0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μήπως θα μπορούσε να μου θυμίσει κάποιος πως υπολογίζονται τα οργανικά στην ββαθμια για διορισμούς κ στην αβαθμια για τις κοινες ειδικοτητες;Ευχαριστώ
It’s complicated, αλλά πολύ σύντομα, στην Αθμια υπάρχουν οργανικες θέσεις που έχουν συσταθεί σε κάθε σχολείο και δεν αλλάζουν (εύκολα). Στη
Σε ευχαριστω παρα πολυ mts.ag για την αμεση απαντηση.Οποτε εμας που στις μεταταξεις δεν φανηκαν οι συνταξιοδοτησεις σημαινει οτι ειτε αφησαν λιγοτερες απο 20 ωρες οι συναδελφοι στην περιοχη τους ειτε ηταν στην διαθεση;
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WlCbHf81wcqGHBDSf5YX8vqs293K01d-e-u5Wguou-A/edit?usp=drivesdk
Υπάρχουν και για την Ειδική πίνακες με 2 πτυχία;Ποιος καλός άνθρωπος τους φτιάχνει;Ζηλεύω τις exceloγνώσεις του (εκτός κι αν μας έρχονται από το Μαρούσι)
Μα οι συνταξιοδοτησεις στην ββαθμια ηταν 30 κ στις μεταταξεις μολις 2.Για αυτο ψαχνω να δω πως κοπηκαν.Στην αβαθμια το.ειχε εξηγησει ο Πατρεας πως αν ειναι 1 κενο πχ δεν ανοιγει η περιοχη κλπ.Αλλα στην ββαθμια δεν καταλαβαμε.Εγιναν κ μεταθεσεις αλλα δεν μπορει κ αυτοι που πηραν μεταθεση να μην αφησε ουτε ενας ενα 20ωρο πισω του.Οπως κ να εχει σε ευχαριστω για τον χρονο σου!
Λοιπόν κάθισα και ξαναέφτιαξα τους εκκαθαρισμένους πίνακες από την αρχή, αυτή τη φορά κάνοντας ταυτοποίηση απευθείας με τον αριθμό ταυτότητας. Έτσι παρέκαμψα τις μύριες όσες ασυνέπειες δήλωσης στοιχείων είδαν τα ματάκια μου από πίνακα σε πίνακα. Αυτοί οι πίνακες που θα δείτε τώρα, είναι οι πιο έγκυροι που μπορώ να παράξω.Σημειώσεις:1. Οι ΕΕΠ-Ε
Στους ΠΕ03ΕΑΕ κύριο χάνει 11 θέσεις και είμαι εντός των 100. Το κάνω μόνο για την ειδικότητά μου και χωρίς ταυτότητες με ακρίβεια (κάνοντας αρχικά επισήμανση τα διπλότυπα ονοματεπώνυμα και μετά ένα ένα έλεγχο)Του ewall χάνει μόνο 3 θέσεις σε μένα.Συγχαρητήρια σε κάθε περίπτωση!
ο διαγωνισμός Pisa πάντως έδειξε το αντίθετο. Παραλαμβάνετε ένα ικανοποιητικό επίπεδο μαθητών και το ρίχνετε στα Τάρταρα. Σταματήστε οι καθηγητές να τα ρίχνετε όλα στο δημοτικό και αναλάβετε επιτέλους την ευθύνη που σας αναλογεί. Ίσως έτσι καταφέρετε να βελτιώσετε την διδασκαλία σας.