0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Το βρήκα κι εγώ ψάχνοντας.
Επομένως, κάποιος που παίρνει πχ μία ώρα στην Α' Γυμνασίου, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους πρέπει να τους κάνει και τις τέσσερις θεματικές ενότητες;
Ελπίζω να το διευκρινίσουν σύντομα, ώστε να γίνει σωστά και να μη καταλήξει άδοξα, ας το γράψω με μια απλή κουβέντα, σε προχειροδουλειά και πασάλειμμα.
Πραγματικά πρωτοποριακό πρόγραμμα για την πατρίδα μας.Λεω για την πατρίδα μας, γιατί το επίπεδο στο οποίο έχει φτάσει η ελληνική εκπαίδευση,δεν σημαίνει ότι εκφράζει και την κατάσταση σε άλλες χώρες.Κάπου εδώ θα αρχίσουν ορισμένοι να επικαλούνται τις πανελλήνιες,τους επιστήμονες του εξωτερικού και άλλα τέτοια γραφικά.Τελος πάντων, επειδή τα δουλέψαμε φέτος πιλοτικά, προτείνω να τα προσεγγίσουν οι συνάδελφοι μακριά από συντεχνίες ειδικοτήτων.Ναι,θα συμπληρώνει κάποιος ώρες με αυτά,αλλά να συμπληρώνει αυτός που έχει όρεξη πραγματικά να τα δουλέψει.Γιατι έχει αρκετή δουλίτσα.Δεν έχει τόση σχέση με το ποια ειδικότητα είναι η κατάλληλη,για να "διδάξει".Δεν θα διδάξεις τίποτα.Αλλη είναι η φιλοσοφία του προγράμματος.Και το πιο βασικό για εμένα: βάζει τις διαφορετικές ειδικότητες να συνεργάζονται μεταξύ τους.Κατι που σίγουρα λείπει πολύ από το ελληνικό σχολείο.
Θεωρητικά φαίνεται πολύ ωραίο και δημιουργικό: Απευθύνεται σε όλες τις ειδικότητες, δεν διδάσκεται τίποτα με την παραδοσιακή μέθοδο, οι μαθητές ανακαλύπτουν και χτίζουν μόνοι τους τη γνώση κλπ. Στην α' ενότητα, όμως, τα πολύ πετυχημένα παραδείγματα αφορούν στο νηπιαγωγείο, το οποίο είναι σχεδιασμένο σε άλλες βάσεις, χρησιμοποιώντας μεθόδους όπως ολιστικό μοντέλο, δεν έχει διακριτές ειδικότητες και συνήθως διαθέτει υποδομές για βιωματική μάθηση όπως ενιαίο χώρο με γωνιές δραστηριοτήτων, εργαστήρια, έστω και με απλά υλικά κλπ.Πως, όμως, θα εφαρμοστεί στη β/θμια, όταν όλος ο σχεδιασμός της τάξης, ακόμα και η τοποθέτηση των θρανίων στην αίθουσα είναι δασκαλοκεντρικός; Μήπως όλα αυτά είναι κάπως βιαστικά και χρειάζεται ένα μεταβατικό στάδιο;
liziee, συνδεόμαστε στην παρακάτω σελίδα με τους κωδικούς του taxisnet:https://elearning.iep.edu.gr/study/login/index.php