0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1o bold....λέγεται κατασκευή σχολείων με εξοπλισμό και με μόνιμο προσωπικόαφού τα κάνεις αυτά και έχεις τη βασική προϋπόθεση για εκπαίδευση, τοτε προχωράς σε αξιολόγηση
Επειδή έχω κουραστεί 23 χρόνια στην εκπαίδευση και μάλιστα σε ένα από τα μεγαλύτερα και "δυσκολότερα" ΕΠΑΛ της Θεσσαλονίκης, να ακούω αυτή την ρητορική, λέω να κάνω μία καινούρια πρόταση.Να γίνει κανονική και πλήρης αξιολόγηση σε όσες σχολικές μονάδες χτίστηκαν την τελευταία 15ετία. Εκείνα έχουν τα πάντα, όπως θεωρούν μερικοί από εμάς.Γιατί όχι;
Μου θυμίζουν κάποιοι τον κατάδικο που ζήτησε ως τελευταία επιθυμία του... να μάθει Κινεζικά.Ο νόμος θα εφαρμοστεί, δεν θα βάλετε εσείς τους όρους.
1. Γερασμένο εκπαιδευτικό προσωπικό2. Κουρασμένο και απογοητευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό3. Εκπαιδευτικό προσωπικό χωρίς επιμορφώσεις4. Απαίσια και μη λειτουργικά κτίρια (στην μεγάλη πλειοψηφία)5. Κτίρια κατεστραμμένα ή που χρειάζονται σοβαρές επισκευές6. Κτίρια που δεν έχουν καμία σχέση με τον σχεδιασμό τους (ο κάθε διευθυντής έκανε ότι ήθελε)7. Μικρές αίθουσες (σε πολλά σχολεία χωρισμένες με γυψοσανίδες) με πολλούς μαθητές8. Ανεπαρκής έως ανύπαρκτος εξοπλισμός (όλων των ειδών)9. Γονείς που έχουν λόγο για τα πάντα (ακόμα και γι' αυτά που συνήθως αγνοούν)
Πολύ φιλόδοξο σε βλέπω συνάδελφε πώς ακριβώς θα εφαρμοστεί αν δεν γίνει υποχρεωτική !? Αυτά τα ωραία της Κεραμέως είναι ελληνικές πατέντες, εαν θέλετε και εαν σας βολεύει, και αν έχετε χρόνο περάστε να σας αξιολογήσω , αλλά και αν δεν θελετε και δεν σας βολεύει, δεν θα γίνει και τίποτα πάλι ένα 23-18ωρο στη χειρότερη μάθημα, θα έχετε και θα περιμένετε να βγείτε στη σύνταξη και όποιος έχει πετριά από μόνος του θα δουλεύει οκ αν όχι καλή καρδιά, τα δικά μας παιδιά τα αριστα και απο τα δεξια και απο τα αριστερά πάνε σε ιδιωτικά , τα φτωχα-μεσαία της μαζας και του λαουτζικου πάνε στα φροντιστηρια και όλα καλά. Τρούπωσες-βολεύτηκες-τέλος. Τα φροντιηρια να ν καλά. Οπως ΑΚΡΙ
Διευθυντής σχολείου στον Τύρναβο : «Παρακαλούσα το Θεό να αντέξει το κτίριο άλλα 30 δευτερόλεπτα!"Κτίριο του 1938 πετρόχτιστο!!!!Ποιος ευθύνεται γι αυτό;;;;;Ποιος πρέπει να αξιολογηθεί και να δώσει λόγο γι αυτό;;;; Κάθε μέρα κινδυνεύουν εκπαιδευτκοι και μαθητές σε ετοιμόρροπα κτίρια , σε μια περιοχή απόλυτα σεισμογενή...Πόσα ακόμα πετρόχτιστα σχολεία ακόμα και με ρωγμές έχουμε στην Ελλάδα;;; https://www.pronews.gr/sites/default/files/styles/full/public/article/2021/3/05/seismos-sxoleio-1.jpg?itok=5AGcomRv
Ερμηνείες, υποθέσεις, εικασίες.
Ήδη οι γονείς επιλέγουν τα σχολεία. Όποιος μπορεί μεταφέρει το παιδί του σε σχολείο «καλό», μακριά από περιοχές υποβαθμισμένες. Δεν χρειάζονται να δουν το 1,2,3,4!
Πουθενά όμως δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο.
Θα πρότεινα η ατομική αξιολόγηση που θα ψηφιστεί, να είναι με τέτοιο τρόπο που θα επιτρέπει να αξιολογηθεί όποιος δεν απέχει. Θα το κάνουμε λίγο σαν τους πρόθυμους και μη του εμβολιασμού. Ας πάνε οι πρόθυμοι να αξιολογηθούν 2-3 χρονάκια, να πειστούμε κι εμείς βρε αδερφέ για τις αγνές προθέσεις του υπουργείου και μετά αξιολογούμαστε κι εμείς οικειοθελώς. Αν τώρα πάλι αποδειχτεί ότι δεν ήταν αγνές οι προθέσεις, ε ας υποστούν και τις συνέπειες/παρενέργειες. Εγώ σταματώ εδώ, γιατί είναι προφανές ότι αυτοί που τάσσονται υπέρ εδώ μέσα, ή ζουν σε άλλο κόσμο, ή πάσχουν από το σύνδρομο της Στοκχόλμης, ή είναι της άποψης "και πάλι καλά να λέμε, υπάρχουν και χειρότερα" ή είναι από τους συναδέλφους που θεωρούν ότι ξεχωρίζουν, αλλά θέλουν να φαίνεται κι αυτό παντού, οπότε μέσω της αξιολόγησης θεωρούν ότι είναι η μεγάλη τους ευκαιρία να ξεχωρίσουν από τη πλέμπα. Οποιοδήποτε από τα παραπάνω και να ισχύει (ή συνδυασμός αυτών), δεν έχει νόημα η όποια συζήτηση. Ευτυχώς, ακόμα και σε αυτή την κουτσουρεμένη δημοκρατία που έχουμε, αποφασίζει η πλειοψηφία. Είναι εμφανές ότι εσείς είστε υπέρ της αριστοκρατίας (με εσάς φυσικά να είστε οι άριστοι).
Εισαι σιγουρα εκπαιδευτικος; Γιατι οχι, δεν μπορεις να πας οπου θες το παιδι σου.