*

Αποστολέας Θέμα: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ  (Αναγνώστηκε 13567 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 30, 2021, 02:11:37 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Το βρήκα κι εγώ ψάχνοντας. Βρίσκω ενδιαφέρον το υλικό και δε θέλω να το κάνω διεκπεραιωτικά, γι' αυτό αγχώθηκα λίγο για το χρόνο αλλά θαρρώ θα τα καταφέρω. Άλλωστε και μετά θα έχουμε πρόσβαση στο υλικό.

Είναι όντως ενδιαφέρον αλλά, αφού αναγράφει ημερομηνία λήξης, εγώ, καλού-κακού, τα αποθηκεύω και στον υπολογιστή μου.

Καλή συνέχεια να έχεις.
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Debaser

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Φύλο: Άντρας
  • Κάθε στιγμή είναι μια υπέροχη ευκαιρία...
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 30, 2021, 02:22:29 πμ »
Επομένως, κάποιος που παίρνει πχ μία ώρα στην Α' Γυμνασίου, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους πρέπει να τους κάνει και τις τέσσερις θεματικές ενότητες;

Εδώ βρίσκεται η ασάφεια αλλά και η εξάρτηση με την πρόθεση των διευθυντών στα σχολεία, όπως έγραφα πριν. Έτσι όπως το καταλαβαίνω (και συνεπώς, με κάθε επιφύλαξη), κανονικά (ιδανικά, ίσως), ο σύλλογος θα πρέπει να αναθέσει την ευθύνη των εργαστηρίων σε περισσότερους από έναν εκπαιδευτικούς ώστε, όχι μόνο να αναλάβει ο κάθε εκπαιδευτικός την ενότητα στην οποία είναι πιο καταρτισμένος αλλά και να σχεδιάσουν από κοινού τη σύνδεση των δραστηριοτήτων / εργαστηρίων με τα όποια άλλα σχετικά μαθήματα / επιστήμες. Όπως αναγράφει και στον οδηγό: "Οι υπεύθυνοι/-νες εκπαιδευτικοί για τη διδασκαλία των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σχεδιάζουν τα αντίστοιχα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων."

Πάντως, από αυτά που έχω δει / ακούσει και έγραψα πριν, παίζει ρόλο ο διευθυντής αλλά κυρίως (και ευτυχώς, ίσως) ο σύλλογος.

Αλήθεια, επειδή δεν το είχα ζήσει, όταν είχανε βάλει τα projects πιο παλιά, πώς τα υλοποιούσαν;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2021, 02:37:20 πμ από Debaser »
Τα άτομα που δεν κοιμούνται καλά είναι, λιγότερο ή περισσότερο, ένοχα. Το φταίξιμό τους είναι πως αναγκάζουνε τη νύχτα να είναι παρούσα... (Maurice Blanchot)

https://www.youtube.com/watch?v=VDsPU-EEFrU

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 30, 2021, 07:01:07 πμ »
Debaser,
παλαιότερα στο Γυμνάσιο έπαιρνες μία ώρα  project σε ένα αντικείμενο και  κρατούσες το ίδιο θέμα για όλη τη χρονιά. Αν ήθελες μπορούσες στο τρίμηνο να αλλάξεις θέμα, πάντα στο ίδιο τμήμα. Το καλό ήταν ότι μπορούσες να επιλέξεις κάποιο θέμα σχετικό με την ειδικότητα σου και να το δουλέψεις σωστά, ενώ τώρα από ότι φαίνεται τα θέματα είναι πολύ συγκεκριμένα/περιορισμένα και εκεί βρίσκεται η διαφωνία μου. Στο ότι στο υπουργείο νομίζουν ότι με μία απλή επιμόρφωση εξ αποστάσεως είμαστε όλοι ικανοί να διδάξουμε ανθρώπινα δικαιώματα, θέματα υγείας ή ρομποτική. Ελπίζω να το διευκρινίσουν σύντομα, ώστε να γίνει σωστά και να μη καταλήξει άδοξα, ας το γράψω με μια απλή κουβέντα, σε προχειροδουλειά και πασάλειμμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2021, 07:11:47 πμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος aporias

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #17 στις: Ιούνιος 30, 2021, 08:35:57 πμ »
Ελπίζω να το διευκρινίσουν σύντομα, ώστε να γίνει σωστά και να μη καταλήξει άδοξα, ας το γράψω με μια απλή κουβέντα, σε προχειροδουλειά και πασάλειμμα.

Δεν έχεις ακόμα επαρκείς ενδείξεις ότι είναι γονατογραφία (από την οργάνωση της "επιμόρφωσης" κιόλας) και μόνο κίνηση για θεαθήναι και αμετροέπεια με έπαρση μάλιστα περί καινοτομίας από πλευράς υπουργού;;;

ενώ θα μπορούσε να γίνει μια σχετικά καλή και ουσιαστική οργάνωση , ώστε με το τέλος του γυμνασίου ΟΛΑ τα παιδιά να έχουν περάσει κάθε χρονιά από συγκεκριμένη θεματική (με έναν έτοιμο κορμό θεμελιωδών γνώσεων και δεξιοτήτων , άντε και ένα επίπεδο αυτενέργειας) : περιβάλλον, δεξιότητες ζωής, πολιτισμός (τέχνη αλλά και καθημερινή συμπεριφορά), αγωγή υγείας και συμπεριφοράς (και σεξουαλική αγωγή , αλλά δε χρειάζεται πονήρεμα, εξάλλου μερικά ξέρουν περισσότερα από 30άρηδες δασκάλους - να ξέρουν τι σημαίνει παιδικότητα, αποπλάνηση με απλά λόγια και κυρίως να κοπούν οι χειριστικές συμπεριφορές και η  φουλ συναισθηματική κακοποίηση). με χαλάρωση της γραφειοκρατίας για διδακτικές επισκέψεις - ποια αυτονομία και βλακείες ; μάζεμα θέλουν οι διευθυντές με τις κλίκες τους-  , με ψυχολόγους στα σχολεία και παραπομπή σε δομές πρόνοιας επίσης (σε ποιες; ) , με νέα προγράμματα και σοβαρά βιβλία αναφοράς στο κυρίως πρόγραμμα (επιμένω , αλλά προτεραιότητα για πολλούς η επιλογή από πολλαπλό. εδώ δεν μπορούν να φτιάξουν ένα - ξαναγράφω- θα συγκεντρώσουν λίστα με περισσότερα για επιλογή ; αστειευόμαστε ! φοβερό εργαλείο στα χέρια των συλλόγων, πού το βλέπουν κάποιοι; ας δουν το κενό γράμμα του πράγματος στην πράξη. εγώ θα το πάω πιο πέρα : θα ζητάω από τον σύλλογο κάθε κεφάλαιο από άλλο εγχειρίδιο ! ).

απορώ που κάποιοι βλέπουν το υλικό ως χρήσιμο, αχταρμάς εδικά για όσους έχουν δουλέψει θέματα και έχουν βρει υλικό μόνοι τους,  αρκετά αποσπασματικό (το θεωρητικό μπορούσε πολύ καλύτερα - τα βίνδεα είναι αχαρακτήριστα, να μας διαβάζουν τα powerpoint ;;;; σε χαχόλους απευθύνονται; ). και να προσθέσω ότι όλο το πιλοτικό υλικό που δινόταν όλη τη χρονιά δεν παρέχεται ΚΑΙ αυτό στην επιμόρφωση , είναι κλειδωμένο !  (αλήθεια, η έκθεση για την πιλοτική εφαρμογή πού είναι; τόσο καλοσχεδιασμένο ηταν ; )

έχουμε μια εμπειρία πλέον και δεν είναι γκρίνια , είναι απογοήτευση από τη συνεχιζόμενη κοροϊδία. σε όλα τα επίπεδα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2021, 08:58:44 πμ από aporias »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #18 στις: Ιούνιος 30, 2021, 12:20:44 μμ »
Οπως και τα projects στο λυκειο. Σεμιναρια δια ζωσης  σε αλλους νομους, επιμορφωση κλπ και σταδιακα απο δυο καθηγητες στην ταξη πεσαμε στον εναν και μετα καταργηση... και να ξεκινησεις με ορεξη πιστευοντας στο οραμα τους, στη συνεχεια απογοητευεσαι, παντα ετσι συμβαινει...

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #19 στις: Ιούνιος 30, 2021, 05:46:07 μμ »
Πραγματικά πρωτοποριακό πρόγραμμα για την πατρίδα μας.Λεω για την πατρίδα μας, γιατί το επίπεδο στο οποίο έχει φτάσει η ελληνική εκπαίδευση,δεν σημαίνει ότι εκφράζει και την κατάσταση σε άλλες χώρες.Κάπου εδώ θα αρχίσουν ορισμένοι να επικαλούνται τις πανελλήνιες,τους επιστήμονες του εξωτερικού και άλλα τέτοια γραφικά.Τελος πάντων, επειδή τα δουλέψαμε φέτος πιλοτικά, προτείνω να τα προσεγγίσουν οι συνάδελφοι μακριά από συντεχνίες ειδικοτήτων.Ναι,θα συμπληρώνει κάποιος ώρες με αυτά,αλλά να συμπληρώνει αυτός που έχει όρεξη πραγματικά να τα δουλέψει.Γιατι έχει αρκετή δουλίτσα.Δεν έχει τόση σχέση με το ποια ειδικότητα είναι η κατάλληλη,για να "διδάξει".Δεν θα διδάξεις τίποτα.Αλλη είναι η φιλοσοφία του προγράμματος.
Και το πιο βασικό για εμένα: βάζει τις διαφορετικές ειδικότητες να συνεργάζονται μεταξύ τους.Κατι που σίγουρα λείπει πολύ από το ελληνικό σχολείο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2021, 05:49:14 μμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος markos1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 309
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #20 στις: Ιούνιος 30, 2021, 06:49:54 μμ »
Καλησπέρα,

Στο σεμινάριο αυτό μπορούν να συμμετάσχουν αναπληρωτές ΕΠΑ.Σ ΟΑΕΔ;

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 30, 2021, 07:16:36 μμ »
Πραγματικά πρωτοποριακό πρόγραμμα για την πατρίδα μας.Λεω για την πατρίδα μας, γιατί το επίπεδο στο οποίο έχει φτάσει η ελληνική εκπαίδευση,δεν σημαίνει ότι εκφράζει και την κατάσταση σε άλλες χώρες.Κάπου εδώ θα αρχίσουν ορισμένοι να επικαλούνται τις πανελλήνιες,τους επιστήμονες του εξωτερικού και άλλα τέτοια γραφικά.Τελος πάντων, επειδή τα δουλέψαμε φέτος πιλοτικά, προτείνω να τα προσεγγίσουν οι συνάδελφοι μακριά από συντεχνίες ειδικοτήτων.Ναι,θα συμπληρώνει κάποιος ώρες με αυτά,αλλά να συμπληρώνει αυτός που έχει όρεξη πραγματικά να τα δουλέψει.Γιατι έχει αρκετή δουλίτσα.Δεν έχει τόση σχέση με το ποια ειδικότητα είναι η κατάλληλη,για να "διδάξει".Δεν θα διδάξεις τίποτα.Αλλη είναι η φιλοσοφία του προγράμματος.
Και το πιο βασικό για εμένα: βάζει τις διαφορετικές ειδικότητες να συνεργάζονται μεταξύ τους.Κατι που σίγουρα λείπει πολύ από το ελληνικό σχολείο.

Θεωρητικά φαίνεται πολύ ωραίο και δημιουργικό: Απευθύνεται σε όλες τις ειδικότητες, δεν διδάσκεται τίποτα με την παραδοσιακή μέθοδο, οι μαθητές  ανακαλύπτουν και χτίζουν μόνοι τους τη γνώση κλπ.
Στην α' ενότητα, όμως, τα πολύ πετυχημένα παραδείγματα αφορούν στο νηπιαγωγείο, το οποίο είναι σχεδιασμένο σε άλλες βάσεις, χρησιμοποιώντας  μεθόδους όπως ολιστικό μοντέλο, δεν έχει διακριτές ειδικότητες και συνήθως διαθέτει υποδομές για   βιωματική μάθηση όπως ενιαίο χώρο με γωνιές δραστηριοτήτων, εργαστήρια, έστω και με απλά υλικά κλπ.
Πως, όμως, θα εφαρμοστεί στη β/θμια, όταν όλος ο σχεδιασμός της τάξης, ακόμα και η τοποθέτηση των θρανίων στην αίθουσα είναι δασκαλοκεντρικός;
Μήπως όλα αυτά είναι κάπως βιαστικά και χρειάζεται ένα μεταβατικό στάδιο;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2021, 07:19:11 μμ από harac »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #22 στις: Ιούνιος 30, 2021, 07:38:47 μμ »
Ειναι μια εκδοχή του Μείζονος Προγράμματος Επιμορφωσης  (τίποτα το νεότερο, τίποτα το διαφορετικο) μέχρις στιγμης για τις δυο πρωτες θεματικές ενότητες
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2021, 07:40:31 μμ από topsy »

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #23 στις: Ιούλιος 01, 2021, 08:15:41 πμ »
Θεωρητικά φαίνεται πολύ ωραίο και δημιουργικό: Απευθύνεται σε όλες τις ειδικότητες, δεν διδάσκεται τίποτα με την παραδοσιακή μέθοδο, οι μαθητές  ανακαλύπτουν και χτίζουν μόνοι τους τη γνώση κλπ.
Στην α' ενότητα, όμως, τα πολύ πετυχημένα παραδείγματα αφορούν στο νηπιαγωγείο, το οποίο είναι σχεδιασμένο σε άλλες βάσεις, χρησιμοποιώντας  μεθόδους όπως ολιστικό μοντέλο, δεν έχει διακριτές ειδικότητες και συνήθως διαθέτει υποδομές για   βιωματική μάθηση όπως ενιαίο χώρο με γωνιές δραστηριοτήτων, εργαστήρια, έστω και με απλά υλικά κλπ.
Πως, όμως, θα εφαρμοστεί στη β/θμια, όταν όλος ο σχεδιασμός της τάξης, ακόμα και η τοποθέτηση των θρανίων στην αίθουσα είναι δασκαλοκεντρικός;
Μήπως όλα αυτά είναι κάπως βιαστικά και χρειάζεται ένα μεταβατικό στάδιο;

Γιατί αυτά τα ωραία και δημιουργικά να μην γίνονται στα υπερχοντα μαθήματα; Ο μαθητής κάνει βιολογία 1 ρημαδοώρα στο γυμνάσιο κ έχει στην ύλη την αναπαραγωγή, δεν μπορεί εκεί να κάνει με ωραίο κ δημιουργικό τρόπο σεξ.αγωγή; πληροφορική κάνουν από την α δημοτικού, χρειάζεται χωριστό «εργαστήριο δεξιοτήτων» για να κάνει ρομποτική; και πάει λέγοντας. ας μας αφήσουν να κάνουμε ωραία κ δημιουργικά το μάθημα μας εκσυγχρονίζοντας κ τα προγράμματα σπουδών, και μια χαρά αποκτούν τα παιδιά δεξιότητες κάνοντας όλο το πρόγραμμα δημιουργικό κ ευχάριστο.

Αποσυνδεδεμένος liziee

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #24 στις: Ιούλιος 23, 2021, 02:27:13 μμ »
Καλησπέρα. Για την επιμόρφωση για τα εργαστήρια αυτή είναι η σελίδα που συνδεόμαστε https://elearning.iep.edu.gr/index.php/el/events# ; Έχω πρόβλημα και δεν μπορώ να συνδεθώ εδώ και μέρες.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2522
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #25 στις: Ιούλιος 23, 2021, 02:45:02 μμ »

liziee,

συνδεόμαστε στην παρακάτω σελίδα με τους κωδικούς του taxisnet:

https://elearning.iep.edu.gr/study/login/index.php

Αποσυνδεδεμένος liziee

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #26 στις: Ιούλιος 23, 2021, 02:55:11 μμ »
liziee,

συνδεόμαστε στην παρακάτω σελίδα με τους κωδικούς του taxisnet:

https://elearning.iep.edu.gr/study/login/index.php


Ωραία. Αφού συνδεθούμε και πάμε στην Πλατφόρμα 21, πού μπορούμε να δούμε το υλικό για κάθε θεματική;

Αποσυνδεδεμένος liziee

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 202
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επιμόρφωση στις Δεξιότητες μέσω εργαστηρίων από το ΙΕΠ
« Απάντηση #27 στις: Ιούλιος 23, 2021, 02:57:17 μμ »
Πατάω μια από τις θεαματικές για να έχω πρόσβαση και μου λέει ότι δεν μπορώ να εγγραφώ προς το παρόν σε αυτή τη δράση.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159781
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 616

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.