0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όχι δεν είναι από εκεί η απαξίωση. Τα μάστερ των «καθηγητικών» σχολών ιδίως της φιλοσοφικής μια σαβούρα ήταν πάντα όπως ήταν κ οι περισσότεροι καθηγητές αυτών των σχολών, ειδικά των παλιών τμημάτων με τους «δεινόσαυρους». Ουυε καν πρωτότυπες εργασίες δεν ζητούσαν κ έβγαιναν και κάτι διδακτορικά των 700 σελίδων που οι 400 είναι βιβλιογραφική ανασκόπηση κ τι είπε ο ένας κ ο άλλος κ ο παράλλος σαν κολάζ, και το πρωτότυπο κομμάτι ήταν μηδαμινό. (το μεταπτυχιακό μου είναι σε τετοια σχολή, διευκρινίζω). μην τα ρίχνουμε όλα στην μπιζνα που στήθηκε αργότερα. @aporias συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για όλα.
[...]Τον εκπαιδευτικό,που θέλει να συνεχίσει να κάνει καλά τη δουλειά του και δεν ενδιαφέρεται να φύγει από την τάξη, νομίζω ότι το νέο σύστημα τον αφήνει παγερά αδιάφορο.Και κάτι τελευταίο.Ειχαμε τη χαρά τις προάλλες να αποχαιρετίσουμε μια συνάδελφο που αφυπηρέτησε.Μακαρι όλοι οι νεοτεροι συνάδελφοι με τα πακέτα χαρτιών να είχαμε τη μισή προσφορά, ζωντάνια, αγάπη και αποτελεσματικότητα από αυτή της συγκεκριμένης.Επομενως, καλύτερα θα ήταν να αποφεύγουμε και τα στερεότυπα "παλιος-νεος".
Χαίρομαι γιατί γράφονται αλήθειες.Και οι αλήθειες δυστυχώς τις περισσότερες φορές είναι σκληρές.Για να ανακεφαλαιώσουμε,δεν προτείνουμε εκεί στη διαβούλευση, καμιά αυξησούλα
Συμφωνώ. Πρόκειται για σύστημα, το οποίο οδηγεί σε επιλογή στελεχών. Οι υπόλοιποι, είτε με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα είτε χωρίς, θα συνεχίσουμε να κάνουμε το μάθημά μας, όπως πριν.
Φοβάστε ότι θα επηρεαστεί το κλίμα στο σχολείο σας από την επιλογή των διαφόρων υπευθύνων κ από τις εξουσίες που μεταφέρονται στον διευθυντή;
Τελικά πάλι στα μόρια σταθήκαμε, τόσα άλλα ζητήματα δεν τα θίγουμε.
Αυτό πάλι με τους "ομίλους", πως σας φαίνεται; https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/352940_nomoshedio-apasholisi-ekpaideytikon-apogeyma-me-antamoibi-moriaΟι ώρες δεν υπολογίζονται στο ωράριο. Όλα για την "τιμή και τη δόξα" της αξιολόγησης.
Εχω την εντύπωση οτι στα πειραματικά σχολεία που εχουν ομιλους παντα ηταν μετα το σχολικο ωραριο.
Το θέμα δεν είναι αν οι όμιλοι θα γίνονται μετά το σχολικό ωράριο ή όχι, αλλά ότι οι ώρες δεν μετρούν για συμπλήρωση ωραρίου του εκπαιδευτικού. Είναι ένας έμμεσος τρόπος για να καταργήσουν περιβαλλοντικά/πολιτιστικά κλπ προγράμματα (αφού θα υπάρχουν τα εργαστήρια δεξιοτήτων με παρεμφερή θεματολογία, στο πρωινό πρόγραμμα).