*

Ψηφοφορία

σαν σύλλογος τι έχετε αποφασίσει όσο αναφορά την αξιολόγηση ? Σε περίπτωση τελικής απόφασης του σχολείου να αλλάξετε τη ψήφο σας

αποχή-απεργία
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση
θα εφαρμοστεί η αξιολόγηση  οριακά
δεν έχουμε κάνει ακόμα σύλλογο
ψηφίσαμε 50-50

Αποστολέας Θέμα: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση  (Αναγνώστηκε 182492 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ni9os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
  • .
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #448 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 03:43:33 μμ »
Εισαι μελος του ΠΥΣΔΕ καποιας δευτεροβαθμιας.
Εισαι ενα στελεχος με φιλοδοξιες αναρριχησης. Εσυ μπορει να αυτοπροσδιοριζεσαι ως υποστηρικτης του καλου των «συναδελφων» σου εκπαιδευτικων…
Αληθεια, ποσες ωρες δουλευεις στο σχολειο διδασκοντας μαθηματα;
Θα εμπλακεις στη διαδικασια της αξιολογησης ή ελπιζεις να εισαι ο αξιολογητης των αλλων;

Ευχαριστω.
@ΤimPap.

Καλη σταδιοδρομια και μακρια απο μενα, ευχομαι.
Ένα από τα σημάδια επερχόμενου νευρικού κλονισμού είναι όταν πιστεύει κανείς ότι η δουλειά του είναι φοβερά σημαντική.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:45:25 »

Αποσυνδεδεμένος ernesto

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 572
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #449 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 03:54:17 μμ »
Ακριβώς έτσι!
(και για όσους νεότερους μη γνώστες, ιδού:)
https://www.youtube.com/watch?v=eLCMCBped2o

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος kostakkiss

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 64
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #450 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 04:02:59 μμ »
Ακριβώς έτσι!
(και για όσους νεότερους μη γνώστες, ιδού:)
https://www.youtube.com/watch?v=eLCMCBped2o

Ευχαριστούμε! Μας έδωσες τα κατάλληλα στοιχεία να θυμηθούμε τον όρο με ακρίβεια... ;)

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #451 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 08:20:39 μμ »
Απέχετε από τα καθήκοντά σας, κύριοι;; Ωραίο εύρημα αλήθεια...να σας πω, έχω κουραστεί. Και τώρα που διορίστηκα, λέω να αράξω λιγάκι. Μήπως να απέχω και από τις εφημερίες, την καταχώρηση απουσιών, το εργαστήριο...καλή η ιδέα σας παιδιά!!!

Μας καλείτε στις συνελεύσεις των ΕΛΜΕ...έχετε περάσει από εκεί; Να πάτε να πήξετε τρελές ιδέες...βουρ!!! Είμαι εκτός πια...απελευθερώθηκα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:45:25 »

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #452 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 09:23:08 μμ »
Εννοείς τη δική σου στις επιταγές της ολμε; Δεν υπάρχει λόγος για κανέναν αγώνα. Όταν αγωνιζόμαστε εμείς εσύ προφανέστατα θα ήσουν σε καμιά κατάληψη. Δεν θα δεχθώ μαθήματα αγωνιστικότητας από μερικούς εδώ μέσα που θέλουν να επιβάλουν την γνώμη τους για να καλύψουν τα οπίσθιά τους. Αρκετά! Ο καθένας αποφασίζει κατά συνείδηση. Αν εσείς θέλετε να αντιπολιτευτείτε, να κατέβετε στις εκλογές. Δεν θα μπούμε σε μια διαμάχη με το υπουργείο για ανύπαρκτα πράγματα! Κάπου να σταματήσει αυτή η διαστρεβλωση των πάντων. Θα χάσουμε τη λογική μας πια. Και στην τελική στον αγώνα σας; Ωραία! Θα έπρεπε να ζητάτε περικοπή μισθού οι ίδιοι για να πείσετε την κοινωνία ότι όντως αγωνίζεστε. Αλλά, οι δουλοπρεπείς άνθρωποι δεν υψώνουν κεφάλι.

Πες μου σε αυτό το παραλήρημα ποιες απαντήσεις έχεις δώσει σχετικά με την προωθούμενη αξιολόγηση και τη χρησιμότητα/προοπτική της. Καμία.  Αντίθετα, το μόνο που "πληροφορούμαστε" είναι ότι όλοι όσοι διαφωνούμε με τη θέση σου: α) απλώς κάνουμε αντιπολίτευση, β) ότι όποιος διαφωνεί με την αξιολόγηση βρισκόταν γενικώς και αορίστως σε κάποιες καταλήψεις ενώ εσύ έδινες αγώνα (άγνωστο τι είδους, προφανώς ατομικό, γιατί τη συλλογικότητα την απορρίπτεις), γ) ότι ένας εργαζόμενος δεν μπορεί να συμφωνεί με τη θέση του σωματείου του, δ) εμμέσως πλην σαφώς ότι οι διαφωνούντες προσπαθούν να καλύψουν την ανεπάρκειά τους, ε) ότι οι συνάδελφοι πλην του εαυτού σου είναι δουλοπρεπείς.

Παλιότερα σου είχα πει ότι δε δουλεύεις μόνο εσύ στο δημόσιο σχολείο. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που κάνουν φιλότιμα τη δουλειά τους και καλύπτουν και την κρατική ανεπάρκεια σε πλήθος τομέων. "Τρέχουν" προγράμματα στις ελεύθερες ώρες τους χωρίς αποζημίωση. Βάζουν ακόμη και το χέρι στην τσέπη για να καλύψουν κενά της κρατικής χρηματοδότησης. Προφανώς ο καθένας θα αποφασίσει κατά συνείδηση. Αλλά μάθε ότι συνείδηση, κατάρτιση, επιμορφώσεις, πτυχία έχουν χιλιάδες συνάδελφοι. Και για να καταλάβεις πόσο άκυρο ήταν το post σου,  μίλησες υποτιμητικά κι απαξιωτικά σε ένα συνάδελφο που έχει και διδακτορικό και επιμορφώσεις και δημοσιεύσεις κι ό,τι θες (τυχαίνει να τον γνωρίζω προσωπικά).

Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν πόσο σε τυφλώνει η δική σου συνείδηση και λογική... Δεν είναι ανεπαρκής όποιος διαφωνεί με το νόμο Κεραμέως. Απλώς κάποιοι διακρίνουν ότι άλλοι είναι οι βαθύτεροι στόχοι και όχι η αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Ανάλυση όμως δε θα κάνω σε έναν άνθρωπο που, όταν κάποιοι εδώ αναφέραμε ότι το webex μας "έτρωγε" δεδομένα την ώρα του μαθήματος, μας απαντούσε ότι "δεν ξέρουμε τι μας γίνεται κι ό,τι θα παρακολουθούσαμε βίντεο στο youtube". Αν λοιπόν εμείς ταυτιζόμαστε με την ΟΛΜΕ, εσύ ταυτίζεσαι με τη διοίκηση. Οκ; Και δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ με δικές σου τοποθετήσεις: όλες είναι εμπρηστικές και προκλητικές μέχρι το μεδούλι.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2021, 09:24:52 μμ από jimy100 »

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #453 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 09:44:44 μμ »
Στις δημοκρατίες δυτικού τύπου μπορεί να διαφωνείς ΟΣΟ θες με τους νόμους, αλλά είσαι υποχρεωμένος να τους εφαρμόζεις. Δημόσιος υπάλληλος που δεν εφαρμόζει το νόμο για να κάνει "επανάσταση" είναι δίπλα γελοίος. Πρώτον διότι οι επαναστάτες δεν είναι υπάλληλοι αυτού εναντίον του οποίου επαναστατούν και δεύτερον επανάσταση χωρίς ρίσκο είναι αυταπόδεικτα ρεζιλίκι τουλάχιστον. Μόλις πέσει η πρώτη περικοπή μισθού 9 στους 10 θα βάλουν την ουρά κάτω από τα σκέλια. Η ευθύνη της Κεραμέως είναι μεγάλη που αφήνει αυτό το καραγκιοζιλίκι με το αστείο ευφεύρημα των συνδικαλιστών περί "απεργίας αποχής από νόμο" να συνεχίζεται.

Αποσυνδεδεμένος apokyr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #454 στις: Σεπτέμβριος 24, 2021, 11:22:36 μμ »
Προς το παρόν μόνο διορισμούς κάνει η παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας. Ξεχνάτε τους διορισμούς ηθελημένα! 


Η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας" επανέφερε την τράπεζα θεμάτων, η οποία, όπως ίσως θα θυμούνται οι περισσότεροι συνάδελφοι, ήταν εμπόδιο στην δουλειά κάποιου φιλότιμου εκπαιδευτικού που θα ήθελε να ξεφύγει από την αποστήθιση του βιβλίου και να κάνει το κάτι παραπάνω.

Η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας", έφερε ένα σχέδιο αξιολόγησης υπεργραφειοκρατικό , το οποίο μάλιστα δεν αξιολογεί απολύτως τίποτα.
Μοναδικός σκοπός του νομοσχεδίου είναι να κερδίσει ψήφους το κυβερνητικό κόμμα από όλους αυτούς τους γονείς που βλέπουν τα χάλια του σχολείου και την - υπαρκτή, ας το ομολογήσουμε- ανεπάρκεια κάποιων συναδέλφων και λένε κάτι πρέπει να γίνει. Ε λοιπόν, η Κεραμέως ψήφισε ένα κάτι, το οποίο όμως ουδεμία σχέση έχει με αξιολόγηση και σε τίποτα δεν βελτιώνει το σχολείο.

Η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας" τα έβαλε με τους εκπαιδευτικούς για το ζήτημα των εμβολιασμών την στιγμή που οι εκπαιδευτικοί είναι εμβολιασμένοι σε ποσοστό 75-80%, ενώ έχει αφήσει στο απυρόβλητο τους παπάδες (θυμίζω ότι είναι υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων) για λόγους προφανώς ψηφοθηρικούς

Τέλος, όσον αφορά στους διορισμούς , ας μην ξεχνάμε ότι οι πίνακες καταρτίστηκαν επί Γαβρόγλου και οι διορισμοί είχαν προγραμματιστεί να γίνουν νωρίτερα αλλά η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας" τους καθυστέρησε. Συνεπώς, είναι πιο ακριβές να πούμε, οτι αυτή η κυβέρνηση ΔΕΝ ακύρωσε τους διορισμούς που είχε προγραμματίσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Και αυτό είναι το μόνο θετικό πράγμα που έχει κάνει.





Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #455 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 08:21:12 πμ »

Η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας" επανέφερε την τράπεζα θεμάτων, η οποία, όπως ίσως θα θυμούνται οι περισσότεροι συνάδελφοι, ήταν εμπόδιο στην δουλειά κάποιου φιλότιμου εκπαιδευτικού που θα ήθελε να ξεφύγει από την αποστήθιση του βιβλίου και να κάνει το κάτι παραπάνω.

Η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας", έφερε ένα σχέδιο αξιολόγησης υπεργραφειοκρατικό , το οποίο μάλιστα δεν αξιολογεί απολύτως τίποτα.
Μοναδικός σκοπός του νομοσχεδίου είναι να κερδίσει ψήφους το κυβερνητικό κόμμα από όλους αυτούς τους γονείς που βλέπουν τα χάλια του σχολείου και την - υπαρκτή, ας το ομολογήσουμε- ανεπάρκεια κάποιων συναδέλφων και λένε κάτι πρέπει να γίνει. Ε λοιπόν, η Κεραμέως ψήφισε ένα κάτι, το οποίο όμως ουδεμία σχέση έχει με αξιολόγηση και σε τίποτα δεν βελτιώνει το σχολείο.

Η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας" τα έβαλε με τους εκπαιδευτικούς για το ζήτημα των εμβολιασμών την στιγμή που οι εκπαιδευτικοί είναι εμβολιασμένοι σε ποσοστό 75-80%, ενώ έχει αφήσει στο απυρόβλητο τους παπάδες (θυμίζω ότι είναι υπουργείο παιδείας και θρησκευμάτων) για λόγους προφανώς ψηφοθηρικούς

Τέλος, όσον αφορά στους διορισμούς , ας μην ξεχνάμε ότι οι πίνακες καταρτίστηκαν επί Γαβρόγλου και οι διορισμοί είχαν προγραμματιστεί να γίνουν νωρίτερα αλλά η " παρούσα κυβέρνηση και μαλιστα η τωρινή ηγεσία του υπουργείου παιδείας" τους καθυστέρησε. Συνεπώς, είναι πιο ακριβές να πούμε, οτι αυτή η κυβέρνηση ΔΕΝ ακύρωσε τους διορισμούς που είχε προγραμματίσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Και αυτό είναι το μόνο θετικό πράγμα που έχει κάνει.
Θετικό πρόσημο και η τράπεζα! Χωρίς αυτή δεν είχαν την άνεση κάποιοι να κάνουν το κάτι ξεχωριστό για τα παιδιά, αλλά την άνεση να μην βγάζουν την ύλη και να σωρεύονται κενά στους μαθητές. Ποτέ δεν μας κατηγόρησε για τους εμβολιασμούς, γνωρίζουν ότι δεν είναι του ίδιου μορφωτικού επιπέδου όλοι μα όλοι οι εκπαιδευτικοί, όπως δεν είναι και οι γιατροί, αλλά παρόλα αυτά περύχαμε σημαντικά υψηλό ποσοστό. Έφερε ένα σχέδιο αξιολόγησης! Ας προταθούν βελτιώσεις. Τίποτα. Σιωπή. Καλύτερα κραυγές ασυνάρτητες άρνησης.
Για τους διορισμούς. Αν δεν ήθελε δεν τους έκανε. Το πρόβλημα ήταν οι πίνακες του Γαβρόγλου, που έφεραν στην εκπαίδευση προσωπικό μη αξιολογημένο, ενώ είχε την ηθική υποχρέωση να διορίσει εκείνους που πετύχαιναν ξανά και ξανά στους γραπτούς διαγωνισμούς.
Όλα προς τη βελτίωση του σχολείου τείνουν! Βέβαια με προσωπικό ασταθές, προσωπικό αμφιβόλου ποιότητας, προσωπικό με νοοτροπία ρουσφετολογική, πώς να έρθει η βελτίωση; Εμπιστεύομαι τους αρκετούς επιστήμονες που υπηρετούν την εκπαίδευση με αγάπη και μεράκι, διακονώντας την επιστήμη τους και φροντίζοντας να αναπτυχθούν πνευματικά οι μαθητές μας. Σε αυτούς ελπίζω! Οι άλλοι μια ζωή στην άρνηση, μια ζωή για να κάνουν το οτιδήποτε αναμένουν σαφείς οδηγίες, με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί τίποτα.

Τέλος, δεν μπορούμε να πείσουμε κανέναν και δεν πρέπει. Μεγάλα παιδιά είμαστε, μελετάμε προσεχτικά το φεκ και αποφασίζουμε χωρίς φόβο και χωρίς πάθος.

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #456 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 08:25:36 πμ »
Πες μου σε αυτό το παραλήρημα ποιες απαντήσεις έχεις δώσει σχετικά με την προωθούμενη αξιολόγηση και τη χρησιμότητα/προοπτική της. Καμία.  Αντίθετα, το μόνο που "πληροφορούμαστε" είναι ότι όλοι όσοι διαφωνούμε με τη θέση σου: α) απλώς κάνουμε αντιπολίτευση, β) ότι όποιος διαφωνεί με την αξιολόγηση βρισκόταν γενικώς και αορίστως σε κάποιες καταλήψεις ενώ εσύ έδινες αγώνα (άγνωστο τι είδους, προφανώς ατομικό, γιατί τη συλλογικότητα την απορρίπτεις), γ) ότι ένας εργαζόμενος δεν μπορεί να συμφωνεί με τη θέση του σωματείου του, δ) εμμέσως πλην σαφώς ότι οι διαφωνούντες προσπαθούν να καλύψουν την ανεπάρκειά τους, ε) ότι οι συνάδελφοι πλην του εαυτού σου είναι δουλοπρεπείς.

Παλιότερα σου είχα πει ότι δε δουλεύεις μόνο εσύ στο δημόσιο σχολείο. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που κάνουν φιλότιμα τη δουλειά τους και καλύπτουν και την κρατική ανεπάρκεια σε πλήθος τομέων. "Τρέχουν" προγράμματα στις ελεύθερες ώρες τους χωρίς αποζημίωση. Βάζουν ακόμη και το χέρι στην τσέπη για να καλύψουν κενά της κρατικής χρηματοδότησης. Προφανώς ο καθένας θα αποφασίσει κατά συνείδηση. Αλλά μάθε ότι συνείδηση, κατάρτιση, επιμορφώσεις, πτυχία έχουν χιλιάδες συνάδελφοι. Και για να καταλάβεις πόσο άκυρο ήταν το post σου,  μίλησες υποτιμητικά κι απαξιωτικά σε ένα συνάδελφο που έχει και διδακτορικό και επιμορφώσεις και δημοσιεύσεις κι ό,τι θες (τυχαίνει να τον γνωρίζω προσωπικά).

Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν πόσο σε τυφλώνει η δική σου συνείδηση και λογική... Δεν είναι ανεπαρκής όποιος διαφωνεί με το νόμο Κεραμέως. Απλώς κάποιοι διακρίνουν ότι άλλοι είναι οι βαθύτεροι στόχοι και όχι η αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Ανάλυση όμως δε θα κάνω σε έναν άνθρωπο που, όταν κάποιοι εδώ αναφέραμε ότι το webex μας "έτρωγε" δεδομένα την ώρα του μαθήματος, μας απαντούσε ότι "δεν ξέρουμε τι μας γίνεται κι ό,τι θα παρακολουθούσαμε βίντεο στο youtube". Αν λοιπόν εμείς ταυτιζόμαστε με την ΟΛΜΕ, εσύ ταυτίζεσαι με τη διοίκηση. Οκ; Και δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ με δικές σου τοποθετήσεις: όλες είναι εμπρηστικές και προκλητικές μέχρι το μεδούλι.
Γνωρίζεις εμένα προσωπικά; Ίσως και ναι.

Η προσπάθεια να πείσετε τρομοκρατώντας με την καταστροφολογία σας είναι ανέντιμη. Αυτό ζήσαμε και πέρσι στους συλλόγους αυτό και φέτος. Κάποιοι θέλουν να μας υποδείξουν την δική τους οπτική. Ψηφίζει ο καθένας ό,τι κρίνει σωστό. Σεβόμαστε την επιλογή του. Τέλος! Χαρακτηρισμοί και εύκολα συμπεράσματα ανήκουν σε ανθρώπους χωρίς παιδεία, όσα πτυχία και αν μαζεύει.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: αποχή απεργία ή όχι ,για την αξιολόγηση
« Απάντηση #457 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 08:51:51 πμ »
μηδενίστηκαν οι ψήφοι
και ψηφίζουμε πάλι

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #458 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 09:07:56 πμ »
Ποτέ δεν μας κατηγόρησε για τους εμβολιασμούς, γνωρίζουν ότι δεν είναι του ίδιου μορφωτικού επιπέδου όλοι μα όλοι οι εκπαιδευτικοί, όπως δεν είναι και οι γιατροί, αλλά παρόλα αυτά περύχαμε σημαντικά υψηλό ποσοστό.
Χαρακτηρισμοί και εύκολα συμπεράσματα ανήκουν σε ανθρώπους χωρίς παιδεία, όσα πτυχία και αν μαζεύει.
Υγ: δικά σου και τα 2 σχόλια... ;D ;D
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος lost snow

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #459 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 09:10:45 πμ »
Γνωρίζεις εμένα προσωπικά; Ίσως και ναι.

Η προσπάθεια να πείσετε τρομοκρατώντας με την καταστροφολογία σας είναι ανέντιμη. Αυτό ζήσαμε και πέρσι στους συλλόγους αυτό και φέτος. Κάποιοι θέλουν να μας υποδείξουν την δική τους οπτική. Ψηφίζει ο καθένας ό,τι κρίνει σωστό. Σεβόμαστε την επιλογή του. Τέλος! Χαρακτηρισμοί και εύκολα συμπεράσματα ανήκουν σε ανθρώπους χωρίς παιδεία, όσα πτυχία και αν μαζεύει.

ο σεβασμός κερδίζεται...και προς τα γραφόμενα σου έχει χαθεί προ πολλού...απορώ με το κουράγιο των συναδέλφων που μπαίνουν στη διαδικασία και σου απαντάνε...

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #460 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 09:46:47 πμ »
ο σεβασμός κερδίζεται...και προς τα γραφόμενα σου έχει χαθεί προ πολλού...απορώ με το κουράγιο των συναδέλφων που μπαίνουν στη διαδικασία και σου απαντάνε...

Εγώ πάντως υποψιάζομαι ότι δεν είναι θέμα σεβασμού. Δεν μοιάζει για μάχιμος εκπαιδευτικός, περισσότερο μοιάζει ότι είναι σε διατεταγμένη "υπηρεσία" από το υπουργείο με σκοπό να "διαφημίσει" τις κυβερνητικές θέσεις και να επηρεάσει/φοβήσει κάποιους ώστε να μην συμμετέχουν στην απεργία-αποχή. Αν είναι αυτή η περίπτωση, συμβουλή προς το υπουργείο: βάλτε κάποιον καλύτερο, ο συγκεκριμένος δεν πείθει καθόλου.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2021, 09:53:04 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος ni9os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
  • .
    • Προφίλ
Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση
« Απάντηση #461 στις: Σεπτέμβριος 25, 2021, 09:54:02 πμ »
Για τους διορισμούς. Αν δεν ήθελε δεν τους έκανε. Το πρόβλημα ήταν οι πίνακες του Γαβρόγλου, που έφεραν στην εκπαίδευση προσωπικό μη αξιολογημένο, ενώ είχε την ηθική υποχρέωση να διορίσει εκείνους που πετύχαιναν ξανά και ξανά στους γραπτούς διαγωνισμούς.

Eσύ, ως μέλος του ΠΥΣΔΕ, είσαι ο άξιος. Οι υπόλοιποι είναι ανάξιοι. Θέλω να μαθω ποιος είσαι εσύ που ορίζεις, με τις αποφάσεις σου, την τύχη κάποιων καθηγητών στο ΠΥΣΔΕ που σε έβαλαν.
Ποιος είσαι;
Σε ποιο ΠΥΣΔΕ ανήκεις;

''..προσωπικό μη αξιολογημένο'', λες... Τι (προσωπικό) ορισμό δίνεις στην αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού; Τι περιεχόμενο τής βάζεις; Πόσες ώρες (είναι η τρίτη φορά που σε ρωτάω) διδάσκεις στην τάξη;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2021, 09:57:22 πμ από ni9os »
Ένα από τα σημάδια επερχόμενου νευρικού κλονισμού είναι όταν πιστεύει κανείς ότι η δουλειά του είναι φοβερά σημαντική.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159633
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 482
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 474
Σύνολο: 493

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.