πλέει σε πελάγη γενικών παραπόνων σχετικά με το τι περνάμε στην τάξη ή/και προβλημάτων του εκπαιδευτικού μας συστήματος (τόσο από την πλευρά των θεσμών όσο και των εκπαιδευτικών). Αν κρίνω δε από το πλήθος των αναρτήσεων στο θέμα για τη 2ΓΕ, οδηγούμαι στο (εσφαλμένο ελπίζω) συμπέρασμα πως, η διαρκής και διακαής επιθυμία των περισσοτέρων είναι να... δέσουν το γάιδαρό τους (βλ. βολευτούν σε μία μόνιμη θέση) ή να μη χάσουν τη βολή τους.

Τελικά, αν και είμαι κατά της αξιολόγησης ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ (και όχι εν γένει) και κατά της στάσης, τόσο του ΥΠΑΙΘ όσο και της ΟΛΜΕ, αρχίζω να πιστεύω πως είμαστε άξιοι της όποιας μοίρας μας επιφυλάσσουν οι όποιοι πονηροί ιθύνοντες. Από τη στιγμή που δεν μπορούμε να έχουμε συγκροτημένο διάλογο και αποπροσανατολιζόμαστε ή/και πετάμε την μπάλα στην εξέδρα τόσο εύκολα, έχουμε ήδη φροντίσει για το διαίρει οπότε, ας τους αφήσουμε να φροντίσουν για το βασίλευε.

Κρίμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2021, 07:14:18 μμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 862
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #293 στις: Μάρτιος 04, 2021, 07:23:00 μμ »
σωστος ο Debaser.

Μια παραμετρος που δεν ξερω αν εχει συζητηθει (αν συζητηθηκε, συγχωρεστε με) ειναι η κατηγοριοποιηση των σχολικων μοναδων σε μια κλιμακα και ποιος ο σκοπος αυτης της καταταξης.
Ειναι για να διαλεγουν μελλοντικα οι γονεις που θα στειλουν το παιδι τους; Ειναι κατι αλλο;   ::)


We are so many...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 494

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.