0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ακριβώς έτσι! (και για όσους νεότερους μη γνώστες, ιδού:)https://www.youtube.com/watch?v=eLCMCBped2o
Εννοείς τη δική σου στις επιταγές της ολμε; Δεν υπάρχει λόγος για κανέναν αγώνα. Όταν αγωνιζόμαστε εμείς εσύ προφανέστατα θα ήσουν σε καμιά κατάληψη. Δεν θα δεχθώ μαθήματα αγωνιστικότητας από μερικούς εδώ μέσα που θέλουν να επιβάλουν την γνώμη τους για να καλύψουν τα οπίσθιά τους. Αρκετά! Ο καθένας αποφασίζει κατά συνείδηση. Αν εσείς θέλετε να αντιπολιτευτείτε, να κατέβετε στις εκλογές. Δεν θα μπούμε σε μια διαμάχη με το υπουργείο για ανύπαρκτα πράγματα! Κάπου να σταματήσει αυτή η διαστρεβλωση των πάντων. Θα χάσουμε τη λογική μας πια. Και στην τελική στον αγώνα σας; Ωραία! Θα έπρεπε να ζητάτε περικοπή μισθού οι ίδιοι για να πείσετε την κοινωνία ότι όντως αγωνίζεστε. Αλλά, οι δουλοπρεπείς άνθρωποι δεν υψώνουν κεφάλι.
Προς το παρόν μόνο διορισμούς κάνει η παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας. Ξεχνάτε τους διορισμούς ηθελημένα!
Η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας" επανέφερε την τράπεζα θεμάτων, η οποία, όπως ίσως θα θυμούνται οι περισσότεροι συνάδελφοι, ήταν εμπόδιο στην δουλειά κάποιου φιλότιμου εκπαιδευτικού που θα ήθελε να ξεφύγει από την αποστήθιση του βιβλίου και να κάνει το κάτι παραπάνω.Η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας", έφερε ένα σχέδιο αξιολόγησης υπεργραφειοκρατικό , το οποίο μάλιστα δεν αξιολογεί απολύτως τίποτα. Μοναδικός σκοπός του νομοσχεδίου είναι να κερδίσει ψήφους το κυβερνητικό κόμμα από όλους αυτούς τους γονείς που βλέπουν τα χάλια του σχολείου και την - υπαρκτή, ας το ομολογήσουμε- ανεπάρκεια κάποιων συναδέλφων και λένε κάτι πρέπει να γίνει. Ε λοιπόν, η Κεραμέως ψήφισε ένα κάτι, το οποίο όμως ουδεμία σχέση έχει με αξιολόγηση και σε τίποτα δεν βελτιώνει το σχολείο.Η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας" τα έβαλε με τους εκπαιδευτικούς για το ζήτημα των εμβολιασμών την στιγμή που οι εκπαιδευτικοί είναι εμβολιασμένοι σε ποσοστό 75-80%, ενώ έχει αφήσει στο απυρόβλητο τους παπάδες (θυμίζω ότι είναι υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων) για λόγους προφανώς ψηφοθηρικούςΤέλος, όσον αφορά στους διορισμούς , ας μην ξεχνάμε ότι οι πίνακες καταρτίστηκαν επί Γαβρόγλου και οι διορισμοί είχαν προγραμματιστεί να γίνουν νωρίτερα αλλά η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας" τους καθυστέρησε. Συνεπώς, είναι πιο ακριβές να πούμε, οτι αυτή η κυβέρνηση ΔΕΝ ακύρωσε τους διορισμούς που είχε προγραμματίσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Και αυτό είναι το μόνο θετικό πράγμα που έχει κάνει.
Πες μου σε αυτό το παραλήρημα ποιες απαντήσεις έχεις δώσει σχετικά με την προωθούμενη αξιολόγηση και τη χρησιμότητα/προοπτική της. Καμία. Αντίθετα, το μόνο που "πληροφορούμαστε" είναι ότι όλοι όσοι διαφωνούμε με τη θέση σου: α) απλώς κάνουμε αντιπολίτευση, β) ότι όποιος διαφωνεί με την αξιολόγηση βρισκόταν γενικώς και αορίστως σε κάποιες καταλήψεις ενώ εσύ έδινες αγώνα (άγνωστο τι είδους, προφανώς ατομικό, γιατί τη συλλογικότητα την απορρίπτεις), γ) ότι ένας εργαζόμενος δεν μπορεί να συμφωνεί με τη θέση του σωματείου του, δ) εμμέσως πλην σαφώς ότι οι διαφωνούντες προσπαθούν να καλύψουν την ανεπάρκειά τους, ε) ότι οι συνάδελφοι πλην του εαυτού σου είναι δουλοπρεπείς. Παλιότερα σου είχα πει ότι δε δουλεύεις μόνο εσύ στο δημόσιο σχολείο. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που κάνουν φιλότιμα τη δουλειά τους και καλύπτουν και την κρατική ανεπάρκεια σε πλήθος τομέων. "Τρέχουν" προγράμματα στις ελεύθερες ώρες τους χωρίς αποζημίωση.
Ποτέ δεν μας κατηγόρησε για τους εμβολιασμούς, γνωρίζουν ότι δεν είναι του ίδιου μορφωτικού επιπέδου όλοι μα όλοι οι εκπαιδευτικοί, όπως δεν είναι και οι γιατροί, αλλά παρόλα αυτά περύχαμε σημαντικά υψηλό ποσοστό.
Χαρακτηρισμοί και εύκολα συμπεράσματα ανήκουν σε ανθρώπους χωρίς παιδεία, όσα πτυχία και αν μαζεύει.
Γνωρίζεις εμένα προσωπικά; Ίσως και ναι. Η προσπάθεια να πείσετε τρομοκρατώντας με την καταστροφολογία σας είναι ανέντιμη. Αυτό ζήσαμε και πέρσι στους συλλόγους αυτό και φέτος. Κάποιοι θέλουν να μας υποδείξουν την δική τους οπτική. Ψηφίζει ο καθένας ό,τι κρίνει σωστό. Σεβόμαστε την επιλογή του. Τέλος! Χαρακτηρισμοί και εύκολα συμπεράσματα ανήκουν σε ανθρώπους χωρίς παιδεία, όσα πτυχία και αν μαζεύει.
ο σεβασμός κερδίζεται...και προς τα γραφόμενα σου έχει χαθεί προ πολλού...απορώ με το κουράγιο των συναδέλφων που μπαίνουν στη διαδικασία και σου απαντάνε...
Για τους διορισμούς. Αν δεν ήθελε δεν τους έκανε. Το πρόβλημα ήταν οι πίνακες του Γαβρόγλου, που έφεραν στην εκπαίδευση προσωπικό μη αξιολογημένο, ενώ είχε την ηθική υποχρέωση να διορίσει εκείνους που πετύχαιναν ξανά και ξανά στους γραπτούς διαγωνισμούς.