0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό μου απευθύνει σε πμ από ένα άτομο που δηλώνει φυσικός. Το παραθέτω δημόσια γιατί είναι το μήνυμά μου αφορά γενικότερα την ειδικότητα και έμμεσα εμένα σαν πιο προσωποποιημένο παράδειγμα. Ο συγκεκριμένος συνάδελφος τι μου λέει τώρα;
Πιστεύεις ότι υπάρχει τέτοια πιθανότητα ή το λες υποθετικά; Μην μας ανάβεις φωτιές, τα εγκεφαλικά θερίζουν!
Ειλικρινά δεν έχω ιδέα. Αυτό που ήθελα να δείξω είναι ότι ο μόνος τρόπος αυτό το σκεπτικό να "στέκει" είναι να ανοίξουν θέσεις και να μη μπορούν να τις διεκδικήσουν οι ήδη διορισμένοι. Υπάρχει η φήμη, αλλά από φήμες χορτάσαμε
Διαστρεβλώνοντας μακιαβελικά την έννοια καθαυτή που πρεσβεύουν οι φυσικοί όσο κανείς άλλος.
Οι πλιατσικολόγοι της μνημονιακής περιόδου μπορεί να επωφελήθηκαν συγκυριακά, έχασε όμως το δημόσιο σχολείο.
Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για την υπουργό παιδείας που μιλάει για λαϊκισμό στην εισαγωγή στα ΑΕΙ μαθητών που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε σπουδές. Ή για αξιολόγηση, όταν δεν εξασφαλίζεται ο χρόνος , τα μέσα διδασκαλίας και οι στοιχειώδεις εργασιακές συνθήκες στους εκπαιδευτικούς.
Πως λες να πέτυχαν οι Γεωλόγοι με τρεις ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα να έχουν 87 κενά όσοι και οι φυσικοί;Με την αριθμητική του μανάβη;
Με την επίμονη αρνητική κριτική και δυσφήμιση.
Ασφαλώς το πισώπλατο κτύπημα της ομάδας αναπληρωτών βιολόγων εν μέσω των μνημονιακών περικοπών που το μετονόμαζαν εξυγίανση… Και από κοντά εσύ και λιγοστοί γεωλόγοι.
Και η φαινόμενη παραδοξότητα είναι ότι είσαι στον ίδιο κλάδο, και να έχεις θεωρητικά την δυνατότητα να εννοήσεις την σημασία της φυσικής σαν μάθημα στην βάση του επιστημονικού εγγραμματισμού.
Τι σε εμποδίζει; Το συμφέρον και ο ατομικισμός σου.
Καταλαβαίνω το πρώτο αλλά το δεύτερο είναι αυτό που θέλουμε να περιορίσουμε μέσα απ’ την διδασκαλία και ειδικά οι θετικές επιστήμες. Ένα πάγιο χαρακτηριστικό που αναπαράγεται από γενιά σε γενιά και στην εποχή μας είναι η αιτία κάθε οπισθοδρόμησης της χώρας μας. Μέσα απ’ το πνεύμα της συλλογικής προσπάθειας που πρεσβεύει η επιστήμη, μέσα απ’ τον ορθολογικό χαρακτήρα της αντικειμενικής πραγματικότητας.
Ειδάλλως πήγαινε και στοιχίσουν με τις κομμώτριες που λένε ότι όλα τα μαθήματα είναι ίσης βαρύτητας.
Και αν δεν συμφωνούν άλλοι μαζί σου να θυμηθείς τον εμπνευσμένο αγώνα του συντρόφου Στάλιν για να μην αποθαρρύνεσαι…
Να εδώ μου τα χαλάς, ενώ γράφεις ένα σωρό κατεβατά ποιητικές φανφάρες για να μασκαρέψεις την επετεία περισσότερων διορισμών για την πάρτη σου,καταλήγεις σε διακρίσεις, σε πατρίκιους και πληβείους. Όπως κάναν κάτι παλικάρια παλιά με αγκυλωτούς σταυρούς στο μπράτσο. Χαραμίζεσαι λέμε, τόση λάσπη και συκοφαντία, τόσο πες πες ασυναρτησίες όλο και κάτι θα μείνει, είμαι σίγουρος πως αν ζούσε ο Γκέμπελς θα σε χειροκροτούσε.
Είσαι και εσύ ορντινάντσα των αναπληρωτών βιολόγων
που αντί να στραφούν στο υπουργείο και να διεκδικήσουν για τον εαυτό τους, αντί να στραφούν προς του συναδέλφους τους φυσικούς και χημικούς και να ζητήσουν στήριξη,
έπραξαν το καθαρά «ελληνικό» παιχνίδι της κατηγορίας και δυσφήμισης.
Φυσικά, αν η διεκδίκηση δεν γινόταν με δόλο. Ήξεραν ότι στην μνημονιακή φάση των περικοπών δεν είχε πρόβλημα το υπουργείο να το κάνει. Διορισμούς δεν έκανε, έπαιρνε αναπληρωτές. Έστω κ’ έτσι οι βιολόγοι είχαν πετύχει κάτι…Δηλαδή όταν συγχωνεύεις σχολεία, αυξάνεις το ωράριο κατά δύο ώρες , κόβεις εργαστήρια, μειώνεις ώρες του μαθήματος στην φυσική , συμψηφίζεις στον κλάδο τεχνική ειδικότητα, των ραδιοηλεκτρολόγων , δεν θα δημιουργήσεις πλεονάσματα στους φυσικούς; Εννοείται, αλλά η ιδιομορφία του κλάδου και η τακτική των βιολόγων να υπονομεύουν ανταγωνιστικά τους φυσικούς για να παγιωθεί η στρέβλωση των μνημονιακών πεπραγμένων είναι ή όχι πισώπλατο χτύπημα;
Αυτό θα απαντηθεί ξεκάθαρα στο επόμενο διάστημα και ελπίζω πια η ένωση φυσικών και η αντίστοιχη ένωση αναπληρωτών φυσικών θα το προτάξουν στον διάλογο με το υπουργείο, τους συνδικαλιστές και την εκπαιδευτική κοινότητα.
Πρέπει επιτέλους να ξεκαθαρίσει η κατάσταση στον κλάδο που εξελίχθηκε σε εμφύλιο μεταξύ των ειδικοτήτων που διεκδικούν να είναι αυτόνομες. Επαναλαμβάνω το ερώτημα, ποιο τον παιδαγωγικό νόημα των ειδικοτήτων σε ένα κλάδο; Εννοείται η συνάφεια και η διαθεματικότητα και όχι η βεβιασμένη συγκατοίκηση.
Αυτό που έγινε με την ομάδα των αναπληρωτών βιολόγων και κάποιους γεωλόγους(!) που δηλητηρίασαν κάθε διεκδίκηση με συκοφαντίες πρέπει να σταματήσει χθες.
Αλλά αν το συνεχίσουν πρέπει όλοι να το αντιμετωπίσουν ανοικτά. Άλλο αντιπαράθεση επιχειρημάτων και απόψεων και άλλο εμμονική προπαγάνδα από υποτίθεται συναδέλφους…
Δεν μπορούσαν να προστεθούν ώρες στο πρόγραμμα για την βιολογία χωρίς να μειωθούν οι ώρες της φυσικής;
Τα ίδια με σένα άκουσαν να λένε οι τραπεζοκόμοι σε νοσοκομειακούς γιατρούς όταν οι δεύτεροι παρατήρησαν ότι οι πρώτοι παίρνουν περισσότερα χρήματα...Λογικό ο σύντροφος Στάλιν να έχει συμβάλει στην εμπέδωση της ισότητας των ανθρώπων σαν διαχρονική αλήθεια "όλοι είναι ίδιοι και όμοιοι"...