*

Αποστολέας Θέμα: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση  (Αναγνώστηκε 15225 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #70 στις: Ιούλιος 03, 2021, 10:26:49 πμ »
Χαίρομαι γιατί γράφονται αλήθειες.Και οι αλήθειες δυστυχώς τις περισσότερες φορές είναι σκληρές.
Για να ανακεφαλαιώσουμε,δεν προτείνουμε εκεί στη διαβούλευση, καμιά αυξησούλα σε όσους δίνουν την ψυχή τους στην τάξη, αντί για μοριάκια;Ας τα δώσουν στους χαρτομαζώχτρες που φιλοδοξούν να κάνουν"καριέρα".Τον εκπαιδευτικό,που θέλει να συνεχίσει να κάνει καλά τη δουλειά του και δεν ενδιαφέρεται να φύγει από την τάξη, νομίζω ότι το νέο σύστημα τον αφήνει παγερά αδιάφορο.
Και κάτι τελευταίο.Ειχαμε τη χαρά τις προάλλες να αποχαιρετίσουμε μια συνάδελφο που αφυπηρέτησε.Μακαρι όλοι οι νεοτεροι συνάδελφοι με τα πακέτα χαρτιών να είχαμε τη μισή προσφορά, ζωντάνια, αγάπη και αποτελεσματικότητα από αυτή της συγκεκριμένης.Επομενως, καλύτερα θα ήταν να αποφεύγουμε και τα στερεότυπα "παλιος-νεος".
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 03, 2021, 10:40:13 πμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:05:53 »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1677
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #71 στις: Ιούλιος 03, 2021, 11:27:15 πμ »
Όχι δεν είναι από εκεί η απαξίωση. Τα μάστερ των «καθηγητικών» σχολών ιδίως της φιλοσοφικής μια σαβούρα ήταν πάντα όπως ήταν κ οι περισσότεροι καθηγητές αυτών των σχολών, ειδικά των παλιών τμημάτων με τους «δεινόσαυρους». Ουυε καν πρωτότυπες εργασίες δεν ζητούσαν κ έβγαιναν και κάτι διδακτορικά των 700 σελίδων που οι 400 είναι βιβλιογραφική ανασκόπηση κ τι είπε ο ένας κ ο άλλος κ ο παράλλος σαν κολάζ, και το πρωτότυπο κομμάτι ήταν μηδαμινό. (το μεταπτυχιακό μου είναι σε τετοια σχολή, διευκρινίζω). μην τα ρίχνουμε όλα στην μπιζνα που στήθηκε αργότερα.

@aporias συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για όλα.
+100000000
(Εχω κι εγω ενα τέτοιο στη διδακτικη ζωντανων γλωσσων απο τη φιλοσοφικη...)

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #72 στις: Ιούλιος 03, 2021, 01:07:35 μμ »
[...]Τον εκπαιδευτικό,που θέλει να συνεχίσει να κάνει καλά τη δουλειά του και δεν ενδιαφέρεται να φύγει από την τάξη, νομίζω ότι το νέο σύστημα τον αφήνει παγερά αδιάφορο.
Και κάτι τελευταίο.Ειχαμε τη χαρά τις προάλλες να αποχαιρετίσουμε μια συνάδελφο που αφυπηρέτησε.Μακαρι όλοι οι νεοτεροι συνάδελφοι με τα πακέτα χαρτιών να είχαμε τη μισή προσφορά, ζωντάνια, αγάπη και αποτελεσματικότητα από αυτή της συγκεκριμένης.Επομενως, καλύτερα θα ήταν να αποφεύγουμε και τα στερεότυπα "παλιος-νεος".

Συμφωνώ. Πρόκειται για σύστημα, το οποίο οδηγεί σε επιλογή στελεχών.  Οι υπόλοιποι, είτε με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα είτε χωρίς, θα συνεχίσουμε να κάνουμε το μάθημά μας, όπως πριν.

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #73 στις: Ιούλιος 03, 2021, 03:12:04 μμ »
Χαίρομαι γιατί γράφονται αλήθειες.Και οι αλήθειες δυστυχώς τις περισσότερες φορές είναι σκληρές.
Για να ανακεφαλαιώσουμε,δεν προτείνουμε εκεί στη διαβούλευση, καμιά αυξησούλα

ούτε αυτό θα αποδώσει , ούτε καμία αξιολόγηση (με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις)  όσο κρατάνε τα παρεάκια και οι υποχρεώσεις για ανέλιξη. τα βλέπουμε ΤΩΡΑ ΤΩΡΑ που δεν ισχύει αυτό το πλαίσιο.  το έχω δει στον πιο αξιόλογο , δίκαιο και ειλικρινή άνθρωπο που -νόμιζα- ότι είχα γνωρίσει στα 20 χρόνια (εγώ , όχι το άτομο που λέω : από το παράθυρο με φεκ μετά από μένα και περίεργη προϋπηρεσία). οπότε ΔΕΝ πιστεύω τίποτα. και εκεί οι προσωπικές εμπάθειες θα βασιλεύσουν. υπάρχει τρόπος και στελέχη να αναδειχθούν και η δουλειά να γίνεται αλλά δεν κολακεύει επάρσεις και μεγαλομανίες. έχουμε πολύ δρόμο. δυστυχώς , το κλίμα δεν θα είναι όπως πριν , διότι και πριν ήταν περίπου τέτοιο, τώρα όμως είναι και με τη βούλα του νόμου και θα σφίξει πιο πολύ ! και το κάνω τη δουλειά μου και δεν φοβάμαι κανέναν δεν ισχύει ! και απειλή να μην είσαι για θέση στελέχους υπάρχει η ΖΗΛΕΙΑ (επίσης : έχετε περάσει ντεμέκ ενδοσχολική επιμόρφωση , χωρίς φυσικά βεβαίωση του διευθυντή, μεσημέρι με γκρίνια αλλά όλοι εκεί να ακούτε ΒΛΑΚΕΙΕΣ; )

οι ασεπίτες έχουν περάσει εξετάσεις και - ξαναλέω- διορισμένοι από το παράθυρο μόνο με προϋπηρεσία έχουν ήδη θέση στελέχους και χωρίς ιδιαίτερη κρίση ! τι να λέμε; και σου λεει θα μοριοδοτηθεί το β' επίπεδο ! που δεν μπορούν να κάνουν όλοι (αν δεν είναι τυχεροί, μόνο σε πρωινό σχολείο, εκτός αν τους κάλυψε ο διευθυντής ή έδωσε κωδικούς σε άλλους να φαίνεται μέσα και δεν έχουν δοθεί εξετάσεις εδώ και καιρό και ακόμα έχουν κάποιοι ψευδαισθήσεις ότι όλα είναι γκρίνια και αρνητισμός και φοβίες ; θα τρελαθούμε ...


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:05:53 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4071
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #74 στις: Ιούλιος 03, 2021, 03:21:09 μμ »
Συμφωνώ. Πρόκειται για σύστημα, το οποίο οδηγεί σε επιλογή στελεχών.  Οι υπόλοιποι, είτε με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα είτε χωρίς, θα συνεχίσουμε να κάνουμε το μάθημά μας, όπως πριν.

Τα λέγαμε κ τις προάλλες, νομίζω αυτός είναι ο στόχος του συστήματος, συν το επικοινωνιακό. Τα στελέχη κ να φανεί στην κοινωνία ότι οι τεμπέληδες που αρνούνται την αξιολόγηση θα μπουμ στη θέση τους.

Την αξιολόγηση σχολείων μελλοντικά στο πλαίσιο της «φιλελεύθερης» ατζέντας τη φοβάμαι πιο πολύ.

Τελικά πάλι στα μόρια σταθήκαμε, τόσα άλλα ζητήματα δεν τα θίγουμε.
Ας πούμε η περίφημη ευελιξία στην αξιολόγηση, πιστεύετε ότι θα έχει όντως απτό αντίκρυσμα;
Φοβάστε ότι θα επηρεαστεί το κλίμα στο σχολείο σας από την επιλογή των διαφόρων υπευθύνων κ από τις εξουσίες  που μεταφέρονται στον διευθυντή;

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #75 στις: Ιούλιος 03, 2021, 05:10:29 μμ »
Φοβάστε ότι θα επηρεαστεί το κλίμα στο σχολείο σας από την επιλογή των διαφόρων υπευθύνων κ από τις εξουσίες  που μεταφέρονται στον διευθυντή;

ξαναλέω το τοξικό κλίμα το υποβόσκον το έχουμε δει πόσο διαβρωτικό είναι.
σε γνωστή μου περίπτωση : ο διευθυντής θα βάλει τον αρχαιότερο (είναι χαμηλών τόνων, αν και σε τραγικές καταστάσεις που κάνει ο διευθυντής σήκωσε επιτέλους κεφάλι μετά από χρόνια , κατάλαβαν) , παρότι υπαρχουν νεότεροι (20ετίας μη φανταστείς) και ικανότεροι, για λόγους τακτικής και εμπάθειας . φυσικά όλα θα πάνε καλά , γιατί ο σύλλογος και οι εκπαιδευτικοί είναι συνεννοήσιμοι. τραγική είναι η διοίκηση. μια υποπερίπτωση. είναι σπάνια; δε νομίζω... αλλά υπάρχουν και χειρότερα.

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #76 στις: Ιούλιος 03, 2021, 05:19:02 μμ »

Τελικά πάλι στα μόρια σταθήκαμε, τόσα άλλα ζητήματα δεν τα θίγουμε.


η αδικία ξεκινά και από εκεί (ποιοι πρέπει να βολευτούν εκτός τάξης και με υπερδύναμη και τι έχει να προσφέρει αυτό στα σχολεία). τι άλλο θες να πούμε; μούγκα παντού !

για το ότι τον τελικό λόγο για κατανομή (είδατε το αρθρο 85;;;; με άλλα κριτήρια) μαθητών σε τμήματα και κριτήρια, για κατανομή μαθημάτων (δεν είχαμε θέμα ποτέ, αλλά αν έχει ο διευθυντής; ) και πλείστα άλλα που υπάρχει διάταξη "αν δεν συμφωνεί ο σύλλογος , αποφασίζει ο διευθυντής" ;

για το ότι γίνονται ζήτουλες και όποιος φέρει χορηγία είναι ο καλύτερος;

για το ότι μιλάμε για ομίλους απογευματινούς (σαν των πειραματικών που ήταν όμως  στο διδακτικό ωράριο) ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ αλλά μέρος της αξιολόγησης; μα εκεί είναι να γίνονται όλες οι θεματικές των εργαστηρίων δεξιοτήτων και είπαμε να είναι όλα υποχρεωτικά και μέσα στο πρόγραμμα !

για την επιμόρφωση - που από πετυχημένη από ΙΕΠ και υπουργείο- την οργανώνει ο διευθυντής;

για τί άλλο να πούμε; που επιχαίρουν διάφοροι ότι ο διευθυντής αποκτά επιτέλους εξουσίες να κάνει τη δουλειά του; ποια δουλειά ;

πολλοί έλεγαν " θα γίνει αυτό που θέλω, εγώ είμαι ο διευθυντής" , ε τώρα και με τις ευλογίες του νόμου.

θα ξαναπώ : τυχεροί όσοι βρεθούν εκτός σχολείου και θα προσθέσω : πιάσουν στασίδι , έχουν καλό διευθυντή (αν μπορέσει με το σταυρό στο χέρι να πιάσει σειρά - στην περιοχή μου ευρύτερα για έναν έχω ακούσει και έχασα βελτίωση για εκεί)

και όλοι κοιμούνται ύπνο δικαίου... δες τα διάφορα μικροσυμφέροντα πώς οργανώνονται και πιέζουν (φανερά με ανακοινώσεις αλλά και από την πίσω πόρτα πολύ ισχυρά... δεν θα πω κάτι άλλο)

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #77 στις: Ιούλιος 03, 2021, 08:09:45 μμ »
Αυτό πάλι με τους "ομίλους", πως σας φαίνεται;

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/352940_nomoshedio-apasholisi-ekpaideytikon-apogeyma-me-antamoibi-moria

Οι ώρες δεν υπολογίζονται στο ωράριο.  Όλα για την "τιμή και τη δόξα" της αξιολόγησης. :(

Αποσυνδεδεμένος Reenaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 821
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #78 στις: Ιούλιος 03, 2021, 08:20:43 μμ »
Αυτό πάλι με τους "ομίλους", πως σας φαίνεται;

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/352940_nomoshedio-apasholisi-ekpaideytikon-apogeyma-me-antamoibi-moria

Οι ώρες δεν υπολογίζονται στο ωράριο.  Όλα για την "τιμή και τη δόξα" της αξιολόγησης. :(
Εχω την εντύπωση οτι στα πειραματικά σχολεία που εχουν ομιλους παντα ηταν μετα το σχολικο ωραριο.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4071
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #79 στις: Ιούλιος 03, 2021, 10:09:09 μμ »
Αυτό με τη μη αλφαβητική κατανομή σε τμήματα παραπέμπει σε δυνατότητα δημιουργίας επιπέδων…..

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #80 στις: Ιούλιος 04, 2021, 09:00:41 μμ »
Εχω την εντύπωση οτι στα πειραματικά σχολεία που εχουν ομιλους παντα ηταν μετα το σχολικο ωραριο.

Το θέμα δεν είναι αν οι όμιλοι θα γίνονται μετά το σχολικό ωράριο ή όχι, αλλά ότι οι ώρες δεν μετρούν για συμπλήρωση ωραρίου του εκπαιδευτικού. Είναι ένας έμμεσος τρόπος για να καταργήσουν περιβαλλοντικά/πολιτιστικά κλπ προγράμματα (αφού θα υπάρχουν τα εργαστήρια δεξιοτήτων με παρεμφερή θεματολογία, στο πρωινό πρόγραμμα).

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #81 στις: Ιούλιος 04, 2021, 09:20:00 μμ »
Το θέμα δεν είναι αν οι όμιλοι θα γίνονται μετά το σχολικό ωράριο ή όχι, αλλά ότι οι ώρες δεν μετρούν για συμπλήρωση ωραρίου του εκπαιδευτικού. Είναι ένας έμμεσος τρόπος για να καταργήσουν περιβαλλοντικά/πολιτιστικά κλπ προγράμματα (αφού θα υπάρχουν τα εργαστήρια δεξιοτήτων με παρεμφερή θεματολογία, στο πρωινό πρόγραμμα).

ε, δε μ' αφήνετε ν' αγιάσω aka να μη σχολιάσω : εθελοντική εργασία υπαλλήλου (απαράδεκτο) που θα αξιολογείται όμως για ανέλιξη (ο καλός εθελοντής δηλαδή θα παίρνει μόρια για τα απογευματινά προγράμματα-ομίλους για να φύγει από την τάξη; τους καλούς δεν τους θέλουμε στην τάξη; στα πειραματικά δε μας λένε τι θα γίνουν οι όμιλοι, τα ίδια υποθέτω; )

τα εργαστήρια δεξιοτήτων ουσιαστικά αντικατέστησαν τα παλιά προγράμματα - και ορθά εντός προγράμματος πλέον παρότι τραγικά ανοργάνωτα (αν και όλα αυτά και ξενόγλωσσα κλπ θα τα ήθελα σε απογευματινή ζώνη ΟΧΙ εθελοντικα , κανονικά) . άρα τι χρειάζονται τόσοι υπεύθυνοι δραστηριοτήτων που παραμένουν  ; ας λειτουργεί επικουρικά ένας σύμβουλος . αλλά όσοι έχουν δύναμη συντεχνιακά να πιέσουν (και έχουν δείξει δύναμη) το κάνουν . κοροϊδευόμαστε και πάλι δηλαδή... το σανό τι γεύση έχει γιατί είμαι αλλεργικός ;

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2488
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #82 στις: Ιούλιος 04, 2021, 09:30:54 μμ »
Οι υπεύθυνοι δραστηριοτήτων ή θα πρέπει να αλλάξουν αντικείμενο (τώρα θα έχουμε σύμβουλους και παρασύμβουλους με το τσουβάλι) ή να καταργηθούν εντελώς.

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση
« Απάντηση #83 στις: Ιούλιος 04, 2021, 09:36:11 μμ »
ένας  αναπληρωτής τι κίνητρο έχει να τα αναλάβει;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158521
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 489
Σύνολο: 508

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.